3. Verdenskrig bryder ud ved at fx. al-Qaeda atomsønderbomber Moskva pga. Tjetjenien

"Jesus-loves-you" skrev
7950 news:g9ohs7$vgu$1...@newsbin.cybercity.dk

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s130 Fre 05 Sep (2008, CET) 10.01.49

Ambassadebombe i ny al-Qaeda-video

Selvmordsbombemanden fra angrebet på
den danske ambassade i Islamabad i Pa-
kistan den 2. juni 2008 fremvises i en
video fra as-Sahab, der er al-Qaedas
multimediegren. det oplyser det
anerkendte SITE Intelligence Group.

Videoen varer 54 minutter og er udsendt
til diverse ekstremistiske islamiske
fora den 4. september. Den har engelske
undertekster og er udsendt på både
arabisk og urdu. Al-Qaeda har tidligere
taget ansvaret for angrebet og har
erklæret, at det var en hævn for
offentliggørelsen af karikatur-tegninger
af profeten Muhammed.

opd. 5. sep 09:18

=== citat slut ====

Altså:

Hvis man får en bombe i hovedet for at ha' tegnet en tegning, som jo blot
er - reelt set - nogle kruseduller på et stykke papir, hvor meget mere mon
ikke man så får en bombe i hovedet for at have begået massemord på
muslimerne i Grozny i Tjetjenien ?

Input memory from ...

7893 news:g91eo3$1jp0$1...@newsbin.cybercity.dk

> TV2 TTV s129 Tir 26 Aug (2008, CET) 17.13.40
>
> Præsidentfavirit var psykisk syg
>
> Favoritten til at blive atommagten
> Pakistans næste præsident kæmpede så
> sent som sidste år med alvorlige
> psykiske problemet.
[ ... ]

Det mest groteske ved denne idiotiske situation er, at vi (Vesten) så får
a-bomber i knolden af Jer (fordi I troede, at det var os, der gjorde det),
og så har vi hele balladen.

Patienten er - om jeg så må sige - selvmordstruet...

ET-Break:
(2008-09-05, Friday, day no 249, CET 10:23:23, delay 0, GMT 08:23:23)
- "I allerhøjeste grad."

Simuleringsprogram on (de la Russia):

Jamen, hvad skal jeg gøre ?

Mit svar hertil er ganske enkelt: