kondolence

"Joakim" skrev (news:bsskg7$859$1...@sunsite.dk...):
> Det er svært at begribe omfanget af tragedien, forårsaget af jordskælvet i
> Iran, hvor en by med næsten 80000 mennesker, blev destrueret i løbet af få
> sekunder. Min sympati går til den iranske befolkning, hvis lidelser i
> forvejen synliggøres af præstestyrets radikalisme, som hovedparten af
> befolkningen afskyr.

Amen.

I selvsamme forbindelse skrev Rasmus Underbjerg Pinnerup på
dk.livssyn.kristendom, subject: Jordskælvet i Iran:
(news:ppi3vv8uaucicel78...@4ax.com...)

> "Ole Madsen" <Maaseiah[SNABEL]paradis.tdcadsl.dk> mælte sligt:

> I bekender jer begge til en Gud, der er villig til at dræbe titusindvis
> af fattige iranere, fordi nogle af statslederne har truet Israel? Føj
> for den.

Úmiddelbart ser denne hændelse blot ud som om, der er tale om en
tilfældighed. Vi lever jo på en geologisk aktiv planet!

... dog bør følgende ihukommes:

0094 - news:_AEt9.170649$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
(6-Copyright, DADDY LIVES 1999-04-30)

> Background (The rule of the "game"):
> -----------------------------------
[ ... ]
> For en god ordens skyld - særligt under henvisning til de tragiske
> dødsofre for jordskælvet - bør følgende nævnes:
[ ... ]
> Den slags naturfænomener indtræffer nu og da; det er der IKKE
> noget
> mærkeligt i. Tidspunktet derimod og omstændighederne kan dog
> forekomme højst besynderlige.
> ... ....... ..., hvorfor vi KUN benytter os af úomstødelige
> TIME-break-responcer, man IKKE kan fuske med.

Har vi - på en-eller-anden måde - at gøre med et TIME-break ?

Noget kunne godt tyde på det:

7 dage FORUD blev følgende skrevet:
(1069 news:0iBEb.62590$jf4.3...@news000.worldonline.dk...)

> Do we expect a TIME-break (code Es 42,8-9), DADDY ?
>
> DADDY-Break (2003-12-19, CET 11:53):
> - "Yep."
>
> Den såkaldte *virkelighed* behøver ikke nødvendigvis at begrænse sig til
> naturlovene, men naturvidenskaben kan BEKRÆFTE dens eksistens (inklusiv
> TIME-Breaks, undere og mirakler osv.).

For en god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at der ved denne
begivenhed IKKE er tale om et brud på naturlovene (modsat fx. 7-Copyright,
JESUS LIVES 2001-12-02, 0095

Mistanken (TIME-break ON) fremkommer ved, at "uret" viser 11:53, altså 7
minutter før 12 (der jo som oftest symboliserer "Dommedag").
I Copyright 1-7 repræsenterer minutter som hovedregel dage.

7-tallet er IKKE tilfældig valgt (apropos Copyright-counter = 7). 7-taller
"peger" således tilbage på Copyright no 7.

Der kunne hermed tages *PATENTRET* (Ophavsret) på jordskælvet (på trods af
de tragiske dødsfald), men i kraft af at Copyright no 7 OVERSKRED
naturloven, ér mindstekravet nu MINIUM en dødeopvækkelse (akkurart som i
poker-spil, al-Qaeda).

Dog bør jeg understrege, apropos Rasmus' indlæg, at budskabet er følgende:

Gud har tilladt disse naturfænomener, men vil du undgå at omkomme, var det
måske en god idé at lytte til, hvad de kristne siger. Måske kunne du opfange
en ADVARSEL (input last memory 1112
news:4hIFb.63611$jf4.3...@news000.worldonline.dk...) og undgå
katastrofen - i tide !!!

Formålet er at hjælpe dig på vej - gennem disse TIME-Breaks - til den
LEVENDE Gud (Es. 42,8-9, code: The Escape from Hell).

NEXT "phone"-call unknown, yet!

Internal self-check'ing:

Daycode (2003-12-26, day no 0 of the Earthquake inside Iran, Bam):

Counter Date
DADDY LIVES (1) T+2516, 4. Feb. 1997, Iran
(2) 2492, 28. Feb. 1997, Iran
(3) 2421, 10. May.1997, Iran
(4) 2113, 14. Mar.1998, Iran
(5) 2086, 10. Apr. 1998, Iran, GOOD FRIDAY
(6) 1701, 30. Apr. 1999, Serbia
(7) 754, 2. Dec. 2001, Nig., Resurrection

For Muslims green (5) is the colour-symbol of HOPE.

-

Comparison

Bam = 2,1,13
(4) 2113, 14. Mar.1998, Iran

"Code" identifyed.

Searchstring "4"
(1069 news:0iBEb.62590$jf4.3...@news000.worldonline.dk...)

Found:
0666+0403=1069

4+3=7, 7 days

AND

4 days after last earthquake:
(1112 news:4hIFb.63611$jf4.3...@news000.worldonline.dk...)

> News:
> Earthquake hits central California 11:15 a.m. (2:15 p.m., ET)
> (Danish time: 22.dec 2003, CET 20:15)

3-dekrypterüng:
... (classifyed, memory: 23.dec.2003, gate 2, Matt 4,1-) ...

END of Internal self-check'ing.

NEXT DADDY

Transmission END.

Jesus-Break (2003-12-01, CET 11:05:02, delay -00:02:08):
0878 (news:hjIyb.49927$jf4.2...@news000.worldonline.dk...)
- "Follow Me."

Jesus-Break (2003-12-11, CET 06:43):
1017 news:jaUBb.57115$jf4.3...@news000.worldonline.dk...
- "Jeg vil ... lade Min Ånd ransage hjerterne. Om nogen hører Min røst, vil
Jeg gå ind til ham (eller hende, i hjertet), og sammen vil Vi tilbede
vor Gud og Fader."
(means: By My Spirit I will try (search) the hearts. If anyone hears My
voice, I will come into him (or her), and together We will worship Our God
and Father.

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)
0528 news:ICPla.15108$y3.13...@news010.worldonline.dk...
- "Min fred efterlader Jeg jer."
(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):
0660 news:Aa90b.51751$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."
(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Jesus-DADDY-Break (2003-11-16, CET 09:52):
0741 news:Q%Gtb.34424$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
-" Jeg BESVÆRGER jer, Jerusalems døtre - "
09:53
- "I will keep My PROMISES!"

Jesus-Break (2003-12-01, CET 18:13):
0876 news:Uzpyb.49673$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
- "Hold jer parate - Jeg kommer snart - Soon."
- "... for at tage jer bort ... [til der hvor] ... Jeg-ér ..."
(means: Be prepare - I am coming soon - to take you to My place)

DADDY-Break, 2003-12-04, Thursday, CET 15:30
0928 news:GAHzb.51994$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
- "Glæd jer! - Fryd jer!"
(means: Be happy. Rejoice)
15:32 - "I'm coming home."

DADDY-Break (2003-11-18, CET 11:16:47):
0773 news:Grmub.36682$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
- "Hold fred med hverandre."
(means: keep peace with one-another, John 13,34-35)

Jesus-Break (2003-12-01, CET 11:07:3x, delay -00:02:08):
0878 (news:hjIyb.49927$jf4.2...@news000.worldonline.dk...)
- "Bevar enhedens bånd; i Mit navn skal I gøre det."
(means: Keep the bonds-of-Únity; in My name shall you do it, Ef.4,1-6.)

DADDY-Break (2003-12-10, CET 14:25):
1012 news:0WGBb.56960$jf4.3...@news000.worldonline.dk...
- "I lige måde - Jeg ELSKER jer allesammen."
(means: [...] - I LOVE all-of-you.)
14:28 - "Hvil i Min kærlighed, Mine elskede børn."
(means: Rest in My love, My dear beloved children.)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

Må Gud vor Himmelske Fader velsigne Jer alle.
May God our Heavenly Father bless You all.

