Break'ing News

Kall, Mogens

Internal:

File-name:
Break'ing News

This file has been send to:
dk.livssyn.kristendom\Ordet

Time for OUTPUT:
2002-10-09, CET 22:32

Kall, Mogens

1.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
The WORD of God to Iran, 2002-09-30, CET 16.16

Time for OUTPUT:
2002-09-30, CET 16:25

Internal:

File-name:
1

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News

Time for OUTPUT:
2002-10-09, CET 22:35

Kall, Mogens

2.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
France - Where are You?

Time for OUTPUT:
2002-10-03, CET 21:16

Internal:

File-name:
2

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News

Time for OUTPUT:
2002-10-09, CET 22:36

Kall, Mogens

3.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
Bible: Farsi help

Time for OUTPUT:
2002-10-04, CET 22:39

Internal:

File-name:
3

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News

Time for OUTPUT:
2002-10-09, CET 22:36

Kall, Mogens

4.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
To All witness - Please call The Court

Time for OUTPUT:
2002-10-04, CET 22:44

Internal:

File-name:
4

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News

Time for OUTPUT:
2002-10-09, CET 22:37

Kall, Mogens

7.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
NOT good enougTh, Cannibal-istan!

Time for OUTPUT:
2002-10-08, CET 21:32

Internal:

File-name:
7

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News

Time for OUTPUT:
2002-10-09, CET 22:38

Kall, Mogens

5.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
Mideast - 2. John 11

Time for OUTPUT:
2002-10-05, CET 17:40

Internal:

File-name:
5

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News

Time for OUTPUT:
2002-10-09, CET 22:37

Kall, Mogens

6.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
To al-Qaeda

Time for OUTPUT:
2002-10-07, CET 01:11

Internal:

File-name:
6

erik larsen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Internal:
>
> File-name:
> Break'ing News

Man kan da vel ikke lide af personlighedsforstyrelse, når Man kun har sig
selv at taler med/til selv ?

Erik L

Bodil Grove Christensen

"erik larsen" <erikl...@oncable.dk> wrote in message

Det er ikke nemt at vide, det er i hvert fald ret underligt.

Mvh. Bodil.

Anders Peter Johnsen

"erik larsen" <erikl...@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tværtimod er det da netop tegn på en personlighedsforstyrrelse, når man
tilsyneladende taler med Gud og han giver een "ordrer"?

Eneste grund til jeg ikke klager er at jeg har lidt ondt af Mogens Kall og
det under alle omstændigheder er sundere for ham at afreagere for sine
vrangforestillinger blandt andre kristne end det er at gå alene med dem.
Det er bare ærgeligt at han ikke gider at forklare hvilken sammenhæng han
selv ser i sine indlæg.

Dog kunne jeg mistænke ham for at spille på sine syv nummererede indlæg i
denne tråd i forhold til Åbenbaringens Syv Menighedsbreve.

Også selvom der ingen tydelig sammenhæng er.

Desuden mener han sig vist i besiddelse af "Den Store Garageåbner" eller
sådan noget, det ser bare ikke rigtig ud til at den virker...

Indtil videre virker han jo, modsat ham snigskytten i USA, harmløs i sine
vrangforestillinger...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Rasmus Underbjerg Pinnerup

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> mælte sligt:

Selvfølgelig kan man det.

>Eneste grund til jeg ikke klager er at jeg har lidt ondt af Mogens Kall

Det har jeg ikke. Jeg har skrevet til WOL og bedt dem se på problemet.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"... saaledes lever jeg i denne Tid, som en Beleiret; men for ikke
at tage Skade af den megen Stillesidden græder jeg mig træt."

Kall, Mogens

Hej Anders,

Tak for dine søde ord, ja for selvom nogle af os et helt gak-i-låget,
så har vi jo ikke lov til at begå mord!

Law number 6:

Exodus 20,13

(Commandment from DADDY)

Do NOT commit murder!

Guds fred
mogens

Kall, Mogens

Rasmus,

Hvorfor sendte du en al for stor data-mængde på min E-mail-adresse?

Det var da ikke sødt gjort! Det var bare FOR meget!

Nå, men hvorom alting er, kan jeg meddele dig og andre, at jeg har modtaget
følgende:

-----------

Tiscali modtager i øjeblikket mange klager over off-topic posts
i ovennævnte nyhedsgruppe fra din konto.

