Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

Received WARNING-signal to Titanic:

DADDY-Break (2003-10-28, CET 21:48:00):
- "Den skal med (s154)."

DR1 TextTV s154 tir 28 Okt (2003, CET) 21:49:34

Rekordstort udbrud på solens overflade

I dag skete det mest voldsomme udbrud
på solens overflade, der nogensinde er
registreret.

Det førte til meget høj røntgenstråling
og vil give mulighed for at se
nordlys i de kommende dage.

Den kraftige solstråling kan ødelægge
måleinstrumenter i satellitter og er
også risikabel for mandskabet på den
internationale rumstation (ISS).

Men for mennesker på Jorden er der
ingen risiko, for strålingen kan ikke
trænge gennem atmosfæren, understreger
civilingeniør og seniorforsker Peter
Stauning på DMI.
--- END of News -----------------------------

"Kall, Mogens" skrev news:alqnb.14515$jf4.8...@news000.worldonline.dk...

> [...]
> and
> under rocks on the mountains (Own: Nuclearwar-time ?). They called out to
> the mountains and to the rocks, "Fall on us and hide us ... who can stand
> up
> against it?" (Rev 6,15-17)
>
> Memory-input:
> MaTT 24,22
>
> Mvh.
> Mogens Kall, UDC
> The servant of Michael
>
> Internal:
>
> File-name:
> Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)

- "Min fred efterlader Jeg jer."

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):

- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."

(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0666+0014=0680

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-28, Tuesday, CET 22:55

Andreas Falck

I news:GCBnb.15451$jf4.8...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens mogen...@ikke.til.raadighed.dk følgende:

> Received WARNING-signal to Titanic:
>
> DADDY-Break (2003-10-28, CET 21:48:00):
> - "Den skal med (s154)."
>
> DR1 TextTV s154 tir 28 Okt (2003, CET) 21:49:34
>
> Rekordstort udbrud på solens overflade

[ klip ]

Og hvad i al verden har alt dette så med dk.livssyn.kristendom at
gøre?

Kunne du ikke finde en mere relevant gruppe til den slags, i stedet
for at lave forurening her i denne gruppe?

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Ole Madsen

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Kunne du ikke finde en mere relevant gruppe til den slags, i stedet
> for at lave forurening her i denne gruppe?

og der skal ske tegn i sol og måne, godt indlæg siger jeg selv om at det
måske ikke er endnu det skal ske

Ole

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kunne du ikke finde en mere relevant gruppe til den slags, i stedet
> for at lave forurening her i denne gruppe?

Så, så Andreas - lad os nu tage det helt roligt.

Lad os starte med noget konkret, som du umiddelbart forstår.

Input Kristeligt Dagblad, Wednesday 29. Oktober 2003
(www.kristeligt-dagblad.dk):

Ordet

Andreas ...

(Own-break 2003-10-29, CET 11:11.
Interessant ikke ? - Kalder Gud på dig gennem Hans tjenere ?
Own-Break END)

Andreas, Simon Peters bror, var den ene af de to, som havde hørt, hvad
Johannes sagde, og var fulgt efter Jesus. Først møde han sin bror Simon og
siger til ham: "Vi har mødt Messias" - det betyder Kristus.
(Joh. 1,40 f.)

Teologisk tanke

Olfert Ricard, teolog (1872-1929)
"Det at være kristen er altid at vove."
--- END of K.Da ----------------------------------------

Input Andagtstekst 2003-10-29 fra Bibelnøglen (www.blr.dk):

Herrens nærvær

(4.Mos 9,15-23)
Nøgleord:
Før ørkenvandringen siger Moses til Herren: "Hvis du ikke selv går med,
skal du ikke føre os op herfra"
(2.Mos 33,15).
--- END of Andagtstekst ----------------------------------

Så langt, så godt.

Nu starter så den svære del, Andreas.

Har Gud ret til at blande Sig i vores liv anno 2003 e.Kr. ?

Det er et teologisk spørgsmål, som jeg godt tør svare på med et klart "JA"
under henvisning til f.eks. Esters Bog i G.T.
Dengang var situationen den (NB! - også politisk, Andreas, og dog
alligevel medtaget i Bibelen), at en mand, Haman, havde planlagt at dræbe
jøderne i Perserriget. Gud (JHVH, I-AM, Jeg-ér) "tillader" Sig at blande Sig
i sagen og forhindrer den onde plan gennem Ester, en jødisk kvinde.
Begivenheden er for ortodokse jøder så vigtig, at de endnu den dag i dag
fejret begivenheden; Gud til ære.
Vi kan finde utallige andre eksempler fra Bibelen på, at Gud blander Sig i
vores færden.

