Sydossetien vil være del af Rusland (Putin lyver) - Was: Putins sygelige Sovjet-imperie drømme

"Jesus-loves-you" skrev
7982 news:gaais4$1okq$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> og det medførte også 2. Verdenskrig.
>
> Men der er en afgørende forskel på dengang og så nu; fordi dengang var
> atombomben endnu ikke blevet opfundet.
>
> Jeg, psykopatus, har ret til at herske over ...
>
> Søg *psykiatrisk* hjælp, for dælen, førend vi alle ligger i atom-graven.
>
> There is no alternative...
>
> ET-Break:
> (2008-09-11, Thursday, day no 255, CET 09:27, GMT 07:27)
> - "Med venlig hilsen."
>
> CET 09:27
> - "Os."
>
> Det må nok have været ironisk ment, det der med 'venlig' hilsen, antager

News:

=== citat start ===

DR1 s140 tor 11 sep (2008, CET) 18:16:08

11:30

Sydossetien vil være del af Rusland

Sydossetien, som er en af de to geor-
giske udbryderregioner, vil være en del
af Rusland, siger separatistlederen,
Edvard Kokoity, ifølge det russiske
nyhedsbureau Interfax.

- Vi har ingen planer om at blive et
uafhængigt land, sagde Edvard Kokoity
på et møde i den russiske by Sochi.

I går afviste Ruslands udenrigsmini-
ster, Sergej Lavrov, et fransk forslag
om EU-observatører i Abkhasien og
Sydossetien.

Det var den franske præsident, Nicolas
Sarkozy, der havde foreslået at
udstationere 200 EU-observatører i de
to udbryderregioner.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

SVT Text 131 Tor 11 sep (2008, CET) 18:22:19

Ryssland rustar efter Georgienkriget

Ryssland måste stærka førsvaret efter
kriget mot Georgien, sade president
Dmitrij Medvedev i dag, enligt nyhets-
[b]yrån Interfax. Nyankaffning av mate-
riel får høgsta prioritet.

Premiærminister Vladimir Putin sade
i dag att Ryssland inte har några
av de imperieambitioner som Ryssland
anklagas før från en del håll.

Sydossetien ledare Eduard Kokoity har
dementerat uppgifter i media om han
skull ha sagt att Sydossetien vill
återførenas med Nordossetien. Kokoity
hævdar att hans uttlande hade van-
tolkats av medierna.

=== citat slut ====

Compare with ...

7922 news:g9gelh$13n1$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> sidste uge blev området anerkendt som
> en selvstændig stat af Rusland, men
> der gik altså kun tre dage fra
> anerkendelsen til der var snak om en
> annektering, skriver den britiske avis
> The Times.
>
> Lev. af www.newspaq.dk 30-08-2008 19:21
>
> === citat slut ====
>

> Og ifølge Berlingske Tidende, onsdag den 27. august 2008, side 18:
>
> === citat start ===
>
> Sydossetiens store dag
> ... Den sydossetiske præsident har åbent sagt, at uafhængigheden er et
> skridt mod optagelse i Rusland ... og dermed blive opslugt af Rusland.

and ...

=== citat start ===

TV2 TTV s138 Tor 11 Sep (2008, CET) 18.29.32

Sydossetien som del af Rusland

Sydossetien, som er en af to georgiske
udbryder...

=== citat slut ====

Det er en vanvittig situation, du har bragt os i, Putin. Sygelig, som et
pattebarn tænker...

ET-Break:
(2008-09-11, Thursday, day no 255, CET 18:33, GMT 16:33)
- "Amen."

Last OUTPUT: 7984 news:gaamq4$1q48$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7985