Jeg skal hermed anmode dig om at læse fundatsen for gruppen samt
følge de henstillinger, der kommer fra gruppens øvrige læsere.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Tiscali Abuse Team - Tiscali A/S

Torben Frandsen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev

#INPUT DATA#

> [...]

> Jeg skal hermed anmode dig om at læse fundatsen for gruppen samt
> følge de henstillinger, der kommer fra gruppens øvrige læsere.

#DADDY SAYS OUTPUT THIS:#
Hvad afholder dig fra at efterkomme deres anmodning?
(What keeps you from complying with their request?)

Torben
--
(Gee, I'm getting the hang of this!)

Rasmus Underbjerg Pinnerup

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> mælte sligt:

>Rasmus,
>
>Hvorfor sendte du en al for stor data-mængde på min E-mail-adresse?

Jeg har ikke sendt nogen "al for stor data-mængde" på din emailadresse.
Faktisk jeg har slet ikke sendt dig nogen e-mail overhovedet. Ikke bevidst, i
hvert fald - man kan jo aldrig vide sig sikker i denne BugBear-tid
(http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=237151).

>Nå, men hvorom alting er, kan jeg meddele dig og andre, at jeg har modtaget
>følgende:

>[klip - påtale fra Tiscali]

Glimrende.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--

"Ride the Walrus!"

Kall, Mogens

8.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
Jesus loves Muslims

Time for OUTPUT:
2002-10-10, CET 18:28

Internal:

File-name:
8

Erik Engelbrecht Larsen

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinn...@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> mælte sligt:

> Selvfølgelig kan man det.

Også uden hjælp, for jeg kan endnu huske hvordan 15 bajer, 2 flasker rødvin
og en ½ flaske Brandy kunne sætte en personlig diskution igang. Skrev ham
der SF ikke også noget om, at man skulle snifte lidt kokain for at kunne
tiltale sig selv og meget mere for at have en ordentlig samtale med sig selv
?

Erik l

Rasmus Underbjerg Pinnerup

"Erik Engelbrecht Larsen" <erikl...@oncable.dk> mælte sligt:

>Også uden hjælp, for jeg kan endnu huske hvordan 15 bajer, 2 flasker rødvin
>og en ½ flaske Brandy kunne sætte en personlig diskution igang.

Øhm. Ok.

>Skrev ham der SF ikke også noget om, at man skulle snifte lidt kokain for at
>kunne tiltale sig selv og meget mere for at have en ordentlig samtale med sig
>selv

SF?

Hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Jeg er -ning-tilhænger."

Erik Engelbrecht Larsen

> "Erik Engelbrecht Larsen" <erikl...@oncable.dk> mælte sligt:

> Øhm. Ok.

> SF?

Vores fader til den moderned psykologi Sigmund Freud

Erik L

Kall, Mogens

> [...]

bevidst, i
> hvert fald - man kan jo aldrig vide sig sikker i denne BugBear-tid

Rasmus lyver!

NMI-JUMP:
dk.livssyn.kristendom\Ordet\WORD of Today - Dagens Ord\Rom 13,1-7\Your WORD
has spoken to me (position: 2002-10-09, CET 14:14)

Mogens

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-10-15, CET 21:38 - Tuesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Rasmus lyver

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Break'ing News\Re: Break'ing News ...
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-15, CET 21:38

Kall, Mogens

Torben Frandsen <t...@remove.belman.dk> skrev ...

[...]

> #DADDY SAYS OUTPUT THIS:#
> Hvad afholder dig fra at efterkomme deres anmodning?
> (What keeps you from complying with their request?)

Law number 3 broken:

Exodus 20,7

(Commandment from DADDY)

Do NOT abuse My name ...
Du må IKKE misbruge HERREN din Guds navn ...

[...]

Til Torben Frandsen: Advarsel nr. 1

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News\Re: Break'ing News ...

Kall, Mogens

8.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
The Bridegroom - Brudgommen

Time for OUTPUT:
2002-10-15, CET 21:42

[...]

Kall, Mogens

8.

Adress:
dk.politik

File-name:
Responce 3

Time for OUTPUT:
2002-10-16, CET 10:02

[...]

10

Torben Frandsen

"Kall, Mogens" <Mogen...@12move.dk> skrev

> Law number 3 broken:
>
> Exodus 20,7

*fnis*

Det kunne jeg få en god polemik ud af!

