Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

All right, her er så det foreløbige program for Dommedag

1 visning
Gå til det første ulæste opslag

bostan332

ulæst,
4. okt. 2011, 17.33.3004.10.2011
til

Teorien er, at den truende borgerkrig i Syrien i løbet af få dage vil
få den syriske regering til endnu engang at forsøge at eksportere den
uløselige indenrigske konflikt til Israel. Projektionen af konflikten
skal denne gang ske med grovere, mere ”effektive” midler, end da
Assad’s cronies på nederdrægtig vis fik slagtet nogle og tyve stakkels
palæstinensiske flygtninge, som man først havde betalt for at tage til
grænsen mellem Israel og Syrien og demonstrere.

Man forestiller sig et mindre taktisk atomvåben afsendt mod den
jødiske del af Jerusalem med et, formentlig iransk, missil. Man er i
denne forbindelse Mossad, CIA, NIS, BND, FE.

Derefter vil israelerne, der ikke har tænkt sig blot at acceptere
ødelæggelsen af Jerusalem, starte en global elektromagnetisk superpuls
op, der er så kraftig, at tiden reverteres, dvs. går baglæns det næste
døgn. Man skal altså præcis *ikke* forestille sig Dommedag indledt med
en atomkrig, bortset fra angrebet på Jerusalem.
Når tidens pil vender tilbage til det punkt¸ hvor Jerusalems
ødelæggelse startede i første omgang, er der ikke mere noget
radioaktivt materiale tilbage i missilets payload, atombomben, der
kunne starte en kernereaktion igen.

Nu har organisatorerne så delt Dommedagens program op i to afdelinger:
en folkelig del og en ekspert-del.

I den folkelige del vil 7 milliarder mennesker først blive udsat for
smertefuld, anal distension udløst fra et globalt elektromagnetisk
felt i en konfiguration tilpasset til formålet. Det vil de, fordi
organisatorerne mener, at Dommedag må indebære en katartisk oplevelse,
der indledes med anal og afsluttes med genital stimulation.
Af denne grund vil de samme mange milliarder mennesker derefter blive
påvirket af en anden type elektromagnetisk felt, der vil få voksne
mennesker – som alle er nøgne – til at ønske og indlede –
heteroseksuelle - samlejer med de nærmeststående. Det bliver til en
global ”love parade” af dimensioner, som man kan forestille sig.

Nogle gode ord er der også afsat tid og plads til, som gennem et ”rete
mirabile”, et globalt EM-netværk transmitteres til og forstås af vores
hjernes indbyggede semantiske ”ordbog” uanset hvilke(t) sprog, vi
taler.

I ekspertdelen af Dommedagsprogrammet er undertegnede mod min vilje
tildelt en lidet flatterende hovedrolle. Det er skarer af kriminelle
plasmafysiologer desværre også, dvs. sidstnævnte er blevet høfligt
spurgt af de kriminelle ledende amerikanske og danske plasmafysiologer
og har så accepteret at overvære – og undlade at gribe ind i endsige
forsøge at stoppe - en omfattende mord-, kastrations- og
voldtægtsseance, der strækker sig over 24 timer.

Det forlyder, at ingen dansk person i nyere tid har været udsat for så
svær tortur. Dette sker med den danske regerings og FE’s billigelse.
Renditionen af undertegnede til et lasaret i Seoul, Syd¬-Korea er en
skændsel for dansk ret og er en klar landsforræderisk handling begået
af personer, som allerede, på skændigste vis landsforræderisk har
forbrudt sig svært mod min familie.

Via et EM-link vil jeg ved Dommedags begyndelse blive transporteret
fra København til Seoul med lysets hastighed. I Seoul har
plasmafysiologer allerede fremstillet en ”anima” af min person, dvs.
dele af den elektromagnetiske konstitution af min personlighed, som
NIS samplede tidligere i 2011, da jeg var på turistrejse i Seoul.

Når jeg ”lander” i det militære lasaret i Seoul, vil jeg straks blive
kastreret, dvs. penis (lille Napoleon) og scrotum skåret væk og smidt
hen i en spand. Det har givet mig furer og rynker i panden, om de
opsamler efterfølgende peniser og punge i samme spand i løbet af de 24
timer, eftersom koreanerne har forsikret mig om, at penis m.m. jo
vokser ud igen ret hurtigt, og at de derfor er nødt til at kastrere
mig et antal gange, så de fornemme elite-soldater kan komme ordentligt
til og ikke skal generes af min centraleuropæiske pik.

Når det alvorlige fysiologiske chok efter den første indledende
”behandling” er overstået, vil jeg få øjnene stukket ud og
øjeblikkelig derefter blive analt voldtaget af flere syd-koreanske
soldater. Denne ”behandling” er godkendt af landsforræderne fra FE. FE
har på intet tidspunkt været tvunget til at udlevere mig til Syd-
Korea.
Et af de væsentligste ankepunkter ved konfigurationen af ekspertdelen
af Dommedagsprogrammet er, at ”eksperterne” – og koreanerne, som
antyder, at der er tale om en koreansk specialitet - har tilrettelagt
et program for deres egen fornøjelses skyld. Der er ikke engang tale
om at Thor/Messias (det er det navn, der står i den globalt rundsendte
invitation) får mulighed for at aflægge en art manddomsprøve, det er
bare ”morsom” nedmejning, en totalt uskandinavisk omgang – ”in very
poor taste”, som man altså vil vise for et globalt publikum.

