Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

En rodet net-programoversigt

5 views
Skip to first unread message

Åge Halldorsson

unread,
May 5, 2012, 1:54:27 PM5/5/12
to
Jeg skal Søren danse mig love for at ZDF har sørget for at få ødelagt deres
egen 3-ugers programoversigt på deres hjemmeside.

Huuu ha - prøv lige at se her.

Her er ARDs vel-lavede 3 ugers programoversigt, med kalenderen ude til
højre. Det er bare lige til at at klikke på datoen, så kommer en lang række
med dagens programmer. Klik og færdig. Det er nemt.
Sådan var ZDFs også, indtil for nogle dage siden.
http://programm.daserste.de/pages/programm/liste.aspx
Sådan laver men en brugervenlig programoversigt over sine egne programmer,
på sin egen tv-station. Sådan!.

Nu har ZDF lavet deres programoversigt til en omstændelig forvirreet,
langsommelig, bøvet og rodet affære. Kort sagt "een stor omgang tidkrævende
roderi af en anden verden":
Her er deres forvirrings-oversigt:
http://www.zdf.de/ZDF/zdfportal/epg/ZDF.de/4/4100/401fbf/Programm.html?action=filter&senderToFilter=ZDF&rubrik=all&weitereFilter=all&datum=Sa&woche=diese&ansicht=horizontal&showAllSenders=false

Den ser nok smart ud, men brugervenligheden gik fløjten. Hvad mener i om
den?

KORS! -det er nemmere at slå op i programbladet "Nur tv" eller "Tv pur".

Hilsen Åge





Åge Halldorsson

unread,
May 5, 2012, 1:56:24 PM5/5/12
to

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4fa56953$0$56779$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

ZDF - I Guder!

Hilsen Åge

Henning Jensen

unread,
May 5, 2012, 4:03:50 PM5/5/12
to
Når de er så onde imod dig, så skal du da boykotte dem.
Jeg kan betro dig, at det er hverken værd at se eller høre på.

Henning:-)

Åge Halldorsson

unread,
May 5, 2012, 5:12:09 PM5/5/12
to

"Henning Jensen" <hbj...@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:4fa587a4$0$294$1472...@news.sunsite.dk...
Men det er jo sært, at de laver den , så vi synes den er rodet.
Hilsen Åge

Henning Jensen

unread,
May 5, 2012, 5:23:25 PM5/5/12
to
On 05-05-2012 23:12, Åge Halldorsson wrote:

> Men det er jo sært, at de laver den , så vi synes den er rodet.
> Hilsen Åge

Du skal ikke finde dig i det, sluk. Så kan de lære det!
Når de finder ud af, at de har mistet de danske seere, eller rettere
seeren fra øen i Limfuren, så skal de nok rette ind.

Henning.
0 new messages