Pakistan har dræbt al Qaeda-leder nr 3 i hierarkiet - Was: ET "phonecall" to Moskva

7773 news:g7ouk3$1ium$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
[ ... ]
[ ... ]

+

7780 news:g7q778$22cg$1...@newsbin.cybercity.dk

> De russiske psykopater har virkelig kvajet sig, både i Afghanistan, i
> Tjetjenien og nu også i Georgien !!!
>
> Det bliver meget, meget vanskeligt for os at redde Rusland ud af
> suppedasen !!!

News:

=== citat start ===

DR1 s136 tir 12 aug (2008, CET) 11:21:47

08:40 (CET, red.)

Al Qaeda-leder dræbt o Pakistan

Den højtstående Al Qaeda-leder, Mustafa
Abu al-Yazid, også kendt som Abu Saeed
al-Masri, blev her til morges dræbt af
pakistanske styrker nær den afghanske
grænse. Det oplyser pakistanske
sikkerhedskilder.

Han blev dræbt i regionen Bajaur, der
er kendt som et tilholdssted for Al
Qaeda i Pakistan.

Abu Saeed al-Masri var en af
grundlæggerne af Al Qaeda og leder af
Al Qaeda i Afghanistan.

Han blev omtalt som nummer tre i Al-
Qaedas hierarki.

=== citat slut ====

I guess, You got the point, Pakistan !...

ET-Break:
(2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 11:43, GMT 09:43)
- "Me too."

Last OUTPUT: 7789 news:g7rjto$2htl$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7790