Ny terror-bombe i Israel (0576)

Ja, så fik Farshad Kholghi ret igen!

Ved midnatstid gik endnu en hjernevasked i fælden til ære for Afgrundens
engel - SHIRK!

Tomme ord nytter ikke længere.
Hvis det Palæstinensiske Selvstyre skal genvinde sin troværdighed som
forhandlingspartner, bliver man nød til at anholde bagmændene inklusiv
lederne fra HAMAS og Islamic Jihad.

Men anholdelsen af disse er i sig selv ikke nok. Det har man gjort
tidligere, og løsladt dem igen efter nogle måneder. Så godt som alle blev
løsladt, da den sidste Intifada startede lørdag den 30. sep. 2000.

Israel og Verdenssamfundet må dennegang have håndgribelige GARANTIER for, at
disse mennesker bliver retsforfulgt og straffet på grund af deres
forbrydelser imod úskyldige civile.

Den eneste måde, det kan lade sig gøre på, er, ved at de blivet udleveret
til Den Internationale Domstol i Haag og retsforfulgt efter international
lov.

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Ny terror-bombe i Israel (0576)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-30, Wednesday, CET 01:32

Christian B. Andresen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> Israel og Verdenssamfundet må dennegang have håndgribelige GARANTIER for,
at
> disse mennesker bliver retsforfulgt og straffet på grund af deres
> forbrydelser imod úskyldige civile.

De er vist lige gode om det. Det er kon fordi at den israelske lobby er så
magtfuld i USA at USA ikke sætter tommelskruerne på Israel.

> Den eneste måde, det kan lade sig gøre på, er, ved at de blivet udleveret
> til Den Internationale Domstol i Haag og retsforfulgt efter international
> lov.

De israelske ledere skal udleveres med.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

"Christian B. Andresen" skrev:

> De er vist lige gode om det. Det er kon fordi at den israelske lobby er så
> magtfuld i USA at USA ikke sætter tommelskruerne på Israel.

> De israelske ledere skal udleveres med.

Hvis de har begået disse forbrydelser, da må svarer være: JEPS!

NOBODY is ABOVE the Law!

Hvornår har forresten israelske terrororganisationer begået
selvmordsterror-angreb i Gaza eller på Vestbredden, hvor úskyldige civile
med fuld overlæg er blevet myrdet ?

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Ny terror-bombe i Israel (0576)
0579

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-30, Wednesday, CET 11:42

Christian B. Andresen

> [...]

> Hvornår har forresten israelske terrororganisationer begået
> selvmordsterror-angreb i Gaza eller på Vestbredden, hvor úskyldige civile

Der var en fanatisk jøde med et maskingevær for nogle år side.
Men man hører næsten hver uge om stenkastene palæstinensere dræbt af
kampvogne.

Anders Peter Johnsen

"Christian B. Andresen" <nob...@domain.country> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der var en fanatisk jøde med et maskingevær for nogle år side.
> Men man hører næsten hver uge om stenkastene palæstinensere dræbt af

Fuldstændig ligesom der et par gange om måneden ryger en busfuld civile
Israelere i luften når een eller anden islamisk galning dyrker sin "hellige"
terror...

I øvrigt opdrages ungerne jo til at blive martyrer: Det giver familien ære
og indtægt fra terrororganisationer, hvis lille Ali bliver skudt ned som
"martyr". Børneofring er således stadig populært på de kanter...

Anders Peter Johnsen

Christian B. Andresen

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> wrote in message

Ja, jeg pointerede også bare at begge parter er stort set lige gode om det.

Per Rønne

Christian B. Andresen <nob...@domain.country> wrote:

> Ja, jeg pointerede også bare at begge parter er stort set lige gode om det.

Hvilket bare ikke er rigtigt.
--
Per Erik Rønne

Christian B. Andresen

"Per Rønne" <p...@ronne.invalid> wrote in message

> Hvilket bare ikke er rigtigt.

Efter min mening er det. Man skyder ikke stenkastende unge med granater fra
kampvogne. Ligesåvel som man ikke sender selvmordsbombere ind på
restaurenter.

Peter Ole Kvint

Per Rønne wrote:

> Hvilket bare ikke er rigtigt.

Mener du at selvmords bomberne har straffen i sig selv?

Per Rønne

> Per Rønne wrote:

Jeg mener grundlæggende at israelernes reaktioner på den
palæstinaarabiske terror er begrænset og begrundet.
--
Per Erik Rønne

Peter Ole Kvint

Per Rønne wrote:

Det er blodhævn, ikke andet.

P.N.

> [...]
>
> Fuldstændig ligesom der et par gange om måneden ryger en busfuld civile
> Israelere i luften når een eller anden islamisk galning dyrker sin

Det er ikke terror men selvforsvar da alle Israelere i princippet er
soldater.

> [...]
> og indtægt fra terrororganisationer, hvis lille Ali bliver skudt ned som
> "martyr". Børneofring er således stadig populært på de kanter...

Overhoved ikke de bliver plaffet ned bare de går ud af døren. Der er osse
udgangsforbud i Palæstina der har der været i snart umindelige tider. Man
kan selvfølgelig ikke holde børn indespærret i al evighed, så de ud så
kommer besættelses styrkerne og skyder.

P.N. Der støtter al-Aqsa martyrenes støtteforening på Nørrebro. Det er godt
at vide at der kommer nødhælp til de trængende der har mistet en forsørger.

Per Rønne

Jeg tror at israelerne kender mere til den arabiske reaktionsmåde end du
gør.
--
Per Erik Rønne

P.N.

> [...]
>
> Fuldstændig ligesom der et par gange om måneden ryger en busfuld civile
> Israelere i luften når een eller anden islamisk galning dyrker sin

Det er ikke terror men simpelt selvforsvar da alle Israelere i princippet er
soldater.

> [...]

> Anders Peter Johnsen

Overhoved ikke, de bliver plaffet ned bare de går ud af døren. Der er osse
udgangsforbud i Palæstina. Det har der været i snart umindelige tider. Man
kan selvfølgelig ikke holde børn indespærret i al evighed, så går de ud og
så kommer besættelses styrkerne og skyder dem.

Peter Ole Kvint

Per Rønne wrote:

> Jeg tror at israelerne kender mere til den arabiske reaktionsmåde end du
> gør.

Hvorfor er der så ikke fred?

Per Rønne

Peter Ole Kvint <dsl9...@vip.cybercity.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:

Fordi det arabiske hovedkrav til en fred har indebåret Israels
nedlæggelse og Israels befolknings fordrivelse eller udryddelse.

Medmindre man finder gravens fred acceptabel, så skal der faktisk to til
at indgå fred.
--
Per Erik Rønne

Peter Ole Kvint

Per Rønne wrote:

Nu har man givet palæstinenserne masse ting at hævne.
Er det vejen frem?

Per Rønne

Peter Ole Kvint <dsl9...@vip.cybercity.dk> wrote:

> Nu har man givet palæstinenserne masse ting at hævne.

Rækker man Fanden en lillefinger tager han hele hånden.

Du kan ikke behandle palæstinaaraberne som om de var skandinaver.
--
Per Erik Rønne