ET-Contact (meteor = Holocaust-reminder) ?

"Jesus-loves-you" skrev
7351 news:QnLij.31$Bl...@news.get2net.dk

[ ... ]
> Øh ... Der er muligvis gået en *nedtælling* i gang fra Tempel-bjerget
> (count down to zero [ T ]) !!!

News:

(Kilde: Berlingske Tidende, Tirsdag den 29. januar 2008, side 13)

(NB! Afsnit tilføjet under redigeringen.)

=== citat start ===

Ildkugle over Danmark

Søndag aften kl. 21.18 så flere danskere en ildkugle på himlen - det vil
sige et meget lysstærkt meteor.

Ildkuglen kunne ses i adskillige sekunder, og ifølge observatørerne havde
den en klar hvidlig eller blålig farve, oplyser Tycho Brahe Planetarium i
København.

Ud over observationer med det blotte øje blev ildkuglen også registreret
af to automatiske kameraer, der overvåger himlen. Kameraerne drives af
Astronomisk Observatorium under Niels Bohr Institutet.

Observationer af ildkugler er vigtige for at kunne afgøre, hvilken bane
meteoret har haft. Har man iagttaget fænomenet, bedes man derfor indberette
sin observation på websiden www.ildkugle.dk .

Hvis det lykkes at bestemme banen, er det muligt at give et bud på, hvor
eventuelle rester af ildkuglen har ramt Jorden.

Ritzau

=== citat slut ====

Hmm ...

Perhaps same syntax as ...

(Lastest informationfile)
7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk

Men hvorfor lige søndag den 27. januar 2008 ?

Fordi det danske herre-håndboldhold vandt EM (i søndags) ?

(Tillykke med sejren - for øvrigt ... :-) ... )

Nej. For os danskere var det måske betydningsfuldt, men ikke som en
verdensbegivenhed!

Derimod er dagen den 27. januar blevet gjort til den internationale
Auschwitzdag til minde om ofrene for Holocaust og andre folkedrab.

-

21.18 (CET, red.) or 9.18 pm (CET, red.)

Hmm ...

Memory on:

(Lastest informationfile)
7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk

[ ... ]

Compare with ...

7351 news:QnLij.31$Bl...@news.get2net.dk

> Sodoma-memory on (Genesis, 1.Mos. 18,24-):
> 50, 45, 40...
>

> Har "Egon" einem (hemmelig) plan, oder was ?

Einem internal feedback ?

Okay ET (såfremt meteor-markøren var anbragt af Jer). Tillad mig så at
erindre Jer om, at ...

2

> Expected impact time:

Hope You got the point, Mister 2 (ET) ... :-)

Crime does NOT pay!

Last OUTPUT: 7352 news:h92lj.19$q11...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7353

"Jesus-loves-you" skrev
7353 news:kHBnj.10$JA...@news.get2net.dk

> [ ... ]

ET-Break:
(2008-01-29, Tuesday, CET 10:00)
- "Will you report it (TV2 TTV s131) ?"

Yes, Sir:

=== citat start ===

TV2 TTV s131 Tir 29 Jan (2008, CET) 10.07.27

Asteroide fotograferet nær Jorden

Astronomer i Mojave-ørkenen i USA har
fotograferet en asteroide, som kommer
ganske tæt på jorden i dag.

Asteroiden 2007 TU24 menes at have en
diameter på 250 meter, og den passerer
Jorden i en afstand af 537.000 km. Til
sammenligning er Månen 385.000 km væk,
så i astronomisk målestok passerer
asteroiden uhyre tæt på Jorden.

Videnskabsfolk hos NASAs afdeling for
jordnære objekter har afgjort, at der
ikke er risiko for at asteroiden vil
ramme jorden - heller ikke i de næste
mange tusind år.

29. jan 09:15 (CET, red.)

=== citat slut ====

Asteroiden 2007 TU24

Hmm ...

Navngivningen af asteroiden tilkendegiver, at den allerede i år 2007 blev
opdaget.

> [...]

> Auschwitzdag til minde om ofrene for Holocaust og andre folkedrab.
>
> -
>
> 21.18 (CET, red.) or 9.18 pm (CET, red.)

and ...

den 7'ende plage
Exodus (2.Mos.) 9,18.23)

Så var 2008-01-08-Texas-UFO'en (day-counter = 7) ...

