Godnat med Angora

hafelaffen

Jeg vidste nu godt at jeg måske blev lidt skuffet. Mine forventninger
var måske på det højeste..
Men det der........ Ak ak ak ak ........

Vil lige kigge lidt på det i morgen igen. Håber på lidt mere..

Det der blev sendt i aften... det er ....

Dybt Godnat....

/Haffe

Mark Jensen

Det lignede en dårlig kopi af Mandrilaftalen i hvert fald.

Lars Jensen

Mark Jensen skrev:

Sjovt, det sad vi også og talte om - deres "studie" var Mandril ripoff...

Dog synes jeg de siametiske tvillinger var sjovt nok..

Lars B

Barney Gumble

Lars Jensen skrev:

> Dog synes jeg de siametiske tvillinger var sjovt nok..

Det var det eneste der kunne fremkalde et lille smil, men det vidste
Mandril-gutterne jo også godt da de lavede samme joke.

Mandriltvillingerne havde bl.a. problemer med fravær i gymnasiet, da den
ene var sproglig og den anden matematisk :)

BG

Johansen

Angora fik en fin anmeldelse i BT. Og jeg synes også der var gode momenter.
Men som der også stod i anmeldelsen, så er noget af det på 7. klasses
niveau.

Måske er det bare betingelserne. Jeg kan dårligt komme på en
Angora-udsendelse som var sjov fra ende til anden. Det er mere henad skidt
og kanel. Og det gør måske ikke så meget hvis bare det der er sjovt, er
rigtig sjovt.

/Johansen

Jakob

On Tue, 18 Sep 2007 19:55:01 +0200, "Johansen" <ingen@mail> wrote:

Det bliver værre og værre imo.

Nosser og røv hele tiden, og det er ufattleig usjovt.
Hvem havde ikke gættet at vasen blev tabt?

Jørn Ibsen

Jakob <s...@mail.dk> skrev:

>Nosser og røv hele tiden, og det er ufattleig usjovt.
>Hvem havde ikke gættet at vasen blev tabt?

Ja, helt ærligt - man savner faktisk Kåre, Henrik Solgaard,
Bobby Olsen, Bugge og Ronald m.fl. Det her er da usædvanlig
dårlig amatørhumor.

I næste afsnit bliver der sikkert sagt prut.

JIB

Peter Heide

"hafelaffen" <hafel...@hotmail.com> skrev i meddelelsen

Dybt Godnat....

/Haffe

Har kun set ca. 5 min. af det og det var under lavmålet. Checkede
det engang til dagen efter og det var lige så elendigt.

Holder fast på Rockerne Svinene, stadig er Angora's mesterstykke.

Towely

"Peter Heide" skrev Jeg vidste nu godt at jeg måske blev lidt skuffet. Mine
forventninger
> [...]
> det engang til dagen efter og det var lige så elendigt.
>
> Holder fast på Rockerne Svinene, stadig er Angora's mesterstykke.

Det er godt nok meget mandril-agtigt, men sangene er meget sjove.
Stadig bedre end det meste
Havde de Uffe Rørbæk inde igen eller bedragede mine øjne mig?

VH

Yes, we got it National Geographics!It was a volcano!