Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

S: Lima MR-MR togsæt - AC eller DC digital

已查看 5 次
跳至第一个未读帖子

Jørgen Røn

未读,
2005年4月11日 17:18:212005/4/11
收件人
Sælges ombygget rød Lima MR-MR togsæt.
Den "gamle" oprangering med to MR motorvogne.
Ombygget til digital med multiprotokol LokPilot dekoder (52600). Du vælger
selv om den skal være AC (med slæbesko) eller DC.
Rød/hvid lysskift i begge ender og dekoderen er monteret med NEM stik.
Helt ny - har aldrig kørt.
Pris: 900,- kr.

Kontakt: JBR @ skilteskoven . dk

--
Venlig hilsen
Jørgen Røn

Henrik

未读,
2005年4月12日 05:35:352005/4/12
收件人
"Jørgen Røn" <ne...@DELETEskilteskoven.dk> wrote in message news:<425ae8fc$0$79460$1472...@news.sunsite.dk>...

> [...]
> selv om den skal være AC (med slæbesko) eller DC.
> Rød/hvid lysskift i begge ender og dekoderen er monteret med NEM stik.

Hvilken sporkode er det nu Lima-modeller kan køre på? Er flangerne på
togsættet for store til code 55

Leonard

未读,
2005年4月12日 06:12:242005/4/12
收件人
h-...@adslhome.dk (Henrik) wrote:

>Hvilken sporkode er det nu Lima-modeller kan køre på? Er flangerne på
>togsættet for store til code 55

Ja, de har det i hvert fald skidt på mine code 75. Her er det dog kun
dummyvognen der har problemer, motorboogien og den anden i motorvognen
kører fint.
Men det er let at skifte hjulene på dummyvognen.
--
Leonard

Ting til salg:
http://leonard.dk/tilsalg