Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

boevl!

2 views
Skip to first unread message

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 17, 2013, 1:48:56 PM6/17/13
to
"Oedelaeg dig selv" har fundet en ny mest vaerdiloes og ligegyldig person i arten, at bruge til at skade mig, en person i udlandet denne gang, der har gjort mig socialt uheldig i udlandet!

Moeg abe roevhul???

Det er ikke en af mine egne fornaermelser, hele dagen
har jeg haft lyst til at kalde folk for moeg abe roevhuller,
jeg ved hvad det betyder, nogen har kaldt mig moeg abe roevhul!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 17, 2013, 1:53:54 PM6/17/13
to
Det bliver noed til at vaere i Nordamerika, med udtrykket
ass-monkey(Jeg er ikke en boessekal!) not if he is some
ass-monkey in Denmark, jeg syntes aldrig jeg maa blive kaldt saadan nogen ting!

Peter(Tyrens Stjernetegn)
Message has been deleted

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 17, 2013, 2:06:24 PM6/17/13
to
BW maa gerne blive kaldt saadan nogle ting, nu hvor folk ikke behoever at tale paent om de doede laengere, da de med den form for holdning i befolkningen "ikke tale grimt om de doede" saa er bedre istand til at forsvare sig end de levende(programmerede!) hvilket har en tendens til at vaere
forvirrende for nogle, ellers geniale logik drevne mennesker rundt omkring!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 17, 2013, 2:09:46 PM6/17/13
to
Moeg "Oedelaeg dig selv" pastaar at jeg er i overhaengende livsfare, i det overstaaende indlaeg, jeg tror at jeg er i live frem
til ihvertfald 2051!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 17, 2013, 2:26:51 PM6/17/13
to
Hvis at i er paa vej i Solen inden i morgen tidlig, saa havde
jeg ret i det med at den sidste pakke cigaretter jeg roeg var en pakke Prince100, bare saadan i ved det, at hvis det bliver ubehageligt varmt inden for kort tid, saa er i snart er i det kvante mekaniske mareridt og igang med den evige ubehagelighed!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 17, 2013, 4:13:02 PM6/17/13
to
Jeg ryger cigaret skodder indtil i morgen tidlig, medmindre
jeg finder en pakke cigaretter et eller andet sted ude i
koekkenet eller over paa spisebordet!

Medmindre det lykkedes at styre nogle sex ting paa mellem
17-27aar gamle ind i sovevaerelset!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 17, 2013, 4:36:05 PM6/17/13
to
Ud af de foregaaennde to aars cigaretskodder paa mit
stuebord, der er nul komma et eller andet % der er af
en anden udseende, lidt lysere, der selvfolgelig ligesom,
ligger overst paa en eller anden maade virker det som
om at.....der er simpelthen for mange af dem til at det
kan passe, fordi det er kun lige et par dage eller noget
siden, desuden naar jeg sidder og fisker efter de gode
af dem, er det helt kaleidoscop agtigt at se paa!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 17, 2013, 5:00:20 PM6/17/13
to
Jeg bilder folk ind at jeg er en pillemisbruger/stofmisbruger,
naar jeg har overskud paa min konto og sex ting i sovevaerelset!

Selvom brugbarheden i det maaske er blevet oedelagt af magnesium hydroxid tabletterne jeg smider i kaffemaskinen, fordi at folk er nogle roevhuller der tror grimme ting om andre hvis de oberservere den slags, jeg er ogsaa ved at planlaegge min Nazisme og Alkoholisme udover selvfolgelig Perverseri,
nu maa vi se om min underbevidsthed spiller bold og levere
penge og sex ting, ellers er loegneriet og tilsvining paa de omraader selvfolgelig udelukket, ihvertfald frivilligt!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 6:34:07 AM6/18/13
to
Jeg er ved at finde ud af om det er til min fordel
at skrive om hvad det har kostet Danmark i kroner
og oere, at jeg var udsat for det jeg blev udsat for
og der blev forsoegt sat lighedstegn mellem de skyldige
og samfundet naar det drejede sig om hvem der skulle betale
prisen og hvem jeg skulle haevne mig paa, samtidig med at der
blev sat lighedstegn mellem de skyldige individer og saa
dem jeg skulle goere gode ting for!

