Advarsel om trojansk hest på Internettet (0248)

ADVARSEL
--------------

Trojansk Hest på Internettet

navn:
Sokels de Trois v1.

For en god ordens skyld skal jeg meddelse, at "visse" personer på
Internettet forsøgte at overføre en trojansk hest klokken CET 00:02
Torsdag den 12. december 2002 til min computer.
Tidspunktet var mistænkeligt (pga (0215) 23:08 - se 0229)!

Afsenderen var: 209.205.102.52235

Er der nogen som kender vedkommende ?

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-12-14, Saturday, CET 08:48

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

Order-OUTPUT:
DADDY-Break (2002-12-14, Saturday, CET 09:17):
- "Det skal du (advar dk.l.k om trojansh hest)."

File-name:
Advarsel om trojansk hest på Internettet (0248)

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-12-14, Saturday, CET 09:48

Børge Højlund Jensen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

> ADVARSEL
> --------------
>
> Trojansk Hest på Internettet

Spørg i dk.edb.sikkerhed.virus

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside

eller http://www.kbc.dk KBC.
http://teenhopeline.1444.net teen hope line.
http://www27.brinkster.com/bibelv/index.htm Bibelværkstedet .

Andreas Falck

Børge Højlund Jensen <b-...@oncable.dk> skrev dette i

> "Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Spørg i dk.edb.sikkerhed.virus

Ja det er i al fald totalt off topic i denne gruppe, og fyren har
snart fået mange henstillinger om ikke at fortsætte med off topic
postninger.

Gad vide om det snart er i stand til at trænge ind hos ham!

Se mit nye forsøg på at lave en kristen hjemmeside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/

erik larsen

> [...]
> Torsdag den 12. december 2002 til min computer.
> Tidspunktet var mistænkeligt (pga (0215) 23:08 - se 0229)!

den har for mange tal til at være en IP adresse

FUT

Erik L

"Andreas Falck" skrev:

> Ja det er i al fald totalt off topic i denne gruppe, og fyren har
> snart fået mange henstillinger om ikke at fortsætte med off topic
> postninger.

Ævl Andreas!

1.
Input memory (0248):

Order-OUTPUT:
DADDY-Break (2002-12-14, Saturday, CET 09:17):
- "Det skal du (advar dk.l.k om trojansh hest)."

Når Gud giver mig en ordre, plejer der som regel at være en grund til det.

Gud ønsker måske at advare Sine kære børn mod denne trojanske hest; børn,
der kun går-på-nettet for at downloade nyheder fra dk.l.k.
Sådanne personer vil jo ellers blive udsat for smittefare!

2.
Smitten kan komme fra en her i gruppen - Intet kan udelukkes på forhånd!

> Gad vide om det snart er i stand til at trænge ind hos ham!

Måske - jeg forsøger i hvert fald ihærdigt på det. Jeg har bare hidentil
ikke funder nogen saglig begrundelse herfor!

[...]

2002-12-14, Saturday, CET 15:35

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Re: Advarsel om trojansk hest på Internettet (0248)
0252

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-12-14, Saturday, CET 16:03

"erik larsen" skrev:

> den har for mange tal til at være en IP adresse

Ja - det er korrekt. Du skal ikke medtage de sidste 5 tal.

IP-adressen er: 209.205.102

DADDY-Break (2002-12-14, CET 16:00):

- "Sådan skal det være."

- Thank You, DAD!

16:01

- "Det må du gerne (OUTPUT til dk.l.k.)."

[...]

0253

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-12-14, Saturday, CET 16:03

Jens Bruun

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> wrote in message

> Gud ønsker måske at advare Sine kære børn mod denne trojanske hest;
> børn, der kun går-på-nettet for at downloade nyheder fra dk.l.k.

Når man nu ser guds (og din) lidt alternative IP-adressering kan jeg kun
sige til dig og gud: Don't quit your day job.

--
-Jens B.

Jens Bruun

> IP-adressen er: 209.205.102
>
> DADDY-Break (2002-12-14, CET 16:00):
>
> - "Sådan skal det være."
>
> - Thank You, DAD!

Ham gud der, han har stadig ikke helt styr på IP-adresser. Gad vide, om
IP-adresser i virkeligheden er djævlens værk? Måske hele internettet i
virkeligheden er skabt af "det onde" for at lede os alle i fristelse? Ja,
spørgsmålene er mange; svarene få...

--
-Jens B.

Niels Peter

"Jens Bruun" <bruun...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> IP-adresser i virkeligheden er djævlens værk? Måske hele internettet i
> virkeligheden er skabt af "det onde" for at lede os alle i fristelse?

Det er nu min erfaring, at når noget rigtigt går i kage, står der
mennesker bag ;-)

Niels Peter

Normalt svarer jeg ikke mennesker, som spotter (input memory):

File-name:
Tidens tegn før Jesu Genkomst (0217)

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-12-05, Thursday, CET 14:59

Jens Bruun input (6. december 2002 13:49):
... (klip 2002-12-16)
Så megen tekst, og så er der ikke et eneste DADDY-Break. Hvad gik galt?
Er DADDY sur på dig eller sover han bare middagslur?
... (klip 2002-12-16)

Men du er kommet ind på noget interessant:

"Jens Bruun" skrev:

> Ham gud der, han har stadig ikke helt styr på IP-adresser. ...

Dog må jeg lige korrigere dig (input 0253):
"erik larsen" skrev:

> [...]

- Thank You, DAD!

16:01

- "Det må du gerne (OUTPUT til dk.l.k.)."

---END-of-0253-input----------------------------------------------------

Det er mig, som skriver:
Afsenderen var: 209.205.102.52235

Det er også mig, som skriver:
IP-adressen er: 209.205.102

Dit ordvalg:
> Ham gud der, han har stadig ikke helt styr på IP-adresser. ...

... afslører, at du ikke kan skelne mellem mig og DADDY, men det bliver jo
din egen sag!

-

Nu til det interessante:

(Erik Larsen har æren, da det jo var ham, som sporede os ind på emnet)

Kan det tænkes, at afsender-nummeret betyder MERE end blot en adresse?

209-filen:
---------
File-name:
Re: do aliens believe in god ?
0209

This file has been send to

alt.religion.christian

Time for OUTPUT:
2002-12-01, Sunday, CET 14:59

File-Message:
Jerusalem, sons and daughters! - Be prepared to meet You "Big-sister" (code:
Rev 19,10)!

