Russerne går længere ind i Georgien. NATO snart i krig med psykopatus (Putins hær)

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7830 news:g8224j$1trm$1...@newsbin.cybercity.dk

> ... Vi kan roligt regne med, at hvis Putin ikke møder modstand, vil
> han anvende den samme taktik mod Ukraine, pointerer Brzezinski.

News:

=== citat start ===

DR2 s133 tor 14 aug (2008, CET) 22:31:40

22:17 (CET, red.)

Russerne går længere ind i Georgien

Over 100 russiske kampvogne og andre
pansrede køretøjer rykker dybere ind i
Georgien, siger landets regering.

Georgiens premierminister, Lado
Gurgenidzs, siger, at en kolonne med
over 100 russiske kampvogne og andre
køretøjer bevæger sig dybere og dybere
ind i Georgien fra den vestlige by
Zugdidi.

Det er uklart, hvor de var på vej hen.
Georgiske ledere sagde, at russerne
kontrollerer en tredjedel af landet.

Der var tidligere på dagen rapporter
om, at de russiske styrker var på vej
ud, men der kom derefter modstridende
oplysninger om, at de vendte tilbage.

=== citat slut ====

Formålet er at *stresse* musene (så de bliver rådvilde), akkurat som
Karadzic gjorde det på Balkan under krigen i 1990'erne ved skiftevis at
påføre forsøgsdyrene tryghed og angst.

Compare with ...

7769 news:g7mf0l$la3$1...@newsbin.cybercity.dk

> Fra naturens side er en opportunist jo nødt til hele tiden at bedrage ...
> det er et spørgsmål om at overleve!
>
> En løve (eller et andet rovdyr), der ikke hele tiden prøver de fysiske
> geograftiske grænser af overfor byttedyrene, vil få længere afstand og
> dermed sværere ved at indhente byttedyret.

Det egentlige formål er altså for Psykopatus at stresse dig så meget som
overhovedet mulig, så du til sidst stikker af, og således er landet (byttet)
erobret!

Når altså først det humane er borte (fra personligheden), som tilfældet nu
*reelt* er, da forstår psykopatus kun ét sprog:, det primitive sprog på
savannen: Jungleloven.

Det klogeste vil derfor være at foretage en *global* optrapning, f.eks.
bestående i at BLOKERE Østersøen for russisk civil og militær trafik.

Russiske fly, som krænker NATO's territorium skydes ned uden varsel!

Atomkrig herefter et faktum, hvis psykopatus ikke bakker ud ... :-(

Enhver russisk soldat, der har deltaget på Georgisk territorium, har pr.
definition været med til at begå drab og er derfor *skyldig* for Domstolen°.
Undskyldninger såsom 'jeg adlød blot ordre' godkendes ikke.

(Stop venligst ønsketænkning. Vi *har* allerede mistet Rusland, eller
rettere sagt psykopatus.)

Last OUTPUT: 7829 news:g8224j$1trm$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7830