Det med skeloejede i fjernsynet og andre ting er mere den synlige del!

Desuden er der jo det at min privat oekonomi er gjort
afhaengig af nationens oekonomiske tilstand efter det jeg blev udsat for!

Jeg syntes ikke at det virke som om at det er til min fordel,
at skrive om, ikke desto mindre havde det vaeret bedre for
landet hvis jeg ikke havde udsat for det jeg gjorde!

Det ligger jo i de udtalelser "Haevn skal du altid have" og
"Du maa aldrig haevne dig paa de rigtige"

Regnekraften mellem oerene har jo selvfolgelig gaaet
efter at ramme oekonomi uden at ramme min privat oekonomi
pga "Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv" paa den anden side er der, "Forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv, Goer alting paa en maade der er grim for dig selv, Oedelaeg dig selv, du skal vaere Oekonomisk uansvarlig, Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"

Og en masse andre udtalelser!

Jeg syntes ikke at det er til min fordel at skrive om hvad det
har kostet, det kan vaere der bliver gjort et elle andet for at undgaa at andre bliver udsat for lignende hvilket ikke er til min
(selviske individuelle) fordel!

Eftersom at jeg ikke har gjort afkom endnu syntes jeg ikke at
der er nogen grund til at smide omkring mig med tal,bevise dem, som der foere til at andre ikke bliver udsat for det samme!

Derimod er det til min fordel hvis at maend der er mellem
25-40aar gamle bliver lemlaestet i hovedet af programmering under falske forudsaetninger i deres egen bolig, medmindre de er typen der bruger tid paa fysisk uattraktive kvinder istedet for fysisk attraktive!

Peter(Tyrens Stjernetegn)



Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 6:50:30 AM6/18/13
to
Der er virkelig en trang til at skrive om det, det er programmering, jeg syntes ikke at det er til min indviduelle fordel, at skrive om omkostningerne "Goer noget for folks religion" og "Haevn skal man altid have" , "Du maa aldrig haevne dig paa de rigtige" har medfoert!

Karsten Bjoernholts forsoeg paa at, goer mig, fremstille mig
som en paranoid skitz er rystet af, udtalelser som:

"Proev at forestille dig, at hvert ord du siger komme op i en kasse,hvert ord har sin egen kasse, naar en kasse er fyldt,
falder der engang imellem et ord ud, du skal sige det ord"

Og en masse andre udtalelser!

Blandt andet en modbydelig en som: "Bare selv find paa en god grund til at det her har foregaaet, men grunden du finder frem til maa ikke vaere at jeg har gjort noget forkert!"

Jeg har beskrevet i detaljer hvordan den udtalelse goer
folk til forfoelgeses vanvittige skitz' er, flere gange, fordi det
ikke umiddelbart er tydeligt, det er jo en ting hvis at folk bare sidder og opdigter loegnhistorier og selv tror dem, det er noget helt anddet at goere dem til forfoelgeses vanvittige skit'zere!

Det er det lighedstegn der er sat i underbevidsthed og det
laver-liggende mellem ekstre fysisk skade senere doed og saa
det ikke at adlyde, der er problemet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 7:32:13 AM6/18/13
to
Jeg er begyndt at faa fat paa "oedelaeg dig selv" igaar, mere
end forventet, det var "du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv!"

Der er en del ting der spiller ind, det ene var den med absolut livsnoedvendigt som har forklaret at uanset hvad saa er jeg i
live frem til 2051!

Saa er det noget med, at eftersom at det kommer til at koste
de Danske skatteydere en masse penge,det jeg har vaeret udsat for at mit helbred skal vaere bedst mulig og for at vaere helt aerlig, saa goer i grimme boern!

Derfor er det bedst at jeg goer en masse afkom der er
u-grimme /g etniske nord europaeiske at se paa,har en hoej IK, er saa solide paa psyken at hvis nogen forsoeger at goere dem vanvittige, saa bliver der skeloejede og jordskaelv!