205-filen:
---------
File-name:
Re: T-22 (0202)
0205

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-11-30, Saturday, CET 16:31

File-Message:
???

102-filen:
---------
File-name:
4-Copyright, DADDY LIVES 1998-03-14

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\DADDY LIVES - Copyrights
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-24, CET 00:26

File-Message:
???

Vi ved, at der blev foretaget en hack'ning i 205-filen (tallet 1331 i
relation til Copyright 5)

Dernæst ved vi også, at 102-filen omhandler Copyright 4.

På den baggrund vil det være naturligt at næste relation omhandler noget
med tallet 3.

Umiddelbart når vi ser på det efter...

DADDY-Break (2002-12-16, CET 14:29):

- "Login."

... følgende tal (52235), genkender vi det ikke!

Og dog:

Tallets 2 første komponenter 52 vil ved mirror-syntax (INT 205-file) give
25.
Dette tal indgår også i 52235, her som nummer 3 og 5, (..2.5.)

Vores forventede 3-tal står der altså (...3.)!

Hvornår har vi så sidst stødt på dette tal ?

Der blev sendt en fil 3 gange lige efter hinanden
(0065, 0066, 0067)

Input Memory:

File-name:
INT 2304

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\TIME-Breaks\Heaven-WATCH
Ordet 2002-09-30, CET 15:29

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 13:38
DADDY-Break (2002-10-10, CET 13:12):

- "Det må du gerne (INT 2304 OUTPUT)."

CET 13:16:

- "Du har fået grønt lys - Thrust Me."

Yes, my Lord:

Input:

Song-of-songs 3,6

What is this coming from the dcxesert like a columm of smoke,
fragrant with incense and myrrh,
the incense sold by the traders?

Højsangen 3,6

Hvad er det, som kommer fra ørkenen i støtter af røg,
omduftet af myrra og røgelse, alskens vellugt?

We are the Children-of-God, El-Shaddai.
We are on our way to...
The Promised Land of God, Yoy.

OUTPUT from 2304:

DADDY-Break (2002-10-10, CET 13:29 ):

- "Du SKAL (OUTPUT this)."

Yes, my Lord:

REv 16,5-6
I heard the angel in charge of the waters say,
"The judgments You have made are just,
O Holy Óne, You who are and who were!
They poured out the blood of God's people
and of the prophets, and so You have given
them blood to drink.
They are getting what they deserve!"

Åb 16,5-6
og jeg hørte vandenes engel° sige:
"Retfærdig er Du, som er, og som var, Du Hellige,
at Du har fældet denne dom;
fordi de har udgydt helliges og profeters blod,
så har Du givet dem blod at drikke;
det har de fortjent."

DADDY-Break (2002-10-10, CET 13:36):

- "And OUTPUT now!"

Yes, my Lord.
---END-of-file-input--------------------------------------------

Mon selv spottere kan finde ud af, hvad dette betyder?

[...]

2002-12-16, Monday, CET 13:35

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Re: Advarsel om trojansk hest på Internettet (0248)

0258

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-12-16, Monday, CET 14:49

Jens Bruun

> Dit ordvalg:
>
> ... afslører, at du ikke kan skelne mellem mig og DADDY, men det
> bliver jo din egen sag!

Ups, men det er jo menneskeligt at fejle?

> Nu til det interessante:

Yes.

> (Erik Larsen har æren, da det jo var ham, som sporede os ind på emnet)

OK. Æres den, der æres skal.

> Kan det tænkes, at afsender-nummeret betyder MERE end blot en adresse?

Av, det havde jeg ikke liiige tænkt på.

> 209-filen:
> ---------
> File-name:
> Re: do aliens believe in god ?
> 0209

Ja?

> This file has been send to
> alt.religion.christian
>
> Time for OUTPUT:
> 2002-12-01, Sunday, CET 14:59
>
> File-Message:
> Jerusalem, sons and daughters! - Be prepared to meet You "Big-sister"
> (code: Rev 19,10)!

Yes - I wanna meet Big-sister.

> 205-filen:
> ---------
> File-name:
> Re: T-22 (0202)
> 0205
>
> This file has been send to
> dk.livssyn.kristendom

Ja, jeg så den godt.

> Time for OUTPUT:
> 2002-11-30, Saturday, CET 16:31
>
> File-Message:
> ???
>
> 102-filen:
> ---------
> File-name:
> 4-Copyright, DADDY LIVES 1998-03-14

Ahhh, nu roder du vist lidt rundt i det. Mig bekendt var det "3-Copyright,
DADDY LIVES 1998-03-14" eller - og nu bliver det rigtigt spændende -
"4-Copyright, DADDY LIVES 1998-03-24". Førstkommende springer tre med skæg,
ellers holder ildsjælen ikke.

> [...]
> Ordet (30. september 2002 15:29)

> Vi ved, at der blev foretaget en hack'ning i 205-filen (tallet 1331 i

Så langt er vi enige.

> Dernæst ved vi også, at 102-filen omhandler Copyright 4

Og her er vi så ikke helt enige. Copyright 4 knastvragede femdage uden
regnskab men, som du vel kan give mig ret i, trodsede kurveje over nitur.

> På den baggrund vil det være naturligt at næste relation omhandler
> noget med tallet 3.

Tja, tjo, jo, bum-bum, du har nok fat i noget dér.

> Umiddelbart når vi ser på det efter...
>
> DADDY-Break (2002-12-16, CET 14:29):
>
> - "Login."
>
> ... følgende tal (52235), genkender vi det ikke!

Netop min pointe.

> Og dog:
>
> Tallets 2 første komponenter 52 vil ved mirror-syntax (INT 205-file)
> give
> 25.

Mirror-syntax? Nej, Kall, Mogens, nu må du lige stoppe op en gang: Ved
treskift går returnummer sjældent over mirror-syntax. Som jeg læser INT
205-file, så er det et tydeligt eksempel på Askov mobil.

> Dette tal indgår også i 52235, her som nummer 3 og 5, (..2.5.)

Den havde jeg godt nok ikke lagt mærke til første gang.

> Vores forventede 3-tal står der altså (...3.)!
>
> Hvornår har vi så sidst stødt på dette tal ?

Ja, hvornår?

> Der blev sendt en fil 3 gange lige efter hinanden
> (0065, 0066, 0067)

Så langt, så godt.

> [...]
> INT 2304
>
> This file has been send to
> dk.livssyn.kristendom\Ordet\TIME-Breaks\Heaven-WATCH

Det er jo det, jeg hele tiden har sagt.

> CET 13:16:
>
> - "Du har fået grønt lys - Thrust Me."
>
> Yes, my Lord:

Øv. gælder det også en synder og spotter som mig?

> Input:
>
> Song-of-songs 3,6
>
> What is this coming from the dcxesert like a columm of smoke,
> fragrant with incense and myrrh,
> the incense sold by the traders?

Det er der jo skrevet tykke bøger om.

> [...]
> O Holy Óne, You who are and who were!
> They poured out the blood of God's people
> and of the prophets, and so You have given

Ha!

> [...]
> ---END-of-file-input--------------------------------------------
>
> Mon selv spottere kan finde ud af, hvad dette betyder?

Så småt, så småt... Nu klares det, brødre...

> Guds fred (til alt Hans folk)
> Peace-from-God (to all His people)
>
> with love from
> Mogens Kall
> The servant of Michael
>
> Bible Free Downloads:

"Bible-Free Downloads" eller "Bible, Free Downloads"?

> [...]
>
> Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
> 2002-12-16, Monday, CET 13:35
>
> Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):

Stakkel.

> File-name:
> Re: Advarsel om trojansk hest på Internettet (0248)
> 0258
>
> This file has been send to
> dk.livssyn.kristendom
>
> Time for OUTPUT:
> 2002-12-16, Monday, CET 14:49

Som en krølle på misteltenen vil jeg gerne opspare, at trivialiteten
tyvsnøvser kraftigt. Det er dog ikke højdefuldt nok til fire gange
greenkeeper. Skal sandheden pandesteges, og det skal den vel i nordregntunge
skydækkes tilblivelse, kantsteges Van Nistelroy også. Jeg imødesér derfor
nysprungne DADDY-BREAKS, der forventeligt gradbøjes inden offentliggørelse.
Hvis du ikke er enig i disse tanker, kan en tusindfryd fortrækkes før
midnat. Det kræver dog Kaj. Oh my god, you make my life so indholdsrigt.

--
-Jens B.

Jens Bruun,

Jeg er IMPONERET; du kan dit stof!

Du skriver:

> Ups, men det er jo menneskeligt at fejle?

Of course!

> OK. Æres den, der æres skal.

Amen!

> Yes - I wanna meet Big-sister.

Me too (MaTT 24,28)!

> Ja, jeg så den godt.

Du følger med i "timen", ser jeg!

> [...]
> DADDY LIVES 1998-03-14" eller - og nu bliver det rigtigt spændende -
> "4-Copyright, DADDY LIVES 1998-03-24". Førstkommende springer tre med

Ah, det er nu ikke helt rigtigt (input text-string from Lazarus-02):
0098 - 2002-10-24, CET 00:21, DADDY LIVES - Copyrights
0099 - 2002-10-24, CET 00:23, 1-Copyright, DADDY LIVES 1997-02-04
0100 - 2002-10-24, CET 00:24, 2-Copyright, DADDY LIVES 1997-02-28
0101 - 2002-10-24, CET 00:25, 3-Copyright, DADDY LIVES 1997-05-10
0102 - 2002-10-24, CET 00:26, 4-Copyright, DADDY LIVES 1998-03-14
0103 - 2002-10-24, CET 00:27, 5-Copyright, DADDY LIVES 1998-04-30
0104 - 2002-10-24, CET 00:28, 6-Copyright, DADDY LIVES 1999-04-30
0105 - 2002-10-24, CET 00:29, 7-Copyright, JESUS LIVES 2001-12-02
0106 - 2002-10-24, CET 00:30, Password---(The last warning)---
0107 - 2002-10-24, CET 00:31, Updateing 3---(Manchester Earthquake->3)---

Fil-0102 ér ...
0102 - 2002-10-24, CET 00:26, 4-Copyright, DADDY LIVES 1998-03-14

... úanset om førstkommende springer 3 eller 4, eller om førstkommende
springer (i et) træ med skæg (før Ramadanen).

Der skal være orden i sagerne, Jens, ellers finder vi ALDRIG svaret på
Esajas 42,8-9 hemmeligheden!

> Så langt er vi enige.

> Og her er vi så ikke helt enige. Copyright 4 knastvragede femdage uden
> regnskab men, som du vel kan give mig ret i, trodsede kurveje over nitur.

Flot Jens! Du ikke alene følger med i "timerne"; du har minsandten også
gjort dit "hjemme-arbejde" - Du er vel nok en gæv gut!

Desværre smuttede den i svinget for dig (bedre held næste gang). Der blev
foretaget en hack'ning i 205-filen, men tallet 1331 står IKKE i relation til
Copyright 5 men derimod Copyright 6).

Denne information var og er ret betydningsfuld, fordi vi ved, at Copyright 6
i særdeleshed omhandler The International Court of Justice

> Netop min pointe.

But don't forget the numbers (MaTT 24,28)!

> Mirror-syntax? Nej, Kall, Mogens, nu må du lige stoppe op en gang: Ved
> treskift går returnummer sjældent over mirror-syntax. Som jeg læser INT
> 205-file, så er det et tydeligt eksempel på Askov mobil.

"Elev'en" har sg.' alligevel ikke fulgt med i timen, Far!

0205-Repetition:

Input memory:
2331 - mirror - 1332

Her ser du, Jens, at mirror giver taller omvendt.

Derfor giver "52" mirror "25"

Se endvidere vedrørende dette syntax under Copyright 7 - JESUS LIVES.

> Den havde jeg godt nok ikke lagt mærke til første gang.

Nej - Og hentydningen i (..2.5.) lagde du vel heller ikke mærke til ?
Punktumet efter 5 hentyder til 6:

Desværre smuttede den i svinget for dig (bedre held næste gang). Der blev
foretaget en hack'ning i 205-filen, men tallet 1331 står IKKE i relation til
Copyright 5 men derimod Copyright 6).

Hvis du skal lære at blive en effektiv hack'er, bliver du nødt til at være
grundig (også under Ramadanen)!

Opsumering:
------------
Når vi hack'er har vi at gøre med indicier. Disse er følgende:

0209

Jerusalem, sons and daughters! - Be prepared to meet You "Big-sister" (code:
Rev 19,10)!

0205
1309 - 1331 ... (The International Court of Justice,
http://www.icj-cij.org/ ) ...

0102
??? - ... (muligvis indeholder 0102 en skjult kode)...

> Øv. gælder det også en synder og spotter som mig?

Spørgsmålet er, om du nu også er så forskellig fra os andre ?

> Det er der jo skrevet tykke bøger om.

Du skal integrere filerne, Jens (use gate MaTT 24,28)!
NB! bemærk "infektionen" (fx dcxesert, REv).

> Stakkel.

Uddyb dig nærmere (tak).

> [...]
> Hvis du ikke er enig i disse tanker, kan en tusindfryd fortrækkes før
> midnat. Det kræver dog Kaj. Oh my god, you make my life so indholdsrigt.

"Eleven" bestod ikke prøven hvad angår indhold (men hvem gør det), Far.

Derimod er han/hun holdt op med at spotte, hvilket jeg må sige, tegner
lovende - slet ikke så ringe endda!

Jens Bruun, du er blevet midlertidig godkendt.

Your password is:

"These are things which even the ANGELS would like to understand."
1.Pet. 1,12 - Isa 42,8-9

INT DR P1 Radioavisen 12:00, mark-position 12:25

[...]

0259

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-12-17, Tuesday, CET 12:25

Vidal

"Jens Bruun" <bruun...@hotmail.com> wrote in message news:<atl1tp$2c86$1...@news.cybercity.dk>...

> [...]
> Hvis du ikke er enig i disse tanker, kan en tusindfryd fortrækkes før
> midnat. Det kræver dog Kaj. Oh my god, you make my life so indholdsrigt.

Pudsigt nok får Kall både Andreas Falck og dig
til at tale i tunger. Modsætninger mødes. :-)

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Andreas Falck

Vidal <vi...@worldonline.dk> skrev dette i

> Pudsigt nok får Kall både Andreas Falck og dig
> til at tale i tunger. Modsætninger mødes. :-)

Det er vel det der er meningen med denne gruppes nye stil, især når de
syltede arugerkers indflydelse på den binære kode for sort
gedeskindsomslag tages med i betragtning og hvis det skal holdes inden
for den kategori der kan DADDY-importeres til validering for undgåelse
af fatal error-meddelelser.

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/

Villy - din ged!

Der var en pointe, jeg gerne ville have belyst i relation til Es 42,9
sammenknyttet med 1.Kor 1,25.

Nu forvirrer du manden!

Sandheder er, at det er i galskaben at fænomenet optræder. Hvis vi vil
forsøge at finde og forstå disse TIME-Breaks, bliver vi - med andre ord -
nødt til at tænke i syntaxet "Guds dårskab", når vi udspionerer DADDY.

Hacker-impart:
Pas på Crazy Ivan - den kan være dødsens farlig (hvis du er en fjende af
Gud).

[...]

2002-12-17, Tuesday, CET 16:47

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Re: Advarsel om trojansk hest p Internettet (0248)
0262

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-12-17, Tuesday, CET 17:34

Stol ALDRIG på nogen, Jens Bruun!

Det kan nemlig godt være, at du har ret (apropos konstruktiv, kritisk,
selvstændig tænkning) !

Input Memory from 0-0259:

> [...]
> 4-Copyright, DADDY LIVES 1998-03-14

Ahhh, nu roder du vist lidt rundt i det. Mig bekendt var det "3-Copyright,

---END-of-Input-Memory---------------------------------------------

Selvfølgelig tager du gas på mig, men lad os nu bare blive i "legen" (under
henvisning til fil 0262)

Her er den komplette Lazarus-02 fil-oversigt:
0001 - 2001-12-02, PST 09:12, Hvad er dyrets mærke som der tales om i Åb
0001A-2002-04-12, PST 12:14, Til jørgen
Summer-TIME
0002 - 2002-09-30, CET 15:29, Ordet
0003 - 2002-09-30, CET 16:25, The WORD of God to Iran, 2002-09-30, CET 16.16
0004 - 2002-10-02, CET 18:48, Sv: Ordet---(Responce 1: Syria)
0005 - 2002-10-03, CET 15:33, Sv: Ordet---(Til Andreas, Ef 6,12-17)
0006 - 2002-10-03, CET 15:53, Sv: Ordet---(Til Andreas, 1.Kor. 6,2)
0007 - 2002-10-03, CET 20:29, Sv: Ordet---(Hej Erik Larsen, John 17,20-23)
0008 - 2002-10-03, CET 20:32, Sv: Ordet---(Hej Niels, 1.Cor 1,15)
0009 - 2002-10-03, CET 20:38, Sv: Ordet---(do, +10=1.Cor 1,25)

0010 - 2002-10-03, CET 21:16, France - Where are You?
0011 - 2002-10-04, CET 10:28, Updating 1
0012 - 2002-10-04, CET 11:19, Sv: France - Where are You?---(Hej Rasmus,
0013 - 2002-10-04, CET 11:29, Sv: Hvor er kærligheden blevet af ?---(1.John
0014 - 2002-10-04, CET 11:31, Sv: Ordet---(Hej Niels)
0015 - 2002-10-04, CET 12:20, Just a kiss, rose of Sharon---(Song of songs
0016 - 2002-10-04, CET 12:50, The Truth---(Hej Eril Larsen, Matt 18,6.10)
0017 - 2002-10-04, CET 22:15, Responce 2---(Russia)
0018 - 2002-10-04, CET 22:39, Bible: Farsi help
0019 - 2002-10-04, CET 22:44, To All witness - Please call The Court

0020 - 2002-10-05, CET 11:14, Ny meddelse---(Til Anders, ...NMI-Break)
0021 - 2002-10-05, CET 11:14, Andreas-Politiet---(Well, ...NMI-Break)
0022 - 2002-10-05, CET 11:15, The Truth---(Heÿ Erik, ...NMI-Break)
0023 - 2002-10-05, CET 11:15, Updating 2---(Rom 12,19)
0024 - 2002-10-05, CET 14:06, Undskyld afbrydelsen---(Hej
0025 - 2002-10-05, CET 14:06, Nonsens-indlæg---(Hej Rasmus)
0026 - 2002-10-05, CET 14:06, Meddelse læst
0027 - 2002-10-05, CET 17:40, Mideast - 2. John 11
0028 - 2002-10-06, CET 00:32, Updating 2.1---(- "Fire!")
0029 - 2002-10-06, CET 17:17, Update-check'ing

0030 - 2002-10-06, CET 17:25, Updating 2.2
0031 - 2002-10-06, CET 19:50, You just can't stop it, Khamenei---(Song of
0032 - 2002-10-07, CET 01:11, To al-Qaeda---(Letter no 1)
0033 - 2002-10-07, CET 17:11, Sv: To al-Qaeda---(Rom 14,8)
0034 - 2002-10-07, CET 20:47, Bible-download
0035 - 2002-10-07, CET 21:11, Lyt til et godt råd fra Erik Larsen
0036 - 2002-10-07, CET 21:12, Lyt til et godt råd fra Erik Larsen
0037 - 2002-10-07, CET 21:21, Update-check'ing
0038 - 2002-10-07, CET 21:21, Updating 2.3
0039 - 2002-10-07, CET 21:42, Blokerede Interrupts---(Rasmus)

0040 - 2002-10-07, CET 22:28, Cancellation---(Updating 2.3)
0041 - 2002-10-07, CET 22:31, Lyt til et godt råd fra Erik Larsen
0042 - 2002-10-07, CET 22:35, Til Andres
0043 - 2002-10-08, CET 21:32, NOT good enougTh, Cannibal-istan!---(China)
0044 - 2002-10-09, CET 22:27, WORD of Today - Dagens Ord
0045 - 2002-10-09, CET 22:29, Rom 13,1-7
0046 - 2002-10-09, CET 22:31, AIRPORT de la MaTT. 24,28
0047 - 2002-10-09, CET 22:32, Break'ing News
0048 - 2002-10-09, CET 22:33, Your WORD has spoken to me---(CET 14:14)
0049 - 2002-10-09, CET 22:34, Arrival - (Ankomst)---(Matt 24,28)

0050 - 2002-10-09, CET 22:34, Departure (Afgang)---(Matt 24,28)
0051 - 2002-10-09, CET 22:35, 1---(The WORD of God to Iran, 2002-09-30, CET
0052 - 2002-10-09, CET 22:35, 2---(France - Where are You?)
0053 - 2002-10-09, CET 22:36, 3---(Bible: Farsi help)
0054 - 2002-10-09, CET 22:36, 4---(To All witness - Please call The Court)
0055 - 2002-10-09, CET 22:37, 5---(Mideast - 2. John 11)
0056 - 2002-10-09, CET 22:37, 6---(To al-Qaeda, Letter no 1)
0057 - 2002-10-09, CET 22:38, 7---(NOT good enougTh, Cannibal-istan!)
0058 - 2002-10-09, CET 22:45, He 4,12---(Take OFF - Angels-of-God, CET
0059 - 2002-10-09, CET 22:46, Annullering---(Rasmus blokering ophævet)

0060 - 2002-10-10, CET 00:17, The Second Coming of Jesus Christ---(He 9,28)
0061 - 2002-10-10, CET 12:39, TIME-Breaks---(1.Pet 1,12b)
0062 - 2002-10-10, CET 12:42, Heaven-WATCH
0063 - 2002-10-10, CET 12:44, Syncronizerings-impulses
0064 - 2002-10-10, CET 12:47, Close GATES---(position 2002-10-09, CET 14:14)
0065 - 2002-10-10, CET 12:37, INT 2304---(REv 16,5-6 no 1)
0066 - 2002-10-10, CET 12:37, INT 2304---(REv 16,5-6 no 2)
0067 - 2002-10-10, CET 12:38, INT 2304---(REv 16,5-6 no 3)
0068 - 2002-10-10, CET 13:40, Sv: Close GATES
0069 - 2002-10-10, CET 14:13, Feed-Back 1---(2002-10-07, CET 05:21)

0070 - 2002-10-10, CET 14:13, Sv: Ordet---(Ef. 6,12-17 + 18)
0071 - 2002-10-10, CET 14:32, Fly no 1---(CET 14:29, Go to terminal 2304!)
0072 - 2002-10-10, CET 15:33, Sv: Break'ing News---(Hej Anders, Law no 6: Ex
0073 - 2002-10-10, CET 15:34, 2304---(Rev. 21,16 Åb. 21,16)
0074 - 2002-10-10, CET 15:36, a voice---(2002-10-10, CET 15:11:39)
0075 - 2002-10-10, CET 15:40, Sv: Break'ing News---(Rasmus, fy!)
0076 - 2002-10-10, CET 18:28, Jesus loves Muslims---(Sûra
0077 - 2002-10-10, CET 18:28, 8---(Jesus loves Muslims)
0078 - 2002-10-15, CET 21:37, Rasmus lyver
0079 - 2002-10-15, CET 21:38, Rasmus Underbjerg Pinnerup---(boycut)

0080 - 2002-10-15, CET 21:39, Useful example---(Matt 24,12->Bali-terror,
0081 - 2002-10-15, CET 21:39, 1.John 4,8---(You need a doctor (Luke 5,31)!)
0082 - 2002-10-15, CET 21:40, The MERCY of the Lord
0083 - 2002-10-15, CET 21:41, Jerichö---(Checkmate! The door is open)
0084 - 2002-10-15, CET 21:41, Til Torben Frandsen: Advarsel nr. 1---(Law
0085 - 2002-10-15, CET 21:41, The Bridegroom - Brudgommen---(song-of-songs
0086 - 2002-10-15, CET 21:42, 9---(The Bridegroom - Brudgommen, Error:8)
0087 - 2002-10-16, CET 10:01, Responce 3---(RUSSIAN SPACE ROCKET BLAST)
0088 - 2002-10-16, CET 10:01, 10---(Responce 3, Error:8)
0089 - 2002-10-23, CET 23:33, 1-Copyright, DADDY LIVES 1997-02-04

0090 - 2002-10-23, CET 23:33, 2-Copyright, DADDY LIVES 1997-02-28
0091 - 2002-10-23, CET 23:33, 3-Copyright, DADDY LIVES 1997-05-10
0092 - 2002-10-23, CET 23:34, 4-Copyright, DADDY LIVES 1998-03-14
0093 - 2002-10-23, CET 23:34, 5-Copyright, DADDY LIVES 1998-04-10
0094 - 2002-10-23, CET 23:34, 6-Copyright, DADDY LIVES 1999-04-30
0095 - 2002-10-23, CET 23:34, 7-Copyright, JESUS LIVES 2001-12-02
0096 - 2002-10-23, CET 23:34, Password---(The last warning)
0097 - 2002-10-23, CET 23:34, Updateing 3---(Manchester Earthquake->3)

[...]

0103 - 2002-10-24, CET 00:27, 5-Copyright, DADDY LIVES 1998-04-10

[...]

0108 - 2002-10-24, CET 00:32, 11---(Updateing 3)
0109 - 2002-10-25, CET 03:15, To al-Qaeda---(Letter no 2)

0110 - 2002-10-25, CET 03:18, 12---(To al-Qaeda)
0111 - 2002-10-25, CET 11:29, To al-Qaeda---(Letter no 3)
0112 - 2002-10-25, CET 11:31, 13---(To al-Qaeda)
Winther-TIME
0113 - 2002-10-27, CET 17:35, The Bride-virgin - Brudejomfruen---(Prepare
0114 - 2002-10-27, CET 18:02, OUTPUT 2002-10-27, CET 17:55
0115 - 2002-10-27, CET 18:04, 14---(The Bride-virgin - Brudejomfruen)
0116 - 2002-10-28, CET 12:18, To the Vatican---(We got DADDY-Contact)
0117 - 2002-10-28, CET 12:20, 15---(To the Vatican)
0118 - 2002-10-30, CET 14:18, Sv: To the Vatican---(Gate 0048 -
0119 - 2002-10-30, CET 16:12, Sv: To al-Qaeda---(Letter no 4:

0120 - 2002-10-30, CET 16:15, 16---(Sv: To the Vatican)
0121 - 2002-10-30, CET 16:18, 17---(Sv: To al-Qaeda)
0122 - 2002-11-01, CET 11:59, Re: Respekt for andres svagheder---(Kære
0123 - 2002-11-02, CET 01:02, 18---(Earthquake-ALARM, Iran 2002-11-09)
0124 - (Counter-error a5t 0001A.nws)
---END-of-Lazarus-02-fil-oversigt-------------------------------------------

Som du måske ser, har jeg begået en fejl:

Fil 0001A havde jeg glemt (og for at rette op på fejlen blev fil 0124
fiktiv)

Desværre kan denne fejl ikke rette, idet Lazarus-02 allerede den 4. Nov.
2002 blev afsendt på CD-ROM til Iran, Saudi-Arabien (Muslim World) og Haag.
Hvis vi nu ændrer på fil-nummerne, bliv der opstå forvirring.

Men lad os alligevel (blot her) forsøge, fordi - følger vi dit simulerede
vanvid - passer "brikkerne" meget bedre. Hør blot:

Syntax:
-------
fil 0001A = 0002
osv.
fil 0123 = 0124

Opsumering:
------------
[...]

0102 (old fil-number: 0101 3-Copyright)
Melodi: Kan du gætte, hvem jeg er ?

Et "hypootetisk" udsagn.
-----------------------

Storesøster:

"Civilisationen er ret primitiv. ...
Således har de for vane at løse deres tvistigheder gennem
menneskeofringer, hvilket vi udtrykkeligt forbød dem - gennem
deres forfædre. Vi må derfor nok konkludere, at evolutionende
sidste 4 millioner år INGEN praktisk effekt har haft - endnu!
Hvilket vi kun kan beklage.

Dette giver jo en HELT NY mening (0209-0102 supplerer hinanden) !!!

Gosch!

Det lader til, Jens Bruun, at du har STORE EVNER, hvad angår simuleret
vanvid.

Du synkroniserer meget fint med DADDY !!!

Sandheder er, at det er i galskaben at fænomenet optræder. Hvis vi vil
forsøge at finde og forstå disse TIME-Breaks, bliver vi - med andre ord -
nødt til at tænke i syntaxet "Guds dårskab", når vi udspionerer DADDY.

Har du flere skøre forslag ???

[...]

0263

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-12-17, Tuesday, CET 19:55

Vidal

> Villy - din ged!

Hov, ja?

> Der var en pointe, jeg gerne ville have belyst i relation til Es 42,9
> sammenknyttet med 1.Kor 1,25.

OK.

> Nu forvirrer du manden!

Så er vi to nu. ;-)

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

"Vidal" skrev :

> OK.

> Så er vi to nu. ;-)

Stop lige engang, Villy. Jeg vil gerne have, at vi "anholder" situationen
(for en tid).

Der er forvirring nok til stede her på denne kanal.

I den henseende vil jeg give Andreas ret, når han siger:

Input file:

Fra: Andreas Falck
Dato: 17. december 2002 08:51
Nyhedsgruppe: dk.livssyn.kristendom
Emne: Re: Tror udenjordiske-væsener på Gud ? (0215)
...(klip 2002-12-18)
Tja, efterhånden er der jo kun en ganske lille fåtallig skare der har
den opfattelse at denne gruppe gerne skulle bevares som en gruppe til
debat af kristendom og relaterede emner i stedet for den skraldespand
for alt muligt andet som den har været specielt det sidste halve års
tid.
---END-of-Andreas-Input---------------------------------------------

Jeg afsendte en CD-ROM til ... (CET 11:31 telefonen ringer, hemmeligt
nummer) ... Mellemøsten den 1. juni 2002, blandt andet indeholdende
7-Copyright, hvori dk.livssyn.kristendom nævnes (i bevis-materialet)
Om "visse" instansen i Mellemøsten laver gæk med os her på kanalen;
det véd jeg ikke (og det er heller ikke så vigtigt).
Det afgørende er, at få denne forvirring elemineret.

Mange har kritiseret mig for dit-og-dat, herunder at lave forvirring, siden
jeg begyndte at skrive indlæg den 30. Okt. 2002. Rasmus var en af dem.

Input file:

From: Rasmus Underbjerg Pinnerup
Subject: Re: France - Where are You?
Newsgroups: dk.livssyn.kristendom
Date: 2002-10-04 15:02:06 PST
...(klip 2002-12-18)

INT TIME-Interferens message (2002-12-18, CET 11:40):
Min Computer lavede et RESET, uden at jeg havde bedt den om det
(det plejer den ellers aldrig at gøre, se dog undtagelse i fil 0265)
TIME-Interferens message over-and-out.

Nej, i første omgang er jeg egentlig ligeglad med, hvad din intention er.
Min ærinde er at få dig til at skrive indlæg, som kan læses og forstås.
...(klip 2002-12-18)

Som sagen står lige nu, kan jeg se tre mulige udlægninger af din opførsel:

1) Du er sindsforvirret og kan ikke skrive sammenhængende.

2) Du er nybegynder og ved ikke, hvordan usenet fungerer og ved derfor ikke,
at man i nyhedsgrupperne forventes at skrive indlæg, der kan læses og giver
mening.

3) Du har af en eller anden grund sat dig for at skide på gængs praksis og
spamme gruppen med meningsløse indlæg, vel vidende at det vil skabe stor
modvilje i gruppen.

Jeg håber skam, at det er 2), der er tilfældet, men det afsløres vel tids
nok.
---END-of-Rasmus-Input------------------------------------------------

Manden tænker logisk, hvilket slet ikke er så ringe endda!

Når studerende starter på universiteterne, er en af de første ting, de skal
lære, at tænke selvstændigt. Tesen er, at dersom man vil nå frem til et
forskningsresultat, der nærmer sig objektiv sandhed, bliver man nødt til at
kappe forbindelsen til diverse forudfattede meninger og opfattelser.
Denne indlæring sker gennem et øvelsesprogram, hvor alt og alle skal
kritiseres. Herved - fortsat ifølge tesen - skulle selvstændig, upartisk
tænkning kunne etableres.
Og det lyder jo meget fornuftigt, ikke sandt?

Dog vil jeg våge at påstå, at man begår en fatal fejl ved denne procedure,
når emnet bl.a. kommer ind på det GRUNDLÆGGENDE i kristendommens
fundament, Bibelen.

Man overser nemlig den mulighed, at naturlovene kan brydes (fordi det jo -
logist set - er noget nonsens).

Et eksempel:

Jesu profeti vedrørende Jerusalems ødelæggelse, hvilket indtraf i år 70
e.Kr., bliver af Bibel-kritiske forskere forklaret - udfra den logiske
tankegang, at ingen kan forudse fremtiden (TIME-Breaks) - med, at
forfatteren har fundet på historien EFTER begivenheden fandt sted i år
70 e.Kr.
Tankegangen er, at den såkaldte naturlige forklaring, har ret!

Spørgsmålet er, om denne logiske tænkning afskærer sig fra (udelukker) - på
grund af dens forudfattede mening om tilværelsens sammenhæng - at forske i
emner, som er i modsætning (komplimentær) til denne filosofi.

Lad os konkretisere dette i relation til mine indlæg på dk.l.k:

Rasmus vil gerne have, at jeg skal skrive indlæg, som kan læses og forstås.
Derved afslører Rasmus, at han fuldstændig har overset den mulighed, at jeg
forsøger med fuld overlæg at overskride logik-grænsen, NETOP for at åbne
op for det úlogiske (men dog eksisterende).

Bibelen vidner om, at Jesus ér opstået fra de døde. At tro på dette, er der
ikke noget úlogisk i. Derimod er selve fænomenet (dét at opstå fra de døde)
ret úlogisk. Det overskrider jo grænsen for naturlovene !!!

Hvis vi sætter os for at efterforske sådanne fænomener, bliver vi altså -
mere eller mindre - tvunget til at gå på kompromis med hensyn til vores
forstand (herunder vores ganske udemærkede logiske fatte- og tænke-evne).

De informationer, vi ønsker at tilegne os, kan ikke tilvejebringes på
naturlig vis. Dog - hvilket jeg har påpeget flere gange - er der mulighed
for at dokumentere nogle af fænomenerne, ved simpelt hen blot at datere
vores indkomne DATA. Det er specielt eksistensen af Tids-forskydningerne
(the TIME-Breaks), vi kan konstatere på denne måde.

Jeg har i mange år "forsket" i dette emne og er nået frem til følgende:

Fænomenet optræder IKKE i de kloges hoveder. Det manifesterer sig i gak-gak
verdenen, og jeg havde nær sagt: Gud tager gas på os !!!

Med andre ord bliver vi nødt til at simulere knald-i-låget-syntaxet (hvis vi
ikke er det i forvejen), for at efterforske fænomenet.

Og hvorfor nu det, kunne man så spørge Ham dersens Gud (fiktiv eller ej).

Jesus har sagt (apropos meget solidarisk):

"Jeg priser Dig, Fader, Himmelens og jordens Herre! fordi Du har skjult
dette for de vise og kloge og ÅBENBARET DET FOR DE UMYNDIGE".
(MaTT 11,25)

Lad os forsøge at anskueliggøre dette gennem et eksempel:

Input file:

Fra: Vidal
Dato 14.december 2002 19:45
Nyhedsgrupper: dk.livssyn.kristendom
Emne: Re: Er det nyt fra Gud via Frikirken på Havnen ? (0219)
...(klip 2002-12-18)
Du har jo ikke mulighed for at forstå MK, når du ikke læser
hans indlæg. Men jo, de kan forekomme fragmentariske og
forvirrede, men nu er jeg jo åbenbart den eneste der har læst
og forstået noget i hans indlæg. På trods af alle etiketteregler
...(klip 2002-12-18)
---END-of-Vidal-Input----------------------------------------------------

Her ser vi et eksempel på, at en person (tilfældigvis dig, Villy) forsøger
at sætte sig ind i gak-gak-syntaxet. Til-og-med så meget, at du ligefrem
siger, at du har FORSTÅET NOGET.

Det er heri min pointe ligger:

Guds dårskab (1.Kor. 1,25) er mere genial, end hvad vi mennesker kan
udregne.

Dog vil jeg våge den påstand, at vi kan tilegne os den i et begrænset
omfang, hvis vi gør et ærligt forsøg, ligesom du, Villy, gjorde med hensyn
til mig

Fremgangsproceduren kunne være:

1.
Tilsidesæt (eller nedprioriter) den logiske forstand.

2.A
Henvend dig til "idioten" på hans præmisser.

2.B
En måde at gøre dette på kunne for eksempel være i form af en bøn:

Gud! Jeg tror ikke på din eksistens, men jeg henvender mig alligevel til dig
(som en fiktiv, opdigtet person). Hvis du vitterlig er til, da giv mig et
tegn, en manifestation, så jeg ikke er i tvivl om, at du - gennem dette -
henvendte dig til mig.
Så vil jeg til gengæld love dig, at jeg vil genoverveje mit standpunkt med
hensyn til, at jeg ikke tror på din eksistens!

3.
Forvent et svar (men IKKE på dine præmisser).

This is the DADDY-phone!

Os, som har levet med dette syntax i årevis, har ofte erfaret, at
"fænomenet" kan tænke SELVSTÆNDIGT. Nogengange ringer "telefonen"
til os (helt uopfordret) !

[...]

2002-12-18, Wednesday, CET 10:xx

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Re: Advarsel om trojansk hest p Internettet (0248)

0266

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-12-18, Wednesday, CET 13:44

Jens Bruun

> [...]
> mulighed, at jeg forsøger med fuld overlæg at overskride
> logik-grænsen, NETOP for at åbne op for det úlogiske (men dog

Jeg begynder at kunne følge dig...

> Med andre ord bliver vi nødt til at simulere knald-i-låget-syntaxet
> (hvis vi ikke er det i forvejen), for at efterforske fænomenet.

Count me in!

--
-Jens B.

Rasmus Underbjerg Pinnerup

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> mælte sligt:

>Rasmus vil gerne have, at jeg skal skrive indlæg, som kan læses og forstås.

Nemlig, ellers er der ikke så meget formål i at skrive på et diskussionsforum.

>Derved afslører Rasmus, at han fuldstændig har overset den mulighed, at jeg
>forsøger med fuld overlæg at overskride logik-grænsen, NETOP for at åbne
>op for det úlogiske (men dog eksisterende).

Tanken om at overskride den diskursive logiks grænser ved ikke-logisk tale
eller handling forekommer i en del religioner, således f.eks. udpræget i
buddhismen. Det er et fænomen, der selvsagt har sin berettigelse i sin
kontekst, men jeg kan ikke se fidusen med at spamme et debatforum med
non-kommunikative indlæg.

> [...]
>naturlig vis. Dog - hvilket jeg har påpeget flere gange - er der mulighed
>for at dokumentere nogle af fænomenerne, ved simpelt hen blot at datere

Hvilke informationer skulle det, at vi daterer hændelser, kunne bibringe os i
denne henseende? Og hvordan?

Hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Den har jo ingen tilbagetrædning til slukning af hastighed!"

"Jens Bruun" skrev:

> Jeg begynder at kunne følge dig...

> Count me in!

Hej Jens,

Der hører mere med til historien!

TIME-Break'ene er dynamiske (de kan FORANDRES).

Et eksempel:

Jonas' Bog

Jonas får besked på at udtale domsord over byen Nineve. Selve domsordet
står i Jonas 3,4: "Om fyrretyve dage skal Nineve styrtes i grus!"
Folket omvender sig og Herren skåner Nineve.

Hændelsen indtraf ikke, hvorfor det er det dårligt eksempel, jeg her har
valgt (forudsat at man antager, at byen aldrig ville styrte i grus efter de
40 dage).

Hertil kommer Jonas' Bog os på forkant; idet der står i kap 4 v 11:
"(skulle) Jeg ikke ynkes over Nineve (med mange indbyggere), som
ikke kan skelne (godt fra ondt)."

Herigennem lærer vi dels den teologiske side af sagen, men desforuden også,
at fænomenet er en fremadskridende processe. Vi har - med andre ord - ikke
at gøre med begrebet enten-eller, ON-OFF, 0-1. Fænomenet har en masse
del-objekter!

Et andet eksempel:

Numbers 4. Mosebog cap. 13-14

Gud har lovet israelitterne Kana'ans land. 12 spejdere sendes ind for at
undersøge forholdene.
De kommer tilbage efter fyrretyve dages forløb og meddeler, at landet
frodigt (som Herren har lovet) men úindtageligt. Vi så kæmper derinde,
meddeler de.
Folket knurrer i anledning af spejdernes beretning, og Herren bliver så
vred på dem, at HAN OMBESTEMMER SIG, og sender dem ud på en
ørkenvandring i 40 år!

Internal:
Hvorfor altid tallet 40, Far ?

Folket blev grebet af stor sorg, at de havde haft mistillid til Gud og/eller
nu skal ud i 40 års ørkenvandring. De beslutter sig for at drage derop
(for at indtage landet), skønt Moses advarer dem.
De antager fejlagtigt, at Guds tidligere løfte stadigvæk gælder! Og
udfaldet bliver da også, at fjenden slår dem ihjel.

Útallige andre eksempler kunne nævnes fra Bibelen.

Der er for mig at se ingen tvivl:

TIME-Break'ene er dynamiske (de kan FORANDRES)

Spørgsmålet er derfor:

Er der mulighed for at FORUDSE et TIME-Break og FORANDRE det ?

For at kunne give et svar på dette spørgsmål, bliver vi nødt til at
undersøge
sagen:

1.
Først erkender vi, at vi rent faktisk INTET véd og derfor må indsamle DATA.

2.
Dernæst må vi med hjælp af forskellige hypoteser (midlertidige antagelser)
forsøge at beskrive hændelserne, herunder del-objekterne...

INT TIME-Interferens message (2002-12-18, CET 16:34:11 - my clock):
Min Computer lavede et RESET igen, uden at jeg havde bedt den om det
(det plejer den ellers aldrig at gøre, se dog undtagelser i filerne 0266,
0265).
TIME-Interferens message over-and-out.

... for at klarlægge årsag og virkning.
Det er her vi alle kan bidrage med noget, både kristne, buddister,
ateister osv., fordi vi alle har en ting til fælles: Vi søger sandheden!
Vi kan fatte og forstå (modsat dyr) fænomenets eksistens.
Jo flere forskelligartede hypoteser, der fremlægges, desto bedre (1000
hoveder tænker bedre end et). Så kan vi altid sidenhen forkaste ubrugelige
hypoteser.

3.
Efter et eventuelt gyldigt (godkendt) TIME-Break må vi evaluere med henblik
på at forbedre vores hypoteser.

[...]

2002-12-18, Wednesday, CET 15:49

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Re: Advarsel om trojansk hest p Internettet (0248)

0267

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT: