Står dette i Biplen ?

Bo Mørch Mogensen

" Det er alle store dyrs privilegium at
være konge i kraft af derres dårlige humør "!

Albert Camus skrev det et sted

Andreas Falck

Bo Mørch Mogensen skrev i

[ ... ]

Nej.

Vidal

Bo Mørch Mogensen skrev:

> " Det er alle store dyrs privilegium at
> være konge i kraft af derres dårlige humør "!
>
> Albert Camus skrev det et sted

Det står ikke i biblen, men i 'Faldet'.

Er dit citat korrekt?

Som jeg husker det, er det noget med, at det
er de større dyrs privilegium at kunne beherske
deres sindstilstande.

Men jeg har ikke læst den på dansk, så ...

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

"Bo Mørch Mogensen" skrev

> " Det er alle store dyrs privilegium at
> være konge i kraft af derres dårlige humør "!
>
> Albert Camus skrev det et sted

Sorry. Har aldrig hørt om det ... :-(

Noget der kommer lidt der-hen-af:

Dan 7:17 "Disse tre store dyr betyder, at fire Konger skal fremstå af
Jorden;

Last OUTPUT: 8450 news:gncm7p$lav$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8451

Andreas Falck

Jesus-loves-you skrev i

[ ... ]

> Dan 7:17 "Disse tre store dyr betyder, at fire Konger skal fremstå af
> Jorden;

Jeg har nu aldrig hørt at "disse *TRE* dyr" betyder at der skal fremstå
*FIRE* konger ;-)

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Claudio Adam

Bo Mørch Mogensen <usn...@gmail.com> skrev:

> " Det er alle store dyrs privilegium at
>være konge i kraft af derres dårlige humør "!
>
> Albert Camus skrev det et sted

Citat;

" Some people will piss up and down your leg,
and still tell you its raining."

Claudio Adam

Claudio Adam

Claudio Adam

Bo Mørch Mogensen <usn...@gmail.com> skrev:
> " Det er alle store dyrs privilegium at
>være konge i kraft af derres dårlige humør "!
>
> Albert Camus skrev det et sted

Citat;

Some people will, piss on your leg

"Andreas Falck" skrev

[ ... file 8451 ... ]

> Jeg har nu aldrig hørt at "disse *TRE* dyr" betyder at der skal fremstå
> *FIRE* konger ;-)

Gosch, einem inscannings- und/oder einem ocr-FEJL. Meget mystisk !!!

Hvor mange *andre* fejl er der så opstået (som kan påvirke einem
bibel-search) ?

Das war absolutely nicht so gut ... :-(

Last OUTPUT: 8459 ... still NOT on-line ... :-(
8458 news:gnj08g$2svr$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8460

Lyrik

to Jesus-loves-you
Den 19.02.2009 kl. 10:25 skrev Jesus-loves-you
<John...@1.john4.8.heaven>:

> Das war absolutely nicht so gut ... :-(

,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Are You German?"<kommentar til en alien i filmen Det 5.element>

--
Hilsen
Jens

"Lyrik" skrev

> Den 19.02.2009 kl. 10:25 skrev Jesus-loves-you
> <John...@1.john4.8.heaven>:

[ ... file 8460 ... ]

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,
> "Are You German?"<kommentar til en alien i filmen Det 5.element>
>
> --
> Hilsen
> Jens

Hmm ... (memory on from) ...

8444 news:gnbim9$86h$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/dk.livssyn/msg/e95ed1b9414f4924

+

8199 news:gh8q4l$2ete$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/8cccb480131542f9

> ""Lyrik"" skrev
[ ... ]

Det *trættende* ved den slags psykiatriske tilfælde er, at de ikke forstår,
at et 'nej' er et 'nej' (at man frabeder sig kontakt med dem).

De forstår ikke (pga. deres egenkærlighed; dét, at være selvglad,
nogengange endog på andres bekostning), at de uønskede.

Ustandselig bliver de ved med at spejle sig i ens opmærksomhed (som om
man billigede dem i deres sygelige selvopfattelse: at de skulle være verdens
centrum) ... :-(

Et *raskt* menneske, derimod, som IKKE har et behov for at kontrollere andre
(og konsumere dem) ville respektere den anden parts valg og holde sig væk!

FUT sat til udelukkende ...
News:dk.videnskab.psykologi
... af "uforklarlige" (psykiatriske) grunde!

Last OUTPUT: 8473 news:go1djf$25se$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8474