Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Bliver kablerne liggende?

1 view
Skip to first unread message

Jørgen Grandt

unread,
Mar 29, 2012, 11:36:44 AM3/29/12
to
I Århus og antagelig i mange andre byer er man i fuld gang med at
nedlægge bunkevis af telefonbokse. Forståeligt nok, men lidt
trist.

Hvad sker der med de nedgravede telefonkabler som har været ført
frem til disse bokse? Bliver de gravet op, eller bliver de mere
eller mindre forseglet, så de kan ligge i jorden til evig tid? I
så fald forekommer det mig ikke at være særlig natur-delikat.

--
Jørgen Grandt

0 new messages