Danernes Gud lever (modsat al-Qaedas) !!!- Was:Jordskælvet i Danmark 2008-12-16, CET 06.20. Beviset på Guds eksistens (part 3), oder was ?

"Jesus-loves-you" skrev

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Tuesday, December 16, 2008, CET12:38, GMT 11:38
Subject: Jordskælvet i Danmark 2008-12-16, CET 06.20. Beviset på Guds
eksistens (part 3), oder was ?
8235 news:gi83v9$2f10$1...@newsbin.cybercity.dk

> News:
[ ... ]
> Subject: Danmark og Sverige rystet af jordskælv
[ ... ]

> [ ... ]

Jeg "fristes" igen over evne:

Al-Qaeda's påståede guddom er død som en sten. Den kan hverken gå, se, høre
eller tale.

Danernes Gud, derimod, forekommer mig en "anelse" livagtig ... :-)

News from "Heaven-Prime-Minister-Office".

DADDY-Break:
(2008-12-16, Tuesday, day no 351, CET 12:55:30, delay 0, GMT 11:55:30)
- "Jeg blotter Min arm."

CET 12:55:48, delay 0
- "for jer."

CET 12:56:01, delay 0
- "Min søn."

CET 12:56:14, delay 0
- "Hvis navn I vanærer."

CET 12:56:34, delay 0
- "Med jeres væmmelige."

CET 12:56:48, delay 0
- "Afgudsdyrkelse."

CET 12:57:01, delay 0
- "Mord og deslige."

(signal off)

Hmm ...

Det er nok Jesus, Farmand her taler om.

And then I heard another voice from heaven said:
CET 13:13
- "Stå op fra de døde."

Last OUTPUT: 8235 news:gi83v9$2f10$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8236

"Jesus-loves-you" skrev
8236 news:gi865s$2fsa$1...@newsbin.cybercity.dk

Det *profetiske* budskab lød:

8238 news:gi9b8t$2ugc$1...@newsbin.cybercity.dk

> Input andagtstekst fra www.ucb.dk
>
> (NB! Tekst indtastet *før* december 2008)
[ ... ]
> === citat start ===
>
> Tirsdag 16. december (2008)
[ ... ]
> Når du indser, at Gud ikke har ladt dig i stikken, ...

Tankevækkende, ikke sandt ? ... :-)

Last OUTPUT: 8238 news:gi9b8t$2ugc$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8239