England offentliggør X-filer - Was: UK-files released on UFO sightings ... Fransk UFO-arkiv lægges ud på Internettet

"Jesus-loves-you" skrev
7471 news:dcAWj.5$3Q...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Hemmeligt britisk UFO-arkiv åbnes
[ ... ]

See ...

Subject: Airliner had near miss with UFO in Kent, England, 1991 -
Was: UK-files released on UFO sightings ...
Fransk UFO-arkiv lægges ud på Internettet
8114 news:gdhn39$26ca$1...@newsbin.cybercity.dk

and ...

Subject: Amerikansk stridspilot skulle skjuta ned UFO i maj 1957 over
Sydøstengland
8115 news:gdi5v9$2bum$1...@newsbin.cybercity.dk

More news:

=== citat start ===

DR2 s140 ons 22 okt (2008, CET) 17:13:15

11:30

England offentliggør X-filer

Det britiske nationalarkiv
offentliggjorde mandag 19 filer om ufo-
observationer mellem 1986 og 1992.
Nogle af observationerne har ikke kunne
forklares, andre har haft en ret logisk
forklaring.

En klar eftermiddag i november ringede
en kontormedarbejder til
forsvarsministeriet og sagde, at han
kunne se et skinnende objekt, der
langsomt var ved at lande i Regent?[', red.]s
Park i London.

- Undervejs i samtalen stod det klart,
at objektet var en drage, skriver den
ansatte, der modtog opkaldet, i sin
rapport.

=== citat slut ====

Hmm ... (memory 19-on from) ...

8113 news:gdhhle$24d2$1...@newsbin.cybercity.dk

> Last 19-memory:
>
> Info-file:
> 7905 news:g95vu4$6td$1...@newsbin.cybercity.dk

> and ...
>
> Sent: Monday, September 01, 2008, CET 13:35, GMT 11:35
> Subject: Gate number 19 found
> 7928 news:g9gk32$15k4$1...@newsbin.cybercity.dk

> Compare with ...
>
> 8100 news:gd4gug$1v6u$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
>

> Stadigvæk udenfor pædagogisk rækkevidde ?

Er der her en lille fin hentydning ?

You know ...

8117 news:gdlq7u$1e7c$1...@newsbin.cybercity.dk

> Subject: Det amerikanske krigsskib Mount Whitney ankommet i Poti, Georgia
> 7958 news:g9r3t5$2094$1...@newsbin.cybercity.dk

-

Coming up:

1.
The main-program (message from ET, Aliens) ...
8117 news:gdlq7u$1e7c$1...@newsbin.cybercity.dk

> Jeg har i hvert fald muligvis fundet et af dine computer-programmen, eller
> rettere sagt et efterladenskab (syvtalsmønstret de la den russiske
> matematiker, dr. Ivan Panin, inside the Bible)

2.
Månens indvirkning -
Was: Ang. at forudsige jordskælv ...
Ang. ET-indicierne m.m. ...
7947 news:g9mf57$7fd$1...@newsbin.cybercity.dk

3.
Stjernebilledet Løven -
Was: Fælles-orienteringspunktet i Baggrundsstrålingen ...
The main-program (message from ET, Aliens)
7207 news:lz%Ri.16$ur...@news.get2net.dk

Last OUTPUT: 8120 news:gdnek0$20r6$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8121