S: Supertele, Canon.

he...@nielsen.mail.dk

Canon EF 400mm f/2,8L Mkll USM. Fra 98 og med kvittering, pæn og
velholdt
Pris: 32000,-kr

Mvh Lars.

Kjeld Olesen [2000]

Hej Lars

Sig mig, hvor mange af disse 400/2.8 går igennem dine hænder??? Er dette
ikke den tredie inden for under 6 måneder??

Kjeld

<he...@nielsen.mail.dk> wrote in message

hal...@mail.dk

Kjeld skrev:
[...]

Hej Kjeld.
Ja dette er den tredie, er du interesseret?

Mvh Lars.

Kjeld Olesen [2000]

>Hej Kjeld.
>Ja dette er den tredie, er du interesseret?
>
>Mvh Lars.

Njatjaaaa, egentlig er jeg tilfreds nok med den mk-I'er du solgte mig - ikke
mindst når man tager prisen for det ene flourite element i betragtning.

Har iøvrigt fået min Sidekick, som jeg vist nævnte at jeg ville have fat i.

mvh/Kjeld

hal...@mail.dk

Hej.

Nu kan jeg huske dig Kjeld, for fanden da.
For du taget nogle gode fugle billeder med dit nye udstyr?
Ja jeg har været heldig og støve en Mkll op.

Mvh Lars.

Kjeld Olesen [2000]

Hej igen

> Nu kan jeg huske dig Kjeld, for fanden da.

Nååå, det var godt ;-)

> For du taget nogle gode fugle billeder med dit nye udstyr?

Joooo, ikke dårligt. Vejret har jo ikke været det bedste, men så alligevel
Disse er alle fra de første to weekender efter overtagelsen
http://www.acapixus.dk/galleri/index_dk.htm?rikse,høgeugle,vandstær
Høgeuglen og vandstæren er alle med 2X converter.
Siden har jeg ikke været ude, men skal dog til Hornborga søen igen nu om 14
dage.
Har endnu ikke prøvet Sidekick'en ude i den vilde natur, men jeg siger dig -
det er vejen frem. 6 kilos monstret bliver som en fjer!

> Ja jeg har været heldig og støve en Mkll op.

Og nu sælger du den??? Var det ikke meningen at du skulle have en 500/4.0?

mvh/Kjeld

Hans Kruse

"Kjeld Olesen [2000]" <kol.n...@crc.nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Høgeuglen og vandstæren er alle med 2X converter.
> Siden har jeg ikke været ude, men skal dog til Hornborga søen igen nu om

Det er vi nogle stykker, der skal. 31/3-2/4.

--
Kind Regards/Med venlig hilsen,
Hans Kruse

Kjeld Olesen [2000]

> Det er vi nogle stykker, der skal. 31/3-2/4.

Well, så ses vi ikke. Jeg skal derop 3/4-5/4. Er så heldig at have ferie i
den uge, så det kan passe med tiden hvor der forhåbentligt er flest traner -
men nu har der jo været koldt vejr, så ...

Men god tur.

mvh/Kjeld

Hans Kruse

"Kjeld Olesen [2000]" <kol.n...@crc.nospam.dk> skrev i en meddelelse

I lige måde.
Mvh, Hans

he...@nielsen.mail.dk

Kjeld Plesen[2000] skrev:

> [...]

> Ja jeg har været heldig og støve en Mkll op.

<Og nu sælger du den??? Var det ikke meningen at du skulle have en

Har købt den:0)
Det er sku nogle rimelige skarpe billeder den 400mm2,8 laver, hva?
også med 2xll extender.

Mvh Lars.