Jørgen Grandt
unread,Mar 29, 2012, 11:36:44 AM3/29/12You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
I Århus og antagelig i mange andre byer er man i fuld gang med at
nedlægge bunkevis af telefonbokse. Forståeligt nok, men lidt
trist.
Hvad sker der med de nedgravede telefonkabler som har været ført
frem til disse bokse? Bliver de gravet op, eller bliver de mere
eller mindre forseglet, så de kan ligge i jorden til evig tid? I
så fald forekommer det mig ikke at være særlig natur-delikat.
--
Jørgen Grandt