Motivet - Was: Rusland begyndte angrebskrigen mod Georgien og skal derfor straffes

"Jesus-loves-you" skrev
7867 news:g8ja5g$2c29$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

> +
>
> 7801 news:g7srde$3118$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

Fandt lige dette notat:

(Berlingske Tidende, Lørdag den 9. august 2008, side 14)

=== citat start ===

Russiske kampvogne ind i Georgien

... Separatisterne har et nært forhold til Rusland, og Georgien siger, at
offensiven var nødvendig for at stoppe ugelange beskydninger mod georgiske
landsbyer.

=== citat slut ====

Og et af motiverne er selvfølgelig soleklart:

(Kristeligt Dagblad, Onsdag den 13. august 2008, side 5)

=== citat start ===

... Ruslandseksperten Lars Poulsen Hansen ...

- Rusland er ikke glad for olierørledningen fra Baku i Aserbajdsjan via
Tbilisi i Georgien og til Ceyhan i Tyrkiet, fordi den går uden om Rusland,
for så har russerne ikke magten og tjener heller ikke penge på at have olien
i transit, siger Lars Poulsen Hansen. /ritzau/

=== citat slut ====

Compare with ...

7922 news:g9gelh$13n1$1...@newsbin.cybercity.dk

> SBS NET (p133) lø.20Aug (2008, CET) 23:12:46
>
> Rusland vil indlemme Sydossetien

Samt:

=== citat start ===

SVT Text 141 Tis 02 sep (2008, CET) 00:47:49

Sydossetisk ledare vill bli helt rysk

Sydossetien vill bli en del av Ryss-
land och kommer att hærbærgera ryska
militærbaser. Det sade den georgiska
utbrytarrepublikens ledare Eduard
Kokoity till journalister i dag.

-Vi siktar dit, svarade han på frågan
om avsikten ær førening med Ryssland.

Samtidigt samlades tiotusentals demon-
stranter i den georgiska huvudstaden
Tbilisi før att protestera mot den
ryska ockupationen av delar av landet.

-Georgien står enat som aldrig førr,
sade president Micheil Saakasjvili
till folkmassan på Frihetstorget.

=== citat slut ====

Som tidligere sagt: Putin og hans mænd i Rusland er blot (når alt kommer til
alt) simple kriminelle: tyveknægte og navnlig også *mordere*!!!

Last OUTPUT: 7928 news:g9gk32$15k4$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7929

Lyrik

> [...]

> til
> alt) simple kriminelle: tyveknægte og navnlig også *mordere*!!!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ejer USA USA? Ejede USSR USSR?
Da Krustjov ledede USSR, i den forbindelse skal det siges at Krustjov i
grunden var Ukrainer, administreredes Krim af regionen Rusland. På et kort
ser det lidt "åndsvagt" ud. En nosse der ligger forkert i forhold til
Rusland. men ikke desto mindre er befolkningen overvejende russere og har
altid været russisk!

Nu "kunne det jo være ligemeget" da det hele var USSR, så måske på grund af
at Krustjov var Ukrainer, så foreslog han at man lod området Ukraine
administrere Krim!

Da USSR faldt sammen og blev delt, så blev Krim tyvegods for Ukraine. I dag
hører det under denne stat, som ikke kan klare sig selv og stjæler russisk
gas. Min tidligere bekendt russeren Irina fra Krim måtte leve af franskbrød
om vinteren og hendes nabo hængte sig i lysekronen på grund af de elendige
forhold "Frankenstein-staten" Ukraine kan tilbyde sine russiske borgere!
Hun må klare sig for 100 danske kroner om måneden.
Der er en stor russisk befolkning i Ukraine! Min ven Olena som er russer fra
Ukraine og har kandidatgrad i statsvidenskab og nationaløkonomi, plæderer
for et russisk ledet Ukraine, som et middel til fremgang.

Ved frasprængningen af stater ved USSR's deling blev det i fællesskab
besluttet at ,man kunne tage delingen op til revision og at russerne ikke
måtte lide overlast i de nye stater, som man kunne kalde foreløbige stater!

Så der trænger ligeledes til en menneskelig revision der sætter menneskets
trivsel i centrum. Rusland er motoren i det tidligere USSR og den kan trække
både lokomotiv og en masse vogne fyldt med goder til borgerne.

Hilsen
jens