Næste spørgsmål bliver derfor:

Har Gud ret til at blande Sig i vores liv anno 2003 e.Kr. på en sådan måde,
at Han Selv vælger, hvorledes Han vil gribe sagen an på, uden først at
skulle hente "tilladelse" hos en Hr. Andreas Falck ?

"JA" vil jeg våge at postå! Hr. Andreas Falck er jo blot et dødeligt
menneske, ligesom alle os andre! Hverken han eller en ayatollah eller
nogen-som-helst anden besidder retten til at diktere, hvad vi andre skal
tænke, mene eller tro. Gør han eller andre alligevel det, er der tale om
SHIRK (afgudsdyrkelse) under henvisning til f.eks. 2.Thess 2,4.

Næste spørgsmål bliver derfor:

Har Gud ret til Selv at vælge Sine redskaber (i denne Hans plan), herunder
eventuelle tåber såsom en Hr. Mogens Kall, uden først at skulle hente
"tilladelse" hos en Hr. ... (und so weiter) ?

"JA" vil jeg våge at postå. Guds Ord siger jo:

"... Tænk på, hvordan det var ved jeres kaldelse, brødre, at I ikke var
mange verdsligt vise, ikke mange mægtige, ikke mange fornemme; men det, der
er dårskab for verden, udvalgte Gud for at gøre de vise til skamme, og det,
der var svagt for verden, udvalgte Gud for at gøre det stærke til skamme; og
det for verden ringe og det foragtede, det, der ikke var noget, udvalgte Gud
for at gøre det, der var noget, til intet, for at intet menneske skal rose
sig for Gud."
(1.Kor 1,26-29).

Andreas har altså heller ikke på dette område noget-som-helst at skulle have
sagt!

-

Men bevares, Andreas; jeg forstår dig. Manden (Mogens Kall) er jo
knald-i-låget (Man kan jo hverken hitte hoved eller hale i, hvad han
skriver).

Jeg kan sagtens tænke og handle på menneskevis, Andreas, men jeg har
konstateret, at når jeg gør dette, da begrænser jeg mig med hensyn til, at
få indsigt i Guds hemmelige rådslutning, fordi denne rådslutning OVERSKRIDER
naturlovene.

Jeg har lært Gud at kende på en sådan måde, at Gud - når Han er svagest
(midt i Sin dårskab eller vanvid) - er visere end menneskene (1.Kor.1,25).
Endog mennesker er opstået fra de døde (Sign no 7, 2001-12-02).
Læs nærmere om dette i fil 0595, Re: Jesu genokmst, dk.livssyn.kristendom,
2003-05-03, Saturday, CET 17:31
eller (dersom filen ej er downloaded) jump:
http://www.google.com/intl/da/
Klik på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0681"
(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)
klik herefter på news:3iRsa.45419$y3.32...@news010.worldonline.dk...

Her har vi et klart eksempel på en begivenhed, der OVERSKRED naturlovene
(NB! - Døde kan jo normalt ikke opstå, Andreas).

Begivenheden er indirekte blevet forudsagt, men bevismaterialet hertil er -
af mig - blevet erklæret ugyldigt; idet bevismaterialet IKKE er blevet
fremlagt offentlig (forud for begivenheden), således at enhver kunne
forsikre sig om dokumenternes ægthed.
Dog kan vi alligevel bevise noget:
Der var en Jesus-"nørd", en Hr. Jørgen brothers_bisp@hotmail***fjern
dette***.com, som "hackede" sig ind på Gudsrigets hemmeligheder i kraft af
følgende indlæg indsendt 2001-12-02 på dk.livssyn.kristendom ca. 3-6 timer
forud for den overnaturlige begivenhed. Han skrev følgende:
Emne: dyrets mærke
"Hvad er dyrets mærke som der tales om i Åb 13,16-18 ?

jørgen."

