Rusland stjæler de 2 georgiske regioner Abkhasien og Sydossetien

Tuesday 26. aug 2008
Day no 18 aften the Russian thief came with the death to Georgia
Day no 37 aften the Thief-alarm began ...
7692 news:g5urtt$k9e$1...@newsbin.cybercity.dk

-

"Jesus-loves-you" skrev

7882 news:g8u5su$cpq$1...@newsbin.cybercity.dk

> Liberale politikere i Rusland har advaret kraftigt mod at gribe til en
> anerkendelse af udbryderrepublikkerne.
>
> "Rusland risikerer at sætte et farligt eksempel for vores egne etniske
> republikker," siger Sergej Mitrokhin, leder af partiet Jabloko med
> henvisning til etniske mindretal i Rusland.

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s147 Tir 26 Aug (2008, CET) 17.20.42

Rusland anerkender oprørs-regioner

Ruslands konfrontation med Vesten blev
skærpet, da præsident Dmitrij Medvedev
efter et møde i landets sikkerhedsråd
sagde, at Rusland anerkender de
oprørske regioner Sydossetien og
Abkhasien som uafhængige af Georgien.

Det russiske parlament vedtog i går en
opfordring til landets top om at aner-
kende de to regioner. Der er formentlig
kun få andre lande, som vil gøre
Rusland følgeskab med anerkendelsen.

Alligevel ventes beslutningen af svække
Georgien, en vestlig allieret, i
konflikten med Rusland om regionerne.

opd. 26. aug 14:55

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV4 Text (p121) Tis 26 aug (2008, CET) 18:00:20

(Værlden 26 aug 13:45)

Georgien: Ohøljd annektering

Det ryska erkænnandet av innebær en
"ohøljd annektering", sæger Georgiens
vice utrikesminister i ett omedelbart
uttalande från regeringen.

Det fransk utrikesdepartementets
førsta reaktion var mer återhållsam.
Dær kallades beslutet før
"beklagligt". Från Storbritannien
hørdes ett "kategoriskt avvisande" av
det ryske beslutet.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

DR1 s147 tir 26 aug (2008, CET) 18:17:30

17:00

Per Stig fordømmer Rusland

Udenrigsminister Per Stig Møller
fordømte tirsdag den formelle russiske
anerkendelse af to løsrevne,
russiskvenlige regioner i Georgien.

Han lovede Georgien fuld dansk støtte i
striden.

- Jeg fordømmer klart den russiske
beslutning om at anerkende de georgiske
udbryderrepublikker, Abkhasien og
Sydossetien, som uafhængige.

- Jeg bekræfter således Danmarks
ubetingede støtte til Georgiens
territoriale integritet og respekt for
landets grænser, tilføjede
udenrigsministeren i en udtalelse.

=== citat slut ====

Hmm ...

Memory on from ...

7833 news:g838kv$2ba5$1...@newsbin.cybercity.dk

> Det svarer jo omtrent til, at SaudiArabien givet alle muslimer i
> Tjetjenien islamisk statsborgerskab, og herefter laver angrebskrig på Jer.
>

> Og jeg kan jo ikke hele tiden være Jeres barnepige, vel ?
>

> (Før eller sidenhen får de sg_ ramt på Jer, for _elvede !!!)

ET-Break:
(2008-08-26, Tuesday, day no 239, CET 18:45, GMT 16:45)
- "Vi får se."

CET 18:46
- "Min ven."

Yea!

Last OUTPUT: 7891 news:g91em0$1joo$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7892

Arne H. Wilstrup

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i
meddelelsen news:g91en4$1jos$1...@newsbin.cybercity.dk...

> 7833 news:g838kv$2ba5$1...@newsbin.cybercity.dk

Pladder.

Bo Warming

"Arne H. Wilstrup" <n...@invalid.com> skrev i en meddelelse

DER ER MEGET NYSPROG I, at russerne har "tilladt" uafhængighed

for udbryderprovinser. Men er russerne ikke mest interesseet i at
kontrollere olie og gas gennemstrømning for områdett?

"The purpose of Newspeak... is to make all other modes of thought
impossible. George Orwell

" War is peace. Ignorance is strength. Freedom is slavery."
Orwell

Er der frihed i nysprog om neologismer?

Er der ikke mere frihed i at ryge af lyst?

Trist at en del og hersk kile er drevet ind mellem frihedselskere så nogle
af dem ser triumf i statslig beskyttelse mod andres røg

Bo Warming

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

> Rusland anerkender oprørs-regioner

> [...]

Da man kaldte Georgien for selvstændig "STJAL MAN FRA RUSLAND"

Hvis jeg afviser at betale skat, så "STJÆLER JEG FRA FOGH" !