USA siger, at Nato må forsvare Baltikum

"Jesus-loves-you" skrev

Sent: Monday, August 11, 2008, CET 16:50, GMT 14:50
Subject: What have we learned in school today, Georgia ? - the russian abuse
of power ?
7776 news:g7pjk3$1qlj$1...@newsbin.cybercity.dk

> Og hvad har vi så lært af det her ?
[ ... ]
> 2.
>
> Ang. atomvåbene
>
> 7764 news:g7kp9a$249$1...@newsbin.cybercity.dk

News:

=== citat start ===

SVT Text 131 Ons 03 sep (2008, CET) 08:32:40

(efter midnat)

USA: Nato måste førsvara Baltikum

Nato måste stærka sitt førsvar av de
baltiska medlemslænderna, Estland,
Lettland och Litauen, efter Rysslands
angrepp på Georgien. Det anser USA:s
Nato-ambassadør Kurt Volker.

Till tidningen Financial Times sæger
Volker att Nato måste gøra klart att
ett angrepp på en medlem garanterar
ett førsvar från samtliga andra.

-Vi måste gøra vad Nato bør gøra, inte
på ett provokativt sætt och inte på
ett forcerat eller førhastat sætt.
Men Nato:s troværdighet ær det som ær
viktigt, sæger Kurt Volker till
tidningen.

=== citat slut ====

Øh ...

Input memory from ...

6413 news:W9xUh.77$sO1...@news.get2net.dk

Apropos einem Cobolt-bombe.

Hvis altså *alle* Nato-lande har mulighed for at igangsætte nedtællingen
(til selv-destruktion, som jo global atomkrig ér, no matter what), DERSOM et
land fx i Baltikum bliver angrebet, da forhindres spytslikkeri; altså
forræderi i egne rækker.

Og hvis afbrydelsen (af nedtællingen) FORUDSÆTTER, at *også* det pågældende
land medvirker, da vil det yderligere forhindre spytslikkeri.

Ulempen er ... (atom-Afgrunden°) ...

Og dog!

Hvis tyven véd, at der IKKE er noget at komme efter, da undgår vi helt disse
indbrud (som nu tilfældet er mht. Georgien), sådan som det jo også fungerede
under kold-krigen.

Og vi behøver IKKE ha' dårlig samvittighed, for det er ikke *os*, der har
overfaldet en selvstændig nation, men derimod russerne, eller rettere sagt
Putins hær...

ET-Break:
(2008-09-03, Wednesday, day no 247, CET 10:24, GMT 08:24)
- "Amen."

Dog bør man lige sikre sig, at ikke en-eller-anden galning...

0591 news:MYLsa.45277$y3.32...@news010.worldonline.dk

> Sandsynligheden for at en hjernevasked, religiøs fanatiker opstarter
> en atomkrig (for eksempel a la Dr. Strangelove-syntax, dvs. uden præ-
> sidentens godkendelse), er større, end når vi har at gøre med ateist-
> er; idet sidstnævnte kan skelne mellem død og liv (praktisk eksempel:
> Cuba-krisen 1962).

Apropos russernes *vanvittige* atomprojekt i Iran:

> [...]
> destruction: T-5).
>
> Input News:
> Kilde: Politiken, Mandag den 9. januar 1995
>
> Emne: Russisk hjælp til Iran
>
> NICOSIA - Det russiske energiministerium har indgået en aftale
> om at fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk ved Den
> Persiske Bugt. Direktøren for kraftværket sagde i går, at der er
> tale om en kontrak til fem milliarder kroner. Oprindelig begynd-
> te to tyske firmaer i 1974 under shah-styret på byggeriet af
> Bushehr-værket. Under krigen mellem Irak og Iran blev der anret-
> tet voldsomme ødelæggelser på anlægget. (Reuter)

Som sagt: Putin er *ikke* et normalt menneske, men derimod en psykopat, som
skal anbringes på en psykopatforvaringsanstalt...

CET 10:32
- "Amen."

Han er til fare for hele Verdensfreden...

CET 10:32
- "Amen."

... med hans Irans atommissil-hazardspil (i slowmotion), apropos Cuba-krisen
i 1962...

CET 10:33
- "Giv agt!"

Krisen er IKKE overstået, dersom russerne bliver smidt ud af georgisk
territorium (inklusiv Abkhasien og Sydossetien).

Last OUTPUT: 7939 news:g9lgit$2tmn$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7940

"Jesus-loves-you" skrev
7940 news:g9li9e$2u9i$1...@newsbin.cybercity.dk

Et forhåbentlig *fiktivt* eksempel (i al evighed):

Litauen angribes af Putins modbydelige morderiske hær. Man når at trykke på
knappen (T-10 nedtælling til selv-destruktion aktiveret), og hvis Litauen
herefter bliver udslettet, da forhindres afbrydelsen.

Det svarer nærmest til at sige til sin (nazi)-bøddel:

"Hold nallerne væk, eller også hiver jeg dig med ind i gaskammeret!"

Last OUTPUT: 7940 news:g9li9e$2u9i$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7941