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

The right to believe, to worship and witness
The right to change one's belief or religion
The right to join together and express one's belief
FORUM 18 NEWS SERVICE, Oslo, Norway
http://www.forum18.org/

Jump-Address:

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

(Ordet og Israel)
http://www.ordetogisrael.dk

(Find Your church inside Denmark)
http://giraffen.dk

(SAT7 - Arabic Website)
http://www.sat7.com/main_page.htm

Husk også (hvis interesse haves)...
fly no > 625 ( + 6 = 631 )
Last Live transmission (2003-12-03, Wednesday, CET 18:02)
0878 news:hjIyb.49927$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0880 news:cqIyb.49932$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0919 news:QFozb.51364$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

Return-Address:
John_15.13@Heaven (Good Friday)
Polykarps martyrium (0340)
0340 news:mclaa.115120$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...

Internal:

Last Information-file:
Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgroups
After this key-in on the searchline. "Kall, xxxx"
xxxx = The number of this file.
(This contribution should then be possible to find)
After this click on the topical file, which is ...
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2004-01-02, CET 12:55):
- "Det skal du (copy to Iran and others)."

System-Updating:

File-name:
Re: kondolence
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
DADDY-responce, Luke 19,40 (2003-11-27, CET 23:29:52, Thursday)
0858 news:cPZxb.48762$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0953 news:kmiAb.53606$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0666+0447=1113

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom
dk.politik
Knesset
The government of Iran
... and others

Time for OUTPUT:
2004-01-02, Friday, CET 13:04

"Kall, Mogens" skrev
(news:69dJb.65933$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

Memory ON:
1117 news:dOeJb.65955$jf4.4...@news000.worldonline.dk...
1118 news:E%nJb.66254$jf4.4...@news000.worldonline.dk...

Oh yea - I forgot this:
(sorry, Captain)

Turn away from your sins, because the Kingdom of Heaven i near !!!

With love from

Mogens Kall
The servant of Michael

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-number:
0666+0453=1119

"Kall, Mogens" skrev
(ews:69dJb.65933$jf4.4...@news000.worldonline.dk...):

Har i dag onsdag d. 7.jan.04 modtaget følgende nødråb:

Dansk Europamission
Postboks 60 - 2880 Bagsværd

Generalsekretær: Henrik Ertner Rasmussen
Formand: Pastor Bent Honor

Giro 808 2200

2. januar 2004

Kære ven af Dansk Europamission

De græder, alt imens de ser deres døde familiemedlemmer blive gravet
op af ruinerne, Stanken af død har bredt sig i Bam. 40.000 mennesker
frygtes omkommet fra det ene øjeblik til det andet. Deres liv fik en
uforståelig brat ende. Derfor spørger jeg dig, om du vil hjælpe dem, der
er tilbage?

Vi ønsker ikke passivt at se på denne elendighed. Derfor har vi kontak-
tet Elam Ministries, en kristen organisation, der har medarbejdere i
området. Mens jeg skriver dette akutte brev, ved jeg, at de er i gang
med at koordinere hjælpen sammen med en større international hjælpe-
organisation. Der skal uddeles mad, vand, tæpper og medicin til de
efterladte. Mere end nogensinde før har Iran brug for vor omsorg og
hjælp.

Vor kontakt, Elam Ministries, har medarbejdere, som er kristne iranere.
De vil være i landet lang tid fremover, så arbejdet kan følges helt til
dørs. De vil bringe din hiælp videre og være formidlere af Kristi
kærlighed til mennesker i denne meget akutte og alvorlige situation.

På forhånd tak for din hjælp. Enhver gave, du kan give, værdsættes.

Med venlin hilsen
Henrik Due Jensen
Informations- og projektchef

Jesus says:
Lad ikke din højre hånd vide af, hvad din venstre hånd giver.

The servant of Michael.

Last Information-file:
1103 news:h9DFb.63540$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

File-number: