Det ser ud til at der er forskel på Aktiakøb og Trading.
For at komme i gnag med Aktiekøb skal man bruge penge, gerne mange penge.
Meeen kan det virkeligt passe at man kan Trade uden at have (mange) penge???
Og hvad er forskellen?
Ja, emnet er helt nyt for mig...
H.