"Forhandlingstilbud" - Was: Russian warcrimes. Put their leaders on trial at the International Court of Justice, the Hague

"Jesus-loves-you" skrev
7758 news:g7k3u5$2rgl$1...@newsbin.cybercity.dk

> 7755 news:489cb4bf$0$90272$1472...@news.sunsite.dk

> Compare with ...
>
> 1614 news:BpO0c.102428$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

> [ ... ]

> Øh ... ET! Vi må lige ha' juraen i orden, således at det må stå klart for
> enhver HVORFOR ... (straffe-ekspeditionen) ...
>
> ET-Break:
> (2008-08-09, Saturday, day no 222, CET 14:36, GMT 12:36)
> - "Ja. Det er klart."
>
> CET 14:37
> [...]

1.a
De russiske "fredsbevarende" besætterstyrker, som har holdt det nordlige og
vestlige georgien besat siden 1992, dengang Sovjetunionen gik i opløsning)
skal UD AF GEORGIEN. Og ...

1.b
En International *fredsbevarende* styrke oprettes i Georgien nordlige og
vestlige områder.
Styrken kan - af gode grunde - IKKE indeholde russiske enheder (og deres
venner, Kremls "skakbrikker") pga. deres imperialistiske facistsvineri.

2.
De russiske "statsborgerne" (som har opnået russisk statsborgerskab i de
seneste år) skal UD AF GEORGIEN.
Rejs hjem til Russia, *imperialistsvin* !!!

3.
Der rejses *tiltale* mod ledelsen i Rusland (herunder militærfolk,
primierministeren og præsidenten.).

4.
Krigsskadeerstatning forlanges.

Sålænge disse krav IKKE er blev opfyldt, er Rusland et *legitimt*
angrebsmål ...

And then I heard a voice said:
(2008-08-10, Sunday, day no 223, CET 02:32, GMT 02:32)
- "Bomb dét!"

(I don't think the voice came from ET, but who knows...

CET 02:33
-"Exactly."

Og medens vi lige er i gang med at "rense lokummet", så mangler du *fortsat*
at fjerne dine atom-bæklatter i Iran, Russia...

CET 02:35
- "Skulle jeg hilse og sige."

That voice was til gengæld ETs!...

Heysan, mon friend ... :-)

Øh ... Vi skal li' ha' en intern autoritetsmarkør påhæftet, ET. Hva' med
Murmansk-markøren ? - Mon ikk' dén ka' bruges ?

Last OUTPUT: 7764 news:g7kp9a$249$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7765

"Jesus-loves-you" skrev
7765 news:g7ldgk$98q$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

Der er olie i området, akkurat som tilfældet er i Tjetjenien. Så i
virkeligheden handler det her om begær efter naboens ejendom (law no 10...

ET-Break:
(2008-08-10, Sunday, day no 223, CET 03:09, GMT 01:09)
- "Broken."

Yea. That's correct (Exodus 20,17), Sir!

And then I heard another voice said from Heaven:
CET 03:10
- "Guilthy!"

(Maybe it still was ET, who was talking.)

Altså:

David have 40 koner (den horebuk) og alligevel ku' han ikke holde nallerne
for sig selv. Han forførte Uria' hustru Batseba ... (2.Sam. 11-12)...

(David angrede, 2.Sam 12,13)

CET 03:16
- "Gå du hen og gør ligeså."

Another voice from Heaven came:

CET 03:18
- "Jeg udsletter."

Ordene her (03:18) kan misforstås. De har en dobbeltbetydning!

And then:

CET 03:23
- "VÉ JER!"

Last OUTPUT: 7765 news:g7ldgk$98q$1...@newsbin.cybercity.dk