Fra dansk folkelig side bør der protesteres, for så vidt Thor/
Messias’s skæbne overhovedet interesserer det danske folk, hvad der
dog efter mange årtiers forsøg på at interessere det danske folk for
det reelt eksisterende orwellske militærdiktatur er alvorlig grund til
at tvivle på.

De fine videnskabelige herrer vil naturligvis ikke lade en hel dag gå
uden også at udføre ”videnskabelige” eksperimenter på min krop. Jeg
har nægtet mit samtykke til alle eksperimenter, de bliver altså alle
udført med tvang og mod min vilje.

Efter multiple anale voldtægter udført af de tilstedeværende 16
koreanske soldater, som næppe vil være særlig behagelig for min
kurariserede og fastspændte krop at udholde, vil man injicere hoppe-
østrogen i min krop og undersøge, om det har nogen ”blødgørende”
effekt på min ”imødekommenhed” over for de fortsatte voldtægter. Jeg
får at vide, at en koreansk soldat af voldtægtstypen ejakulerer efter
7½ minut, hvilket jo må være vidunderligt for ham.

Under seancen, som er beregnet til at vare adskillige timer, vil min
hjerne blive bestrålet med et deep-love-and-sex homoseksuelt EM-felt.
Selv om jeg kender en del til funktionen af EM sex-felter, kan det da
godt være, at de ihærdige sex-atleter vil mene, at jeg efter nogen tid
er blevet mere ”blød” i det.

Men ellers kan jeg sige, at hvis der skulle være noget, der bare
lignede en manddomsprøve under den her platte og svinske 24-timers
seance, så er det de cerebrale muligheder for at betragte hestepis og
EM-felter som en slags brandert, som vi skandinaver jo kan bære med
værdighed – og distancere os fra, ikke sandt ?

Nu kommer BND ind. En herre fra det tyske Bundesnachrichtendienst,
sogar ein Regierungsbeauftragter, vil gerne udnytte de spændende
torturmuligheder for at reducere mit generende store ego på denne
festdag, som han siger.

Jeg bør afgjort være meget mere beskeden, gerne noget i retning af en
pige efter injektionerne af hesteøstrogen m.m.m. Det er meningen at
jeg skal lytte til nogle autoritære kommandoer, som han vil slynge ind
i mit øre, medens jeg befinder mig i dybsens nød. Det kan jeg jo
forsøge at grine lidt ad lige nu ihukommende, at situationen efter
Dommedag er reverteret til status quo ante. Jeg vil så kun have
minderne om (og ret så svære traumer fra) en temmelig ”beskeden”
situation tilbage.

Men nu er de ferme psykiater-torturbødler jo ikke komplet åndsvage.
Jeg går da ud fra, at de står parat i København med nogle snu
”efterbehandlende” subliminale verbale og visuelle budskaber, som skal
holde mig fast på det eftertragtede beskedne – og upolitiske –
niveau.

Hvis det lidt senere alligevel skulle lykkes mig at blive lidt
ubeskeden igen, vil jeg så have vundet retten til at præsentere mig
som Messias, Thor og 6 x Napoleon.

Ved landingen i København er der omsider en lille manddomsprøve, som
jeg meget gerne vil bestå: at skylle de torturerende/”terapeutiske”
anstrengelser ud sammen med hestepis og homo-bavl og generobre mit
normale jeg og min normale styrke med betydelig hastighed.

Fik jeg sagt at koreanerne har lovet at returnere mig – med lysets
hastighed – til København, når Dommedag er omme ? Det har de sagt, ja,
men de har også ymtet noget andet henvisende til behovet for
”yderligere behandling” i Seoul, hvad jeg nogenlunde kan gætte mig til
indholdet af. Jeg siger jo pænt og dydigt nej tak, men ligesom
København er Seoul normalt bedøvende ligeglad med, hvad jeg har at
sige. Måske det vil ændre sig ?

En sidste, ekstremt vigtig begivenhed på Dommedag er den ETI-kontakt,
som Biblen taler om. Undertegnede har forsøgt mig med en ide om, at
denne kontakt, indgangen i ”Guds rige” – eller i moderne sprogbrug et
galaktisk netværk af forældrecivilisationer - vil finde sted præcis
dagen efter Dommedag, fordi dette af grunde, der ikke skal diskuteres
yderligere her, forekommer det mest plausible.

Hvorvidt dette sker, er det jo behagelig nemt at verificere,
formentlig for alle – dagen efter Dommedag.

God, formentlig snart vel overstået Dommedag til alle !

Steen Hjortsø

0 nye opslag