Det kommer ikke til at koste skatteyderne ekstra alligevel!

Og saa oeger det sandsynligheden for at jeres afkom ikke afliver
sig selv af grim og ubegavet omkring dem!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 10:28:14 AM6/18/13
to
Hmmmm....var nede og handle, paa vej hjem med "den mest ulidelige fysiske foelelse i hoejre ore det er muligt at have"

Det med "saa ulideligt som det overhovedet kan vaere", er
emdr/programmering, det er altsammen signaler til
brainstem og limbicsystem, fysisk foelelse der ville faa andre
mennesker til at staa og skrige og banke hovedet ind i en
vaeg kontinuerligt eller skyde dem selv, ikke nok til at
andre mennesker bliver skeloejede eller noget og fulgte en historie i min forestillingsevne som er halvejs sabotere,hijacked af programmering/emdr/hypnose, i historien snakker jeg med
nogen om noget og forklare hvor grimt det fandme er fuld af loegn og overdriver for effekt og det er tydeligt at jeg bliver anset for at vaere en loegnhals(altsaa saadan som Karsten Bjoernholt og hans familie altid har vaeret) ikke desto mindre
foelger jeg historien og bliver forsoegt manipuleret til at aflive mig selv ved at vaere en saa foragtelig svageligt dumt moegsvin af en sadist, der staar og tuder at jeg aldrig maa blive torteret,
og jeg jo er straffet ved at vaere en vittighed fra naturens side,
der reducere mit afkoms overlevelses chancer ved at goere skade paa den ene af foraeldrene, noget jeg staar og forklare savlende
med en fastspaendt persons mellemoere hevet ud og smaa naale
sat ind i(jeg er saa ikke en Sadist!)
Indtil at jeg bliver afledt af at jeg er ved at vaere hjemme og
torturen(smertesignaler omkring hoejre oere)

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 10:49:10 AM6/18/13
to
Sadister er ligesom narkomaner i jagt paa heroin og langt mere
vaagne og klare i hovedet og loegnagtige, de vil opdigte de mest sindsyge historier for at komme til at torteret folk!

For et normalt usindygt menneske, betyder udtrykket
(naar man hoere det foerste gang) smerte terapi, en form for terapi der fjerner feks. rygsmerter, det er saadan normale mennesker er i hjernen!

For sadist moegsvine(en del af dem) der opfandt udtrykket,
Bbetyder det en fastspaendt person der er kneblet og torteret
ud af eksistens mere eller mindre foerst barndom der efter til
at vaere en slags dyr, og et stykket tid senere til at vaere en person hvis underbevidsthed og brainstem har faaet sat lighedstegn mellem ekstrem fysisk skade senere doed og saa
det ikke at adlyde, en person der er saa pisse programmeret
at deres vejrtraekning standser indtil at de bevimer paa verbal kommando imod ofrets vilje, og at ofrets oejen paa verbal kommando imod ofrets vilje og uden for ofrets kontrol, det ene ser helt ud til hoejre mens det andet ser helt ud til venstre!
Det kan i saa ikke, hvis i ser helt ud til hoejre med hoejre oeje,
saa gaar det bare ikke det med venstre!
Og der er i jo saa nogle heldige typer der ikke har brug for at vaere programmerede mennesker der beviseligt goer idiot aandsvagheds ting i jeres vanvid, jeres oje ting et tydeligt bevis
paa "mangel paa selvkontrol" som nu goer det noedvendigt, at i bliver torteret paa en maade ingen mennesker maa blive i weekender og paa helligdage, indtil i er heldige og slipper vaek paa grund af jeres grimhed og alder og naar at goere selvmord inden i bliver fanget igen, det er jo grimt for folk hvis de ikke har overfaldet sadist pansret DF' s politiske modstandere, allesammen ved jo hvad Muslimerne goer ved dem der
ikke maa torteres!

Jeg undgik alt det vaerste, undtagen det med vejrtraekningen og oejne, aabenbart ville Bjoernholt tjene lidt ekstra!

Og jeg talte med Bjoernholt pga. en depression!
Jeg er ikke blevet mindre deprimeret!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 11:37:30 AM6/18/13
to
Jeg har vaeret torteret saa meget af "oedelaeg diig selv"
at arten kommer til at Doe af det, den er gjort ihjel i alle de mulige fremtider der er, det er gjort via quantum entangelment!

Jeg har vaeret gjort saa komplet sex vanvittig at jeg har styret kvinder rundt paa gaden, jeg stadigvaek ikke haft sex siden jeg var 19aar gammel!

Jeg har gjort skeloejede og jordskaelv via entangelment
og alle mulige andre ting!

Jeg er lige saa upervers nu som jeg var inden
emdr/programmering i 1998/1999!

Og altsammen er ligegyldigt, jeg proever stdigvaek paa
at komme til at aflive mig selv inden torturen arten doer af,
vittigheden der er saa daarlig at menneskeheden bliver udslettet!

Alt i jer simpelheder, alt i jer aber er styret af "oedelaeg dig selv"
i det neurale netvaerk mellem mine oere, med det ene foremaal
at sikre at jeg har et daarligt liv!

At jeg ikke har kvinder,penge og et godt helbred!

Jeg er sat til at "goere ting for folks religion", paa en maade der er grim form mig selv, forstaaet pa en maade der er grim for mig selv!

Jeg ringer ikke efter en luder, jeg doer af at goere det!

Peter(Tyrens Stjernetegn)



peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 11:43:30 AM6/18/13
to
Har i lyst til at vaere de fysisk attraktive kvinder der er oedelaeggende for mig?

Der bliver skeloejede? Der paa en eller anden maade er oedelaeggende?

Jeg har taenkt mig at have fysisk attraktive kvinder der er mellem
17-29aar gamle uden at det er oedelaeggende for mig selv!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 11:47:01 AM6/18/13
to
Det var et retorisk spoergsmaal, i skal ikke komme rendende uden at vaere fysisk attraktive kvinder paa mellem 17-29aar gamle!

Med pamflet, det er der hvor der staar hvordan i er gjort
bedre, saa jeg ikke bliver oedelagt!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 11:52:13 AM6/18/13
to
Biologisk,Fysisk,Psykisk,Socialt og Oekonomisk U-Oedelagt, det hele staar i jeres lille pamflet naar i er blevet gjort bedre, det er mig der er Peter, jeg ved tingene!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 18, 2013, 12:08:51 PM6/18/13
to
Dvs.

Jeg Peter Nicolaysen / Pnic maa ikke blive Oedelagt:
Biologisk,Fysisk,Psykisk,Socialt og Oekonomisk!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 19, 2013, 1:54:33 AM6/19/13
to
Det er en holdning man udvikler, efter man i 15aar har vaeret
udsat for programmering/emdr med medfoelgende smertesignaler til brainstem og limbic system, hvor
man kontinuerligt faar skylden for ting man ikke har gjort,
bliver straffet for dem via smertesignaler, og efter straf bliver
det opdaget at man er uskyldig!(ting der blandt andet har medfoert skeloejede i fjernsynet)

Det er et forsoeg paa at sindsyggoere underbevidsthed altsaa bevidsthedens fundament!

Drevet af at der er sat lighedstegn mellem ekstrem fysisk skade
senere doed og saa det ikke at adlyde, hvorefter der er givet besked paa, blandt andet:

Forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv
Goer alting paa en maade der er grim for dig selv

og

Du er sindsyg i hovedet saa laenge jeg er i live

(kort tid efter forklaret af udtaleren med sin lille optager
slukket: Det jeg har gjoet ved dig er saa sindsygt, at hvis
du er normal/usindsyg, saa slaar du mig ihjel!)

(Udtalelsen havde kun til foremaal at bevise at den person der
udtalte den, turde goere det, dvs... Den det blev sagt til, er saa programmeret og viden i hovedet fra den det blev sagt til og andre, har fjernet alt frygt for andre der optager udtalelsen!
Kvante Mekanik / Quantum Entangelment, det er den slags Religioese Mirakler er gjort af!)

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
(Der er saa til enhver tid, det forkerte at goere!)

Peter(Tyrens Stjernetegn)




peterni...@gmail.com

unread,
Jun 21, 2013, 4:23:13 AM6/21/13
to
Jeg er ved at blive manipuleret af programmering til at antyde
at andre mennesker sagtens kan goere som jeg kan, uden at det
er umuligt pga. den menneskelige brainstem!

Et rovdyrs brainstem, mennesker har to fremadrettede oejne som de fleste rovdyr for at kunne maale afstanden til byttedyr
istedet for oejne paa siden af hovedet og dermed et stoerre synsfelt for at bedre at kunne se rovdyr paa afstand!

Paavirkning via entangelment det betyder jo oejeblikkelig doed og skade, det svare til at to rovdyr staar milimeter fra hinanden
Og viser alle deres kloer,taender og hvad de nu ellers er udstyret
med af mordvaaben fra naturens side, og i den situation er skade meget laenger vaek end via entangelment!
(det er her maaske bedre at beskrive hvor langt vaek fra skade som afstand istedet for tid, bliver det gjort, saa er de to beskrevne rovdyr lysaar fra skade hvorimod via entangelment drejer det sig om milimeter, ogsaa selvom de i eksemplet staar milimeter fra hinanden men er adskilt fra skade og doed af tid!
tror i deres brainstem ville acceptere den situation, og bare staa
dere milimeter fra et andet rovdyr der staar der med sine mordvaaben vist frem og klar til brug, i pacifistisk hash rygende godmodighed? Eller er det mordvaaben fremvisende morderiske baest allerede for taet paa?)

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 21, 2013, 4:32:35 AM6/21/13
to
Jeg skal ikke programmeres til at goere ting for jer:

"Forstaa alting paa en maade der er grim for mig selv"
Og
"Goer alting paa en maade der er grim for mig selv"
Og
"Goer noget for folks religion"

Bare fordi jeg fandme er i live og paavirker igennem tiden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 21, 2013, 6:07:23 AM6/21/13
to
Mens jeg sidder her og ryger cigaretten, uden fysisk attraktive unge kvinder der er mellem 17-29aar gamle, i min bolig,
eller andre slags kvinder, til at goerre ting for mig, ligesom jeg har gjort i de foregaaende 15aar imod min vilje!

(Der har en gang imellem vaeret kvinder paa besoeg fra min familie, men det er simpelthen bare forkert og direkte sygeligt hvis de goer saadan nogen ting for mig som jeg taenkte paa!)

Og planlaegger at befri fysisk attraktive kvinder fra den uheldighed det er, hvis jeg ikke bestemmer over dem i mit
sovevaerelse, har jeg spist Pizza og noget Magnesium!

Pizza spisningen markere en af de foerste gange jeg bevidst
har undgaaet at skrive/sige noget pis!

Magnesium var til mig selv, saa jeg har husket at faa noget til
mig selv, det var fra Pharma Nord, Bio-Magnesium!

Det hjaelper allerede til i planlaegningen af befrielsen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 22, 2013, 5:57:43 AM6/22/13
to
Var nede i Rema1000, der sad to kvindelige kassedamer,
den ene moerkhaaret, kunne have vaeret god at se paa
for et aars tid siden, fyldt med Magnesium, Magnesium Hydroxid
i kaffe og juice med fyldmiddel filtreret fra og noget Bio-Magnesium fra Pharma Nord til maden!

Naar jeg skriver god at se paa, saa saadan normal dagligdags
paenere end gennemsnittet, ikke saadan som en jeg saa i sandwich butikken i 2011, og endnu en paa fortorvet paa den anden side af vejen her for et par dage siden!

Peter(Tyrens Stjernetegn)
Message has been deleted

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 22, 2013, 8:52:53 AM6/22/13
to
Heldigvis bliver det aldrig til nogen u-attraktive kvinder Jeg kan simppelthen ikke laengere naa at fylde min kvota af fysisk attraktive kvinder der er mellem 17-27aar gamle, saaledes at jeg kan undgaa at doe af kvante mekaniske/religioese aarsager, hvis der er en grim alene sammen med mig uden toe paa!

Jeg har overvejet det og antydet at det er en mulighed med grim, bare for at se og er blevet reddet af "du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv" begge gange!

Det er bedre at der er skeloejede i fjernsynet end at jeg er skilt ad i hjernen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)
Message has been deleted

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 22, 2013, 9:31:03 AM6/22/13
to
Slettede et indlaeg, fordi det egentlig kun burde ligge paa
de servere der ikke acceptere cancel msg's

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 22, 2013, 9:55:02 AM6/22/13
to
Mine skriblerier her i nyhedsgrupperne i de foregaaende mang
aar mens jeg sidder og er det mest torterede menneske der nogensinde kommer til at eksistere fra artens start til slut,
som har gjort mig globalt beroemt som en af de stoerste
erstatnings svindlere og bedragere nogensinde, og senere
hen endnu mere beroemt fordi jeg endnu aldrig har proevet at
faa en erstatning udbetalt for noget som helst i mit liv!

En beroemmelse leveret af "Oedelaeg dig selv" i det neurale netvaerk mellem mine oere, bakket op af, manipulation af individuelle atomer i folks neurons og glia celler via quantum entangelment, udtalelser som "det er andres mening der betyder
noget" og "du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv" , "goer alting paa en maade der er grim for dig selv"
osv...osv...har haft indflydelse paa svindlleriet, der egentlig mest har stjaalet penge ud af statskassen og givet dem til National Socialister i de foregaaende 15-20aar!

"Du skal vaere en Nazist,Perverser,Alkoholiker og Pillemisbruger"
(det har jeg saa heldigvis undgaaet, ogsaa selvom der ryger en del magnesium,anti-oxidanter, og EnzymQ10 indenbords!)

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 22, 2013, 10:04:49 AM6/22/13
to
Det er jo hele det, altsaa det har mange tusinde aars, paavirkning
igennem tiden via entangelment, at goere saadan at der er kvinder egnet til sex og saa er de allesammen oedelagt af psykopat chimpancer som hoejre ekstremister, jeg kan simpelthen ikke holde til det, at det er ligesom i ved....
og de har roert ved dem og saadan at de egentlig burde
braendes paa baalet, nu hvor de alligevel har gjort saadan
at grim er baade kommet ind og ud af dem, saa er det hele
jo oedelagt, saa jeg er blevet noed til at goere saadan, at det
med planetens hastighed naar jeg selv falder doed om og den evige ubehagelighed til jer allesammen, i det kvante mekaniske
mareridt!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

peterni...@gmail.com

unread,
Jun 22, 2013, 10:22:43 AM6/22/13
to
Saa kan i have dem naar de er doede ogsaa, i den evige ubehagelighed, hvor jeg heldigvis har faaet arrangeret,
at jeg aldrig kommer til at vaere, og det er egentlig foerste
gang at jeg i min egenskab af at vaere Sat A Nicolaysen
har faaet medhold fra mig selv fra ca. aar 1999, kendt
som hjernen der gik ud - Nickname GUD!

Inden hele Sane Peter, der staar den hellige Peter paa loen
seddelen hvis man laeser mellem linjerne!

Alle Mine nicknames, alle Peter's Nicknames, sat sammen
til et navn for at undgaa forvirring, mens jeg RTS'er mig igennem
menneskehedens historie!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk
af tortur, den eneste aegte hjoernering, enhjoerringen som er mig! Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvaek og altid, de eneste frontallobes staerke nok, til at holde styr paa, en kvante mekanisk aktiv brainstem,
og samtidig grave sig igennem en singularitet!
(Hvis i gerne vil vide det, en krone af torne: Proev at forestille dig, at det andre har gjort ved dig som du ikke bryder dig om, er noget du selv har gjort ved andre, straf dig selv som du vil straffe dem!)

Alle Alfa males med frontallobes i horn klasse!

Allah!(Tyrens Stjernetegn)
0 new messages