Iransk kristen med muslimsk baggrund arresteret og tortureret - Was: Starwars ?

"Jesus-loves-you" skrev

Sent: Monday, July 14, 2008, CET 13:29, GMT 11:29
7647 news:487b3892$0$90262$1472...@news.sunsite.dk

> Sabelraslen i Mellemøsten
[ ... ]
> [...]
> psykopatus' gidsler (og således uskyldige i forbrydelserne) !
>
> En virkelig grund kunne således være, at dersom man undlod, da ville man
> selv blive udslettet, apropos retten til selvforsvar.
>
> ABC-våbene kommer her ind i billedet, dersom der er reel risiko for, at
> *diktatur*-stater kommer i besiddelse af disse!
>

> Version 2:
>
> Vi *forventer* noget tilsvarende mht. en udenjordisk civilisation,
[ ... ]
> Et Udsagn:
>
> Vi forsøgte vitterlig, Far! Vi gjorde vores bedste!

Herefter hændte der følgende:

(Berlingske Tidende 18. juli 2008, side 16 og 17)

En talsmand for Det Hvide Hus forklarede, at det var udenrigsminister
Condoleezza Rices ide at sætte sig ned ansigt til ansigt med iranerne. Hun
gik til præsident Bush og bad om at få lov til at "teste iranernes villje
til at finde en løsning". De direkte forhandlinger ... [side 17] ... ville
også sende "et stærkt signal til den iranske regering om, at USA er
forpligtet på en diplomatisk løsning," sagde Talsmand Dana Perino.

=== citat slut ====

Input memory from ...
> Vi forsøgte vitterlig, Far! Vi gjorde vores bedste!

'Åbne Døre' www.forfulgt.dk skriver i deres månedsblad nr. 8 - August 2008,
på side 13:

=== citat start ===

Kristen med muslimsk baggrund arresteret og tortureret

Iran - Det iranske sikkerhedspoliti i Teheran indespærrede og
torturerede et ungt par, der for nyligt er blevet kristne. Politiet truede
også med at anbringe deres datter i en institution efter, at de var blevet
arresteret for at have bibelstudie i deres hjem og for at gå i kirke.

Tina Rad (28) og hendes mand, 31-årige Makan Arya, tog imod Kristus som
deres frelser for ca. tre måneder siden. De blev anholdt i deres hjem d. 3.
juni og tvunget til at forlade deres syge datter uden opsyn.

Tortureret i fængslet

Parret blev holdt fængslet et ukendt sted i fire dag. De blev slemt medtaget
af mange slag og brutal tortur. Rad blev meget dårlig og var ude at stand
til at gå.

Parret blev løsladt mod kaution på $ 50.000 efter, at Arya havde overtalt
sin far til at hjælpe økonomisk - på betingelse af, at han skulle skille sig
fra sin kone, men nægter efter løsladelsen at lade sig skille," siger en
kilde.

Parret blev arresteret efter, en af Aryas slægtninge havde informeret
sikkerhedspolitiet om parrets kristne aktiviteter. Betjente konfiskerede
deres pc, satelitmodtager og deres fjernsyn. Derudover tog de alle deres
videoer, bøger, cd'er og dvd'er og selv deres fotoalbum.

Truet

Rad blev truet med, at hvis hun og hendes mand fortsatte med at deltage i
husmenigheden og bibelstudiegrupper, ville de blive fængslet "i meget lang
tid," og de ville miste deres datter, Odzhan Arya. En betjent fortalt Rad,
at myndighederne ville fabrikere en narkosag imod dem, " og I vil blive
straffet som narkosmuglere."

"Nærste gang bliver der måske også en sag om frafald fra islam, hvis I ikke
holder op med jeres Jesus," advarede en betjent. Ifølge iransk lovgivning
straffes frafald fra islam eller konvertering til en anden religion med
døden ved henrettelse.

Vinduer smadret

Efter deres løsladelse oplever parret, at vinduerne i deres tøjbutik bliver
smadret, hver gang de får nye vinduer i butikken. De er under et
forfærdeligt pres hver eneste dag, og både anonyme mennesker og
familiemedlemmer kræver, at de vender tilbage til islam. CD

=== citat slut ====

Jesus-Break:
(2008-07-24, Thursday, day no 206, CET 09:05, GMT 07:05)
- "Hvordan ér det, du behandler Mig ?"

Jesus! Du ka' ligeså godt opgive, havde jeg nær sagt, for vi har allerede
prøvet. Når religionen først er blevet så fanatisk, at man med vold og magt
ligefrem vil *eje* sine medmennesker, fremfor at elske dem, som de unikke
selvstændige individer, de er skabt til at være af Skaberen ... så er
Endlösnung lige om hjørnet ... :-(

Please understand.

Hmm ...

- "Hvordan ér det, du behandler Mig ?", siger Jesus.

Compare with ...

Jesu Kristi Genkomst og Verdensdommen, Matt. 25,45 (31-46)

+

7692 news:g5urtt$k9e$1...@newsbin.cybercity.dk

Hmm ...

"Nådeåret" er vist ved at udløbe, skønner jeg, apropos Luk.4,19 + Matt.
5,25-26.)

Last OUTPUT: 7700 news:g682an$10d8$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7701

Poul E Hansen

On 24 Jul., 10:07, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
"Poul E Hansen" <o...@ofir.dk> skrev

[...]

dem der tror på den slags - rumvæsener og/eller jesus - er ikke
robotter men åndelige zombier

"Poul E Hansen" skrev

[ ... ]

> [...]
> hvad der skal stå i bibelen men alligevel omtaler du dem som
> robotter. Ville du også kalde Jesus en robot?

(Arh Poul. Det er *din* udlægning!)

Nej! Selvfølgelig vil jeg ikke kalde Jesus en robot, men ind-i-mellem - når
man skal skelne mellem tro og viden - kan det nogengange være
hensigstmæssigt, at stille sig dumme spørgsmål, for derefter at udelukke
disse på et videnskabeligt grundlag. Herved elimineres misforståelser osv.

Alt, hvad jeg siger, er sådan set blot, at der *ingen* fysisk lov er, som
FORHINDRER, at biologiske intelligente væsener (ligesom os mennesker) har
rejst gennem Rummet (og besøgt vort solsystem i Oldtiden).

Og at de har *medvirket* på en-eller-anden måde i det vi kalder Bibelens
beretninger.

Dette finder jeg IKKE (i sig selv) i modstrid med den kristne tro (ej heller
den jødiske, for øvrigt).

Fordi ...

(Gør dig et tankeeksperiment:)

Hvis du og jeg fx. rejste ud til et nyt solsystem, og vi der fandt levende
intelligente skabninger, mon vi så ikke vil påvirke dem med vor kristne tro
?

Det tror jeg i hvert fald nok, at jeg ville gøre, fordi dét Jesus først af
alt har lært mig, er, at tage hensyn til andre, apropos kærlighedsbudet.

Når jeg derfor hævder, at de (ET, altså de fremmede, Aliens) har kastet i
hvert fald 2 meteorer mod jorden, da er der i begge tilfælde tale om et
*varsel* (om en kommende alvorlig fare), og derfor må skønnes at være
indenfor kategorien 'at tage hensyn til andre'. Se evt. ...

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven>

> [...]
> offentligt frem og
> siger "Go'dag". For det plejer man da at gøre. Det er da normal

det må så være "was", idet jeg stadig afventer vorherres høflige
optræden.

men vorherre er tilsyneladende småpsykopatisk af den mystiske
type der holder kortene tæt til kroppen for derved at holde sine
omgivelser i uvidenhed/frygt

"så længe de ikke ved det hele har jeg dem i min hule hånd"

sådanne typer kender jeg fra omgangskreds naboer og lign og jeg
gider dem skutte, for deres hemmelighedskræmmeri er ikke til at
ha med at gøre

- de må finde nogle andre end mig hvis de vil udøve deres
sygelige magt. Dette gælder osse vorherre.

og til vorherre - hvis du læser med her - kom ud af busken, sig
frem, *tal til mig*, bekend kulør - ka du noget? er du til noget?
eller er det bare varm luft?

og det skal ikke være underlige tegn og spooky adfærd, men klar
dansk tale.... come on, lad os se hvad du kan og hvad du står for
og ikke kun tossede fortolkninger fra åndeligt svagelige
mennesker

(tror jeg selv på det vil ske.... haha)

"Bae3*3" skrev

[ ... file 7703 ... ]

Okay. Dette indlæg tilføjet for at se, *hvad* der sker ... (med/i bæorm9's
liv) ... Husk derfor også at gi' os andre besked, hvis der overhovedet sker
noget-som-helst i dit liv ... :-)

Last OUTPUT: 7708 news:g6c99l$2hve$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7709

Bae3*3

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev

> [...]
> (med/i bæorm9's
> liv) ... Husk derfor også at gi' os andre besked, hvis der

der sker meget i mit liv, men ham der vorherre lader vente på
sig - han er sku nok for højrøvet til at snakke med alm.
mennesker.....

det der orm9 du skriver minder mig i øvrigt om ordet
omnipotent........

mange troende lider af dette psykologiske fænomen men vorherre er
skunte omnipotent, for så havde vi nok hørt fra ham

"Jesus-loves-you" skrev
7703 news:g6avm2$2356$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> [...]
> skræmme-kampagne (overfor raske normale mennesker. Helt anderledes
> forholder det sig overfor psykopatus og andre modbydelige mennesker).

News:

=== citat start ===

TV2 TTV 111 Fre 25 Jul (2008, CET) 17.24.07
Kronnprinsen tager til OL .............. 149
Dansk soldat dræbt i Afghanistan ... 146

=== citat slut ====

Hmm ...

Input memory 1:

7479 news:4832cb7c$0$56783$edfa...@dtext02.news.tele.dk

[ ... ]
> "Gå bort fra mig, I forbandede! ... "

And input memory 2:

7684 news:g5qb45$1qtn$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> Øh ... Jeg skal for en god ordens skyld lige gøre opmærksom på, at der
> IKKE er tale om starwars, under henvisning til ...

Men bevares !

Opholder man sig på uhensigstmæssige steder, vel vidende at man dermed
*legitimerer* et uretfærdigt diktatur, kan selvfølgelig INGEN garanti
udstedes, og det også om det skulle være tilfældet, at man er kongelig.
Ihukom Aj-syndromet.

Last OUTPUT: 7710 news:g6cel4$2k31$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7711

"Bae3*3" skrev

[ ... file 7709 ... ]

[ ... ]

> der sker meget i mit liv, ...

Hvad ?

(Perhaps) Einem ...

> 1997-03-13, day no 72, output-markør Arizona ?

(or just - as usually - nothing.)

7114 news:ljKMi.19$0z...@news.get2net.dk

Last OUTPUT: 7711 news:g6csb1$2pch$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7712

Bae3*3

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev

> Hvad ?

DER SKER MEGET I MIT LIV!

HØREAPPERATERNE ER BILLIGE I ÅR!

Poul E Hansen

On 25 Jul., 00:28, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> [...]

> derfor IKKE kan komme under kategorien 'ulykker mod jorden', således som du

Du efterlader en hel del spørgsmå (om hvad du mener). Hvordan kunne
de vide, at Tsunamien ville komme 7 dage senere -
var de informeret af Gud som havde planlagt den eller kunne de selv
regne det ud vha. detaljerede kort for hvorda der så ud under
jordoverfladen i tiden før?

Jeg antager, de (mindst) to meteorer du mener de har kastet er den før
tsnamien og den der sås over Danmark.
Det er altså mindre meteorer de kaster. Mange af dine indlæg handler
om 'samtaler' du har med ET om forbrydelser, der begås på jorden. Du
tillægger dem tilsyneladende en autoritet som gør at det er afgørende
hvad de mener, og det lyder som om, du emner de kan vælge at straffe
mennesker på jorden. Tingene 'begynder' at virke usammenhængende. Ikke
mindst da du er kristen, men mener at ET har fyldt bibelen med en
masse løgn - det ser du åbenbart ikke som et 'problem'.

Hvis tidspunkterne for Tunguskanedslaget, tsunamien og
'dødsasteroiden' danner særlige talsammenhænge, som ikke kan være
tilfældige kan det ikke være 'ET' der har sørget for det, da det
åbenbart ikke er den slags ting de er i stand til (eller gør). Det må
så være En højere magt som har sørget for det. Hvordor skulle det
samme ikke gælde fx. tsunamivarslet?

> [...]
> oder was ?
>
> (Eller hvem rejser mange lysår for så at lege gemmeleg ? - Det virker da

Nu taler du om 'dem' som om du ved hvem de er eller hvornår de har
givet sig til kende.

Tony

"Bae3*3" <3...@3.landekode> skrev i en meddelelse
> [...]

Halloooooh BÆ (underligt navn at gi' sin søn) Vorherre taler til dig.

Hva' vil du ha' mig til at gøre for at overbevise dig, at jeg eksisterer.

Jeg går blandt jer hver dag, og ser alt ( du glemte at vaske fingre, efter
du havde været på lokum og bæ)

Er det bevis nok, at jeg eksisterer.
Eller skal jeg osse fortælle dig, hvornår du sidst onanerede . - nej vel,
det kommer ikke andre ved.

Men tro mig , jeg holder øje med alt og alle.

Men guddommelig hilsen

Vorherre

Bae3*3

"Tony" <tonyca...@invalid.dk> skrev

> Halloooooh BÆ (underligt navn at gi' sin søn)

tak for tilliden

Vorherre taler til dig.

ja far (vender tilbage)

> Hva' vil du ha' mig til at gøre for at overbevise dig, at jeg
> eksisterer.

lave to torsdage i en uge - helst i en ferie

> [...]
> fingre, efter du havde været på lokum og bæ)
>
> Er det bevis nok, at jeg eksisterer.
> Eller skal jeg osse fortælle dig, hvornår du sidst onanerede

det er sikkert osse uinteressant - dog foretrækker konen at det
ikke sker umiddelbart inden hun har tænkt sig at forføre mig

> Men tro mig , jeg holder øje med alt og alle.
>
> Men guddommelig hilsen
>
> Vorherre

hehe - vorherre har et nick der er tony........

.....som pissede sidst han var i brusebad

og som onanerer stort set dagligt lissom alle andre rigtige mænd

- men den med afføring på nallerne efter toiletbesøg.... tal for
dig selv næste gang du er ude i grebningen!!

jeg har indlagt både vand og varme der hvor jeg bor, såeh...

Tony

"Bae3*3" messede

> hehe - vorherre har et nick der er tony........
>
> .....som pissede sidst han var i brusebad
>

> og som onanerer stort set dagligt lissom alle andre rigtige mænd

Heheh, du er ikke nem at narre.

Bae3*3

"Tony" <tonyca...@invalid.dk> skrev i meddelelsen

pas på med det der i bruseren....... det er egentligt noget
griseri - det er dog værre at pisse i håndvasken

(for nu ikke at være OT):
jeg tror i øvrigt mere på tony end jeg tror på vorherre!!

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 7703 ... ]

[ ... ]

> Du efterlader en hel del spørgsmå (om hvad du mener). ...

Ups. Det var ikke så godt ... :-(

Øh ... Det må der rådes bod på. Jeg skal forsøge at svare (på dine
spørgsmål) efter bedste evne. Okay ? ... :-)

> ... Hvordan kunne
> de vide, at Tsunamien ville komme 7 dage senere - ...

Endskønt videnskabsmanden (ifølge eget udsagn) Claus Christiansen er úenig
med mig ang. ET-indicierne (jeg har fundet i Bibelen og andre steder), er
der dog én ting, hvori han (og andre) IKKE kom med indsigelser. Og det var
netop angående dette del-emne.

Jeg (og andre) antager således, at vi (Menneskeheden) vil blive bedre og
bedre til at tolke de seismologiske data og dermed også en dag kunne
forudsige (nogle dage forud), når store jordskælv indtræffer. (Der kommer
nemlig små rystelser i jordskorpen indenda. Vi skal blot lære at tolke disse
data korrekt.)

Og derfor er tanken ej heller ikke så fjern, at andre intelligente væsner
OGSÅ må kunne gøre sig sådanne konklusioner (og dermed kunne forudsige
sådanne kraftige jordskælv).

Og det siger jo sig selv, at hvis de allerede har kunnet rejse gennem
Rummet, da må de som civilisation være mindst flere tusind år længere fremme
i deres udvikling mht. teknologi osv., og derfor givetvis også mht. tydning
af seismologiske data, og således i stand til at kunne "forudsige" fx.
Tsunami-jordskælvet og den dertil hørende højrisiko for en altødelæggende
Tsunami-flodbølge.

> ... var de informeret af Gud som havde planlagt den ...

Nej. Forklaringen skønnes at være mere "jordnær" (som ovenfor beskrevet).

> ... eller kunne de selv
> regne det ud ...

Antageligvis ... :-)

> ... vha. detaljerede kort for hvorda der så ud under
> jordoverfladen i tiden før?

Øh ...

(Jeg kan muligvis komme til at misforstå dig her.)

Se min forklaring ovenfor (så undgår vi måske misforståelserne).

> Jeg antager, de (mindst) to meteorer du mener de har kastet er den før
> tsnamien og den der sås over Danmark.

> Det er altså mindre meteorer de kaster. ...

Korrekt.

(Og dog!)

Men sidenhen har jeg så fundet *indicier* på, at de muligvis også er
ansvarlige for den kæmpestore (meteor)-eksplosion i Sibirien i 1908, på
baggrund af ... (jump venligst til dette link for at læse mere) ...

Sent: Friday, July 04, 2008, CET 11:58, GMT 09:58
Subject: The year-code -
Was: Tunguska meteor-nedslaget 1908-06-30 (0700 local time) knækket
(ET *copyright* behind)
7643 news:g4ks97$1hri$1...@newsbin.cybercity.dk
or ...
7643
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/9858b5ae6843bc84

> ... Mange af dine indlæg handler
> om 'samtaler' du har med ET ...

Dette er korrekt, men tillad mig lige her at påpege, at der her er tale om
såkaldte *subjektive* informationer.

De kan være sandfærdige, men behøver nødvendigvis ikke at være det.

Kilden hvorigennem informationerne kommer (i dette tilfælde mig) kunne
opdigte historierne (for at gøre sig interessant osv.) eller måske ligefrem
lyve.

Oplysningerne kan altså godt være sandfærdige, men behøver nødvendigvis ikke
at være det, OGSÅ selvom kilden hævder det, apropos Muhammed und-so-weiter !

I sådanne sager *anbefaler* jeg, at man bruger forstanden og forholder sig
KRITISK (i hvert fald indtil decideret videnskabeligt bevis foreligger), men
dog fortsat konstruktivt ... :-)

> ... om forbrydelser, der begås på jorden. ...

Korrekt.

Ville du, hvis du ankom til et lovløst sted (fx. Auschwitz eller
Srebrenica), se igennem fingre med forbrydelserne, Poul ? - Næppe (antager
jeg).

På tilsvarende vis her.

Faktisk har vi en lov her i Danmark, som ligefrem gør det straffebart,
dersom man undlader at komme nødlidende til undsætning, som ellers ingen
anden mulighed har for at undslippe den livstruende situation.

Mon ikke de har så megen selvrespekt, at de vil håndhæve lov og ret (hvilket
Bibelen jo i særdeleshed bærer præg af, fx. law no 6 (forbud mod drab) og 8
(forbud mod at stjæle).

> ... Du
> tillægger dem tilsyneladende en autoritet ...

Ja i særdeleshed. Det er jo ikke (i så fald) Hr. Hvem-som-helst, der ytrer
sig.

Således er der jo også forskel på, når det er Hendes Majestæt, der taler fx.
ved Nytår, eller Statsministeren modsat fx. et fjols-på-gaden eller en
landsbytosse, som går og graver huller på gader og stræder (uden
afspærring), som folk så kan falde ned i ... :-)

> ... som gør at det er afgørende
> hvad de mener, ...

Ja selvfølgelig, men IKKE for enhver pris!

Lov-og-Ret må IKKE tilsidesættes (fx. pga. personanseelse, spytslikkeri
osv.)

(Håber du lytter med, Frederik !)

Compare with ...

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 7716 ... ]

> Det er ikke sikkert det er muligt at få data nok. Selv tvivler jeg på,
> det bliver muligt på videnskabelig basis at forudsige jorskælv en uge
> før med dags præcision.

Øh ... Det er en *skønsmæssig* vurdering, hvor hverken du eller jeg nok
definitivt kan afgøre noget. Dog påpegede Allan Stig Kiilerich Frederiksen
noget interessant nyt. Se evt. hans indlæg, som var:

Was: Iransk kristen med muslimsk baggrund arresteret og tortureret ...
Starwars ?

eller mit svar herpå:
7723 news:g6jncf$2bd8$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> øh - så skjuler du dem i hvert fald godt (har læst 'delta = 52' )

Der er flere "niveauer", Poul, forstået på den måde, at efterhånden som jeg
undersøger en sag, kommer der nyt frem.

Linket (som jeg henviste til) omhandler således ...

7643 news:g4ks97$1hri$1...@newsbin.cybercity.dk

SAMT ...

7643 news:g4ks97$1hri$1...@newsbin.cybercity.dk

> De andre *begrundede* mistanker vedr. samme "forbrydelse", se ...
>
> Pi:
> 7616 news:g4e0vg$24o6$1...@newsbin.cybercity.dk
> 7624 news:g4fnq0$2o7v$1...@newsbin.cybercity.dk
>
> 600-talsystemet:
> 7618 news:g4e6bu$275c$1...@newsbin.cybercity.dk
>
> Kalender-systemet (+ Vatican-"phonecall")
> 7626 news:g4g47n$2stp$1...@newsbin.cybercity.dk

Og sidenhen har det vist sig, at hændelsen i 1908 muligvis er et varsel om
en kommende døds-asteroide på kollisionskurs med Jorden i år 2036. Se evt.

7732 news:g6pa1h$1cpd$1...@newsbin.cybercity.dk
(inklusiv alle dets link-henvisninger til hvad der blev sagt forud i tråden)

Men bemærk venligst, at når vi taler om indicier, da har vi IKKE en
definitivt uomstødeligt kendsgerning. Dog udgør tilsammen mange indicier,
som alle peger i en og samme retning et indirekte bevis.

(Herefter fortsætter Poul med ordene:)

> Hvilke engle mon Paulus hentyder til her?

Poul. Jeg taler ærlig ud af hjertet:
Jeg er selv en kristen og er blevet vænnet til at tænke på den kristne
måde også mht. den såkaldte korrekte *udlægning* af Bibelskriftsteder.

Så derfor vil jeg også tillade mig at skære igennem med disse ord:

Det *afgørende* i vor tro er bekendelsen af Jesu Kristi
stedfortrædende død og opstandelse, hvorfor faldgruber såsom ...

... engledyrkelse ...
... og som ikke holder fast ved hovedet,
nemlig Ham (dvs. Kristus Jesus) ...

(Kol. 2,18-19 + evt. 20-23)

... bør NEDPRIORITERES.

Du og jeg og mange andre kristne vil sagtens kunne finde teologiske
uenigheder, som kunne gi' anledning til intern splid UDEN at inddrage Liv-2
hypotesen. Tænk blot på den Katolske Kirke° i forhold til den Ortodokse
Kirke°.

Så lad os bevare hovedet koldt (af *praktiske* grunde), så vi - om muligt -
kan nå frem til sandheden på et *videnskabeligt* grundlag, fremfor
udelukkende (personlige) meninger, holdninger og tolkninger.

*Biologisk* set givet det i hvert fald en "anelse" stof til eftertanke, når
der står skrevet i starten af Bibelen, at ...

I hine dage, da gudesønnerne gik
ind til menneskedøtrene og disse
fødte dem børn ...
(1.Mos. 6,4 + muligvis Judas 6a)

Håber du forstår dette mit (praktiske) synspunkt.

> [ ... ]

[ ... ]

> Jeg kunne godt søge i dine indlæg efter 'Liv-2 hypotesen', men det
> ville give mere mening, hvis du ét sted havde defineret hvad du mener
> dermed.

Og heri kommer jeg muligvis til at melde pas i første omgang, fordi jeg ikke
kan svare på spørgsmålet, Poul.

Ved ordvalget ET forstås Extra Terrestrial (altså noget udenfor jorden, og
således forskelligt fra dyr, mennesker og planter).

Hvad det præcis er, er (af gode grunde) ikke defineret endnu, idet vi ikke
véd det!

Det er præcis samme problemstilling vi har mht. Intelligent Design. Her kan
vi (måske) påvise, at der stod intelligens bag designet, men hvem dette
væsen er, afsløres umiddelbart ikke alene på baggrund af design-objekterne.

Dog kan man måske lege med tanken lidt a la noget i retning af fx. science
fiction filmen, Blade Runner, hvor robotterne forsynet med et serienummer.
På samme måde kunne man gå på jagt efter et "serienummer" i de levende
cellers RNA eller DNA. Se/læs evt. mere herom i ...