=== citat start ===

SBS NET (p130) Ti.15Jan (2008, CET) 23:03:42

Texanere skræmt af UFO

Et uidentificeret flyvende objekt set
på himlen den 8. januar har efterladt
borgerne i den lille by Stephenville
i Texas, USA, i oprør. Over 20 bysbørn
hævder at have set UFO'en med deres
egne øjne, skriver AP. Objektet
beskrives som blankt, med klare lys,
der skiftede placering. Nogle af
landsbyboerne mener desuden at have
set jagerfly, der forful gte objektet.
Major Karl Lewis, siger, at der ikke
har været nogle jagerfly i luften på
det tidspunkt, hvor UFO'en blev
observeret.

Lev. af www.newspaq.dk 15-01-2008 18:44 (CET, red.)

=== citat slut ====

... måske alligevel autentisk, apropos 'The Sheriff of El Paso (Texas),
Harwest 1995'...

ET-Break:
(2008-01-29, Tuesday, CET 10:03)
- "Hunter."

Hmm ...

Internal ET-memory in regard to this day:

7351 news:QnLij.31$Bl...@news.get2net.dk

> News:
> Sne faldet i Iran (her i begyndelsen af januar måned) i områder, hvor der
> ellers ikke har faldet sne i 20 år (ifølge Berlingske Tidende).
<
Symbol-syntax perhaps Hvidere-(renere)-end-sne ?...
<
ET-Break:
(2008-01-08, Tuesday, CET 00:11)
- "The project."

ET-Break:
(2008-01-29, Tuesday, CET 10:35)
- "Come with me."

10:35
- "Friends."

Friends ?

Hmm ...

This ET-speaking must be to the *people* of Iran (NOT the non-democratic
government) !

> [...]
>
> 7351 news:QnLij.31$Bl...@news.get2net.dk

> 2

> Hope You got the point, Mister 2 (ET) ... :-)

Last OUTPUT: 7353 news:kHBnj.10$JA...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7354

"Jesus-loves-you" skrev
7354 news:2KCnj.14$cB...@news.get2net.dk

[ ... ]

> TV2 TTV s131 Tir 29 Jan (2008, CET) 10.07.27
>
> Asteroide fotograferet nær Jorden
>
> Astronomer i Mojave-ørkenen i USA har
> fotograferet en asteroide, som kommer
> ganske tæt på jorden i dag.
[ ... ]

> [ ... ]

News:

(Kilde: Berlingske Tidende, Tirsdag den 5. februar 2008, side 17)

(NB! Afsnit tilføjet undervejs ved redigeringen.)

=== citat start ===

Iran har åbnet rumcenter

Teheran: Iran sendte i går en raket ud i rummet for at markere åbningen af
landets første rumcenter, hvilket øjeblikkeligt førte til fordømmelser fra
USA.

Rumcentret ligger i et øde ørkenområde i det vestlige Iran, og det skal i
maj eller juni anvendes til opsendelse af den første iranskproducerede
satellit "Omid" (Håb), siger embedsmænd i Teheran.

USA fører an i de internationale bestræbelser på at få iranerne til at
indstille dets kontroversielle atomare aktiviteter, og herfra lyder det, at
rumprogrammet kan føre til yderligere isolation af den islamiske republik.

Reuter.

=== citat slut ====

Hmm ...

(Og dermed truer Iran nu også indirekte USA med atomvåben-angreb, når/dersom
de kommer i besiddelse af A-bomben.)

Men hvorfor netop lige nu (og ikke fx. på den langt mere præstigefyldte
iranske revolutionsdag den 11. februar) ?

Input memory from www.ucb.dk :

=== citat start ===

Mandag 4. februar (2008, red.)

Om at besejre fjenden 1)

"Da Goliat nærmede sig, løb David ham i møde" 1.Sam 17:48

Bibelen siger: "Denne episode gentog sig i 40 dage ...

=== citat slut ====

Oh yes! Now I remember:

7351 news:QnLij.31$Bl...@news.get2net.dk

> and (the [40]-Counter-program) ...
[ ... ]

[ ... ]
> Expected impact time:
[ ... ]
> 2008-02-10, day no 41 (Jerusalem-time).

Hmm ...

(40 her nu blot med omvendt *fortegn*)

(I think) You got the point, non-democratic government of Iran !

(Nogen kommentarer, ET ?)

ET-Break:
(2008-02-05, Tuesday, CET 18:50:20, delay 0, GMT 17:50:20)
- "Yea."

Hmm ...

Last (ET)-memory was ...

[ ... ]