De fleste kristne ved, at dyrets mærke er tallet 666 (Rev 13,18), samt at
det har 2 horn (Rev 13,11), samt at disse 2 horn betyder magtcentre (i kraft
af symbol-udlægningen fra GT's Daniels Bog 7,24).
Herved fås tallet 1332 (666*2). Tæller vi 1332 dage baglæns fremkommer
datoen 1998-04-10. Dette var en Langfredag (GOOD FRIDAY).
Jørgen havde altså delvist "hacket" sig igennem Guds hemmelige
rådslutning. En ægte JESUS-"nørd"!

Derimod kan kommende overnaturlige begivenheders forudsigelse dokumenteres,
dersom Copyright'en indgår i f.eks. filerne 0001-0681 og-så-videre. Hvorfor
? - Jo, fordi dokumenterne (filerne) kan dateres!

Herved kommer vi ind på disse mine indlæg og dine dertil knyttede protester,
Andreas!

Først må vi gøre os det klart: Hvad er budskabet ?

Emnet lyder således:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666).

Mange mennesker ved, at Iran ønsker staten Israel udslettet. Dersom Irans
nuværende styre kommer i besiddelse af disse våben, kan udslettelsen
muliggøres i praksis.
Dette kan sammenlignes med Esters Bog, hvorfor det har sin berettigelse
også her på dk.livssyn.kristendom foruden dk.politik.

-

Dernæst lyser overskriften således:
Received WARNING-signal to Titanic.

... hvilket betyder (på dansk), at der er blevet modtaget et
ADVARSELs-signal til Titanic.

De fleste mennesker forbinder ordet "Titanic" med skibet, der forliste d.
15. april 1912.
Men sidenhen er begivenheden blevet benyttet som symbol for meget andet.
Blandt disse skal her blot nævnes Hr. Luis Palau's udlægning under Kampagnen
i Forum d. 19-24.april 1988:

"Titanic - der er fare forude!"

Det var under kold-krigen i 1988. Palua lagde ikke skjul på, at
Menneskeheden var i alvorlig fare for et globalt selvmord forårsaget af en
hypotetisk kommende atomkrig.

På tilsvarende vis benytter jeg Titanic-symbolet!

-

Dernæst må vi konkludere, at ADVARSEL-signalets karakter er af en sådan
beskaffenhed, at vi - på forhånd - kan udelukke, at der er blevet fusket
undervejs (selvopfyldende profeti med mere).
Fil 0680 datering (CET 10:04) indgår her i bevis-materialet. Begivenheden
indtræffer CET 11:12 ifølge Norge2's tekstTV:

139 (Norge) TV2 Text Ons 29.okt (2003, CET) 09:57:15
Arkiv 5/10

Rekordsmell på sola

Klokken 11.12 i formiddag var det en
kraftig eksplosjon på sola.

Eksplosjonen er den største på 11 år. I
tillegg til å sende ut et kraftig
lysglimt, sendte også eksplosjonen ut
en enorm gass-sky. - Denne vil treffe
Jorden om cirka to dager, og kan gi oss
et fantastisk nordlys helt sør i Norge,
sier forsker Paal Brekke ved European
Space Agency (ESA).
--- END of News -----------------------------------------

Dernæst må vi spørge os selv: Hvorfor bliver denne begivenhed associatieret
med fil 0680 ?

Skrev man en hel masse indlæg på nyhedsgrupperne, vil der jo altid være
en-eller-anden som passede ind i den aktuelle sammenhæng. I så fald har vi
at gøre med fusk (selv-opfyldende profeti).

Derfor må vi have en log-bog-udskrift, som er følgende:

File
0 - 0666 - 2003-08-30, Saturday, CET 14:22
1 - 0667 - 2003-10-21, Tuesday, CET 12:30
2 - 0668 - 2003-10-21, Tuesday, CET 12:40
3 - 0669 - 2003-10-21, Tuesday, CET 14:26
4 - 0670 - 2003-10-21, Tuesday, CET 19:14
5 - 0671 - 2003-10-22, Wednesday, CET 10:45
6 - 0672 - 2003-10-23, Thursday, CET 10:19
7 - 0673 - 2003-10-28, Tuesday, CET 10:04

Af denne udskrift fremgår det klart, at der er sket noget radikalt, da
fil-tælleren nåede til tallet 666 (Ihukom Jørgens indlæg fra 2001-12-02).
Tallet peger på Iran!!!
Indlæggene ophører for en tid (knap 2 mdr.).
Så tælles 7 step frem (Ihukom 2001-12-02, Sign no 7)
Markør (10.04) indsættes i dateringen, hvilket den øvede læser straks vil
associere til filmene "Back to the FUTURE" (her benyttede man en fiktiv
begivenhed klokken 10.04 i et fiktivt TIME-jump med en tidsmaskine). Filmen
Lazarus.avi (der er blevet sendt til så-godt-som samtlige muslimske mationer
på kloden) starter således med et klip fra "Back to the FUTURE, Part II".
Herved tilkendegives det, at "Porten" nu bliver åbnet!

