Karadzic is arrested in Beograde by Serbia - Was: ... ICC ... (The sheriff of EL PASO, Harwest 1995) ...

"Kall, Mogens" skrev
1615 news:ZpO0c.102430$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> 98-04-15.IS(rael)
[ ... ]
> Emne: Ny domstol skal straffe aggression
>
> FN: 185 lande forsøger at blive enige om at etablere en permanent
> international straffedomstol, der formelt skal være uafhængig af FN.
[ ... ]
> CRIME DOES NOT PAY

and ...

7693 news:g62n47$21f4$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> Knald eller fald for den internationale retsorden

News:

=== citat start ===

DR1 s133 man 21 jul (2008, CET) 23:35:03

23:27

Karadzic anholdt i Serbien

Den krigsforbrydersigtede Radovan
Karadzic er blevet anholdt i Serbien.
Karadzuc var leder for serberne i
Bosnien under krigen i starten af
1990'erne.

=== citat slut ====

CRIME DOES NOT PAY ... :-)

For en god ordens skyld bør jeg måske lige *gentage*, at ...

0370

Fotokopi af:

WANTED for CRIMES AGAINST humanity,

Harwest 1995,
The sheriff of EL PASO

Efterlyste personer er:

1. Lenin
2. Mao
3. Stalin
4. Hitler
5. Irans præsident, Hashemi Rafsanjani
6. Cannibal-istans præsident (eller også er det PM)
7. Saddam Hussein
8. Idi Amin
9. Radovan Karadzic
10. Ratko Mladic

(sorry, wrong text.)

0370 news:7gZca.128095$Hl6.11...@news010.worldonline.dk

> Domstolen skal være International, fordi det er den eneste måde, hvorpå vi
> som Menneskehed kan få skabt orden i dette kaos af drab på úskyldige. Alle
> er her lige for Loven, og ingen er hævet over den! Ingen bliver dømt,
> fordi man er den, man er, men UDELUKKENDE fordi dét, man har gjort, er
> forkert!

Hope You all got the point...

ET-Break:
(2008-07-22, Tuesday, day no 204, CET 23:48, GMT 21:48)
- "Received."

Hmm ...

That answer was perhaps in regard to ...

6029 news:3YXxh.16$ub5...@news.get2net.dk

> Sjovt nok står der i Jobs Bog, at ...
>
> ... hos sine (dvs. Guds) Engle finder han Fejl,
> (Job 4,18b)
>
> Og det giver således en meget god forklaring på Paulus ord fra
> Korinterbrevet ...
>
> Ved I ikke, at vi skal dømme Engle? endsige da i timelige Ting!
> (1.Kor. 6,3)
>
> Apropos *Nobody* is above the law ... :-)

samt ...

7048 news:60aLi.46$9g6...@news.get2net.dk

> Ved I ikke, at vi skal dømme engle ?
> endsige da i timelige ting !
>
> (1.Kor. 6,3)
>
> (Og dette gælder selvfølgelig også omvendt, at I, engle, skal dømme
> mennesker.)

CET 23:48
- "Please."

CET 23:48
- "Understand."

CET 23:48
- "Friend."

*Who* are You talking to, ET ?

US, or what ?

You have been listen to ...

The sheriff of EL PASO ... :-)

(2008-07-23, Wednesday, day no 205, CET 00:04)
- "That's my name."

CET 00:04
- "Kick(name)."

Last OUTPUT: 7693 news:g62n47$21f4$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7694

Bo Warming

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> "Kall, Mogens" skrev

> Efterlyste personer er:
>
> 1. Lenin
> 2. Mao
> 3. Stalin
> 4. Hitler
> 5. Irans præsident, Hashemi Rafsanjani
> 6. Cannibal-istans præsident (eller også er det PM)
> 7. Saddam Hussein
> 8. Idi Amin
> 9. Radovan Karadzic
> 10. Ratko Mladic

Er der ikke titusind ulandsdiktatorer der har vist samme etik

Overvurderer vi ikke betydningen af en enkelt leder - som er udtryk for
folkets vilje og intet kan gøre uden at han er hoved for folkekroppen

Karadzik viser Vestens hævnondskab

At ville føre retssag for krigsforbrydelser imod den fangne ex-landsfader er
galimatias.

Retfærdighed bør være vendt mod fremtiden, og Karadzic har i mange år været
en samfundsgavnlig behandler helt uden farlighed.

Er nogen krigsforbryder nogensinde blevet skræmt af tidligere
krigsforbryderes straffe? Hvad skal hævn gøre godt for?

Den kristne kirkefar Augustin sagde i år 400, at krigforbrydere er dem, der
taber krigen.

Skal de millioner af serbere, der så eller ser fangen som en helt, også
straffes?

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

"Bo Warming" skrev

> "Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

> Er der ikke titusind ulandsdiktatorer der har vist samme etik

Jo (desværre).

Dét, du skal være klar over, er, at denne tekst er hevet ud af sin kontekst.

Citatet stammer således efteråret 1995, hvor et postbud afleverede en
meddelse the den Internationale Domstol i Haag, hvor budskabet var, at
"en-eller-anden" FORLANGTE, at der blev udstedt en international arrestordre
på ...

... pga. bl.a. det lige gennemførte massemord i Srebrenica (i sommeren
1995).

En del af andre massemordere var således allerede døde, men at komme i bås
med dem, var (og er) ikke særlig rart, dersom man frygter Øvrigheden° pga.
skyld og dermed også reel risiko for straf.

> [...]
> der taber krigen.
>
> Skal de millioner af serbere, der så eller ser fangen som en helt, også

Nej. Fordi vi har det retsprincip, at ...

(som jeg skrev)

7694 news:g65lkc$38e$1...@newsbin.cybercity.dk

De har jo ikke begået nogen forbrydelser, mig bekendt (endskønt de måske nok
har ekstremistiske ultra-nationalistiske holdninger.)

Resten af din indlæg kommenterer jeg ikke under henvisning til ...
7696 news:g66qh2$g9t$1...@newsbin.cybercity.dk

samt ...

7689 news:g5s7ub$2mf3$1...@newsbin.cybercity.dk

Last OUTPUT: 7696 news:g66qh2$g9t$1...@newsbin.cybercity.dk