Nej tak til ATPs Judas-blodpenge fra Burma (Forræderi mod demokratiet)

"Jesus-loves-you" skrev
7043 news:gFOKi.31$Bk6...@news.get2net.dk

> Kan I huske dengang i Påsken 1985 vi boykottede apartheid-styret i
> Sydafrika (og forbød danske virksomheder at have økonomisk samkvem med
> dem) ?

Til ATP
Kongens Vænge 8
3400 Hillerød

Kopi:
Members of the danish Parliament, Folketinget
Newsgroups on internet

Headline:

Jesus siger:

... Den, som er uretfærdig i det små, er også uretfærdig i det
store.
(Lukas 16,10-13)

På den baggrund opsiges hermed pensionsopsparing med øjeblikkelig virkning;
idet ATP indirekte støtter det úlovlige militær-diktatur i Burma økonomisk
(gennem det franske olieselskab Total), som må betragtes som værende
*forræderi* mod demokratiet.

Judas-blodpengene (*alt*,hvad jeg hidentil har opsparet i ATP) skal
overføres til ofrene for militær-juntaens forbrydelser i Burma.

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39 + Jos. 10,11).

Last file-OUTPUT:
7110 news:XHIMi.10$jR...@news.get2net.dk
File 7110 was NOT on-line directly, apropos §77 censor ... :-(

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7111

7113. File 7112 still NOT on-line, Moneygodworshipper!
"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> [...]

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39 + Jos. 10,11).

ben9

Jesus-loves-you wrote:

skal din værge ikke skrive under?

"ben9" skrev

> [...]
[ ... ]

[ ... ]

> skal din værge ikke skrive under?

Benny ... Det er okay, at du gør nar med mig. Det kan jeg godt tåle ... :-)

Men at du nænner at gøre det på uskyldige menneskers bekostning (i dette
tilfælde det burmesiske folk); dét er til at få kvalme af ... :-(

Gid du selv en dag havnede i samme situation som dem (havde jeg nær sagt,
men det vil nok være at gå for vidt, apropos just-a-monkey).

EOD.

-

7116 news:Zr2Ni.22$7v...@news.get2net.dk

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7117

> [...]

> Judas-blodpengene (*alt*,hvad jeg hidentil har opsparet i ATP) skal
> overføres til ofrene for militær-juntaens forbrydelser i Burma.

I skal blot gøre det, som den *lovlige* burmesiske eksil-regering under
ledelse af den demokratisk folkevalgte leder (1992) Mrs. Aung San Suu Kyi
anbefaler.

Siger de: 'Total boykot', da følg venligst deres bud.

Det er jo trods alt *dem*, der er landets rette ejermænd!

Mht. den *utro* godsforvalter, som end ikke kan ta' sig sammen og give en
undskyldning,...

ET-Break:
(2007-10-05, Friday, CET 12:23, GMT 10:23)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

... da varer det mange år, førend *tillid* overhovedet igen kan komme på
tale ... :-(

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39 + Jos. 10,11).

Last file-OUTPUT:
7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk

Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk

File-number: 7135

"Jesus-loves-you" skrev
7135 news:9koNi.17$mt...@news.get2net.dk

News:

=== citat start ===

BBC WORLD (Sunday, page) 109 07 Oct (2007, CET) 14:22/07

Malaysia presses for Burma talks
Burmese state media reported military
leader Gen Than Shwe had agreed to meet
Ms Suu Kyi, but only if she ended calls
for international sanctions on Burma.

=== citat slut ====

Ergo har den lovlige burmesiske eksil-regering *allerede* udtrykt deres
vilje, og derfor er der INGEN undskyldning: I har *krænket* deres (og vores)
ret!...

ET-Break:
(2007-10-07, Sunday, CET 14:31, GMT 12:31)
- "Amen ... Så sandt, min ven."

Memory on:

7152 news:5S3Oi.22$lu2...@news.get2net.dk

For selvom der er forskel på os to,
så er vi gode venner, kan I tro ... :-)

[ ... file 7135 fortsat ... ]

-

[...]

File-number: 7153

"Jesus-loves-you" skrev
7153 news:wr4Oi.24$Ww...@news.get2net.dk

News:

=== citat start ===

TV2 TEXT (Norway, p127) Man 08.okt (2007, CET) 09:43:35

Bondevik snur i Burma-spørsmål

Kjell Magne Bondevik har endret
standpunkt og mener nå at regjeringen
bør bruke Statens Pensjonsfond Utland
(Oljefondet) som et politisk
virkemiddel mot militærjuntaen i
Burma. Bondevik mener oljefondet ikke
bør brukes til investeringer i
selskaper som har forretningssamarbeid
med Burma. Bondevik sier til
Stavanger Aftenblad at regjeringen
også bør lovfeste økonomiske
sanksjoner mot Burma.

=== citat slut ====

Mycka bra ... :-)

ET-Break (to Bondevik and friends):
(2007-10-08, Monday, CET 09:39:16, delay 0, GMT 07:39:16)
- "Jeg skal hilse."

CET 09:39:50, delay 0
- "Fra Øvrigheden."

CET 09:40:02, delay 0
. "2."

Hmm ...

Memory on:

(File 7153)

You are indeed a lucky guy, Mr. Bondevik ... :-)

CET 10:12
- "Jeg skal hilse."

Det var her princessen, som også fik en lille hilsen ... :-)

Are You in-love (with Norway), ET (apropos the BIG Wedding) ?

FUT (Following Up To) sat til ...
News:no.prat.politikk
News:no.samfunn.politikk.utenriks

-

[...]

