Indien overvejede Pakistan-angreb efter Bombay-terrorangrebene

"Jesus-loves-you" skrev
7740 news:48937fad$0$90263$1472...@news.sunsite.dk

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> [...]
> ... > pålægge den svenske regeringer at anholde og retsforfølge disse
> ... > mordere. Dersom den svenske enten ikke kan eller vil gøre dette,
> ... > da ville jeg (i dette tankeeksperiment, Gud hjælpe mig til at
> ... > komme på bedre tanker) rykke ud med min hær og jagte disse mordere
> ... > på svensk territorium. Forsøger den svenske hær at hindre mig i
> ... > dette, da ville jeg gå til angreb på dem.
> ... >
> ... >
> ... > Her-ud-af kan vi konkludere, at *enhver* statsmagt er FORPLIGTET

[ ... ]
> Pakistan: Taliban har infiltreret
>
> Pakistans regering indrømmer nu, at
> landets efterretningstjeneste (ISI) er
> infiltreret af Taliban
[ ... ]
> Og hvad mht. den *uansvarlige* atom-gylle-sprede-virksomhed ?...
>
> ET-Break:
> (2008-08-01, Friday, day no 214, CET 23:11, GMT 21:11)
> - "Svar mig!"

News:

=== citat start ===

Kanal 5 (p129) Man 15 Dec (2008, CET) 12:14:28

Indien overvejede Pakistan-angreb

Det indiske luftvåben var meget tæt på
at gå på vingerne i timerne efter
terroraktionen i Mumbai, siger kilder i
Pentagon til CNN. Indien forberedte et
luftangreb mod formodede terroristlejre
på pakistansk jord i timerne
umiddelbart efter Mumbai-angrebene. Det
fortæller kilder i det amerikanske
forsvarsministerium, Pentagon, til CNN.
Kilderne er ikke villige til at komme
med mange detaljer om situationen, men
fortæller, at Indiens luftvåben gik i
alarmberedskab umiddelbart efter
terrorister angreb Mumbai.

Lev. af www.newspaq.dk 15-12-2008 11:21

=== citat slut ====

Hmm ...

Tidligere angreb man Indiens Parlament, som jo er det eneste demokrati i
regionen - reelt set - så formålet er (som sædvanlig) at *fremprovokere* en
krig !!!

I lidt større format lyder prognosen derfor:

Subject: 3. Verdenskrig bryder ud ved at fx. al-Qaeda atomsønderbomber
Moskva pga. Tjetjenien
7955 news:g9qsir$1rt3$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> Altså:
>
> Hvis man får en bombe i hovedet for at ha' tegnet en tegning, som jo blot
> er - reelt set - nogle kruseduller på et stykke papir, hvor meget mere mon
> ikke man så får en bombe i hovedet for at have begået massemord på
> muslimerne i Grozny i Tjetjenien ?
[ ... ]

> Det mest groteske ved denne idiotiske situation er, at vi (Vesten) så får
> a-bomber i knolden af Jer (fordi I troede, at det var os, der gjorde det),
> og så har vi hele balladen.
>
> Patienten er - om jeg så må sige - selvmordstruet...
>
> ET-Break:
> (2008-09-05, Friday, day no 249, CET 10:23:23, delay 0, GMT 08:23:23)
> - "I allerhøjeste grad."

Og spørgsmålet er derfor:

Ønsker vi (Homo sapiens) dette globale kollektive selvmord (fremprovokeret
af nogle religiøse galninge) ?

ET-Break:
(2008-12-15, Monday, day no 350, CET 12:36, just before 37, GMT 11:36)
- "Learn."

Last OUTPUT: 8224 news:gi42tk$1088$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8225