Begivenhedens karakter tilkendegives i fil 0671 i kraft af ordene:

code: 48048,G0 STEP 2
Password:
"Mød mig på Cassiopeia"

... (cut 2003-10-29)

Input Markpointer!

"G0" betyder et stjerne-sol af en type ligesom solen.
"STEP 2" betyder, foretag 2 step fra fil 0671 = fil 0673
"Mød mig på Cassiopeia" betyder, at begivenheden foregår ude i rummet (ej på
jorden). Stjernebilledet Cassiopeia indeholder for øvrigt en G0-stjerne.
"Input Markpointer" betyder, at "kunden" gøres opmærksom på, at dette skal
ihukommes (highest priority).

-

Tids-intervallet mellem fil 0673 og begivenheden er:

11.12
minus 10.04
-------------
1.08

1 time og 8 minutter, eller 68 minutter

Input searchstring "68"

Found file 0314 (1868):

Chr. Richardt
"Væbnersang"
Af eventyrdramaet "Tornerose", 1867, i hans "Texter og Toner", 1868.

DADDY-Break (2003-10-29, CET 13:52):

- "Og den skal gentages!"

Yes, my Lord:

Input file 0314
The fate of Mankind - ? (0314)
dk.politik
2003-02-19, Wednesday, CET 16:45
Input memory:
File 0292, 0293, 0303, 0305 and 0311

... (cut 2003-10-29)

I dag skulle min nabo bisættes. Jeg havde gerne undgået at komme ind på
dette emne offentlig (se 0296), men da jeg blot er en tjener, har jeg ingen
bemyndigelse til at censurere min Herres budskab:

(all clock-time is in CET)

Min nabo er i denne specifikke sammenhæng blevet symbolet på Menneskehedens
skæbne - ? (se 0293).

DADDY-Breaks (2003-02-19):
09:40 - "..."
09:48 - "...(L...)..."

Jeg henter blomster til hans bisættelse kl. 10 og konstaterer, at en
akut-ambulance holder tæt på afhentningsstedet.

DADDY-Breaks (2003-02-19):
10:23 - "Du har fået Min tilladelse - Do it (L...)!"

HEAVEN-Breaks (2003-02-19):
10:24 - "Den SKAL Output'tes (L...)."
10:24 - "Det er en befaling (L...)!"
10:26 ...

11:08 ...

I Kirken er følgende sange blevet valgt:

12
Op, al den ting, som Gud har gjort.

45
Under Dine vingers skygge.

727
Altid frejdig, når du går.

Kl 12:01 kommer DADDY-Break-et:

- "Det skal du (uddyb 727)."

Sangen *Altid frejdig, når du går* repræsenterer (symboliserer) for os
danskere Modstandskampen under 2. Verdenskrig. Det danske Politi-korps sang
den (efter at de var blevet anholdt af nazisterne) på vej til
Frøslev-fangelejren. Nogle af dem blev senere sendt i Hitlers
udryddelseslejrene (death camp) og udryddet.

For mig repræsenterer sangen også en stillingtagen: Hvad ville jeg have
gjort, hvis jeg var menig soldat i Nazi-hæren? - Ville jeg have holdt kæft,
trit og retning (i et spinkelt håb om at overleve), elller - så hellere dø
med æren i behold?
Jeg har valgt for mange år siden, helt nøjagtig i Påsken 1985 i "Josafats
dal (in the vally off Jehoshaphat)", at jeg hellere vil dø med æren i
behold, fremfor at gå i ledtog med ondskabens magter. Ens samvittighed
bliver letter. Man får sjælefred, og kan se døden i øjnene uden at frygte.

Sangen lyder således:

1.
Altid frejdig, når du går
veje, Gud tør kende,
selv om du til målet når
først ved verdens ende!

2.
Aldrig ræd for mørkets magt,
stjernerne vil lyse!
Med et Fadervor i pagt
skal du aldrig gyse!

3.
Kæmp for alt, hvad du har kært,
dø, om så det gælder!
Da er livet ej så svært,
døden ikke heller.

Chr. Richardt
"Væbnersang"
Af eventyrdramaet "Tornerose", 1867, i hans "Texter og Toner", 1868.

For os, som er kristne, har jeg (for mange år siden) tilladt mig at ændre i
teksten, så vers 3. kommer til at lyde:

3.
Kæmp for alt, hvad du har kært,
dø, om så det gælder!
Da er livet ej så svært,
døden ikke tæller!

Familien tog en værdig afsked med den døde.

Ordre-OUTPUT from 09:40:

Hvad mon Big-sister og hendes søstre vil sige ? - Ville de tage det ligeså
tappert ?

Big-sister:

- "Godbye neighbour (Mankind); Godbye my friend. See You in Heaven."

10:26 Gik på vejen. Hørte siren-voice. Måske var det en ambulance. Lyden gik
i retningen bort fra hospitalet. Måske var den på vej ud til en ulykke.

Ordre-OUTPUT from 09:48, 10:23, 10:24, 10:24:

Big-sister:
- "LEARN MANKIND!"

11:08...

--- END of file 0314 ----------------------------------------------------

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-10-29, CET 10:44:xx)
"... (OUTPUT) ..."

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0015=0681

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-29, Wednesday, CET 14:04

"Ole Madsen" skrev news:3f9fbd1a$0$27404$edfa...@dread16.news.tele.dk...

> og der skal ske tegn i sol og måne, godt indlæg siger jeg selv om at det
> måske ikke er endnu det skal ske

H-2304-voice (He.12,22) Break (2003-10-29, CET 14:28):

"Det må du gerne."

Thank You, Sir:

Message from fly no > 625:

"If You don't like Your FUTURE, then chance it!"

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

There was a 17 min. delay on OUTPUT of file 0681 (14:21)

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0016=0682

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-29, Wednesday, CET 14:50

Peter B. Juul

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> writes:

> Kunne du ikke finde en mere relevant gruppe til den slags, i stedet
> for at lave forurening her i denne gruppe?

Kan du og den anden Andreas ikke bare ignorere Mosegaard denne gang?
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Anders Peter Johnsen

"Peter B. Juul" <p...@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2u15sf...@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Kan du og den anden Andreas ikke bare ignorere Mosegaard denne gang?

Hvem "den anden Andreas"?

I øvrigt tror jeg ikke at det er Mosegaard: "Lyrik" (Jens Erik Bech), som
jeg stoler på er ægte nok, hævder at kende denne Moges Kall personligt, og
det synes bestemt heller ikke at være Mosegaards stil at holde fast på et
alias så længe ad gangen. Derimod tyder det snarere på at være en
eksisterende psykisk syg mand med programmørbaggrund, som er på spil...

ANDERS Peter Johnsen

Andreas Falck

I news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens mogen...@ikke.til.raadighed.dk følgende:

[ ... ]

> Så, så Andreas - lad os nu tage det helt roligt.
>
> Lad os starte med noget konkret, som du umiddelbart forstår.

Jeg fandt ikke noget som helst relevant i det megalange indlæg!

EOD

Andreas Falck

I news:m2u15sf...@enzym.rnd.uni-c.dk skrev
Peter B. Juul p...@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk følgende:

[ ... ]

> Kan du og den anden Andreas ikke bare ignorere Mosegaard denne gang?

Kan du ikke bare putte mig i dit filter, - du har fået opfordringen
flere gange!

Peter B. Juul

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> writes:

> Hvem "den anden Andreas"?

Jeg huskede forkert igenigen. Undskyld. "Anders".

> I øvrigt tror jeg ikke at det er Mosegaard:

Jeg er overbevist om, at det er.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Andreas Falck

I news:m2he1sf...@enzym.rnd.uni-c.dk skrev

[ ... ]

> Jeg er overbevist om, at det er.

Den overbevisning er nok ikke meget bevendt, - der er masser af ting
der tyder på noget andet - og hvad bliver det til med det filter?