File-number: 7154

"Jesus-loves-you" skrev
7153 news:wr4Oi.24$Ww...@news.get2net.dk

[ ... ]

I dag modtog jeg ATP's svar:

Sent: Monday, October 08, 2007 CET 09:36, GMT 07:36
Subject: Investering i Total. (ATP-31-18-14)

(NB! - E-mail adresse "krypteret" for at undgå spam-post.)

=== citat start ===

Kære Mogens Kall

Tak for din henvendelse og interesse for ATP's investeringer.

ATP investerer dagligt 4,4 millioner danskeres pensionsopsparing med hver
sin mening om investering. Derfor støtter ATP sig til de retningslinjer
Folketinget og det internationale samfund udstikker. Her har ingen valgt at
stoppe samhandlen med Burma.

ATP's dilemma er, om det tjener befolkningen i Burma bedst, at der
opretholdes relationer til omverdenen, eller om isolation og blokade er at
foretrække. Men det er et politisk valg.

ATP støtter ikke militærjuntaen. Vi investerer i olie- og gasproducenten
Total, der har valgt at investere i Burmas infrastruktur. Og Total's
aktiviteter i Burma overholder ifølge ATP's omfattende undersøgelser i dag
de internationale konventioner. Vi holder løbende øje med, at vores
investeringer overholder de internationale konventioner og krav.

Du kan læse en mere uddybende beskrivelse af rammerne for ATP's
investeringer på www.atp.dk.

Endelig skal det nævnes, at ATP er en obligatorisk ordning under dansk lov.
Pengene er bundet indtil man når pensionsalderen.

Med venlig hilsen
Kristjan Jørgensen
Presserådgiver
ATP
Tlf. 4820 3878, mob. 2172 8211, e-mail k...@atp.dk.fjern

=== citat slut ====

Compare with ...

(Ejermanden:)
> Ms Suu Kyi, ... she ... calls

> for international sanctions on Burma.

And then I heard a little bird sing:

(ATP:)
Mig har lige behov for at retfærdiggøre mig selv

PS:
Pudsecrem kan købes billigt i Netto; direkte inporteret fra Cannibal-istan.
Virker all-round ifølge fabrikanten...

ET-Break:
(2007-10-08, Monday, CET 10:40, GMT 08:40)
- " ... (Men IKKE her) ... skulle jeg hilse og sige!"

Cannibal-istan (China)...

CET 10:42
- "Do you hear me!"

[ ... file 7153 fortsat ... ]

[ ... ]

-

7154 news:JMlOi.6$KO...@news.get2net.dk

Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 7155

"Jesus-loves-you" skrev
7155 news:8hmOi.7$wY...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]

> I dag modtog jeg ATP's svar:
>
> Sent: Monday, October 08, 2007 CET 09:36, GMT 07:36
> Subject: Investering i Total. (ATP-31-18-14)
>
> (NB! - E-mail adresse "krypteret" for at undgå spam-post.)
>
> === citat start ===

[ ... ]

> [...]
> lov.
> Pengene er bundet indtil man når pensionsalderen.

Usmageligt, at de ligefrem *tvinger* os til at financiere deres
moneygod-afgudsdyrkelse (SHIRK), apropos ...

(Den store skøge Babylons fald)

Og jordens købmænd græder og
sørger over hende, fordi ingen mere
køber deres vareladninger:

... slaver og menneskesjæle ...

De, der handlede med disse ting,
de, der tjente sig rigdomme hos
hende ...

Og i den by fandtes blod af pro-
feter og hellige og af dem, som
blev myrdet på jorden.

(Rev. Åb. 18,11.13.15.24)

Og her "lidt" mere Babylon-syntax:

7222 ... Still NOT on-line, apropos §77 freedom-of-speech
censure ... :-(

Last OUTPUT: 7221 news:0dFSi.5$XZ...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7223

"Jesus-loves-you" skrev
7223 news:KVFSi.8$uO...@news.get2net.dk

Interrupt from ...
7240 news:i7vTi.40$102...@news.get2net.dk

> News:
[ ... ]
> 5. India ...
> (6. ATP)
[ ... ]
> Kom da til at tænke på ATP-nyheden fra Kanal 5 ...

The News:

=== citat start ===

Kanal 5 (p 115) Tir 23 Okt (2007, CET) 23:50:25

ATP sælger Myanmar-aktier

ATP har besluttet at sælge aktierne i
en række olieselskaber, der
samarbejder direkte med militærstyret
i Myanmar. "ATP har besluttet at sælge
sine aktier i olieselskaber, der
direkte samarbejder med Myanmar Oil,"
skriver selskabet i en
pressemeddelelse. Dermed giver ATP
efter for den kritik, der har været af
pensionsselskabets samarbejde med
militærdiktaturet. En stor del af de
935 millioner kroner, som APT har haft
investeret gennem oliefirmaet Total,
er gået videre til Myanmars generaler.

lev. af www.newspaq.dk 23-10-2007 21:10 (CET, red.)

=== citat slut ====

[ ... file 7240 fortsat ... ]
> ... og blev da afbrudt af ...
>
> ET-Break:
(2007-10-23, Tuesday, ... )
> [...]
>
> CET 23:33:5x, delay 0
> - "Be kind."
>
> (Iran-business interrupt, see coming up file 7242)
>
> Hmm ...
>
> Det gælder så vel også mht. §77 ?...
>

> CET 23:40:39, delay 0
> - "Ja."
>
> (ATP-memory return. ET-message to Denmark and her friends.)
> Be kind ...
>
> 2007-10-24, Wednesday CET 00:06:42, delay 0
> -"Men retfærdig."
>
> CET 00:07:01, delay 0
> - "Venner."
>
> Fint! Så fik vi lige dén fejl rettet (ATP)...

More ET-message to Denmark and her friends:
(2007-10-24, Wednesday, CET 01:15, GMT 23/10-07 23:15)
- "Lev vel."

CET 01:15
- "Friends."

CET 01.22