TIME-Breaks

Input password:

1. Peter 1,12 b

... These are things which even the angels would like to understand

... (noget), som selv engle brænder efter at kunne forstå

Internal:

File-name:
TIME-Breaks

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet
Ordet 2002-09-30, CET 15:29

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 12:40

Internal:

File-name:
Syncronizerings-impulses

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\TIME-Breaks

Ordet 2002-09-30, CET 15:29

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 12:44

Internal:

File-name:
Heaven-WATCH

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\TIME-Breaks

Ordet 2002-09-30, CET 15:29

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 12:42

DADDY-Break (2002-10-10, CET 12:18:34):

- "Det giver Jeg dig ordre til."

Yes, my Lord:

Close GATES before position 2002-10-09, CET 14:14

ALL Interrupts will be cut off - In the name of the Father.

Internal:

File-name:
Close GATES

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\TIME-Breaks\Syncronizerings-impulses

Ordet 2002-09-30, CET 15:29

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 12:48

Torben Frandsen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev

> Close GATES before position 2002-10-09, CET 14:14
>
> ALL Interrupts will be cut off - In the name of the Father.

I've been waiting for this moment ...

Torben

DADDY-Break (2002-10-10, CET 13:12):

- "Det må du gerne (INT 2304 OUTPUT)."

CET 13:16:

- "Du har fået grønt lys - Thrust Me."

Yes, my Lord:

Input:

Song-of-songs 3,6

What is this coming from the dcxesert like a columm of smoke,
fragrant with incense and myrrh,
the incense sold by the traders?

Højsangen 3,6

Hvad er det, som kommer fra ørkenen i støtter af røg,
omduftet af myrra og røgelse, alskens vellugt?

We are the Children-of-God, El-Shaddai.
We are on our way to...
The Promised Land of God, Yoy.

OUTPUT from 2304:

DADDY-Break (2002-10-10, CET 13:29 ):

- "Du SKAL (OUTPUT this)."

Yes, my Lord:

REv 16,5-6
I heard the angel in charge of the waters say,
"The judgments You have made are just,
O Holy Óne, You who are and who were!
They poured out the blood of God's people
and of the prophets, and so You have given
them blood to drink.
They are getting what they deserve!"

Åb 16,5-6
og jeg hørte vandenes engel° sige:
"Retfærdig er Du, som er, og som var, Du Hellige,
at Du har fældet denne dom;
fordi de har udgydt helliges og profeters blod,
så har Du givet dem blod at drikke;
det har de fortjent."

DADDY-Break (2002-10-10, CET 13:36):

- "And OUTPUT now!"

Yes, my Lord.

Internal:

File-name:
INT 2304

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\TIME-Breaks\Heaven-WATCH

Ordet 2002-09-30, CET 15:29

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 13:38

CET 13:16:

Yes, my Lord:

Input:

Song-of-songs 3,6

Højsangen 3,6

OUTPUT from 2304:

Yes, my Lord:

[...]

... of course.

Guds fred
mogens

Input memory:

2002-10-07, CET 05:21:

- "Vi skal bede det ned (det var ej Guds stemme, snarrere en ældste)."

Internal:

File-name:
Feed-Back 1

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\TIME-Breaks\Syncronizerings-impulses

Ordet 2002-09-30, CET 15:29

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 14:14

Erik Engelbrecht Larsen

"Torben Frandsen" <t...@remove.belman.dk> skrev i en meddelelse

Det kan man ikke :-)

"I have waited --

Erik

> Torben

Anders Peter Johnsen

"Erik Engelbrecht Larsen" <erikl...@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Sig mig, fatter jeg bare ikke en brik, eller er der tilsyneladende nogen,
som disse tågede mails kan begejstre?

Er der nogen der på et nogenlunde forståeligt dansk kan redegøre for den
manglende sammenhæng i disse underlige indlæg ud fra en bare nogenlunde
forståelig kristologisk synsvinkel?

Anders Peter Johnsen

Erik Engelbrecht Larsen

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Erik Engelbrecht Larsen" <erikl...@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Sig mig, fatter jeg bare ikke en brik, eller er der tilsyneladende nogen,
> som disse tågede mails kan begejstre?

Næ! det tror jeg ikke, men det ser ud som nogen får et åndeligt flip ved
mindre f.eks. "Kall, Mogens" har det da ganske sjovt uden at sige noget.

> Er der nogen der på et nogenlunde forståeligt dansk kan redegøre for den
> manglende sammenhæng i disse underlige indlæg ud fra en bare nogenlunde
> forståelig kristologisk synsvinkel?

Skulle sætningen "en bare nogenlunde forståelig kristologisk synsvinkel"
være forståentligt for danskerne, der hellere vil forandre Gud end blive
forandret af Gud ??

(hvis jeg har forstår ordet "kristologisk" rigtigt )

Erik L

K-C

> [...]

