Re: Atombombe-eksplosion i Solen ?

"Jesus-loves-you" skrev
news:da6pd.69711$Vf.34...@news000.worldonline.dk

[ ... Sign: solar outbreak around 2004-11-10, code: MaTT.24,28 ... ]

> Jeg ihukommer Dit ord, Jesus vedrørende Din Genkomst:
>
> "Og der skal ske tegn i sol ... "
> Luk. 21,25

Updating:

3355 news:Qj6pd.69849$Vf.34...@news000.worldonline.dk

DADDY-Break:
(2004-11-24, CET 21:46:09, delay -00:00:07)
- "Glæd jer ... "

Means:
Be happy ... :-)

Wellcome, my friend ... :-)

and a big LOVE-hug from
Mogens Kall, ...

DADDY-Break:
(2004-11-24, CET 21:54:0x, delay -00:00:07)
- "Jeg lader det ske."

Means:
I will let it happen.

Thank You, DAD ... :-)

... The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk

"Jesus-loves-you" skrev ...

Newsgroup: dk.videnskab
3353 news:%A5pd.69524$Vf.34...@news000.worldonline.dk

> [...]
> i morges meldtes observatorier i flere
> norske byer om et nye (error "e" -> "t", red.) udbrud, der
> sender en ny storm af partikler mod
> Jorden
>
> 10. nov 10:54 (CET, red.)
>
> === citat slut ====
>

> Mit spørgsmål til jer er:
>

> Kan man - teoretisk set - lave et bluff-nummer og lave et KUNSTIGT
> soludbrud, f.eks ved at lade et kraftigt atom-missil eksplodere på Solens
> overflade ?
>
> På forhånd mange tak for *enhver* seriøs besvarelse ... :-)

Jeg ihukommer Dit ord, Jesus vedrørende Din Genkomst:

With kind regards (file 3067),

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3354

Andreas Jensen

Solens

Mon ikke den ville brænde op eller gå af længe før den når solen?

/Andreas

"Andreas Jensen" skrev

Som du måske har bemærket, er der 2 måder at anskue hændelsen, dels udfra en
religiøs synsvinkel, dels udfra en videnskablig synsvinkel. Det oprindelige
indlæg blev bragt i tråden:

Newsgroup: dk.videnskab
Date: 24. november 2004 CET 20:46
3353 news:%A5pd.69524$Vf.34...@news000.worldonline.dk

Har du mulighed for at jumpe over på denne nyhedsgruppe, idet dit spørgsmål
er af ren videnskablig karakter ?

Herved kan andre med en videnskablig baggrund og som har faglig kompetance
desangående få mulighed for at kommentere dine seriøse tanker.

For øvrigt, tak for dit indlæg, broder ... og hav' en god dag ... :-)

With kind regards,

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3365

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... SETI ... ]

> RETTELSE:
> Såfremt dette kan påvises, da kan vi også her-ud-af konkludere, *hvorfor*
> vi
> TILSYNELADENDE endnu ikke har modtaget et radiosignal fra det ydre rum ...

Un-identified voice came:
(2004-11-27, CET 11:57)
- "Login ... counter."

With kind regards,
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3374

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... SETI ... ]

> Un-identified voice came:
> (2004-11-27, CET 11:57)
> - "Login ... counter."

The Un-identified voice came again:
(2004-11-27, CET 12:16:3x, delay 0)
- " ... [det har vi tjeck på] ...
(tænkte igen over disse meddelser bl.a.11:57)."

Okay ... :-)

With kind regards,
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3375

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... SETI ... ]

> [...]
> (2004-11-27, CET 12:16:3x, delay 0)
> - " ... [det har vi tjeck på] ...
> (tænkte igen over disse meddelser bl.a.11:57)."

(2004-11-27, CET 13:02:42, delay -00:00:07)
- "Login ... (I was thinking about the *counter* irt. 11:57)."

Sing the song, Sir (2.Pet. 3,12a) ... :-)

come *soon* ...

The Un-identified voice came again:

13:05:55, delay -00:00:07
- "Nemlig."

... (2.Pet. 3,12a).

They are waiting for Your signal, the song-of-the-Bride (Your *Invitation*).
Use perhaps file 3042 ... :-)

With kind regards,
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3376

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... SETI, code: 2.Pet.3,12a ... ]

> They are waiting for Your signal, the song-of-the-Bride (Your
> *Invitation*).
> Use perhaps file 3042 ... :-)

The Un-identified voice came again:
(2004-11-27, CET 13:24:40, delay -00:00:07)
- "Login ... (I was thinking about the song-of-the-Bride and the responce)."

They are trying to do communication with you (Mankind) ...

The Un-identified voice came again:

(2004-11-27, CET 13:29:09-11, delay -00:00:07)
- "I would be happy."

:-)

13:30:37, delay -00:00:07
- "Login (9-11)."

13:31:39, delay -00:00:07
- "Prepare for fire."

13:31:53, delay -00:00:07
- "And go."

With kind regards,
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3377

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... SETI, code: 2.Pet.3,12a ... ]

The Un-identified voice came again:
(2004-11-27, CET 13:47:25-x, delay -00:00:07)
- "Det skal du holde hemmeligt (har fået mistanke om *hvor* 2304 (Åb (Rev)
21,16) muligvis gemmer sig)."

Yes, Sir ... :-)

13:49:15, delay -00:00:07
- "Det må du gerne (OUTPUT tekst and time ?)."

13:52:02, delay -00:00:07
- "Så længe du bare ikke afslører det."

Det lover jeg ... :-)

The "telephone"-news was in regards to *where* 2304 is hidden.

With kind regards,
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3378

Andreas Falck

I news:h8Zpd.70698$Vf.34...@news000.worldonline.dk skrev
Jesus-loves-you følgende:

> Un-identified voice came:
> (2004-11-27, CET 11:57)
> - "Login ... counter."

Det er nok DADDY der vil fortælle dig at det er høje tid at du stopper
din spam-bombning af denne gruppe

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... SETI, code: 2.Pet.3,12a ... ]

> [...]
> - "Så længe du bare ikke afslører det."
>
> Det lover jeg ... :-)
>
> The "telephone"-news was in regards to *where* 2304 is hidden.

2304:
(2004-11-27, CET 14:57:55-x, delay -00:00:07)
- "Vi gjorde det (2.Mos. 3,2)

means:
We did it (Ex. 3,2)

14:58:56, delay -00:00:07
- "Let freedom ring."

means:
(Our message to You was:) Let freedom ring (we are not evil).

15:00:52, delay -00:00:07
- "I know You [all] would understand me."

15:10:38, delay -00:00:07
- "Thank You for calling."

With kind regards,
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3379

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... SETI, code: 2.Pet.3,12a ... ]

> 2304:

> (2004-11-27, CET 14:57:55-x, delay -00:00:07)
> - "Vi gjorde det (2.Mos. 3,2)
>
> means:
> We did it (Ex. 3,2)
>
> 14:58:56, delay -00:00:07
> - "Let freedom ring."
>
> means:
> (Our message to You was:) Let freedom ring (we are not evil).
>
> 15:00:52, delay -00:00:07
> - "I know You [all] would understand me."
>
> 15:10:38, delay -00:00:07
> - "Thank You for calling."

The calling must have been in regard to the song-of-the-Bride (our
*Invitation* from earth).

The Un-identified voice came again (perhaps from 2304, He.12,22b):
(2004-11-27, CET 15:25:35-x, delay -00:00:07)
- "Login (*1)."

*1:
I was thinking about our blue planet, that they must have been in able to
see it from a long distance, and maybe also that there is oxygen in our
atmosphere, which is nearly the same as biologial life. And then the break
came.

Filip Drejer Johnsen

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse
> "Jesus-loves-you" skrev ...

Nej.

De soludbrud, der er tale om, er milliarder gange kraftigere end den
kraftigste brintbombe mennesker endnu har lavet. Selve udbruddet kunne
indeholde vores jordklode tusinde gange. Selv hvis mennesker kunne sende en
raket op til solens overflade (hvilket selvsagt er umuligt), ville
eksplosionen intet betyde på solens overflade.

Jeg har ikke nøjagtige tal for hvor mange gange større et sådant udbrud er
end en brintbombe-eksplosion, så jeg er ikke klar over om vi taler om
milloner gange større, milliarder gange større eller millioner milliarder
gange større. Jeg er heller ikke klar over om jordkloden kan være tusinder
eller millioner gange i et sådant udbrud. Men det er i den størrelsesorden.
Hvis det er vigtigt, kan jeg nok finde ud af det.

Med venlig hilsen

Filip Drejer Johnsen
For dette spørgsmål: fysikstuderende ved Århus Universitet
Ellers i gruppen: stadig et af Jehovas Vidner

"Filip Drejer Johnsen" skrev

> [...]
> eller millioner gange i et sådant udbrud. Men det er i den
> størrelsesorden.
> Hvis det er vigtigt, kan jeg nok finde ud af det.

Hej Filip,

Tak for dit svar ... :-)

Skønt du som et Jehovas-Vidne ikke tror som jeg på Jesu-Guddommelighed,
glæder jeg mig over dine tanker, du gør dig. 1000 hjerner tænker jo bedre en
éen. Og jeg vil prise Gud for, at Han har givet os borgere her i Danmark
ytringsfrihed, således at *enhver* har ret til at offentliggøre sine tanker
og meninger, uanset herkomst herunder religiøs overbevisning.

Som jeg skrev til Andreas Jensen ...

3365 news:3BBpd.70111$Vf.34...@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> Herved kan andre med en videnskablig baggrund og som har faglig kompetance
> desangående få mulighed for at kommentere dine seriøse tanker.

Således er dit indlæg også af videnskablig karakter, som allerede er blevet
drøftet på dk.videnskab, se ...

3355 news:Qj6pd.69849$Vf.34...@news000.worldonline.dk
3357 news:WZ6pd.69854$Vf.34...@news000.worldonline.dk
3359 news:Mpgpd.69906$Vf.34...@news000.worldonline.dk
3360 news:Npgpd.69907$Vf.34...@news000.worldonline.dk
3367 news:rcCpd.70121$Vf.34...@news000.worldonline.dk
3371 news:M6Ypd.70640$Vf.34...@news000.worldonline.dk

Har du ligeledes mulighed for jumpe over på dk.videnskab? - Så undgår vi
emne-forvirring. På forhånd tak.

Hav' en god dag.

SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3385

"Jesus-loves-you" skrev
3379 news:2%0qd.70752$Vf.34...@news000.worldonline.dk

[ ... SETI, code: 2.Pet.3,12a ... ]

> [...]
> atmosphere, which is nearly the same as biologial life. And then the break

In my dreams I went on board at the "ship". I was like a little cat in their
eyes. And then they said with a voice different than earlier (like they were
in a hangar or carrier) about them-self:

(2004-11-28, CET 03:48)
- "Very old."

With kind regards,
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3384

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... SETI, code: 2.Pet.3,12a ... ]

> [...]

> (2004-11-28, CET 03:48)
> - "Very old."

The Un-identified voice came again (perhaps from 2304, He.12,22b):
(2004-11-28, CET 12:59:27, delay -00:00:07)
- "Thousands of years (irg. 03:48)."

It remind me a "little" about Revelation 22,2:

The New Jerusalem from Heaven (2304)

"... On each side of the river was the tree-of ...

13:08:43, delay -00:00:07
- "Login."

?

Tree-of-Life. It remind me about the Garden-of-Eden, Paradise (Gen.2,9).

13:08:5x, delay -00:00:07
- "Nemlig."

They must have been able to change their cells or something like that.

2304:
13:02:53, delay -00:00:07
- "Grow up, Mankind."

13:03:07, delay -00:00:07
- "Be strong."

13:11:10, delay -00:00:07
- "No longer a child ...(uden ansvar)."

Means:
No longer a child without responsibility.

13:14:27, delay -00:00:07
- "The Future belongs to you."

13:14:53, delay -00:00:07
- "With kind regards ..."

13:15:0x-16, delay -00:00:07
- "You know *who*."

With kind regards,
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3397

"Jesus-loves-you" skrev
3354 news:da6pd.69711$Vf.34...@news000.worldonline.dk

[ ... ]

[ ... ]

> Jeg ihukommer Dit ord, Jesus vedrørende Din Genkomst:
>
> "Og der skal ske tegn i sol ... "
> Luk. 21,25

Undskyld ... jeg har snorksovet i timen:

Den 25. oktober 2003 og 12 døgn frem var der soludbrud. Plasma'en herfra var
den kraftigste nogensinde registreret, ca. 1/3 af det, der kommer på 10 år.

57 dage før (begge dage inklusiv) offentliggøres file 666. Se ...

Name: Kall, Mogens
Date: 30. august 2003 CET 14:22 (DK-sommertime 2003)
Subject: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
Newsgroup: dk.politik
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk

> Input memory:
> 2304 (3) - T minus one.

Tidligere "kommunikation" med 2304 (Åb.(Rev) 21,16):
(beregnet udfra datoen 25. oktober 2003)

DADDY LIVES
(1) T+2454, 4. Feb. 1997, Iran
(2) 2430, 28. Feb. 1997, Iran
(3) 2359, 10. May 1997, Iran
(4) 2051, 14. Mar. 1998, Iran
(5) 2024, 10. Apr. 1998, Iran, GOOD FRIDAY ©
(6) 1639, 30. Apr. 1999, Serbia
(7) 692, 02. Dec. 2001, Nigeria, Man raised from the Dead ©

Fil 666 indeholder altså koden:

2304:
Input (3) ... Copyright no 3
- T - 1 ( = +1, dvs. indlæs Counter from Copyright no 4, 2051)

Ihukommer vi nu "Nedslags"-tidspunktet (T-0) ...

0205 news:zR4G9.48656$HU.34...@news010.worldonline.dk

> T-0
> DADDY LIVES
> 2146, 2122, 2051, 1743, 1716, 1331, 384

... da ser vi, at tallet 2051 går igen udfor (3).

Fil 0205 er skrevet og offentliggjort førend fil 666.

Tallet 2052 er altså vandret fra plads no 3 til plads no 4.

Fil 666 indeholder altså koden:

(3) - (0 -1) = (4)
(4) Focus here

Fil 666 knytter sig altså til Sol-udbruddet den 25. oktober 2003

Input memory:

> Jeg ihukommer Dit ord, Jesus vedrørende Din Genkomst:
>
> "Og der skal ske tegn i sol ... "
> Luk. 21,25

-

I Copyright no 7 anvendes følgende kode-dechifrering:

0095 news:gBEt9.170650$Qk5.5...@news010.worldonline.dk

> If You read this number from right-to-left - (instead of read'ing from
> left-to-right and the people of Mideast do so) - You will get 2331,
> which is the same as Luke 23,31.

Det vil sige, at de 57 dage også kan læses og forstås som tallet 75.
(GOOD FRIDAY knyttes jo til Opstandelsen, 1.Kor.15,14)

Memory (irt. gate 75):

Name: Kall, Mogens
Date: 26. december 2002 CET 14:53
Subject: Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0139)
Newsgroup: dk.politik
0283 news:5SDO9.14472$Hl6.1...@news010.worldonline.dk

> Message to "Vitae Lux" and her friends
>
> Sir! - We got contact with Gate 75 !!!

Interrupt Psalm 82 ...
0288 news:b7hQ9.19532$Hl6.2...@news010.worldonline.dk

> GATE 75 i kontakt med (Salme 82) ???

Budskabet dengang (okt-nov 2003) lød (apropos tal-koden 75)

0705 news:DUoqb.25318$jf4.1...@news000.worldonline.dk

> Found WARNING no. 2 to Titanic.
[ ... ]
> Noget kunne godt tyde på, at "en-eller-anden" ønsker at fortælle os noget!

-

Det nye, der så er sket, er følgende:

3214 news:Suskd.63318$Vf.31...@news000.worldonline.dk

=== citat start ===

[ ... "USS Nimitz - verschollen ist" to Titanic 2004-10-24 ... ]

News:

Internal searchstring "soludbrud".

Found:

Name: Kall, Mogens
Date: 6. november 2003 CET 10:50 (DK-wintertime 2004)
0705 news:DUoqb.25318$jf4.1...@news000.worldonline.dk

> Found WARNING no. 2 to Titanic.

> Konto "MaTT 24,28" emty. Date: 2003-03-(14)-20

> Nye udbrud på solens overflade

Connection found (message to "Titanic", MaTT 24,28) !!!

Last message from "USS Nimitz - verschollen ist" to "Titanic":

3211 news:brkkd.63231$Vf.31...@news000.worldonline.dk

> "Escort-ship" to "Titanic":
> (2004-11-10, CET 09:30)
> - "Jeg bringer jer i sikker havn."
>
> 09:34
> - "Please - follow me."

=== citat slut (file 3214) ===

"USS Nimitz - verschollen ist" har altså muligvis givet responce på
the-classified-gate-75/57 og kan finde på at reagere med en såkaldt
Psalm-82-syntax !

De sidste budskaber, der er blevet modtaget, er følgende:

Date: 28. november 2004 CET 15:06
Subject: Re: Muslim World - Let freedom ring !
Newsgroup: dk.politik
3400 news:9Zkqd.71698$Vf.34...@news000.worldonline.dk

=== citat start ===

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> "USS Nimitz - verschollen ist":
> (2004-11-28, CET 14:16:20, delay -00:00:07)
> - "Login."
>
> The Angel from 2304 (13:55:55-x):
> (2004-11-28, CET 14:16:26, delay -00:00:07)
> - "Jeg sender mine krigsskibe ud ... !§"

2304:
(2004-11-28, CET 14:58:25-x, delay -00:00:07)
- "Er du klar over, hvad vi er i stand til ?"

Ja næsten ... Thank You, Sir ... :-)

15:00:19, delay -00:00:07
- "Vig tilbage (Muslim World)."

De (2304) er blevet stik-tossede, rasende ... Det minder lidt om
MaTT.24,31.45-51.

=== citat slut ===

With kind regards (file 3067),
SETI: Win (vind) 2000 Danish Kr. (around 300 US $), jump ...
3042 news:AUo6d.53392$Vf.25...@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )

File-number: 3401