Torben

Kall, Mogens

11.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
Updateing 3

Time for OUTPUT:
2002-10-24, CET 00:32

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-10-23, CET 16:06 - Wednesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
11

This file has been send to

dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-24, CET 00:31

Kall, Mogens

12.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
To al-Qaeda

Time for OUTPUT:
2002-10-25, CET 03:15

[...]

12

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-25, CET 03:18

Kall, Mogens

13.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
To al-Qaeda

Time for OUTPUT:
2002-10-25, CET 11:30

[...]

13

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-25, CET 11:32

Kall, Mogens

14.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
The Bride-virgin - Brudejomfruen

Time for OUTPUT:
2002-10-27, CET 17:35

[...]

14

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-27, CET 18:05

Quadro

Hvad er formålet med dine posts??

Kall, Mogens

15.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
To the Vatican

Time for OUTPUT:
2002-10-28, CET 12:18

[...]

15

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-28, CET 12:20

Kall, Mogens

17.

Adress:
dk.livssyn.kristendom\To al-Qaeda

File-name:
Sv: To al-Qaeda

Time for OUTPUT:
2002-10-30, CET 16:13

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-10-30, CET 16:17 - Wednesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
17

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-30, CET 16:17

Kall, Mogens

16.

Adress:
dk.livssyn.kristendom

File-name:
Sv: To the Vatican

Time for OUTPUT:
2002-10-30, CET 14:18

[...]

16

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-10-30, CET 16:16

Kall, Mogens

18.

Adress:
webm...@irib.com
Webm...@IRIBNEWS.COM
ir...@irna.com
ira...@irantvnetwork.com
em...@ettelaat.com
Pub-Stu...@Hamshahri.Org
iran-...@iran-daily.com
iran-...@iran-javan.com
iran-ne...@iran-newspaper.com
in...@JomhouriEslami.com
kay...@afra.net
webm...@tehrantimes.com
Embassy of Iran, DK
Embassy of Saudi Arabia, DK

File-name:
Earthquake-ALARM

News-contents:
Earthquake-Alarm in Iran

Please stay OUT of houses 2002-11-09

The servant of Michael
Mogens Kall
--- END of News-contents -------------

Time for OUTPUT:
2002-11-02, CET 01:02

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-11-01, CET xx:xx - Friday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
18

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom\Ordet\Break'ing News
Ordet (30. september 2002 15:29)

Time for OUTPUT:
2002-11-02, CET 00:

Henrik Hansen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

Mogens Knald i låget eller hva'?

Kall, Mogens

"Henrik Hansen" <henrik...@dyt.dk> skrev i en meddelelse

> "Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

...(klip 2002-11-13 af Mogens)

...(klip 2002-11-13 af Mogens)

> Mogens Knald i låget eller hva'?

Hej Henrik Hansen,

Jo; du har på en måde ret: Jeg var/er knald-i-låget.

For mig at se, er dette dog ikke det væsentlige:

Hvis man har kendskab til, at menneskeliv er i fare, bør man så ikke gribe
ind, dersom man kan forhindre dette? - Det var faktisk, hvad jeg forsøgte
på, knald-i-låget eller ej!

Nu skete der heldigvis ikke noget - gudskelov! Men sæt nu der var sket noget
(og jeg ikke havde advaret dem), ja så havde jeg i dag haft en rigtig dårlig
samvittighed: Jeg burde have hjulpet men gjorde INTET!
Hertil kunne man jo så gøre sig tanker om "Was würde Jesus dazu sagen?" -
Hvad vil Jesus sige (til mig) på Dommedag?
Lad mig komme med et gæt: "Mogens! Vig bort fra Mig, du, som øver URET
(Matt 7,23)."

Kan jeg nu også være så sikker på dette? - Der er et rimeligt svar på dette
i GT:

Når Jeg siger til den gudløse: "Du skal visselig dø!" og du ikke taler for
at advare ham mod hans vej, så skal den gudløse vel dø for sin misgerning,
men HANS BLOD VIL JEG KRÆVE AF DIN HÅND (Ez 33,8).

Hvis Gud altså pålægger et menneske en sådan opgave, så tyder meget på, at
dette menneske i den konkrete sag kommer til at stå til regnskab overfor
Gud.

Thi Jeg har IKKE lyst til nogens død, lyder det fra den Herre HERREN (JHVH).
Omvend eder derfor, så skal I leve (Ez 18,32)!

Jeg har IKKE lyst til nogens død ...

Gud er IKKE en kynisk morderisk tyran! Prøv at hør et andet Skriftsted:

Snart truer Jeg et folk of et rige med at rykke det op, nedbryde og ødelægge
det; men når det folk, Jeg har truet, omvender sig fra sin ondskab, angrer
Jeg det onde, Jeg tænkte at gøre det (Jer 18,7-8).
Dette Skriftsted er for øvrigt i fuld overensstemmelse med Jonas Bog's
vidnesbyrd om den LEVENDE-GUD (se blot Jonas 3,10).

Disse Skriftsteder (og mange andre) bør - i denne sammenhæng - forstås i
lyset af, hvad der rent faktisk ér sket i mit liv:

Den 10. maj 1997 indtræffer der et kraftigt jordskælv i Iran. Mange tusinde
mennesker omkommer. 40 dage tidligere (2.Påskedag 13. Marts 1997) havde jeg
sendt et brev, hvori jeg gjorde opmærksom på Jonas-syntax (se 3-Copyright,
DADDY LIVES 1997-05-10).
Da jeg hørte nyheden blev jeg rystet. Tidligere (se Copyright no 1 + 2)
var jeg blevet glad, fordi det hermed kunne bevises, at vor Gud ikke var død
som en sten (modsat andres såkaldte 'gud'), men derimod levede. Jeg kunne
med stor fornøjelse sende meddelsen ud: "DADDY-LIVES - somewhere in TIME."
Jeg blev rystet og ked af det, fordi dennegang - modsat tidligere - var
mange úskyldige mennesker omkommet i Iran; mennesker vi måske kunne havde
reddet ved at udsende en mere præcis JONAS-ALARM.
Jeg bad Gud om - dersom jeg skulle fortsætte "programmet" - at der fremover
ikke indgik så kraftige jordskælv i bevis-materialet. Og sidenhen har der
været Copy-right's, og gudskelov har de alle været knyttet til små jordskælv
(se Copyright no 4,5 og 6). Tak for det, Gud!

-

På denne baggrund vil jeg hellere fremstå i menneskers øjne som en
falsk-profet, rablende-gal eller knald-i-låget - hellere det end at øve
úret!

Der skete - for øvrigt intet i lørdags. Måske standsede nedtællingen i
fredags (at position 18) - hvem véd. Indtil dette bliver afklaret må I gerne
kalde mig en falsk-profet! Det kan jeg godt tåle at høre, men at have
menneskeliv på samvittigheden; nej-tak, det vil jeg under ingen
omstændigheder have ind over mit liv!

Guds fred!

Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

[...]

2002-11-13, CET 13:15 - Wednesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Re: 18 (0125)

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-11-13, CET 13:12

Anders Peter Johnsen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse

Hey, du er jo begyndt at skrive og ikke mindst argumentere på et forståeligt
dansk? Positiv overraskelse! :-)

Det vil jeg virkelig håbe at du bliver ved med, for ærligt talt fatter jeg
ikke ret meget af dine "Daddy"-indlæg på engelsk og i maskinkodeform.
Således fortæller dit seneste indlæg på dansk nok mere end alle dine
tidligere indlæg tilsammen. Jjeg forstår godt at du muligvis er uddannet
programmør eller lignende og har lettest ved at kommunikere i dèt sprog, men
Gud taler da forhåbentlig ikke i maskinkode ligesom Åbenbaringen vel næppe
er et computerprogram? Hvordan skulle vi andre datalogi-ukyndige så forstå
Ham? ;-D

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Kall, Mogens

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hey, du er jo begyndt at skrive og ikke mindst argumentere på et
> forståeligt
> dansk? Positiv overraskelse! :-)

Hej Anders!

Hyggeligt at høre fra dig!

Ja. Livet har mange positive overraskelser.

> Det vil jeg virkelig håbe at du bliver ved med, ...

Det samme gør jeg, men problemet (for mig) er så, at mennesker udenfor
Danmark med et andet sprog IKKE forstår os. Mennesker, som ønsker at vide,
hvad der her bliver sagt.
Grunden til at jeg overhovedet startede med at sende indlæg til
dk.livssyn.kristendom, var, at jørgen den 2. Dec. 2001 kom med et spørgsmål,
som jeg på det tidspunkt funderede en del over. Og i et øjeblik - uden at
jeg tænkte nærmere over det - havde jeg bidraget med et indlæg (via Lyrik)
samme dag. Et halvt år senere viser det sig, at samtalen var så interessant,
at den indgik i et brev til Mellemøsten (se 7-Copyright, JESUS LIVES
2001-12-02). Herved fik en hel mennesker i Mellemøsten oplysninger om, at
jeg nogen-gange har-skrevet/skriver på dk.livssyn.kristendom.

For eksempel sidder jeg lige nu og overvejer, om der skal svares på den nye
Bin Laden trussel. Jo - det bliver jeg nød til Anders. Undskyld denne lille
afbrydelse:
To al-Qaeda,

I don't think Bin Laden is alive, unless I see his face; talk'ing about
something he didn't knew before (fx. Etna)!

Mogens Kall
the servant of Michael.

19 over-and-out.

Undskyld afbrydelsen, Anders.

> ... for ærligt talt fatter jeg

> ikke ret meget af dine "Daddy"-indlæg på engelsk og i maskinkodeform.

Jeg giver dig fuldstændig ret, Anders! DADDY-indlægene er tossede i hele
struktur-opbygningen. Der er tale om "fragmenter". En bid her og en bid der;
fuldstændig roder sammen i en pærevælling!
Hvis der var tale om et "maskinkode-program", kunne man godt ønske sig en
defragmentering. Og måske kommer den!

> Således fortæller dit seneste indlæg på dansk nok mere end alle dine
> tidligere indlæg tilsammen. Jjeg forstår godt at du muligvis er uddannet
> programmør eller lignende og har lettest ved at kommunikere i dèt sprog,

Ja, mit sidste indlæg var "normalt"; enhver fatter (næsten) meningen
umiddelbart

> [...]
> er et computerprogram? Hvordan skulle vi andre datalogi-ukyndige så forstå

Nej. Selvfølgelig taler Gud til os normalt på et forståeligt sprog. Og dog.
Der er faktisk undtagelser (se 1.Cor 14,22-23).
Det, jeg har forsøgt mig på, er, at formulere en midlertidig antagelse i
mangel af bedre - i øvrigt en ganske dårlig formulering, desværre; hvilket
jeg kun kan beklage.
Derfor glæder jeg mig úmådelig meget til defragmenteringen.

Lad os allerede nu forsøge at defragmentere:

I dag står der fx i Kristeligt Dagblad (KD) under Ordet følgende:

"Dette ene må I ikke glemme, mine kære, at for Herren er én dag som tusind
år, og tusind år som én dag." (2.Pet. 3,8)

Da jeg læste det, klokken ca. 14-15, kom jeg úmiddelbart til at tænke på
"The MERCY of the Lord" (se denne 2002-10-15, CET 21:40 summertime)

Så blev jeg for-alvor nysgerig. Hva' har Gud mon for? tænkte jeg. KD plejer
i ugens løb under Ordet at komme ind på emner til Søndagsteksten.
Står der noget om 2.Pet. 3,8 på søndag? tænkte jeg.

Ja, det står der. Teksten til på søndag (DK-version) er:
25. Søndag efter Trinitatis
2Pet.3,3-13
Luk.17,20-33

...og det chokerede mig. Hør blot:

(Kristi genkomst)
Og da disciplene tog til orde og spurgte Ham: "Hvor, Herre?" svarede Han
dem: "Hvor ådselet er, dér vil gribbene flokkes."

Úmiddelbart kom jeg nemlig til at tænke på AIRPORT de la MaTT. 24,28 (se
denne 2002-10-09, CET 22:31)

Hva' mæ det "fly", som blev sendt afsted (se He 4,12 2002-10-09, CET 22:45)?

-

Hvad kan vi her-ud-af komkludere, Anders?

1.
At det tilsyneladende ikke hjalp spor, at jeg nu taler på dansk. Det er
stadigvæk den samme tossede idiot, der skriver!!!

OK. Men så lad mig dog endelig fortsætte: 14:19:40

DDADDY-Break (2002-11-13, CET 18:50:40):

- "Login."

Hej Far(mand)!
Shall we play a game of "Football", DADDY?

18:54:38

- "Yep."

Guds fred

Mogens Kall
The servant of Michael

[...]

2002-11-13, CET 16:3x - Wednesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
19 (0126)

This file has been send to