Irans parlament kritiserer Khamenei

"Kall, Mogens" skrev
(news:JdqUb.85146$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

CNN Text P125 Wed 18 Feb (2004, CET) 09:27:58

Nearly half the members of Iran's
parliament criticizes the supreme
leader for letting elections go ahead
despite fears of unfairness

(citat slut)

Khamenei er blot ved at grave sin egen grav (Ex.32).

With kind regards
Mogens Kall
The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1487 news:WR1Wb.87321$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0872=1538

"Kall, Mogens" skrev
(news:7zFYb.92110$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

[ ... ]

> Khamenei er blot ved at grave sin egen grav (Ex.32).

Safaa Zarzour ...

muslimsk skoleleder på en muslimsk skole (Universal high school girls &
boys) i byen (...Brigde et-eller-andet ...) i staten Illinois, USA

... udtaler:

"Jeg ser flere islamiske værdier her (own: i USA)
end i nogle af de "islamiske lande".

Helt centralt er retfærdighed
og retskaffenhed og lighed for loven."

kilde: Udefra, DR2, tirsdag 17. feb 2004 (00h52m30s).

[...]

0666+0873=1539

@heaven.dk Lyrik

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> [...]

> ... udtaler:
>
> "Jeg ser flere islamiske værdier her (own: i USA)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det minder mig om nogle herimporterede, studerende negre jeg mødte da
ayatollah Khomenei var kommet til magten.
De beundrede ham, idet det første de sagde var at "tænk han er over 90"!;-)
Hvilket var en slags overnaturligt bevis på at det guddommelige havde en
finger med i spillet.
"Hvad vil han"? spurgte jeg. "Han vil lave en islamisk stat." Kom det med
stor begejstring.
"Hvordan ser den ud". Spurgte jeg.
"Sådan én som den her,- ligesom Danmark"! Kom det med endnu større
begejstring.
Den sociale retfærd, velstand o.s.v., var for dem et forbilledligt eksempel
på en islamisk stat.
"Danmark dejligst":-)))
Lad ikke nogen ødelægge solidariteten i befolkningen.

Hilsen
Jens

"Lyrik" skrev news:c17dv9$1s8n$1...@news.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
> på en islamisk stat.
> "Danmark dejligst":-)))
> Lad ikke nogen ødelægge solidariteten i befolkningen.

Det minder mig forresten om "kammerat"-Napoleon:

Det sku' vær' så godt, men så det faktisk noget skidt.
(apropos mordene i Iran, Ex. 20,13)

Kærlig hilsen din broder i Kristus Jesus

Mogens Kall
The servant of Michael.

Last-Informationfile:
1547 news:3G_Yb.93563$jf4.5...@news000.worldonline.dk