Skuffende debatniveau i dette forum

Rasmus Jarlov

Godt nytår til alle!

For et par år siden var jeg aktiv i dette debatforum og nu kiggede jeg lige
ind igen.

Hvor er det skuffende, at 90% af alle indlæg er personlige tilsvininger. Er
I her ikke for at diskutere politik?

Prøv at skrive noget spændende!

"Rasmus Jarlov" skrev
(news:eTdJb.65939$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> Godt nytår til alle!

Tak - i lige måde.

Spændende ved jeg nu ikke om det er (det er tragisk), men offentliggøres
skal det vel :

1113 - news:69dJb.65933$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

"Joakim" skrev (news:bsskg7$859$1...@sunsite.dk...):
> Det er svært at begribe omfanget af tragedien, forårsaget af jordskælvet i
> Iran, hvor en by med næsten 80000 mennesker, blev destrueret i løbet af få
> sekunder. Min sympati går til den iranske befolkning, hvis lidelser i
> forvejen synliggøres af præstestyrets radikalisme, som hovedparten af
> befolkningen afskyr.

Amen.

I selvsamme forbindelse skrev Rasmus Underbjerg Pinnerup på
dk.livssyn.kristendom, subject: Jordskælvet i Iran:
(news:ppi3vv8uaucicel78...@4ax.com...)

> "Ole Madsen" <Maaseiah[SNABEL]paradis.tdcadsl.dk> mælte sligt:

> I bekender jer begge til en Gud, der er villig til at dræbe titusindvis
> af fattige iranere, fordi nogle af statslederne har truet Israel? Føj
> for den.

Úmiddelbart ser denne hændelse blot ud som om, der er tale om en
tilfældighed. Vi lever jo på en geologisk aktiv planet!

... dog bør følgende ihukommes:

0094 - news:_AEt9.170649$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
(6-Copyright, DADDY LIVES 1999-04-30)

> Background (The rule of the "game"):
> -----------------------------------
[ ... ]
> For en god ordens skyld - særligt under henvisning til de tragiske
> dødsofre for jordskælvet - bør følgende nævnes:
[ ... ]
> Den slags naturfænomener indtræffer nu og da; det er der IKKE
> noget
> mærkeligt i. Tidspunktet derimod og omstændighederne kan dog
> forekomme højst besynderlige.
> ... ....... ..., hvorfor vi KUN benytter os af úomstødelige
> TIME-break-responcer, man IKKE kan fuske med.

Har vi - på en-eller-anden måde - at gøre med et TIME-break ?

Noget kunne godt tyde på det:

7 dage FORUD blev følgende skrevet:
(1069 news:0iBEb.62590$jf4.3...@news000.worldonline.dk...)

> Do we expect a TIME-break (code Es 42,8-9), DADDY ?
>
> DADDY-Break (2003-12-19, CET 11:53):
> - "Yep."
>
> Den såkaldte *virkelighed* behøver ikke nødvendigvis at begrænse sig til
> naturlovene, men naturvidenskaben kan BEKRÆFTE dens eksistens (inklusiv
> TIME-Breaks, undere og mirakler osv.).

For en god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at der ved denne
begivenhed IKKE er tale om et brud på naturlovene (modsat fx. 7-Copyright,
JESUS LIVES 2001-12-02, 0095

Mistanken (TIME-break ON) fremkommer ved, at "uret" viser 11:53, altså 7
minutter før 12 (der jo som oftest symboliserer "Dommedag").
I Copyright 1-7 repræsenterer minutter som hovedregel dage.

7-tallet er IKKE tilfældig valgt (apropos Copyright-counter = 7). 7-taller
"peger" således tilbage på Copyright no 7.

Der kunne hermed tages *PATENTRET* (Ophavsret) på jordskælvet (på trods af
de tragiske dødsfald), men i kraft af at Copyright no 7 OVERSKRED
naturloven, ér mindstekravet nu MINIUM en dødeopvækkelse (akkurart som i
poker-spil, al-Qaeda).

Dog bør jeg understrege, apropos Rasmus' indlæg, at budskabet er følgende:

Gud har tilladt disse naturfænomener, men vil du undgå at omkomme, var det
måske en god idé at lytte til, hvad de kristne siger. Måske kunne du opfange
en ADVARSEL (input last memory 1112
news:4hIFb.63611$jf4.3...@news000.worldonline.dk...) og undgå
katastrofen - i tide !!!

Formålet er at hjælpe dig på vej - gennem disse TIME-Breaks - til den
LEVENDE Gud (Es. 42,8-9, code: The Escape from Hell).

NEXT "phone"-call unknown, yet!

Internal self-check'ing:

Daycode (2003-12-26, day no 0 of the Earthquake inside Iran, Bam):

Counter Date
DADDY LIVES (1) T+2516, 4. Feb. 1997, Iran
(2) 2492, 28. Feb. 1997, Iran
(3) 2421, 10. May.1997, Iran
(4) 2113, 14. Mar.1998, Iran
(5) 2086, 10. Apr. 1998, Iran, GOOD FRIDAY
(6) 1701, 30. Apr. 1999, Serbia
(7) 754, 2. Dec. 2001, Nig., Resurrection

For Muslims green (5) is the colour-symbol of HOPE.

-

Comparison

Bam = 2,1,13
(4) 2113, 14. Mar.1998, Iran

"Code" identifyed.

Searchstring "4"
(1069 news:0iBEb.62590$jf4.3...@news000.worldonline.dk...)

Found:
0666+0403=1069

4+3=7, 7 days

AND

4 days after last earthquake:
(1112 news:4hIFb.63611$jf4.3...@news000.worldonline.dk...)

> News:
> Earthquake hits central California 11:15 a.m. (2:15 p.m., ET)
> (Danish time: 22.dec 2003, CET 20:15)

3-dekrypterüng:
... (classifyed, memory: 23.dec.2003, gate 2, Matt 4,1-) ...

END of Internal self-check'ing.

NEXT DADDY

Transmission END.

The servant of Michael

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-number:
0666+0450=1116

Sten Schou

"Rasmus Jarlov" <ne...@jarlov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Har du overværet en diskussion i Folketinget?...der er det vist lige så
galt.

Hilsen Sten

@heaven.dk Lyrik

"Rasmus Jarlov" <ne...@jarlov.dk> wrote in message
> [...]
+++++++++++++++++++++++++++++++++

Vi ses om et par år igen-GAAAB!

Godt Nytår!
Fra
Jens

Rasmus Jarlov

Tak for dit svar. Desværre har jeg lidt svært ved at forstå den samlede
mening med dit indlæg.

Kan du prøve at opsummere (ligesom Fornøje Frederik fra Nissernes Ø)?

"Rasmus Jarlov" skrev
(news:QeoJb.66257$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> Tak for dit svar. Desværre har jeg lidt svært ved at forstå den samlede
> mening med dit indlæg.
>
> Kan du prøve at opsummere (ligesom Fornøje Frederik fra Nissernes Ø)?

Puha - Det bliver en lang historie.
(der benyttes rigtig mange interne symboler, men i praksis *VIRKER* det)

Opsumeringen (den korte udgave):
Kampen mellem Lysets og Mørkets Sønner

Nøgleord:
"Danernes" Gud er "gået på vingerne".

System updating:
1113 news:69dJb.65933$jf4.4...@news000.worldonline.dk...
1117 news:dOeJb.65955$jf4.4...@news000.worldonline.dk...
1118 news:E%nJb.66254$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

Destination: Mayflower no 2
0866 news:KDkyb.49400$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
Keyword: The Song of the Bride (5104 bits)
0412 news:q%hfa.1884$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
Internal Interrupt-program ON.

Idet indlæg forældes på nyhedsgrupperne, kan de kun opkaldes via et
http://www.google.com/intl/da/ jump.
Klik herefter på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 1120"
(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme).
klik herefter på aktuel fil.

More ?

-

Hva', hvorfor har Lyrik et forbehold overfor dig ?

> Vi ses om et par år igen-GAAAB!
>
> Godt Nytår!

For øvrigt: Godt Nytår.

The servant of Michael

1070 news:CEBEb.62597$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-number:
0666+0454=1120

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik

Lars Kristensen

"Rasmus Jarlov" <ne...@jarlov.dk> wrote in message news:<eTdJb.65939$jf4.4...@news000.worldonline.dk>...

Hej Rasmus,

Jeg ved ikke helt, hvordan dette debatforum så ud for et par år siden.

Jeg må dog erkende, at der er meget person tilsvining til, men mon
ikke det ligger i at man er anonyme over for hinanden. Så er det en
del nemmere at svine hinanden til.

