1200 evakueret efter jordskælv ved grænsen til Burma - Was: ... (Bellarus) ...

"Jesus-loves-you" skrev

Sent: Saturday, August 16, 2008, CET 22:50, GMT 20:50
7839 news:48a73d82$0$90275$1472...@news.sunsite.dk

> Mistert Lukasjenko-psykopatus:
>
> Do You have einem terminator running around inside Your area ? - For
> instance a "wild-cat" leaving kadaver (corpses) inside Your "Pentagon" ?
>
> CET 22:17
> - "Tell me."
>
> Hmm ...
>

> And Burma ?
>
> 22:35
> - "Tag dig i agt."

News:

=== citat start ===

TV2 Text (p127, Norway) Ons 20.aug (2008, CET) 13:19:52

1200 evakuert etter jordskjelv

Rundt 1200 mennesker er evakuert etter
at et jordskjelv rammet det
sørvestlige Kina og grensen mot Burma
onsdag, melder Reuters og AFP.
Jordskjelvet ble målt til 5 på
Richters skala og forårsaket store
ødeleggelser i flere landsbyer i
Yunnan-provinsen, sør for
Sichuan-provinsen som ble kraftig
rammet 12. mai. Det er ikke meldt om
omkomne etter jordskjelvet.

=== citat slut ====

And then I heard a voice from heaven said to angels:
(2008-08-20, Wednesday, day no 233, CET 13:21:17, delay 0, GMT 11:21:17)
- "Follow me."

Interrupt-memory from ...

Sent: Saturday, July 26, 2008, CET 13:05, GMT 11:05
Subject: Ang. ET-indicierne m.m. -
Was: Iransk kristen med muslimsk baggrund arresteret og tortureret ...
Starwars ?
7716 news:g6f0eb$kum$1...@newsbin.cybercity.dk

> Personlig mener jeg, at vi har at gøre med *begge* fænomener på én og
> samme tid. Den ene mulighed udelukker ikke nødvendigvis den anden ... :-)
>
> Videnskabelig set kan vi dog ikke tillade os en forklaringsmodel, som
> inkluderer noget overnaturligt, sålænge alle andre muligheder ikke er
> udtømte!
>
> Håber du forstår og accepterer denne fremgangs-procedure.

Øh ...

Perhaps einem communication between the Mothership and Heaven ... :-)

Last OUTPUT: 7863 news:g8gtjf$1eu8$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7864

"Jesus-loves-you" skrev
7864 news:g8gvsa$1fob$1...@newsbin.cybercity.dk

Øh ...

Muligvis kom der også et jordskælv igen i samme område i går på 5,9 R,
ifølge TV2 News Fredag den 22. august 2008 omkring kl CET 10 (vist nok).

And what next, Sir ?

Interrupt from Luke 9,54 ... " ild fare ned fra himlen og fortære " ...

Skal junglebyen jævnes med jorden (Juntaen er jo skyldige i massemord, og
der bor vist nok ikke nogen civile) ?

And what about Kremlin ?...

ET-Break:
(2008-08-22, Friday, day no 235, CET 11:20, GMT 09:20)
- "Burn in hell."

Einem Luke 9,54?

CET 11:21
- "Yep."

Øhm ... Krimlin inkluderer begreber Putin (vist nok).

Memory-interrupt from ...

Sent: Sunday, December 07, 2003, CET 20:35, GMT 19:35
Subject: Re: Putin - You are an asshole !!!
0967 news:qNLAb.55106$jf4.3...@news000.worldonline.dk

> Jeg er ikke fuldkommen, L.Kristi.
> (du vil kunne finde masser af fejl hos mig)
>
> "Kunden" forstår bedre alvoren i ordene, når der tales på denne måde.
> (det er ved at være sidste udkald inden afgrunden)
>
> Døm nu selv. Hvad er bedst:
>
> At jeg "undtagelsesvis" bander, men synderen redder måske livet
>
> eller ...
>
> synderen fortsætter sin synd og dør.
>
> -
>
> I begge tilfælde ved jeg, at Gud nok skal tilgive mig for denne min
> "forbrydelse"

Psykopater (assholes) fortryder først (hvis de overhovedet gør det), når vi
alle ligger nede i atom-Afgrunden, men da er det jo - som bekendt - for
sent !!!

CET 11:31
- "Ready to fire!"

Yea. Why don't You fire now!

(Bedre de onde dør, fremfor at vi alle d(ør)...

CET 11:32
- "Amen."

CET 11:32
- "Fire."

(Og hvor lang tid skal vi så vente på svaret, the responce, i denne skøre
"time-machine"?)

Last OUTPUT: 7873 news:g8lvpi$a1c$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7874

Bo Warming

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

> [...]

> Interrupt from Luke 9,54 ... " ild fare ned fra himlen og fortære " ...
>
> Skal junglebyen jævnes med jorden (Juntaen er jo skyldige i massemord, og

Burma og Kina har i århundreder været meget fattige lande der ikke havde rig
centralmagt til at hjælpe jordskælvsofre - det er urimeligt at forvente
andet end evakuering.

Massemord kalder fjolser hvad Mao gjorde i Kina, men hans hestekur var
langsigtet rigtig kan vi se af landets økonomiske vækst nu - de er
fremtidens land fordi de tænker langsigtet.

De vil blive rigere end os, fordi de går efter resultater på langt sigt

Ifl Politikens interview med en Yale-uddannet bestsellerforfatter idag
er der om 30-40 år udsigt til folkemord i EU fordi vi vil blive
tredieverdensområder i forhld til Kina, Rusland, USA

Vil muslimer holocauste de resterende danskere?

Jeg tror ikke vi har noget at frygte fra kinesere eller andre.Men 40 år er
lang tid og sult kan også ramme os, men jeg tror snarere at vi bliver
psykosomatisk syge af bl.a. kræft og uddør mens muslimer overtager først de
nemme og så de svære stillinger