10.000 kr på højkant

David Konrad

Til den der beviser eksistensen af UFO'er, og hvad det er.

Jeg ved UFO'er findes og eksisterer, jeg har selv set en UFO, men jeg ved
ikke hvad det er.

Ralph

"David Konrad" <da...@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Til den der beviser eksistensen af UFO'er, og hvad det er.
>
> Jeg ved UFO'er findes og eksisterer, jeg har selv set en UFO, men jeg ved
> ikke hvad det er.

Nej, hvis du vidste det ville den ikke være udentificeret, og dermed en IFO,
DEM har jeg set rigtig mange af.

Har jeg vundet?

--
Ralph

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

Ralph forklarede den 30-07-2008:

Også mig, IFO kan være _alt_ fra et tekrus til en jumbojet.

--
It's to late...

David Konrad

Nice try. Jeg ved hvad jeg så. En kæmpe oval skive. Jeg ved at allle vil
latterligøøre mig.

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

David Konrad tastede følgende:

Slet ikke, men vidste du eller andre hvad det var du havde set, var det
ikke længere en UFO men en IFO.

Carsten Riis

Hvordan identificerer man en UFO?

Hvad skal man kalde "the missing link", når man har fundet det?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

David Konrad

Carsten Riis wrote:

> Hvordan identificerer man en UFO?

Jeg ved det ikke, Carsten.

For mig og min ven var det en slags kæmpe oval skrive, der skinnede ligesom
når solstråler rammer metal, og så forsvandt det ligesom ind i sig selv. Og
det var væk. Det sagde ikke "suush". Det sagde ingenting. Jeg var totalt
målløs, og jeg vendte mig om og spurgte min ven Hans : Så du det? Ja, viste
det sig. Han har bygget en hel religiøs lære op på den oplevelse.

Øv.

David Konrad

David Konrad wrote:

> Jeg ved det ikke, Carsten.

Den helt nøjagtige historie :

Vi kører på cykel udad braabyvej. På et tidspunkt bliver jeg sur på Hans.
Jeg smider min cykel ud på marken. Jeg stiller mig op og pisser af ét af
disse 100m markeringer. Noget får mg til at kigge op. Jeg ser en "ting" som
er lige oppe over mig, og jeg siger til Hans : "Hans, prøv at kig op" og han
kigger op. Og så står vi og kigger på det, der går måske 30 sekunder, måske
går der 10 min.

Vi ved det ikke.

Men det ændrede både mit og Hanses liv.

Guds udsending

David Konrad <da...@webspeed.dk> skrev

>Til den der beviser eksistensen af UFO'er, og hvad det er.

>Jeg ved UFO'er findes og eksisterer, jeg har selv set en UFO, men jeg ved
>ikke hvad det er.

Når man ser en oval skive af lys i atmosfæren da er det blot
et genskin fra atmosfæren. Det er det man i ørkenen betegner
som fatamorgana, hvor en oase kan blive spejlet i atmosfæren
gennem den klare ørkenluft hen til et andet sted, hvor en
godtroende så kan tro, at han har fundet en oase.

Det er et velkendt videnskabeligt fact, at når solens
fotoner lyser ind mod atmosfærens krumning, at de så bliver
afbøjet, og nogle af dem vil altså blive bøjet i en sådan
grad at lyset flyver helt om på den anden side af jorden,
hvor det så ses som en oval, da den cirkulære form af solen
er blevet afbøjet med forskellig styrke og desuden afbøjet
skævt rundt omkring jorden.

Claus E. Petersen

David Konrad skrev:

> Til den der beviser eksistensen af UFO'er, og hvad det er.
>
> Jeg ved UFO'er findes og eksisterer, jeg har selv set en UFO, men jeg ved
> ikke hvad det er.

ehrm...

- cep

"David Konrad" skrev

> Til den der beviser eksistensen af UFO'er, og hvad det er.
>
> Jeg ved UFO'er findes og eksisterer, jeg har selv set en UFO, men jeg ved
> ikke hvad det er.

Dernæst:

> [...]
> totalt målløs, og jeg vendte mig om og spurgte min ven Hans : Så du det?
> Ja, viste det sig. Han har bygget en hel religiøs lære op på den

samt ...

> [...]
> som er lige oppe over mig, og jeg siger til Hans : "Hans, prøv at kig op"
> og han kigger op. Og så står vi og kigger på det, der går måske 30

Øh ...

(Det er mig IKKE tilladt at tage penge for det, selvom det ku' være
fristende, men ...)

I de senere år er jeg begyndt at indsamle data desangående, fordi flere
hændelser har overbevist mig om, at der er noget om snakken, forstået på den
måde, at der er tale om rumskibe fra en udenjordisk civilisation på besøg i
vort solsystem.

På grund af emnets særlige karakter har jeg ikke kunnet tillade mig at
forlange det såkaldte ultimative direkte EKSAKTE bevis, så
fremgangsproceduren har været (om muligt) at bevise fænomener *indirekte*
gennem såkaldte indicier, idet - som Lademann's ordbog skriver -

4414 news:C6WXe.68382$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> Mht. ordet 'indicium' står der i Lademanns leksikon følgende:
>
> === citat start ===
>
> tegn, der peger i en bestemt retning; omstændighed, der tyder på, at en
> sigtet person er skyldig i det, han sigtes for. Ved tilstrækkelig mange
> indicier fremkommer et såkaldt indirekte bevis.
>
> === citat slut ====

Håber du forstår og anerkender denne form for bevisførelse ... :-)

-

Lad os starte med et overblik over emnerne. Disse er:

(ET?)-meteorer
Tsunami-jordskælvet
Supernova-eksplosionen
Chicago-UFO-hændelsen
Fundet af Platin-193 indiciet (inside the Bible)
Chandrasekhars_grænsemasse_på_1,44_solmasser indiciet (inside the Bible)
ET-stjernekortet (inside the Bible)

Varsel ang. døds-asteroide på kollisionskurs med Jorden år 2036

Hændelsesforløbet er:

Tunguska meteor-nedslaget 1908-06-30

1. Meteor-kontakt, 2004-12-19 (7 dage *før* Tsunami-jordskælvet)
Tsunami-jordskælvet 2004-12-26, local time around 07:30 (vist nok)
2. Meteor-kontakt, 2005-04-02, GMT 20:05:49.42-20:05:51.22
3. Meteor-kontakt, 2005-04-24, ca. 22¼ dage senere

Døds-asteroide nærmer sig Jorden 2036-04-13

Jump venligst fremover til nyoprettet tråd ang. dette:

Sent: Saturday, June 28, 2008, CET 11:57, GMT 09:57
Subject: Re: I kontakt med fremmede civilisationer
7587 news:48660b00$0$90271$1472...@news.sunsite.dk
7591 news:g45iav$21go$1...@newsbin.cybercity.dk

samt ...

Sent: Tuesday, July 01, 2008, CET 20:04, GMT 18:04
Subject: Tunguska meteor-nedslaget 1908-06-30 (0700 local time)
knækket (ET *copyright* behind)
7615 news:g4drjq$22hd$1...@newsbin.cybercity.dk
7643 news:g4ks97$1hri$1...@newsbin.cybercity.dk

samt ...

Sent: Monday, July 14, 2008, CET 19:30, GMT 17:30
Subject: Døds-asteroide nærmer sig Jorden 2036-04-13 -
Was: Tunguska meteor-nedslaget 1908-06-30 ... knækket (ET
*copyright* behind)
7652 news:g5g2g9$u3n$1...@newsbin.cybercity.dk
7654 news:g5g6c2$vkc$1...@newsbin.cybercity.dk

-

Supernova-eksplosionen indtraf 2006-09-18, day no 261,
Chicago-UFO-hændelsen indtraf 2006-11-07, day no 311 (50 dage derefter)

Jump venligst fremover til tråd ang. dette:

Sent: Wednesday, June 18, 2008, CET 21:08, GMT 19:08
Subject: Chicago-UFO'en -
Was: Beviset på Guds eksistens (Fe-26 påske-markøren) ?
7567 news:g3bmg5$5g8$1...@newsbin.cybercity.dk
7596 news:g46jn6$2ea7$1...@newsbin.cybercity.dk

-

Fundet af Platin-193 indiciet (inside the Bible) hændte 318 senere:
... til tiden 2007-09-21, day no 264 in the year.