Du spørger: »Er I her ikke for at diskuterer politik?«

Nu håber jeg, at du selv har lyst til at diskutere og så bærer over
med, at der muligvis kan være folk der får lyst til at smide et eller
andet i "hovedet" på dig. Endvidere håber jeg da, at du selv kunne
komme med et eller flere spændende oplæg til diskussion.

For ellers må jeg da sige, at dit indlæg her er lidt malplaceret,
dersom du ikke selv viser intentioner i at ville deltage, for gør du
det ikke, så må du jo takke dig selv for, hvad du får, fordi du netop
ikke selv er med til at højne forummets debatniveau.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Plet

"Rasmus Jarlov" <ne...@jarlov.dk> skrev i en meddelelse news:eTdJb.65939

> Hvor er det skuffende, at 90% af alle indlæg er personlige tilsvininger.
Er
> I her ikke for at diskutere politik?

Du har ret. Men 90% er nu overdrevet.

Jeg synes også man kunne lære at "lytte" lidt mere til andre, i stedet for
at sætte skyklapperne på og lukke ørerne for nye ting og meninger. Altså
diskutere i ordets forstand.

Rasmus Jarlov

> [...]
> det ikke, så må du jo takke dig selv for, hvad du får, fordi du netop
> ikke selv er med til at højne forummets debatniveau.

Bare rolig. Jeg har allerede deltaget med "spændende" indlæg i flere
diskussioner. Og jeg skal gøre mit bedste for ikke at lade mig provokere af
provokationer.

mvh.
Rasmus

"Kall, Mogens" skrev
(news:7NrJb.66274$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

[ ... ]
> Internal Interrupt-program ON.

Received Interrupt today at 2003-01-03, CET 15:15
(input around CET 19:xx - 19:22)

Searchstring "15:15"

1.
Found ...
0555 news:5LQqa.37985$y3.27...@news010.worldonline.dk...

> Time for OUTPUT:
> 2003-04-27, Sunday, CET 15:15

2.
Found ...
0556 news:EORqa.38027$y3.27...@news010.worldonline.dk...

> dk.politik
> 2003-04-27, Sunday, CET 15:15

3.
Found ...
0582 news:k3Qra.42426$y3.29...@news010.worldonline.dk...

> I head a voice said (2003-04-30, CET 15:15):
>
> - "Computer-break-down!"

4.
Found ...

0901 news:m71zb.50430$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

> Time for OUTPUT:
> 2003-12-02, Tuesday, CET 15:15

-

Gate 3
Memory ON:
1124 news:MrBJb.66384$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

???

The servant of Michael.

File-number:
0666+0464=1130

"Kall, Mogens" skrev
(news:BdEJb.66450$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

Input 2004-01-04, Jerusalem-Time 12:00 (CET 11:00)

Received Interrupt at ...

2004-01-03, CET 15:15
2004-01-03, CET 19:47
2004-01-03, CET 20:52

Searchstring "19:47"

Found ...
0386 news:ILoda.128761$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...

Searchstring "20:52"

Found ...
0762 news:CG9ub.36101$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

> I was thinking about Iran, and then ...
>
> DADDY-Break (2003-11-17, CET 20:47:00):
> - "Du skulle bare vide, hvad der er sket!"
>
> Something going on, DAD ?
>
> 20:51
> - "Ja!"
>
> 20:52
> - "Glæd jer, I Himle - Fryd jer!"

The servant of Michael.

File-number:
0666+0466=1132

"Kall, Mogens" skrev
(news:peSJb.66569$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

Input 2004-01-05, CET 09:36

Received Interrupt at ...

2004-01-03, CET 15:15
2004-01-03, CET 19:47
2004-01-03, CET 20:52

2004-01-04, CET 17:40

Searchstring "19:47"

Found ...
0055 news:3s0p9.87321$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...

> File-name:
[ file 0027 ]

0263 news:OqKL9.3795$Hl6.3...@news010.worldonline.dk...

> 0027 - 2002-10-05, CET 17:40, Mideast - 2. John 11

What does file 2227 says ?

0027 news:bLDn9.74347$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...

> DADDY-break (2002-10-05, CET 17:34)
>
> - "What's an ordre."
>
> Yes, my LORD:
>
> If You wishes him (Saddam Hussein or some of his men) welcome, You are his
> parther in the evil things he does.

Memory ON:
1140 news:vl9Kb.66881$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

The "Queen" has spoken!

Long live the King-of-kings!!!

The servant of Michael.

File-number:
0666+0475=1141

> [...]

> Destination: Mayflower no 2

> 0866 news:KDkyb.49400$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
> Keyword: The Song of the Bride (5104 bits)

DADDY-Break (2004-01-08, CET 13:01:04):
- "Det skal du (copy grib to MaTT.24,28)."

Input News:
(MetroXpress torsdag 8. jan. 2004)

Stor grib set i Nordjylland

Eftersøgt. En kæmpestor afrikansk grib
med et vingefang på 2,5 meter, der for fire
måneder siden stak af fra dyrepasserskolen
i Kolding, holder nu til i Hirtshals. Her blev
den i weekenden observeret på havnen. Sko-
len i Kolding har ifølge Berlingske Tidende
fået tilladelse til at skyde gribben, der
betragtes som en slags forurening af den
danske natur.

(metroXpress/TH)

--- END of News -------------------------------------------------

Anhold "2,5"

Memory ON:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

> Ved nærmere eftersyn af fil ...
>
> 0847 news:10vxb.48125$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

> ... konstateres det, at - dersom tiden læses fra højre til venstre
> (Copyright 7 syntax) - bliver tallet 52 til 25.
>
> Vi ved nu, at 25 dage efter indtraf der et jordskælv i Califonien ...
> 1112 - news:4hIFb.63611$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

> 2003-11-27
> +25
> 2003-12-22
>
> (I min kalender står der ud for datoen endvidere uge nr. 52)

Betydningen af hændelsen (grib, code: Matt 24,28) vides endnu ikke, hvorfor
begivenheden beskrives og ihukommes til dette Link.

The servant of Michael.

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Skuffende debatniveau i dette forum
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
DADDY-responce, Luke 19,40 (2003-11-27, CET 23:29:52, Thursday)
0858 news:cPZxb.48762$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0953 news:kmiAb.53606$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
1113 news:69dJb.65933$jf4.4...@news000.worldonline.dk...
0666+0487=1153

"Kall, Mogens" skrev
(news:7NrJb.66274$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

> Internal Interrupt-program ON.

Received Interrupt at ...

2004-01-08, CET 16:12 Gaté open between 23-24-25.

Across-denied!

Use "Banq-de-la-DADDY, gate 26 or higher"

[...]

0666+0489=1155

"Kall, Mogens" skrev
(news:BPkLb.69404$jf4.4...@news000.worldonline.dk):

> 2004-01-08, CET 16:12 Gaté open between 23-24-25.
>
> Across-denied!
>
> Use "Banq-de-la-DADDY, gate 26 or higher"

22. januar 2004 CET 06:47 (CET 21:29)

For en god ordens skyld skal jeg lige gøre opmærksom på, at der i begrebet
*Brudgommen og Bruden* i denne specifikke relation indgår 3-versioner, som
er ...

1. Mand i forhold til kvinde.
2. Liv-1 i forhold til Liv-2
3. Kirken (GT: Israel) i forhold til Gud

Det hænder at de 3 versioner "overlapper" hinanden.

Et konkret eksempel herpå findes i filen ...

0331 news:4LO9a.113508$Hl6.10...@news010.worldonline.dk

> Når Engle taler:
>
> Da jeg nærmede mig Josafats dal, skete der en afbrydelse. Jeg mødte en
> bekendt, som jeg ikke har set i over et år, og i løbet af samtalen blev
jeg
> inviteret med to-a-date-place (et sted hvor úgifte kan mødes med henblik

> eventuel bryllup).
> Lidt senere fattede jeg betydningen af hændelsen (The Wedding).
>
> Ordre CET 10:47 eksekveret ca. CET 13:13
>
> CET ca. 13:40:
>
> - "You got a Interrupt from the Wedding (2304)."

The servant of Michael

Earthquake-Alarm:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0633=1299

"Kall, Mogens" skrev
(news:78NPb.77042$jf4.4...@news000.worldonline.dk):

[ ... ]

> [...]
> 2. Liv-1 i forhold til Liv-2
> 3. Kirken (GT: Israel) i forhold til Gud
>
> Det hænder at de 3 versioner "overlapper" hinanden.

