Vatikanet i abort-kritik mod Obama - Was: Paven fortsat imod prævention ... Abort

"Jesus-loves-you" skrev ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Monday, October 06, 2008, CET 11:06, GMT 10:06
Subject: Re: Paven fortsat imod prævention - Was: Abort
8063 news:gcco0c$25en$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> [ ... ]
[ ... ]
> Hvert fjerde pattedyr er truet
[ ... ]
> Når en art først er udryddet, kan den ikke erstattes( uanset hvor mange
> penge du end måtte [mene at] have)...

News:

=== citat start ===

BBC WORLD (Sunday) 105 25 Jan (2009, CET) 12:32/01

Vatican attacks US abortion move

The Vatican has condemned President
Obama's move to restore US funding for
family planning clinics abroad that
give advice on or carry out abortions.

One Vatican official warned against the
"arrogance" of those in power who think
they can decide between life and death.

Another official said it dealt a blow
to groups fighting against "the
slaughter of the innocents".

The White House says the move aligns
the US with other nations fighting
poverty and promoting health care.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

DR1 s146 Søn 25 jan (2009, CET) 13:22:09

23:04

Vatikanet i abort-kritik mod Obama

Vatikanet beskylder den nye amerikanske
præsident, Barack Obama, for at være
"arrogant".

Årsagen er, at Obama har ophævet sin
forgænger, George W. Bushs, forbud mod
at bruge amerikanske statspenge til
familieplanlægning i ulande, hvor abort
indgår som en mulighed.

- Det er arrogancen hos nogle, der tror
på deres egen ret, når de underskriver
et dekret, som vil åbne døren for
aborter og ødelæggelse af menneskeligt
liv, siger ærkebiskop Rino Fisichella,
leder af pavens såkaldte Akademi for
Liv.

=== citat slut ====

TV2 TTV s119 Søn 25 Jan (2009, CET) 13.35.41

Vatikanet: Obama er arrogant

... Vatikanet mener, at
seksuel afholdenhed er den eneste måde
at undgå uønsket graviditet.
25. jan 07:45

=== citat slut ====

Du må godt være imod abort, men er( det ikke "lidt" hyklerisk)...

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2009-01-25, Sunday, day no 25, CET 12:30/46, delay 0, GMT 11:30:46)
- "Jo."

... når du selv har været med til at skabe problemet ?

(eller i hvert fald holder problemet i live.)

Og kom ikke og fyr det bavl af, at vi mennesker kan være seksuelt
afholdende, apropos 1.Kor. 7,5b.

Bevares!

Det kan godt være, at nogle af Jer præster kan være afholdende, men det er
jo IKKE ensbetydende med, at alle mennesker her på Jorden kan være det,
vel ?

Ihukom - for dælens, åndeboller (havde jeg nær sagt) - de dersens seksuelle
overgreb pædofile katolske præster har begået. De ku' da i hvert fald *ikke*
være afholdende, vel ?

Det er utopia-tænkning!

Mennesket ér en seksuel skabning, apropos ...

"Jesus-loves-you" skrev
8336 news:glhmn4$1lo$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> (Eller er I kugleskøre-i-bolden, havde jeg nær sagt, fuldstændig uden
> jordforbindelse, apropos de religiøse galninge fra Taliban, al-Qaeda og
> præstestyret i Iran.)

And then I heard the voice again from Heaven (perhaps ET) said:
(2009-01-25, Sunday, day no 25, CET 13:48:47, delay 0, GMT 12:48:47)
- "Svar mig!"

(Ordene blev udtalt i bydeform.)

Ups!

Det var vist et meget *nærgående* spørgsmål til Vatikanet, Mister Angel (or
ET)!

Last OUTPUT: 8337 news:glhmoq$1ls$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8338