Militært topmøde i Finland - Was: ... (Har russerne skidt i bukserne ?) ... (above Sudan) ... (Hvor _anden bli'r artilleriet a' ?) ...

"Jesus-loves-you" skrev

Subject: Det amerikanske krigsskib Mount Whitney ankommet i Poti, Georgia
7958 news:g9r3t5$2094$1...@newsbin.cybercity.dk

> Whitney ??? ... (memory on from) ...
[ ... ]
> (Der er ingen tvivl her. Den interne kode er *genkendt*, The BODYGUARD!)
>
> Øh ... Jeg tror minsandten, at der her er en "lille" indirekte hentydning
> til dig, ET ... :-)
>
> Perhaps like saying:
>
> Hvor _anden bli'r artilleriet a' ?

News:

=== citat start ===

SVT Text 138 Ons 22 okt (2008, CET) 00:21:05

(Utrikes Publicerad 21 oktober, efter kl 16)

Militært toppmøte i Finland

Några av USA's och Rysslands høgsta
militæra chefer møttes i dag i Vanda,
utanfør Helsingfors, før att bl.a.
diskutera situationen i Georgien.

Enligt amerikanska kællor var syflet
att førsøka førbættra relationerna
mellan lænderna och møtet førberedes
i hemlighet på ryskt initiativ.

Det var den amerikanske førsvars-
chefen amiral Mike Mullen och
den ryske generalstabschefen general
Nikolaj Makarov som træffades.

Makarov och Mullen har aldrig
tidigare træffats personligen.

=== citat slut ====

Forbedre relationerne ?

Hmm ...

Compare with ...

(Kilde: Berlingske Tidende, Fredag den 10. oktober 2008, side 18-19)

=== citat start ===

Russerne øver sig i atomkrig - igen

Rusland er i gang med en storstilet militærøvelse, hvor en tredjedel af
landets koldkrigsbombefly, der kan udstyres med atomvåben, er sendt i
luften. Russisk militæranalytiker kalder det "et scenarie fra en atomkrig
mod USA".

af Sten Jensen

Rusland har sendt en tredjedel af sin flyvende atomslagstyrke i luften som
led i den største og mest kostbare militærøvelse siden 1984, da Den Kolde
Krig stadig var på sit højeste.

[ ... ]

... den russiske forsvarsanalytiker ... " ... forberede lederne i
militæret, indenrigsministeriet og civile ... myndigheder på en mulig
fremtidig konfrontation med Vesten," tilføjer Felgenhauer.
=== citat slut ====

Så dét kan ikke være forklaringen (at forbedre relationerne endskønt
russerne foregiver dette), for i så fald ville man ikke være så rapkæftet.

Næ ... Sandheden er nok snarere, på baggrund af ...

8112 news:gdev89$clg$1...@newsbin.cybercity.dk

> Sent: Sunday, September 14, 2008, CET 12:42, GMT 10:42
> Subject: Re: Rusland begyndte angrebskrigen mod Georgien
> og skal derfor straffes
> 8000 news:gaipr0$2fc1$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]

... at

6217 news:cOcHh.22$gI7...@news.get2net.dk

> Øh ... Det lader til at det ene hold frygter, at det andet hold er et
> regulært tæskehold, og fordi de muligvis er bange for at få tæsk, ...

Hmm ... (input memory from) ...

Subject: Amerikansk stridspilot skulle skjuta ned UFO i maj 1957 over
Sydøstengland
8115 news:gdi5v9$2bum$1...@newsbin.cybercity.dk

Just relax. They are (our) friends...

ET-Break:
(2008-10-22, Wednesday, day no 296, CET 00:18:59, delay 0)
(2008-10-21, Tuesday, day no 295, GMT 22:18:59, delay 0)
- "Neighbour."

:-)

(Just relax)...

CET 01:20
- "Partner."

Hmm ... (memory on from) ...

7964 news:48c2fb2f$0$90268$1472...@news.sunsite.dk

> Inside Russia ?
>

> And then I heard another ET-voice said:
> CET 23:36
> - "Burn them out."

Forsøger russerne (eller rettere sagt Putins hær) at gemme sig i
amerikanernes "skørt", akkurat som et pattebarn gemmer sig i sin moders
skørt, når "lokummet" brænder...

ET (to Putin and his men):
CET 01:06
- "It won't help."

CET 01:06
- "You."

Means:
Drop det (det vil ikke hjælpe dig)

CET 01:12
- "Rotte."

(Altså) ET. Sådan kan man ikke sige. Det minder jo "lidt" for meget om
Nazisternes race(udryddelse)...

CET 01:35
- "Jeg ved det."

CET 01:40
- "(Einem smutter)."

CET 01:40
- "Sorry."

-

Einem memory-interrupt came:
> Hvor _anden bli'r artilleriet a' ?

CET 01:42
- "I'm right here."

CET 091:43
- "Sir."

CET 01:43
- "(Order)."

CET 01:43
- "Protect."

CET 01:43
- "Innocent."

CET 01:43
- "People."

CET 01:44
- "Like you."

(Thank You, Sir ... :-)
)

(And Georgia ?)...

CET 01:44
- "And them."

CET 011:44
- "Also."

Hmm ...

Det lød en lille smule som Robocop; altså *kunstig* intelligens !!!...

CET 01:46
- "Og hva' så ?"

Øh ...

(Dét skal jeg li' tænke over.)

Jeg har i hvert fald muligvis fundet et af dine computer-programmen, eller
rettere sagt et efterladenskab (syvtalsmønstret de la den russiske
matematiker, dr. Ivan Panin, inside the Bible)

(Udgive skriftet her på nyhedsgrupperne ?)

CET 01:52
- "Det må du gerne."

(Men hva' med Ophavsretten ?)...

CET 01:52