Jump venligst fremover til tråd ang. dette:

Sent: Saturday, June 28, 2008, CET 18:16, GMT 16:16
Subject: Platin-193 indiciet
7594 news:g45o46$23q2$1...@newsbin.cybercity.dk

Mht. ET-stjernekortet (inside the Bible), jump venligst fremover:

Sent: Sunday, June 29, 2008, CET 11:33, GMT 09:33
Subject: ET-stjernekortet (inside the Bible). Download now (the
picture will soon be destroyed) -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)
7601 news:g47ktq$2q81$1...@newsbin.cybercity.dk

Doewnload evt. Stjernekort i forståelses-øjemed
http://www.luen.dk/noa_600_system_definition.gif
http://www.luen.dk/the_motherstar_hip57300_of_et.gif
(301 KByte:)
http://www.luen.dk/afterglow_light_and_the_lion_gen3_15b.gif
(sidstnævnte ej online endnu, men kommer forhåbentlig i dag)

Sent: Tuesday, July 15, 2008, CET 14:42, GMT 12:42
Subject: Chandrasekhars_grænsemasse_på_1,44_solmasser indiciet -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)
7660 news:487c9b54$0$90266$1472...@news.sunsite.dk
7663A news:g5ja7q$27nh$1...@newsbin.cybercity.dk
7663B news:g5jc33$289v$1...@newsbin.cybercity.dk

samt sidste skud på stammen ...

Sent: Monday, July 28, 2008, CET 16:13, GMT 14:13
Subject: In the beginning ET-indiciet... -
Was: Fælles-orienteringspunktet i Baggrundsstrålingen ...
The main-program (message from ET, Aliens)
7724 news:g6kk71$2m0o$1...@newsbin.cybercity.dk
7725 news:g6ljvg$to$1...@newsbin.cybercity.dk

Midlertidig komklusion ang. UFO-fænomenet

De efterhånden mange indiciet danner tilsammen efterhånden et indirekte
bevis på, at der har været et besøg fra det ydre Rum.

Et vigtigt spørgsmål i denne forbindelse (for os mennesker) er:

Hvad er deres hensigter ?

Dette spørgsmål synes også allerede nu at være besvaret, idet deres *adfærd*
har AFSLØRET, at ...

Sent: Monday, July 14, 2008, CET 20:36, GMT 18:36
Subject: Fredelige hensigter indiciet -
Was: Døds-asteroide nærmer sig Jorden 2036-04-13 ...
> [...]
7654 news:g5g6c2$vkc$1...@newsbin.cybercity.dk

> Og hermed fik vi så det andet indicium på, at de har *fredelige*

Håber disse oplysninger, David Konrad, har kunnet hjælpe dig lidt på vej.
Have a nice day ... :-)

For øvrigt mht. 10.000 på højkant:

Try ...

SETI: Win (vind) 10.000 Danish Kr. (around 1800 US $), jump ...
6712 news:ipvii.35$FP1...@news.get2net.dk
http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/ddc8cff4cdaab5e1

(Der er også en del-stump på højkant i 1000 kroners klassen.)

Last OUTPUT: 7727 news:g6motd$ec7$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7728

"Jesus-loves-you" skrev
7728 news:g6ovjo$18ro$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
> http://www.luen.dk/afterglow_light_and_the_lion_gen3_15b.gif
> (sidstnævnte ej online endnu, men kommer forhåbentlig i dag)

Sorry. Download-adressen for sidst-nævnte er ...
http://www.luen.dk/afterglow_light_and_the_lion_gen3,15b.gif

Last OUTPUT: 7728 news:g6ovjo$18ro$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7729

Root Kit

On 30 Jul 2008 00:22:54 GMT, Guds udsending <n...@falungong.cc> wrote:

>David Konrad <da...@webspeed.dk> skrev

UFO betyder Uidentificeret Flyvende Objekt - og sådanne eksisterer
beviseligt. Sætter du pengene ind på min konto?

Arne H. Wilstrup

"David Konrad" <da...@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Nice try. Jeg ved hvad jeg så. En kæmpe oval skive. Jeg
ved at allle vil
> latterligøøre mig.

Det behøver man ikke - det klarer du så udmærket selv.

Kim2000

"David Konrad" <da...@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

I den sidste ende handler det nok mest af alt, indtil vi får beviset, om
tro. Hvis man tror vi er alene i universet, så er UFO'er naturfænomener,
hvis man tror, som Hawkins, på at det process der kaldes udvikling er en
naturlig konsekvens af sammensætningen af planeter, så vil UFO'er være meget
sandsynlige. Alene det faktum at de fleste andre indbyggere i universet så
vil være millioner/milliarder år ældre end os vil tale for at deres
udvikling vil være længere fremme, og der er vel ingen, der ikke tror vi
besøger fremmede solsystemer indenfor de kommende 1000 år?

Men hvis du er interesseret i at måske få en forklaring på det du så eller
bare læse mere så er der en dansk UFO forening: www.ufo.dk . Måske var det
du så noget som kan forklares, måske ikke.

S. A. Thomsen

On Wed, 30 Jul 2008 10:33:42 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<n...@invalid.com> wrote:

>ved at allle vil
>
>Det behøver man ikke - det klarer du så udmærket selv.

Tankevækkende at Wilstrup er den første, der latterliggør dig, i denne
tråd (der forøvrigt er totalt OT)...

HAWK

"S. A. Thomsen" <s_a_t...@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Jeg kan kun give dig ret i den første del af dit indlæg.

Men med hensyn til OT eller ej, så har visse personer - i erkendelse af at
ingen gider læse deres evnesvage ævl i dk.politik.indvandring - flyttet
deres ævl herover, med det resultat at laaaaangt over halvdelen af indlægene
er OT.

og bare vent i løbet af meget kort tid vil der være ekstremt få skribenter i
denne gruppe også - og så skal det jo blive spændende at se hvilken gruppe
de så vil spamme.

Gruppen her var på et tidspunkt "usenets skraldespan" nu er den Nazisternes
foretrukne forum, sammen med de allermest udsatte mennesker fra samfundets
bund

hawk

Kim2000

"HAWK" <for...@itpal.ru> skrev i en meddelelse

Det gør så stort et indtryk når netop du siger, netop en af gruppens
flittigste skribenter med hele 7 indlæg i 2008.

Peter

> [...]

> Til den der beviser eksistensen af UFO'er, og hvad det er.
>
> Jeg ved UFO'er findes og eksisterer, jeg har selv set en UFO, men jeg ved

At du ikke ved hvad der er jo meget klart, eller var det jo ikke en UFO.

Peter

S. A. Thomsen

On Wed, 30 Jul 2008 12:12:38 +0200, "HAWK" <for...@itpal.ru> wrote:

> [...]
>deres ævl herover, med det resultat at laaaaangt over halvdelen af indlægene

Det ændrer da ikke på at UFO'er er totalt OT i dk.politik....

> [...]
>de så vil spamme.
>
>Gruppen her var på et tidspunkt "usenets skraldespan"

Nej, "skraldespanden" var/er dk.politik.indvandring... Men den kan
ikke rigtig bruges mere, da 2.G/3.G-kriminalitet jo reelt ikke er et
indvandringsspørgsmål.... De eneste der forsøger at smide alting (der
har bare det mindste med fremmede navne at gøre) over i d.p.i, er røde
naivister der nægter at se virkeligheden som den er...

>nu er den Nazisternes
>foretrukne forum,

Hvilke nazister...???

>sammen med de allermest udsatte mennesker fra samfundets
>bund

??????

Lyrik

>"Guds udsending" <n...@falungong.cc> skrev i meddelelsen
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det lyder som en mulig forklaring.

Jens

Message has been deleted

N_B_DK

"David Konrad" <da...@webspeed.dk> wrote in message

> Til den der beviser eksistensen af UFO'er, og hvad det er.
>
> Jeg ved UFO'er findes og eksisterer, jeg har selv set en UFO, men jeg
> ved ikke hvad det er.

En UFO er et uidentificeret flyvende objekt, hvordan vil du betale mig
de 10000 ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

N_B_DK

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote in message

> Også mig, IFO kan være _alt_ fra et tekrus til en jumbojet.

Mobiltelefoner og drænspader er mine favoritter.

N_B_DK

"David Konrad" <da...@webspeed.dk> wrote in message

> Jeg ved at allle vil latterligøøre mig.

Hvorfor bruge energi på noget du klarer perfekt selv ?

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

Følgende er skrevet af N_B_DK:

> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> wrote in message

> Mobiltelefoner og drænspader er mine favoritter.

:-)

--
It's too late...

Sune Storgaard

"Root Kit" <b__...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Sørgeligt at folk i nyhedsgruppen der mener at have belæg for guddommelig
kreation af universen, bibelske referencer osv. ikke har større kendskab til
definitionen på ord på 3 bogstaver..

Tilykke med de 10K, du har svaret fuldstændigt korrekt og har fuldt ud gjort
dig fortjent til dem, lad os høre om de går ind på kontoen eller det bare er
mere tom snak i denne gruppe..

Guds udsending

Hvis det er, så er jeg jo berettiget til 10.000 kr.

Lyrik

>"Guds udsending" <n...@falungong.cc> skrev i meddelelsen
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Egentlig rigtigt. Men det var ikke hans mening at få en naturlig forklaring.
Han ville have eksistensen af UFO-er bekræftet. Vel i en slags
"rumskibsregí?"

Men jeg tager hatten af for din forklaring. Hvor kom den fra? Det kunne være
interessant at vide.;-)

Min bedste oplevelse om UFO-startede som en andenhåndsoplevelse. Du må godt
se med Konrad. Måske har jeg fortalt den før? Nåh! Her kommer den så...

Min kammerats far, Wilhelm, var en yderst jordbunden slagter. Han troede
ikke på noget som helst. Hverken Gud eller djævelen. Hans nyttefilosofi var
berømt i familien. Mottoet han havde som ejer af to kaffeforretninger og som
han tit spøgte med var: "Hvad skulle det være frue!"-sagt ironisk-og så
grinede han frækt!

Hans søde kone Agnes var lidt mere interesseret i Vorherre, men han
bremsede hende råt og kontant med ordene: "Det vil jeg ikke have! De gør dig
tossede i hovedet Agnes!"-og så lod hun det ligge!
Senere købte de ejerlejlighed i Sydspanien. Agnes står på verandaen og
kigger på himlen. Månen er seglformet halvmåne,-men-den ligger ned som en
båd! Hun råber til Wilhelm ude på badeværelset:"Wilhelm! Kom og se månen!"
Wilhelm går ud til hende på verandaen og stirrer på månen der ligger ned!
Pludselig! flyver månen væk hen over himlen!!
Han er rystet et øjeblik, men genvinder så sin jordbundne fatning og
siger:"Ja! De gør meget for turisterne!";-)))

Dagen efter som var katolsk helligdag blev hans verden atter rystet. Han og
Agnes var gået ud for at se sig om. Ved en mur ligger katolske kvinder på
knæ og beder. Ovenover er der et tæt skydække. Pludselig skilles skydækket
over de bedende kvinder af form som et stort kors hvor solen sender stråler
igennem korsformen. Wilhelm sunder sig et øjeblik. Så udbrydder han efter
sædvane:"Ja! De gør meget for turisterne!"

Min kammerat hans søn, fortalte historien. Nu traf det sig at jeg købte
Wilhelms 2 værelses andelslejlighed på Amager. Jeg skulle op til ham og
betale pengene som var en check på 20.000. Jeg var inviteret på kaffe.
Jeg bragte oplevelsen på bane og han gentog historien for mig ordret.
Inklusive :"Ja de gør meget for turisterne!"

Hilsen
Jens

Guds udsending

Det må vel have været et videnskabeligt inspireret øjeblik.

>Hilsen
>Jens

Jeg har nu også engang set en slags underligt stjerneskud,
hvor der var en prik, som lignede en sattelits genskin, som
bevægede sig langsomt henover himlen, men så pludseligt
begynder den at bevæge sig meget hurtigere indtil den er væk
over horisonten. Underligt, men det kan jo være optisk
bedrag eller der kan være een eller anden forklaring. Det
vil vel gå at kalde det et uidentificeret flyvende objekt,
men jeg tvivler nu på der var nogle rummænd i prikken.