USA underskriver missilskjolds-aftale med Polen

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7827 news:g81v6i$1sn7$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
>
> Russisk magtpolitik
>
> Det nye Rusland opfører sig som en diktaturstat
>
> ... En polsk udenrigsminister bemærkede, efter endnu en trussel om et
> nukleart russisk svar på missilskjoldet, at han gerne ville anmode om, at
> russerne indskrænker sig til kun at true Polen med atomkrig en gang hver
> tjedje måned. ...
>
> === citat slut ====
>

> and ...
>
> Sent: Thursday, August 14, 2008, CET 05:35, GMT 03:35
> Subject: Psykopatus-arrestordren -
> Was: Håb for psykopater ? - Dumt spørgsmål til gruppen

News:

=== citat start ===

DR1 s141 ond 20 aug (2008, CET) 11:55:27

11:52

USA underskriver aftale med Polen

Den amerikanske udenrigsminister,
Cindoleez[z]a Rice, har netop understrevet
missilaftalen med sin polske kollega,
Radek Sikorski.

Aftalen betyder, at USA kan opstille et
batteri på 10 missiler, der skal indgå
i det missilskjold, som skal beskytte
USA og Europa mod langdistance-
raketangreb fra lande som for eksempel
Iran.

Missilskjoldet har skabt vrede i
Rusland, der opfatter missilskjoldet
som en trussel. Men den polske
præsident, Lech Kaczynski understreger,
at missilskjoldet udelukkende er et
forsvarsvåben.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 TTV s143 Ons 20 Aug (2008, CET) 12.28.41

Endelig aftale om missilskjold

USA's udenrigsminister, Condoleezza
Rice, og hendes polske kollega, Radek
Sikorski, har i Warszawa underskrevet
den omstridte aftale om et
missilskjold.

Aftalen betyder, at Polen kommer til at
lægge jord til missiler, der kan skyde
angribende missiler ned.

Rusland er meget kraftigt imod, at der
opstilles et missilskjold i de gamle
østlande. Den russiske præsident
Medvedev betragter det amerikanske
missilskjold som en trussel mod
Ruslands sikkerhed.

opd. 20. aug 11:58

=== citat slut ====

Memory on from ...

7842 news:g8c3e5$2nd2$1...@newsbin.cybercity.dk

> === citat start ===
>
> TV2 TEXT (134, Norway) 17. aug (2008, CET) 19:34:20
>
> (133 georgia signerte våpenhvileavtale, dvs, 134 news fra friday)

> [...]
[ ... ]
> Der er stort set ikke andet en lort og alskens *urenhed*, der lukkes ud
> fra Putins Russia. Det rene lokum ... :-(

samt ...

7852 news:g8e0qj$cm4$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> er det jo direkte hyklerisk disse aggressive udtalelser fra
> Putin-psykopatus og hans slæng!!!
>
> Det farlige er, at psykopaten Putins Rusland nu ikke kun verbalt truer,
> men som vi har set i Georgien er blevet militært *aggressiv*. De verbale
> trusler var/er ikke bluf.
>
> Et militært opgør mellem Rusland og NATO skønnes (pga. russernes lynkrig i
> Georgien) i løbet af få timer at blive en global atomkrig!
>
> Tag Jer i agt, for når et menneske (godt nok sindssygt) har valgt at
> spille hasard med så farlige våben, da ... (behøver jeg at advare

Det er, som sagt, et *defensivt* forsvarsvåben. Vi kan jo ikke gøre for, at
I har onde hensigter med jeres atomvåben, vel ?

Apropos de seneste aggressive *kendsgerninger* (fra Jeres side):

7842 news:g8c3e5$2nd2$1...@newsbin.cybercity.dk

> === citat start ===
>
> SVT Text 133 Mån 18 aug (2008, CET) 08:47:55

> [...]
[ ... ]
> [...]
> Det har en høg rysk militær kælla sagt
> till tidningen Sunday Times.Att
> Ryssland har den kapaciteten kommer
> inte som någon øverraskning før
> Sverige.
>
> - Enligt den information som ær
> tillgænglig før oss så finns taktiska
> kærnvapen i Kaliningradområdet. De
> finns på och i anslutning till enheter
> som tillhør den ryska flottan, sæger
> utrikesminister Carl Bildt.
>
> === citat slut ====
>

> Der er stort set ikke andet en lort og alskens *urenhed*, der lukkes ud
> fra Putins Russia. Det rene lokum ... :-(

Søg *psykiatrisk* hjælp, for dælen !!!

FUT sat til ...
News:dk.psykiatri.hjælp-hvad-skal-jeg-gøre,-doktor?
(Æv nyhedsgruppen eksisterer ikke)

FUT derfor sat til ...
News:dk.videnskab.psykologi

Last OUTPUT: 7861 news:g8govi$1d6v$1...@newsbin.cybercity.dk