Dødeopvækkelser sker netop nu i Florida

Den kristne ugeavis Udfordringen skriver her i dag Torsdag den 29. maj 2008,
side 11 bl.a. følgende:

=== citat start ===

Fortsat fra forsiden

[ ... ]

Døde vækket til live

Nogle af de mest sensationelle beretninger er dem om folk, der er opstået
fra de døde. I skrivende stund er det efter sigende 11 mennesker. Da Sten og
Else var der, skete det 2 gange.

- Én fortalte om en lille pige, der døde mandag. Hun skulle være
organdonor, men modtageren af organerne kom ikke om tirsdagen. Om onsdagen,
da hun lå på operationsbordet, og de skulle til at skære i hende, begyndte
hun pludselig at hoste! Hun havde været død i 3 dage. Da det blev fortalt,
ringede de til faren fra scenen, og han sagde "Ja, det er rigtigt". Han vil
komme en af dagene og selv fortælle om det, beretter Else.

Og Sten fortæller:

- En anden mand var blevet erklæret død og sendt på lighuset. En ven af
ham gik på kirkens chatroom og bad folk om at bede for ham. Da han havde
været død i 45 minutter vågnede han.

Udfordringen forsøger at finde dokumentation på nogle af beretningerne om
døde, der er genopstået, til et kommende nummer.

Billederne i artiklen er Sten og Else Thomsens egne fotos fra turen.

Man kan se møderne fra Florida på GOD TV eller på internettet på en af
disse adresser:

www.god.tv
www.ignitedchurch.com
www.freshfire.ca

/Kim Skov

=== citat slut ====

Jeg ser med glæde frem til denne *dokumentation*, apropos ...

Sent: Thursday, May 29, 2008 CET 11:38, GMT 09:38
Subject: Beviset på Guds eksistens (Fe-26 påske-markøren) ?
7516 news:483e798d$0$90274$1472...@news.sunsite.dk

-

Tidligere beretninger om dødeopvækkelser:

1.

(Nigeria, Afrika)
3651 news:LaEYd.104264$Vf.39...@news000.worldonline.dk

> En anden dødeopvækning (2001-12-02), læs ...
>
> Name: Kall, Mogens
> Date: 3. maj 2003 CET 16:31 (DK-vintertid 2004/2005)
> Subject: Re: Jesu genokmst
> 595 news:3iRsa.45419$y3.32...@news010.worldonline.dk
> (benyt http://www.google.dk/grphp idet indlægget er forældet)

2.

(Afrika)
3651 news:LaEYd.104264$Vf.39...@news000.worldonline.dk

> ... 2005
[ ... ]
> Opvakte pige fra døden
>
> ... og han ... oprejste sågar
> en død pige den 25. januar i år.

3.

(Niger, Afrika)
4210 news:m1lfe.1762$Fe7....@news000.worldonline.dk
4143 news:su5ce.253$Fe7....@news000.worldonline.dk

> Udfordringen skriver den 28. april 2005 (nr.17):
>
> www.udfordringen.dk
>
> (side 11)
> === citat start ===
>
> Hun opstod fra de døde
>
> - Du var død, men nu er du blevet levende igen, sagde lægen, som forsøgte
> at genoplive Antoinette på sygehuset i Niger sideste søndag. Den
> afrikanske kvinde besøgte Himmelen, før hun vendte tilbage til livet.

Hmm ...

Afrika ... USA ... What NEXT, DADDY ?

The lost sons and daughters of Ismael (and her *brainwashed* friends) ?

And then I heard a voice from Heaven said (from the Throne):
(2008-05-29, Thursday, day no 150, CET 15:13, GMT 13:13)
- "I will."

Thank You, *LIVING* God ... :-)

Last OUTPUT: 7517 news:483e864b$0$90268$1472...@news.sunsite.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7518

Ib Baagøe

"Jesus-loves-you" skrev i en meddelelse:

> Nogle af de mest sensationelle beretninger er dem om folk, der er
> opstået
> fra de døde. I skrivende stund er det efter sigende 11 mennesker.

Blot for en ordens skyld: at være død er et juridisk
og logisk begreb. Enten er man levende, eller også
er man død, man kan ikke være begge dele skiftevis.
Hvis man kommer til live igen, har man ikke været
død. Så enkelt er det, ikke spor okkult.

Det, der kaldes "nærdødsoplevelser" er der imidlertid
ingen grund til at anfægte. De mange, der har været
meget tæt ved at dø, fortæller temmelig enslydende
beretninger om, hvad de oplevede inde i hovedet.

Jeg kan selv bedst lide den med manden, der blev
standset af en engel (med vinger), da han var nået
gennem tunnelen og helt hen til det stærke hvide lys.
Engelen sagde, at manden eddermame bare havde
at gå tilbage igen, for der var et vigtigt job, han skulle
udføre, inden han kunne tillade sig at smide tøjlerne.
Jobbet viste sig efterfølgende at være, at han skulle
hjælpe en af sine venner med dø af kræft. Det kunne
han gøre ved at fortælle vennen om, hvor fedt der
så ud i den modsatte ende af tunnelen...

> [...]
> Om onsdagen, da hun lå på operationsbordet, og de skulle til
> at skære i hende, begyndte hun pludselig at hoste!

Så har hun ikke været død. Man kan kun genbruge
organer, der er udtaget umiddelbart efter, at hjertet
er stoppet. Hvis historien er fra Florida, er der nok
tale om et gadebarn fra Mexico, der er blevet indfanget
og lagt i kunstig coma for at blive solgt som reservedele
til rige amerikanere.

> - En anden mand var blevet erklæret død og sendt på lighuset.

> Da han havde været død i 45 minutter vågnede han.

Det sted tør jeg sgu ikke besøge, hvor man bliver lagt
i lighuset, inden man har været død i 45 minutter!
I Danmark skal der heldigvis gå 6 timer, og en læge
skal konstatere og attestere, at man er stiv som et bræt
og ude af stand til at stå op af kisten ;-)
Men fra fortiden (300+ år siden) findes der da historier af
den art. Dengang landsbysmeden eller barberen udgjorde
det lokale sundhedsvæsen...

> Udfordringen forsøger at finde dokumentation...

Ja, det må være lidt af en udfordring! ;-)

> Tidligere beretninger om dødeopvækkelser:
> (Nigeria, Afrika)
> (Afrika)
> (Niger, Afrika)

Virkelig troværdige steder med topkvalificerede læger! ;-)

Kun halvdød (af grin) -- Ib

"Ib Baagøe" skrev
> er stoppet. ...

Teknisk set har hun været hjernedød, men kan vi nu være 100% sikre på, at
den såkaldte hjernedød vitterlig nu også er dét, vi forstår ved en klinisk
død ?

Hvis lægerne hertil svarer 'ja', da har vi vitterlig at gøre med noget
usædvanligt.

I modsat fald er organdonation noget "lidt" uhyggeligt, apropos kannibalisme
!

> [...]

> til rige amerikanere.

> Det sted tør jeg sgu ikke besøge, hvor man bliver lagt
> i lighuset, inden man har været død i 45 minutter!

I like Your *konstruktive* kritisk ... :-)

> [...]
> det lokale sundhedsvæsen...

> Ja, det må være lidt af en udfordring! ;-)

> Virkelig troværdige steder med topkvalificerede læger! ;-)

Latter er en vidunderlig ting, Ib, hvis blot du ikke ligefrem
dør-af-grin... :-)

Last OUTPUT: 7520 news:48405860$0$90268$1472...@news.sunsite.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7521

Jens "Lyrik" Bech

Blot for en ordens skyld så er det at være død noget mere end et juridisk
begreb. Ud fra din "forklaring" så opstod Lazarus ikke fra de døde, han
havde været levende hele tiden.
Så når han benævnes som rådden og lugtende, så var det fordi han ikke havde
børstet tænder eller lignende.

Du minder mig om Wilhelm Jensen der var på ferie ved Costa del Sol sammen
med sin kone Agnes. Der er magi i luften det er katolsk højtid. Hun står på
balkonnen og undrer sig over at halvmånen ligger ned! "Wiilhelm, Wilhelm,
kom og se! Månen ligger ned! Han kommer ud og betragter den. I det øjeblik
begynder den at bevæge sig og den flyver simpelt hen væk for øjnene af dem!
Wilhelm retter sig hvorpå han udtaler:"Ja de gør virkelig noget for
turisterne!";-)))
Jeg grinte godt da sønnen Poul fortalte mig den. jeg havde lejlighed til at
få Wilhelms egen version senere. Han gentog historien og kom med nøjagtig
samme "forklaring."

Han var så jordbunden og komplet vantro som man kan blive. Hans motto
var:"Hvad skulle det være frue!" Derfor morede de højere magter med at vise
ham sære ting, formoder jeg.
Han og Agnes var ude og se en katolsk helligdag. Kvinderne lå på knæ og bad,
det var overskyet. Pludselig splittedes det massive skydække og flækkedes i
et stort kors hvor solen brød igennem over de bedende kvinder.
Igen klarede han sin vantro med:"Ja de gør meget for turisterne!";-)))

Så!..Du har en sjæleven!;-)

--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Svar på forrige indlæg:
"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

"Jens "Lyrik" Bech" <ly...@heaven.dk> skrev i en meddelelse

Last OUTPUT: 7530
7529
7528 news:4841923d$0$90276$1472...@news.sunsite.dk

ET-Info: 7397 news:kTPBj.17$uM...@news.get2net.dk File-number: 7531

Ups, sorry, einem smutter ... :-(

"Jesus-loves-you" skrev
7531 news:4841a42e$0$90264$1472...@news.sunsite.dk

> "Jens "Lyrik" Bech" <ly...@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
> --
> Coming up news: Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jer.49,34-
Jos.10,11)
> Last OUTPUT: 7530
> [...]

7530 news:4841a48a$0$90269$1472...@news.sunsite.dk
7531 news:4841a42e$0$90264$1472...@news.sunsite.dk
7532

Ib Baagøe

"Jens "Lyrik" Bech" skrev i en meddelelse:

> [...]
> havde været levende hele tiden.
> Så når han benævnes som rådden og lugtende, så var det fordi han ikke

Ham, der skulle ta' sin seng og gå!
Kan du ikke lige fortælle nummeret på det aktuelle skriftsted,
sådan at vi kan snakke ud fra den samme kilde?
Om denne kilde så skal tages bogstaveligt (som du åbenbart
gør - formentlig på skrømt) - er et spørgsmål om trosretning.
Og om tro kan man skændes, men ikke debattere.

> [...]
> et stort kors hvor solen brød igennem over de bedende kvinder.
> Igen klarede han sin vantro med:"Ja de gør meget for turisterne!";-)))

Den katolske kirke har i hvertfald udført mange stunts gennem
tiderne for at overbevise menigheden om sine okkulte evner.
Så hvis jeg selv var vidne til noget i den retning, ville det ikke
undre mig. Med laser-lys og røg-kanoner kan man sagtens
fremkalde lysfænomener på himlen. Praktiseres faktisk ved
musik-festivaler, byjubilæer og slige massebegivenheder.

V.h. -- Ib

Martin Andersen

Pressen er sgu så hurtige til at sprede misinformation om
"genopstandelser". Især nu hvor regeringen, ganske fornuftigt, vil gøre
stillingstagen til organdonation obligatorisk (jeg selv har også været
apatisk på det område).

Hvorfor er der aldrig nogen der pointerer at hvis de læger ikke havde
forsøgt at tage organerne havde de ikke opdaget han stod til at redde.
Så var han netop død. Sjovt pressen aldrig bringer det spin.

Thomas Hejl Pilgaard

Jens "Lyrik" Bech <ly...@heaven.dk> declared in:
> [...]

> de døde, han havde været levende hele tiden.
> Så når han benævnes som rådden og lugtende, så var det fordi han ikke

Eller fordi historien om Lazarus er lidt vel overdrevet.