Brand i Himlen ?

Er der gået brand i Himlen ?

Indicium:

I går aftes (2004-03-01) kort før midnat var der brand i Christian VII's
palæ på Amalienborg. Lokalerne benyttes til udenlandske repræsentationer og
festlige lejligheder. Disse skal bruges i forbindelse med brylluppet.

Intet mærkeligt i det bortset fra, at den slags indebrande ikke indtræffer
så ofte. Sidst der var ildebrand (i Christiansborgs Slotskirke) anede man
en "lille" hentydning.

Man aner også her en lille "konstruktion" (på grund af markør = 7, Guds
tal):

Kronprins Frederik skal giftes, hvilket godt (med lidt god vilje) kan
associeres til Brudgommens komme (Jesu Kristi genkomst)

Således valgte vor Kronprins at sætte en officiel markør i NATO d.
11.feb.2004. Selvsamme dag indtraf indtraf jordskælvet i Israel, se
1498 news:zXIWb.88949$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Der er derfor god grund til at antage (midlertidigt), at Gud taler gennem
disse symboler. Meddelelsen bliver i så fald:

"udenlandsk" ... hvilket leder tanken hen på Liv-2.
"festligt" ... hvilket leder tanken hen på et Bryllup.
"brand" ... hvilket leder tanken hen på "Tanker om vækkelse".

Subject: Tanker om vækkelse
date: 17. februar 2004 CET 12:38
1530 news:K3nYb.91783$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> Jesus siger:
>
> "Ild er Jeg kommen at kaste ud over
> jorden, og hvor ville Jeg ønske, den
> allerede havde fænget!"
> (Luk.12,49)
>
> I den henseende kan vi godt lære lidt af pyromanerne. De ved nemlig, at en
> ildebrand skal igangsættes med noget brandbart, og når ilden først fænger,
> da er der ingen grænse for, hvor stor ildebranden kan blive.
>
> Gud ønsker STOR-brand (i ordet overførte betydning, Luk.12,49)
>
> Lad dig derfor forvandle af Guds rensende Ånd !!!

Herre ! - Send Din ild i Jesu navn.

1456 news:lDMUb.85714$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> Kom, o Helligånd
> rør ved vore hjerter
> Lad Din milde strøm
> flyde frit ind i mit indre
> Jeg ønsker igen
> at mærke ilden brænde i mig
> Hellig og ren
> vil jeg leve til Din ære.
>
> Jeg vil vende om
> bort fra al synd
> ind i din nærhed, Herre
> Jeg vil vende om
> hør min bøn
> kom og forny min Ånd.

The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:

"Kall, Mogens" skrev

[ ... ]

Jeg store fjols (jeg havde jo helt glemt at se på tælleren):
1120 news:7NrJb.66274$jf4.4...@news000.worldonline.dk

> Internal Interrupt-program ON.

Counter = 144 (146, 2004-03-01, CET 16:27)
Counter = 144 (146, 2004-03-02, CET 10:17)

Searchstring "144":

Found

1.
144.000 - (12 * 12.000)
(Åb. (Rev) 7,4)

2.
144 alen (Jerusalems mur)
(Åb. (Rev) 21,17)

3.
12.000 stadier * 12 grundstene (Jerusalem)
(Åb. (Rev) 21,16+14)

The servant of Michael

> [...]

> så ofte. Sidst der var ildebrand (i Christiansborgs Slotskirke) anede man

Amalienborg nedbrændte ikke, og tak for det, Gud !

Jesus-Break (2004-03-02, CET 10:42):
- "Selv tak."

Der er blot tale om en "markør" (INGEN "fyreseddel" modsat Christiansborgs
Slotskirke, DK-constitution § 4).

The servant of Michael

> [...]

[ ... ]

> Herre ! - Send Din ild i Jesu navn.

Andagtsteksten lød (... et ord til dagen www.ucb.dk ):

TIRSDAG 2. MARTS (2004)

VERDEN FORANDRES, GUD GØR IKKE.

"Ligesom jeg var med Moses, vil jeg være med dig." Josua 1:5

Kunne du forestille dig at gå i Moses sko? Gud havde brugt ham til at
gøre Nilen blodrød, til at dele Det røde Hav, til at slå den egyptiske
hær, til at modtage de ti bud og til at bespise mere end 2 millioner
israelere i ørkenen hver dag. Hvordan ville du have det med at skulle
efterfølge ham? Men Gud sagde til Josua, at Han ville være med ham,
ligesom Han var med Moses. Derfor fik Josua selvtillid til at gå i Moses'
fodspor.
Hvis du læser de gamle historier om Guds mirakler og overvejer, om det
samme kan ske i dag; så bare stop. Verden forandres, men Gud gør ikke!
Den samme Gud, som udførte mirakler gennem Moses, Paulus, og Ester vil
udføre mirakler gennem dig. Han kan give dig sejre i nederlagene og vende
sidste års katastrofe til dette års store festlighed. Bibelens helte
havde én ting til fælles: De var ganske almindelige mennesker, der turde
tage en chance i tro. Og Gud gav dem resultater!
Paulus siger: "For vi lever i tro, ikke i det, som kan ses." (2. Kor
5:7) Fjenden har ikke noget imod din tro, så længe du ikke handler på den.
Når Gud siger noget til dig, er der altid en god grund til det. Han beder
dig ikke gøre noget, uden at give dig styrken til at gøre det. Hvad beder
Gud dig gøre?

(citat slut)

The servant of Michael

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1628

Harald Mossige

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> [...]

beder
> dig ikke gøre noget, uden at give dig styrken til at gøre det. Hvad

Det å veta når det er gud som taler, når det bare er eiga innbilding, eller
om det er den andre som taler, det er vanskelig.

Ei rettesnor kan vera:
Når det gjeld å væra snill mot andre mennesker, då er det stor sansynlighet
for at det er frå gud, men når det gjeld skremsel, formaning, maktbegjær og
falske bibelsitat, ja då er det sansynlig at det er den andre.

HM