1344 news:RelQb.78598$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Idet jeg ikke ved, om følgende hændelse kan få betydning, bør det hellere
nedskrives:

Ved en politistation i dag (2004-01-24, CET 14:23) så jeg to nygifte lige
foran min snude (UM 48 319).

Derefter kom Red-haT (14:26), og returnerede til HQ (CET 14:30:52).

Om Red-haT have kontakt med "USS Nimitz - verschollen ist, 1980", vides
ikke.

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0682=1348

Erik.D

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev

> [...]
>
> Derefter kom Red-haT (14:26), og returnerede til HQ (CET 14:30:52).
>
> Om Red-haT have kontakt med "USS Nimitz - verschollen ist, 1980", vides

Daddybreak !!!!!!

Keep it simple my child

--

E.Dalgas

"Kall, Mogens" skrev
(news:RfBQb.78801$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> Om Red-haT have kontakt med "USS Nimitz - verschollen ist, 1980", vides
> ikke.

The position was 57 ( 59-2, mirror => 75 )

Yes, the gate is open, Sir!

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0684=1350

"Kall, Mogens" skrev
(news:R9DQb.78839$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> The position was 57 ( 59-2, mirror => 75 )
>
> Yes, the gate is open, Sir!

Oh, I forgot this:

Interrupt Song-of-Songs 8,5a came
2004-01-24, CET 23:46 or 47

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0686=1352

"Kall, Mogens" skrev
(news:7NrJb.66274$jf4.4...@news000.worldonline.dk):

[ ... ]
> Internal Interrupt-program ON.

Uddybende forklaring herpå:

1299 news:78NPb.77042$jf4.4...@news000.worldonline.dk

> [...]
> 2. Liv-1 i forhold til Liv-2
> 3. Kirken (GT: Israel) i forhold til Gud
>
> Det hænder at de 3 versioner "overlapper" hinanden.

Received DADDY-Interrupt yesterday:

1494 news:MymWb.88072$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> Found Ark-of-Justice activerüng:

> TV22 TTV s134 Ons 11. Feb (2004, CET) 10:16:44
>
> Jordskælv ryster Israel
>
> Et jordskælv rystede i dag bygningen i
> Israel, på Vestbredden og i
> Gaza-striben, oplyser vidner.
>
> Ifølge vidnerne blev mange bygninger
> evakueret i området.
>
> Der var her til formiddag ingen
> rapporter om tilskadekomne.
> --- 11. feb. 09:37 ----------------------------------------
>

> I TV2-nyheder kl. 10 meddeltes det, at skælvet var på 4,5 R.

The message was (to all Jewses):
(3. Kirken (GT: Israel) i forhold til Gud)

DADDY (JHVH, I-am, Jeg-er) is alive !!!

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1487 news:WR1Wb.87321$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0832=1498

"Kall, Mogens" skrev
(news:zXIWb.88949$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> [ ... ]
[ ... ]
> Uddybende forklaring herpå:
[ ... ]

[ ... ]

[ ... ]

> The message was (to all Jewses):
> (3. Kirken (GT: Israel) i forhold til Gud)
>
> DADDY (JHVH, I-am, Jeg-er) is alive !!!

Found version-2 syntax:
(2. Liv-1 i forhold til Liv-2)

0210 news:sAKG9.53110$HU.36...@news010.worldonline.dk

0215 news:u%oH9.57579$HU.38...@news010.worldonline.dk

> Jeg har ikke sidenhen hørt fra nanchuan-king, desværre. Måske har
> vedkommende fordybet sig i binærkoden 5104 (se den vedhæftede fil på
> alt.binaries.astronomy, 5104 (211), OUTPUT-Time: 2002-12-02, Monday, CET
> 16:00). Måske har vedkommende noget andet at lave.

File 0211 = The Song of the Bride (5104 bits)

In regrad to the code *211*, see letters...
(19)96-10-09.CIR (Cannibal-istan [China], Iran, Russia)
(19)96-11-17.RUS(sia)
(19)99-07-23.HAM(AS)

At code *211* knyttes til dato'en *feb.11* fremgår af letter ...
(19)99-02-11.IRA(n)
(Alarm 112 <-mirror-> 211, DADDY-Responce)

Counter = 98 (100-2, 2004-02-12, CET 11:53)

0666+0833=1499