> "Erik Engelbrecht Larsen" <erikl...@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Sig mig, fatter jeg bare ikke en brik, eller er der tilsyneladende nogen,

Personligt har jeg forlængst "begået en kill" på denne Kalltåbe, men hvis I
bliver ved med at referere ham eller besvare hans indskrænkede tågemails er
det selvfølgelig omsonst. Skal vi ikke bare droppe ham. Tie ham ihjel på
ukristelig vis.

K-C

Torben Frandsen

> Det kan man ikke :-)
>
> "I have waited --

Det mener jeg nu godt at man kan.

XFUT: dk.kultur.sprog (svar ses her og ikke i d.l.k)

Torben

Anders Peter Johnsen

"K-C" <k-...@sol.dk> skrev i en meddelelse

Der er to muligheder:
1) Mogens Kall eksisterer i virkeligheden og lider af vrangforestillinger.
2) Eller Mogens Kall er endnu et i den tilsyneladende uendelige række af
aliaser som en velkendt troll herinde skriver under.

Hvis han findes i virkeligheden bor han enten i Fredensborg eller er
civilingeniør i Gentofte (ifølge www.krak.dk)

Ud fra første betragtning vil jeg give manden en chance, da han
tilsyneladende lider af een eller anden skizotyp psykisk sygdom, hvor han
hører stemmer og hallucinerer. Jeg vil gerne have ham til at forklare sine
fikse ideer, for det er som regel den eneste måde at slå hul på "skallen"
(hvis han lever i sin egen isolerede forestillingsverden) på. Ved at få ham
til at se hullerne i sin egne vrangforestillinger. Og det er ment som en
hjælpende hånd.

Så alt det der "ukristelige" kan vente til, hvis det viser sig at være
tilfælde 2, der er tale om...Problemet er nemlig bare at et killfilter netop
ikke virker over for en mand der har det med at lave nye, fiktive
hotmail-adresser til sine aliaser...

Peter B. Juul

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> writes:

> [...]
> tilfælde 2, der er tale om...Problemet er nemlig bare at et killfilter netop
> ikke virker over for en mand der har det med at lave nye, fiktive

Og i mellemtiden insisterer du på at gøre dk.livssyn.kristendom til et
næsten ubrugeligt forum ved at opmuntre spammere.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I desire macaroni pictures."
The RockBear. ((^)) -Moses.

K-C

> [...]
ham
> til at se hullerne i sin egne vrangforestillinger. Og det er ment som en

Jamen skulle I så ikke gå på dk.psykoterapi25øre eller dk.udenforrækkevidde

...Problemet er nemlig bare at et killfilter netop
> ikke virker over for en mand der har det med at lave nye, fiktive
> hotmail-adresser til sine aliaser...

Ja, det har du ret I. Det er virkelig et problem. Det er godt at ikke mange
lider af multiple personligheder, hvilket er lidt af et paradoks i Kalls
tilfælde; så lidt personlighed til så mange personligheder!

K-C

Jens Brix Christiansen

"Torben Frandsen" <t...@remove.belman.dk> wrote in message news:<3da682b6$0$3393$edfa...@dspool01.news.tele.dk>...

> "Erik Engelbrecht Larsen" <erikl...@oncable.dk> skrev

> Det mener jeg nu godt at man kan.

Begge dele dur, og der er ingen egentlig forskel i betydning.

Det er jo under alle omstændigheder en tilstand at man venter - altså
noget der har en vis tidsudstrækning. Det er det man somme tider
kalder perfektivt aspekt. På engelsk bruges formen med "to be" +
"-ing" til at gøre aspektet perfektivt når verbet ellers ikke selv er
det. For eksempel

I read this book last year.
I was reading a book when the lights went out.

Men når verbet er perfektivt i sig selv er mekanismen med -ing somme
tider ikke nødvendig, og somme tider er den ligefrem forkert.

I have a cold.
*I am having a cold.

Men derimod:
We are having a discussion.
*We have a discussion.

Diskussionen om hvordan "to wait" falder ind i mønsteret her er derfor
relevant. Det er ikke noget man kan slutte sig til ud fra regler; det
er noget som sprogbrugen har høvlet til gennem århundrederne, ofte
uden noget mønster.

Til den konkrete sag:

Begge formuleringer er helt korrekt engelsk. Formen med "-ing" er nok
den hyppigste, men ingen af dem er forkert. Her er et eksempel på
"-ing" som mange af os nok kan huske:

"You were only waiting for this moment to arise" (Beatles-sang)

Henning Makholm

Scripsit je...@alesia.dk (Jens Brix Christiansen)

> kalder perfektivt aspekt. På engelsk bruges formen med "to be" +
> "-ing" til at gøre aspektet perfektivt når verbet ellers ikke selv er
> det. For eksempel

IMperfektivt, ikke?

FUT dk.kultur.sprog

--
Henning Makholm "*Dansk Folkeparti*, nazistisk orienteret dansk parti
1941-1945, grundlagt af Svend E. Johansen og Th.M. Andersen"

Erik.D

Peter B. Juul <pb...@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev

> Og i mellemtiden insisterer du på at gøre dk.livssyn.kristendom til et
> næsten ubrugeligt forum ved at opmuntre spammere.

Skarp som sædvanlig Peter :-)) Og lad mig tilføje et personligt synspunkt,
når du nu melder så klart ud...at denne gruppe efterhånden har nået topmålet
af ligegyldighed og lavmålet af brugbare indlæg. Sørgeligt at en både god og
gavnlig newsgroup...tilsyneladende er "over the hill".... :-((

--

E.Dalgas

Anders Peter Johnsen

"Erik.D" <e...@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Hvis bare d'herrer ville skrive nogle relevante og kvalificerede indlæg i
stedet for utidigt at at falde mig i ryggen, så kunne en pæn del af vore
fælles problemer forhåbentlig være løst?

International (Global) synchronization-"impulse" came 2002-05-31, CET 16:14

I was listning to the MP3-file "Draw me close to You" and then DADDY said:

- "Den skal med (means: Copy this to the Muslim-CD)."

Guds fred
The Peace-of-God to you.

With love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-10-23, CET 16:06 - Wednesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
OUTPUT 2002-10-27, CET 17:55

2002-10-27, CET 18:02

Quadro

Ahva?

bjarne birger

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

ER du nu helt sikker på det?

Mæh

"Jesus-loves-you" skrev ...

Date: 8. februar 2005 CET 10:39
Subject: Re: Iransk atomkrig
Newsgroup: dk.politik
3622 news:MN%Nd.98364$Vf.38...@news000.worldonline.dk

> 1. anklagepunkt lyder ...
>
> Forfølgelse og udryddelse af anderledestænkende iranere.
>

> Har du noget at sige til dit forsvar ?

Jeg anklager: Skal de slippe godt fra dette, Gud ?

DADDY:
(2005-02-08, CET 11:29:5x, delay -00:00:07)
- "Nej!"

Memory-input from Rev. 6,9

Name: Kall, Mogens
Date: 10. oktober 2002 CET 12:37 (DK wintertime 2004/2005)
Subject: Ordet\TIME-Breaks\Heaven-WATCH\INT 2304

> [...]
>
> Højsangen 3,6
>
> Hvad er det, som kommer fra ørkenen i støtter af røg,
> omduftet af myrra og røgelse, alskens vellugt?

[ ... ]

> [...]
> "Retfærdig er Du, som er, og som var, Du Hellige,
> at Du har fældet denne dom;
> fordi de har udgydt helliges og profeters blod,

With kind regards (see file 3067),
SETI: Win (vind) 3500 Danish Kr. (around 600 US $), jump ...
3493 news:UIMxd.76610$Vf.36...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )
File-number: 3623

"Jesus-loves-you"

Official output:

News from Iran (Tuesday 2005-02-22, day no 16):

Iranian earthquake this morning (Iranian time, 22. feb.)

Searchstring ?

www.blr.dk (2005-02-22):

Ezra 1,1-11 (Gud fører Kyros, a persian king)

Found text-string " ... persia (Iran) ...", DAD!

www.ucb.dk (2005-02-22):

=== citat start ===

(Acts 9,1-19)

... Paulus ... kunne ikke fordrage de kristne ...
Paulus drømte aldrig om, at han skulle skifte side. Men når Gud har en
plan med dit liv, har du ikke noget at skulle have sagt. Når han får fat i
dig, er planerne allerede lagt ...
Hvis Paulus vidste, at Gud ville vise sig for ham den dag på vejen til
Damaskus, havde han nok valgt en anden rute ... Den stolte farisæer havde en
aftale med Gud, som ikke stod i dagens program, og det slog ham helt ud. For
at få dig til at underordne dig hans vilje, vil han gøre, hvad der skal til!
Så nu er du advaret! Gud vil ikke lade din stædighed stå i vejen for hans
planer med dit liv.

=== citat slut ====

Memory from VHS-tapes to Iran (1994-1999):

"Saul. Your name shall from now on be Paulus."

and ...

Date: 22. februar 2004 CET 14:06
Subject: Your name shall be "Paulus" from now on.
1574 news:wQ1_b.94656$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Exactly óne year, DAD ?

DADDY-Break:
(2005-03-08, CET 09:12)
- "Yep!"

*That's* a warning !

DADDY-Break:
(2005-02-22, CET 12:50)
- "Jeg vil (frelse Irans befolkning fra afgrunden)."

Means:
I will save the iranian people from (own: nuclear ?) destruction.

-

Damaskus (Acts 9,20-) ?

Unidentified voice came:
(2005-03-08, CET 08:49)