Hamas vil ikke standse kampen (0256)

Input News from Danish DR1 Text-TV:
DR1 S149 man 16. dec (2002, CET) 98:49:35

HAMAS VIL IKKE INDSTILLE ANGREB

Den palæstinensiske terrorgruppe Hamas
har erklæret, at den ikke så meget som
overvejer at indstille sine angreb på
mål inde i selve Israel.

Hamas mødtes i sidste måned med Arafats
organisation Fatah i Cairo, hvor Fatah
skal have prøvet at overtale Hamas til
at begrænse sine angreb til bosættere
og soldater på Vestbredden og i Gaza.

Men en talsmand for Hamas i Libanan,
Usama Hamdan, siger nu, at Hamas vil
udføre angreb i hele Palæstina, også
den del, som nogle kalder Israel.

Hamas anerkender ikke Israels ret til
at eksistere.
---END-of-News--------------------------

Dét, vi støttede og fortsat støtter, er en DEMOKRATISK palæstinensisk
stat (ikke at forveksle med et politi-diktatur eller et terror-regime), hvor
SAMTLIGE borgere garanteres en fair behandling gennem en forfatning!

Hamas anerkender ikke Israels ret til at eksistere. Hvor tåbeligt! Hvorfor ?
- Jo, det skal jeg fortælle jer.

Et eksempel (fra hverdagen):

Hvis en tyv stjæler mit TV-apparat, så er det stadigvæk min ejendom!
Hvis politiet en dag finder apparatet hos en anden; ja, så er det fortsat
min ejendom, også selvom vedkommende hævder, at han i god tro købte
apparatet på lovlig vis af en anden (serienummeret på apparatet afslører,
at der er tale om hælergods).

Det er jo præcis det, I hævder. I siger, at I blev fordrever fra jeres land;
at en tyv stjal jeres ejendom. Men I nægter hårdnakket at indrømme, at det
jødiske folk blev fordrevet fra deres land for henved 2000 år siden.
Og dette sidstnævnte faktum bliver jo ikke mindre sandt af, at I fjerner
og destruerer de arkæologiske beviser! - Det afslører jo blot, at I
forskels-behandler folk!
Et sæt regler for os; et anden (og knap så fair) sæt regler for de andre
(apropos diktatoren i Teheran)!

Det er HYKLERI så det basker!

Når I nægter andre mennesker deres legitime ret til liv (gennem jeres
hensynsløse drab på úskyldige), så bringer I ikke alene skam over Islam som
religion; I begår så sandelig også FORBRYDELSE MOD MENNESKEHEDEN,
og på et tidspunkt bliver vi som menneskehed tvunget til at gribe ind gennem
den Internationale Domstol (http://www.icj-cij.org/).

Kom dog til fornuft, inden denne verden er blevet forvandlet til en rygende
ruinhob!

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Hamas vil ikke standse kampen (0256)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-12-16, Monday, CET 09:59

HrSvendsen

Mosegaard wrote:

> [...]
> Men I nægter hårdnakket at indrømme, at det jødiske folk
> blev fordrevet fra deres land for henved 2000 år siden.

Det var ikke deres land. Stamfaderen med følge kom fra Ur,
der som bekendt aldrig har ligget i Israel. Og jøderne stjal
Israel fra nogen andre. Nemlig den daværende befolkning.

> Og dette sidstnævnte faktum bliver jo ikke mindre sandt
> af, at I fjerner og destruerer de arkæologiske beviser! -

Der er masser af arkæologiske beviser for en førjødisk
befolkning, der beboede Palæstina. En uendelighed af dem.

> Det afslører jo blot, at I forskels-behandler folk! Et
> sæt regler for os; et anden (og knap så fair) sæt regler
> for de andre (apropos diktatoren i Teheran)!
>
> Det er HYKLERI så det basker!

Hykleriet er når man hævder ret fordi, man kom først, og man
så ikke giver/gav den ret til dem, der rent faktisk kom
først.

"HrSvendsen" skrev:

> Mosegaard wrote:

Jeg bør lige rette dig:

Mit navn er Mogens Kall, og jeg har INTET at gøre med Mosegaard. Hvad den
mand foretager sig, bliver hans egen sag, dog har jeg hørt mange klager om
personlige krænkelser, hvorfor mandens gerninger bør fordømmes; fordi det
overskrider grænsen for anstændighed.

Deri kan du have ret.

Hverken jøderne eller araberne kom først!

Menneskehedens historie er RÆDSELSFULD - og det er derfor,
vi bliver nødt til at lave om på denne kedelige adfærd. Ikke længere
skal primitive dyriske rov-instinkter få lov til at hærge vor planet.

Dét, vi er nået frem til i Mellemøsten, er, at der er 2 ejermænd til landet.
Vil du benægte dette ?

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Hamas vil ikke standse kampen (0256)

0260

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-12-17, Tuesday, CET 12:25

HrSvendsen

Kall, Mogens wrote:

> [...]
> krænkelser, hvorfor mandens gerninger bør fordømmes;
> fordi det overskrider grænsen for anstændighed.

Jeg var træt. Derudover skal min undskyldning være
uforbeholden.

> [...]
> til at hærge vor planet.
>
> Dét, vi er nået frem til i Mellemøsten, er, at der er 2
> ejermænd til landet. Vil du benægte dette ?

Nej. Der er endda flere grupper, der hævder ret. Men hvad du
kalder primitivt, kalder jeg uomgængeligt. Den stærke har
altid retten. Resten er nåde. Eller nådesløshed. Og at leve
på jøder eller muhamedaneres nåde har aldrig været populært.

"HrSvendsen" skrev:

> [...]
> altid retten. Resten er nåde. Eller nådesløshed. Og at leve
> på jøder eller muhamedaneres nåde har aldrig været populært.

Flot - Gid hele verden ville lytte til dig!

DER ER 2 EJERMÆND (måske flere, code: v 28) !!!

De fleste jøder i staten Israel er nået til denne erkendelse. Det, vi
mangler, er, at få Hamas og andre grupper til at indse det fornuftige i
dette (alle mennesker har ret til liv i frihed under ansvar).

Hamas er en religiøs bevægelse, som har sit fundament i Koranens ord.

I Koranen står der bl.a. følgende:

Sûra 17,105
Og Vi (own: Allah) sagde efter ham til Israels børn: Bo i det (hellige)
Land,
og når de sidste dages forjættelse kommer, så vil Vi bringe jer [Israels
børn] sammen (fra forskellige lande)

Og det er derfor jeg går i rette med dem:

Jøderne har OGSÅ ret til landet (ifølge Koranen) !!!

Dernæst skider de højt og flot på det Palæstinensiske demokrati, skønt
Koranen (deres fundament) helt klart taler om gensidig rådslagning (Sûra
42,39), hvilket er grundlaget for ægte demokrati.

Gid de dog i det mindste ville følge Koranens anvisninger !!!

mvh.

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal: