(OT: ARGH! ¤&#* COMPUTER!!!)

Anders Peter Johnsen

Hej i dk.politik og dk.livssyn.kristendom!

Jeg beklager den lidt abrupte afslutning på min deltagelse i diskussionerne,
men det skyldes et lille uheld med en sammenbrændt CPU... (:-(

Nå, i det mindste har jeg så haft tid til at læse til eksamen i
morgen...Indtil videre dette foreløbige livstegn sendt fra min moders
forbindelse, indtil jeg får investeret i en ny processor...

Vi tales ved!

Anders Peter Johnsen

Tim

"Anders Peter Johnsen" <no....@fuckin.dont.dk> wrote in message

Go' udgift så da og held og lykke med din eksamen ;-)

Har i øvrigt selv lige måttet smide 6500.- dask ud til en ny bagrude i
dytten. Lige op af foret. Den var åbenbart sjov at smadre på vej hjem fra
et nattetur i byen?!?!?

Det kunne være fedt og få neglene i den(de) små sataner. Problemet er jo
imidlertid, at hvis politiet _faktisk_ fanger dem, kan de ikke betale noget
alligevel. Ja... måske, hvad ved jeg, 15 kroner om måneden de næste 125 år
eller lign.? Der er sgu' ingen konsekvens når folk laver lort i den.

Tim

arc@na

> [...]

> Jeg beklager den lidt abrupte afslutning på min deltagelse i
> diskussionerne, men det skyldes et lille uheld med en sammenbrændt

Jeg har en spritny Athlon 1500+ som du kan få for en klatskilling!

arcana...@pladder.hotmail.merepladder.com

arc@na

John Smithy

Du får en splitterny athlon XP2800 for under 3000 svenske
pesetas......(Raw=bundkort(sata) + chassi+HD+CPU, du skal bare ha en egen
skärm)

Det er garateret billigere i Danmark med jeres kontakter til moderlandet USA
:)

JS

"Anders Peter Johnsen" skrev
(news:HogPb.311$c56...@news.get2net.dk):

> Jeg beklager den lidt abrupte afslutning på min deltagelse i
> diskussionerne,
> men det skyldes et lille uheld med en sammenbrændt CPU... (:-(

Gad i grunden vide, om Gud havde en finger med i spillet ?

Du skriver jo ...

Subject: RE: Forslag til et homoseksuelt vielsesritual?

> Det er faktisk en FREMRAGENDE ide!

Kirken har IKKE bemyndigelse til at velsigne et homoseksuelt samliv.

(Kirken har - for øvrigt - heller ej bemyndigelse (om nogen skulle være i
tvivl) til at vie homoseksuelle).

(du kan ikke både tække mennesker og Gud)

Måske var du (i Hans øjne) på vej bort fra den sande lære!
1301 news:6dQPb.77109$jf4.4...@news000.worldonline.dk

> Hvad siger Bibelen?
>
> 1. Gud skabte mennesket som mand og kvinde
> 1.Mos.1,27-28; 2,24. Matt.19,4-6
>
> 2. Homoseksualitet er "en vederstyggelighed"
> 3.Mos.18,22; 20,13
>
> 3. Homoseksualitet er et resultat af verdens fordærv
> Rom.1,26-27
>
> 4. Praktiserende komoseksuelle har ikke del i Guds rige
> 1.Kor.6,9-11. 1.Tim.1,9-11

Er Gud streng ? - Måske (1.Pet.4,17-18). Men Han gør det til vor sande gavn
(Hebr.12,6-11).

Døm selv:

"Tugtelsen" (min antagelse) kostede dig nogle penge, måske mange, ...

MEN HVAD MED de homoseksuelles FORTABELSE bl.a. pga. dit ordvalg ?

Undervurder ikke Guds formåen, når Han først har sat Sig for at
redde-det,-som-allerede-ér-gået-fortabt.

Du gør dem jo en bjørnetjeneste. Porten til fortabelsen ér allerede bred nok
(Matt.7,13).

Led dem hellere hjem til Gud, fremfor at legalisere deres syndige
handlinger.

-

> Nå, i det mindste har jeg så haft tid til at læse til eksamen i
> morgen...Indtil videre dette foreløbige livstegn sendt fra min moders
> forbindelse, indtil jeg får investeret i en ny processor...

Håber alt giv vel.

Med broder-kærlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael

Earthquake-Alarm:
1143 news:lDAKb.67894$jf4.4...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1290 news:S1wPb.76779$jf4.4...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0636=1302

Anders Peter Johnsen

Kall, Mogens wrote:
> "Anders Peter Johnsen" skrev
> (news:HogPb.311$c56...@news.get2net.dk):

> Gad i grunden vide, om Gud havde en finger med i spillet ?

Jeg tror sådan set at det var mine egne store fedtfingre, mangel på
kølepasta og dårlig kølermontering, der er skyld i problemet...

> Du skriver jo ...
>
> Subject: RE: Forslag til et homoseksuelt vielsesritual?

> Kirken har IKKE bemyndigelse til at velsigne et homoseksuelt samliv.

Nej, det har den jo NETOP ikke?

Jeg tror du misforstår min pointe: For at undgå at staten kommer med nogle
misforståede Menneskeretsbetragtninger og ligefrem DIKTERER kirken OGSÅ at
skulle vie homoseksuelle, kunne man helt undgå problemet ved at afskaffe
kirkebryllupper, da de, som Niels Peter påpeger, IKKE er et egentligt
sakramente i den Luthersk-evangeliske kirke (men dog stadig i Den Katolske)

"Anders Peter Johnsen"skrev
(news:40110db2$0$138$edfa...@dread11.news.tele.dk):

> Nej, det har den jo NETOP ikke?

Tak for din klare udmelding, som glæder mig MEGET at høre (undskyld
mistanken).

Hav' en god dag,

Med kærlig-broder hilsen

0666+0664=1330