Gud griber ind (i Verdenshistorien)

I dag var jeg til et møde, hvor taleren talte udfra Habakkuks Bog.

De første vers i bogen beretter om, at profeten Habakkuk er i anfægtelse.
Lovløsheden har tager overhånd. Det er som om han spørger Gud: "Hvorfor
griber Du ikke ind overfor ugudeligheden og ondskaben?"

Umiddelbart kom jeg til at tænke på vores tid, hvor forbrydere IKKE kræves
til regnskab for deres onde gerninger (ved den Internationale Domstol i
Haag). I mine tanker stillede jeg Gud et tilsvarende spørgsmål: "Hvorfor
griber Du ikke ind?"

Da blev jeg afbrudt i mine tanker af Gud:

DADDY-Break (2004-02-14, CET 15:06):
- "Det gør Jeg også."

DADDY:
17:42
- "... når tid er inde."

Tak Jesus !

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1487 news:WR1Wb.87321$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0845=1511

"Kall, Mogens" skrev
(news:SgsXb.89591$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

Hovsa! - Det var en smutter. Indlægget skulle havde været til
dk.livssyn.kristendom.

0666+0846=1512