Vold mod kvinder!

Peter Nicolaysen

Det tungeste tortur i verden, folk er blevet skeloejede
ansigt til ansigt, eller i fjernsynet, jordskaelv paa Haiti!

Og alligevel er det ikke lykkedes Karsten Bjoernholt
at faa mig til at fysisk slaa en Kvinde!

Jeg fik besked paa at slaa en og tage et billede af det!

Det naermeste er at faa mig til at pastaa at have slaaet en!
Og jeg er heller ikke en Nazist,perverser,alkoholiker eller
pillemisbruger!

Der er godt nok en masse doede paa Haiti og andre steder!

Sane Peter

Peter Nicolaysen

Jeg burde egentlig goere nogle flere skeloejede i fjernsynet!
Saadan i kan frygte det kvante mekaniske mareridt!

Sane Peter

Peter Nicolaysen

Det den indbyggede svaghed i jer der goer at i,
naa ja det er rigtigt i er ikke programmerede,torterede
eller noget!

Naa men fra nu af er i jo ihvertfald uskyldige hver gang
i fysisk slaa kvinder (Peter styrede via quantum entangelment)

Sane Peter

Peter Nicolaysen

Jeg tror ogsaa at Karsten Bjoernholt forsoegte at give
mig lyst til at slaa kvinder(emdr)

Det kan da godt vaere, hvis det er saa poster jeg et billede
paa imageshack!

Min underbevidsthed vil ogsaa vaere med, det er vist noget med
noget med area effect, 50 kilometer i diameter, det er vist Herlev
og Kbh der er maalet indtil videre!

Sane Peter

Peter Nicolaysen

Det er saa skeloejethed der er vaabnet hvis det er!

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
gjorde at skeloejethed ikke blev navent i det overstaaende
indlaeg!

"Du skal vaere et dumt svin i folks oejne"
gjorde at den blev naevnt!

Sane Peter

Peter Nicolaysen

Naa ja nu jeg husker det!

Bjoernholt og Dj Aevl sad og aftalte en del, og jeg
hoerte kun brudstykker!

Det ene drejede sig om scientologmord, om det drejede sig om
at BJoernholt havde taenkt sig at pastaa at Scientologer
havde vaeret i hovedet paa ham og det var derfor han
havde gjordt forbrydelsen, eller om han havde myrdet en
scientologog ville give mig skylden, det er ogsaa ligegyldigt nu,

Ihvertfald blev det til noget i retning af, at jeg foerst skulle
undgaa dem i en masse aar, og efter jeg havde overbevist
folk om at jeg havde knald i laaget, blive en scientolog og derefter
kunne Bjoernholt kalde mig en loegnagtig scientolog overfor
sine kollegaer!

Jeg fik det indtryk at Dj AEvl skulle redde Bjoernholts karriere,
Men det var BE der foerst kom slaebende med ham (Aevl!)

Sane Peter

Peter Nicolaysen

Desuden blev der lavet en del der skulle gore mig
til en teennager mentalt det har vaeret 1998!

Sane Peter