Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Død hjort

13 views
Skip to first unread message

pcs

unread,
Apr 28, 2012, 10:30:30 AM4/28/12
to
En hjort har lagt sig til at dø på vores grund - hvad stiller man op med
sådan en fætter, når man ikke har lyst til at spise den?
Er det bare at gribe spaden, eller findes der andre muligheder?


Preben R. Sørensen

unread,
Apr 28, 2012, 10:51:47 AM4/28/12
to

"pcs" <q...@ofir.dk> skrev i meddelelsen
news:4f9bff09$0$56783$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
> En hjort har lagt sig til at dø på vores grund - hvad stiller man op med
> sådan en fætter, når man ikke har lyst til at spise den?
> Er det bare at gribe spaden, eller findes der andre muligheder?
>
>

Jeg ville undersøge om dem er frisk anskudt, og er den det, ville jeg tænde
ovnen.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
pre...@esenet.dk

Thomas Overgaard

unread,
Apr 28, 2012, 1:52:31 PM4/28/12
to
Det ved jeg godtnok ikke, hvis det var mig ville jeg kontakte den lokale
Vildtkonsulent for at spørge om råd. Du kan finde vedkommende her:
<URL:
http://www.naturstyrelsen.dk/Naturoplevelser/Jagt/Vildtraad/Vildtkonsulenter/>
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

pcs

unread,
Apr 29, 2012, 11:33:11 AM4/29/12
to

"Thomas Overgaard" <tho...@post2.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:5199251.N...@news.inet.tele.dk...
Tak for input, Thomas.

Via linket fandt jeg vej til dyrenes 112, som jeg kontaktede. Her fik jeg
den besked, at når hjorten var død og lå på vores grund, så var det vores
problem og de kunne ikke hjælpe og kendte heller ikke nogen som kunne.

Så Preben skal være velkommen til at hente dyret og putte den i fryseren ;-)

Preben R. Sørensen

unread,
Apr 29, 2012, 1:09:50 PM4/29/12
to

"pcs" <q...@ofir.dk> skrev
>
> Så Preben skal være velkommen til at hente dyret og putte den i fryseren
> ;-)

Det skulle du nok have foreslået straks.
0 new messages