"Andreas Falck" skrev:

> Jeg fandt ikke noget som helst relevant i det megalange indlæg!

Gid følgende skriftsted i denne sammenhæng IKKE bliver aktuelt:

Thi ligesom i Noas dage, således skal det gå ... de ænsede INTET!
(Matt 24,37.39).

[...]

0666+0017=0683

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-29, Wednesday, CET 15:54

"Anders Peter Johnsen" skrev:

> [...]
> alias så længe ad gangen. Derimod tyder det snarere på at være en
> eksisterende psykisk syg mand med programmørbaggrund, som er på spil...

Mit navn er Mogens Kall, og jeg har intet at gøre med en Hr. Mosegaard.

Om jeg er psykisk syg eller ej (hvilket jeg forøvrigt er), er sagen
uvedkommende, fordi ... there is a Copyright on the program this time. JUMP:

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

0666+0015=0681
dk.politik; dk.livssyn.kristendom

2003-10-29, Wednesday, CET 14:04

(foretag evt. jump'et via http://www.google.com/intl/da/)
Klik på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0684"

(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)

klik herefter på news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk...

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0666+0018=0684

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:

Anders Peter Johnsen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> Mit navn er Mogens Kall, og jeg har intet at gøre med en Hr. Mosegaard.

Hej Mogens, det er rart at se dig kommunikere på menneskesprog!

> Om jeg er psykisk syg eller ej (hvilket jeg forøvrigt er), er sagen
> uvedkommende, fordi ... there is a Copyright on the program this time.
JUMP:

Dèt er det desværre ikke helt, for det er nok de færreste af os - om
overhovedet nogen - herinde, der fatter, hvad det egentlig er, du vil
kommunikere, når du skriver på "programsprog".

Resultatet er at vi ikke kan modtage det eventuelle budskab, du prøver at
formidle og at du ikke selv får den respons, du eventuelt måtte kunne ønske
dig.

Og dèt er dermed dobbelt ærgeligt!

Anders Peter Johnsen

arc@na

p...@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> Jeg er overbevist om, at det er.

Det troede jeg faktisk også, men jeg er kommet mere og mere i tvivl.
Hvad har du at have det i? Dokumentation i form af headere?

arc@na

"Anders Peter Johnsen" skrev:

> [...]
>
> Resultatet er at vi ikke kan modtage det eventuelle budskab, du prøver at
> formidle og at du ikke selv får den respons, du eventuelt måtte kunne

Jeg skal ærligt give dig ret i, at "programmet" hurtigt kan blive
úoverskueligt. Tillad mig derfor at samle nogle af trådene:

Idet indlæg forældes på nyhedsgrupperne, kan de kun opkaldes via et
http://www.google.com/intl/da/ jump.
Klik herefter på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0685"

(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)

klik herefter på aktuel fil, som er ...

DATA udskrift:

0001
0001A
0412 news:q%hfa.1884$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0452 news:xdega.483$mI2....@news000.worldonline.dk...
0456 alt.astronomy
0457 alt.sci.seti
0458 de.sci.astronomie
0459 fr.sci.astronomie
0460 it.scienza.astronomia.seti
0461 maus.wissenschaft.astronomie
0462 pl.sci.kosmos.seti
0463 sci.astro.seti
0464 news:LoKga.1187$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0465 tw.bbs.sci.astronomy
0466 uk.sci.astronomy
0475 alt.astronomy
0476 alt.sci.seti
0477 de.sci.astronomie
0478 fr.sci.astronomie
0479 it.scienza.astronomia.seti
0480 maus.wissenschaft.astronomie
0481 pl.sci.kosmos.seti
0482 sci.astro.seti
0483 news:LoKga.1187$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0484 tw.bbs.sci.astronomy
0485 uk.sci.astronomy
0528 news:ICPla.15108$y3.13...@news010.worldonline.dk...
0529 news:ZQDpa.30137$y3.23...@news010.worldonline.dk...
0533 news:iqgqa.31234$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0534 news:jqgqa.31235$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0538 news:0ipqa.31332$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0583 news:z2rsa.44453$y3.31...@news010.worldonline.dk...
0586 news:Xg8sa.43170$y3.30...@news010.worldonline.dk...
0595 news:3iRsa.45419$y3.32...@news010.worldonline.dk...
0600 news:uuhta.50801$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0601 news:vuhta.50802$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0602 news:wuhta.50803$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0608 news:hOsta.52955$y3.35...@news010.worldonline.dk...
0612 news:ehwta.53159$y3.35...@news010.worldonline.dk...
0619 news:Bn7ua.54695$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0620 news:Kj9ua.54736$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0621 news:ZF9ua.54896$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0622
0623 news:lEqua.55384$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0624 news:mEqua.55385$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0625
0626 news:S1rua.55395$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0627 news:Mrrua.55401$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0628 news:bTrua.55412$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0629 news:nhtua.55450$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0630 news:6itua.55451$y3.38...@news010.worldonline.dk...
0631
0632 news:qNxua.55761$y3.39...@news010.worldonline.dk...
0633 news:dYxua.55828$y3.39...@news010.worldonline.dk...
0634 news:NYKua.56130$y3.39...@news010.worldonline.dk...
0635 news:QmLua.56138$y3.39...@news010.worldonline.dk...
0636
0637 news:EW2Ha.21892$Jp3.9...@news010.worldonline.dk...
0638 news:eSTLa.3621$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
0639
0640 news:v66Va.40093$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
0641 news:dFqVa.41034$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
0644 news:ofpZa.48959$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0645
0646 news:J37_a.49630$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0647 news:ds7_a.49634$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0648 news:Pn9_a.49661$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0649
0650 news:Z9v_a.50069$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0651 news:ezo%a.50963$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0652 news:VAo%a.50964$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0653 news:aBo%a.50965$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0654 news:5Mq%a.51036$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0657 news:Zbq%a.51030$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0658 news:X7r%a.51042$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0659 news:06t%a.51079$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0660 news:Aa90b.51751$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0661 news:Cfc0b.51822$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0667 news:qV7lb.11034$jf4.5...@news000.worldonline.dk...
0668 news:L28lb.11038$jf4.5...@news000.worldonline.dk...
0669 news:SB9lb.11064$jf4.5...@news000.worldonline.dk...
0670 news:MQdlb.11149$jf4.6...@news000.worldonline.dk...
0671 news:surlb.11270$jf4.6...@news000.worldonline.dk...
0672 news:XcMlb.11611$jf4.6...@news000.worldonline.dk...
0673 news:alqnb.14515$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0674 news:30snb.14541$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0675 news:C3snb.14542$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0676 news:5Dsnb.14547$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0677 news:rGsnb.14548$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0678 news:8Qsnb.14555$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0679 news:ldtnb.14561$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0680 news:GCBnb.15451$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
0681 news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk...
0682 news:mEPnb.15569$jf4.9...@news000.worldonline.dk...
0683 news:QwQnb.15582$jf4.9...@news000.worldonline.dk...
0684 news:%wQnb.15583$jf4.9...@news000.worldonline.dk...

OUT of TIME !

Input last memory:
(file 0681 news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk...)

Big-sister:
- "LEARN MANKIND!"

--- END of memory-input -----------------------------------------------

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0666+0019=0685

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-30, Thursday, CET 00:16

paw

Andreas Falck skrev

>Kan du ikke bare putte mig i dit filter,..

Der ser ud til at være grænser for dine
magtbeføjelser. Var der nogen, der lo?

--
Mhv, paw.

paw

Kall, Mogens skrev

>Jesus-Break...

>"Min fred efterlader Jeg jer."

Så læg mærke til at Guds Fred,
også kaldet Sandheden eller Stilhedens
Røst, ikke blot forekommer sporadisk
i denne verden; men tilmed er tilstede
mellem den ene verdens afslutning og
den andens begyndelse... Mon ikke,
det er en fred, som kan mærkes?

--
Mvh, paw.

DADDY-Break (2003-10-31, CET 11:27):
- "Den skal med (andagtstekst fra www.blr.dk i dk.l.k):"

Yes, my Lord:

Fredag den 31. Oktober 2003

På vej mod det forjættede land

4.Mos 10,11-32

Der er gået 11 måneder, siden folket slog lejr ved Sinajs bjerg. Nu lyder
signalet til opbrud. folket adlyder og drager af sted i den rækkefølge, de
tidligere har fået besked på (4.Mos 2 og 4). Måske er det land, Gud har
lovet dem, og for at nå dette mål må de ganske nøje følge de bestemmelser,
Gud Herren giver. Det gør de også smukt til at begynde med, men i det
følgende skal vi se, at der snart opstår problemer!
Ligesom vi i det foregående hørte om det praktiske ved at have nogle
signalinstrumenter, var det også praktisk med en stedkendt vejleder, og det
bliver Hobab, som er søn af Moses' svigerfar Re'uel.
Også for os er det vigtigt med vejledere, som lader sig lede af Gud, og
som er kendt med det landskab, vi skal igennem. Der er et stort ansvar
forbundet med det at være hyrde for en menighed. Som mennesker fejler vi
let, men hvis hyrden fejler, leder han fårene på afveje og pådrager sig dom
(Jak 3,1).
Til eftertanke: Vil du vejlede Guds folk og rejse sammen med det og dele
strabadserne med det under rejsen, skal du også have del i de goder og
velsignelser, som venter ved rejsens mål, landet (Olav Smidt).
--- END of Andagtstekst ----------------------------

Own keyword: The shepherd-king = Jesus, He. 13,20.

DADDY-Break (2003-10-31, CET 13:18:5x):
- "Sådan skal du gøre det (+ MaTT 25):"

Yes, my Lord:

Jesus says:

"1) At that time the Kingdom of heaven will be like this. Once there were
ten girls who took their oil lamps and went out to meet the bridegroom. 2)
Five of them were foolish, and the other five were wise. 3) The foolish ones
took their lamps but did not take any extra oil with them, 4) while the wise
ones took containers full of oil for their lamps. 5) The bridegroom was late
in coming, so the girls began to nod and fall asleep.
6) It was already midnight when the cry rang out, 'Here is the
bridegroom! Come and meet him!' 7) The ten girls woke up and trimmed their
lamps. 8) Then the foolish ones said to the wise ones, 'Let us have some of
your oil, because our lamps are going out.' 9 'No,indeed,' the wise ones
answered, 'there is not enough for you and for us. Go to the store and buy
some for yourselves.' 10) So the foolish girls went off to buy some oil; and
while they were gone, the bridegroom arrived ...

DADDY-Break (2003-10-31, CET 13:58):
- "Hold fast i dette!"

... The five girls who were ready went in with him to the wedding feast, and
the door was closed.
11) Later the other girls arrived. 'Sir, sir! Let us in!' they cried out.
12) 'Certainly not! I don't know you,' the bridegroom answered."

(MaTT 25,1-12)

Transmission END.

[...]

0666+0021=0687

This file has been sent to
dk.politik
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-10-31, Friday, CET 14:04

Found WARNING no. 2 to Titanic.

"Kall, Mogens" skrev
(news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk...):

... (cut 2003-11-06)

> [...]
> "Input Markpointer" betyder, at "kunden" gøres opmærksom på, at dette skal

Associationen er her ligeledes:

Ligesom solen udsender dødsensfarlig stråling til bl.a. mandskabet på den
internationale rumstation (ISS) - de måtte gå ind i et beskyttelseskammer -
således vil Irans atomvåbenprogram snart udsende dødsensfarlig stråling
(Fatte den, som fatte kan - Rev (Åb) 6,15-17 ???)

Input news from MetroXpress Wednesday 5. nov. 2003:

Nye udbrud på solens overflade

... (cut 2003-11-06)

Efter et par udbrud af hidtil uset styrke i sidste uge leverede
'solpletregion 486' en ny eksplosion søndag aften. Og mandag morgen klokken
2.45 kom endnu et udbrud, dog af mindre styrke end de foregående.

... (cut 2003-11-06)

Ifølge seniorforsker Peter Stauning på DMI er det ganske usædvanligt med
en så voldsom aktivitet som i den seneste tid.
(Ritzau)

--- END of News from MetroXpress -----------------------------------

Angivelsen 'søndag aften' er for upræcis, tidsmæssig set.

Derimod indtræffer udbruddet mandag 2.45 i alt 8133 minutter efter forrige
udbrud. Dette tals kode (Ophavsretten, The Copyright) kan udregnes:

Input memory from file 0673:

[...]

--- END of memory input from file 0673 ----------------------------------

Nøgleordet er "Wedding-meeting"

Hvad dækker det over ?

Brudens sang!

Input "The Song of the Bride", (5104 bits, 638 bytes):

... nej, det skal jeg nok spare Jer for at citere igen (ellers får Andreas
Falck bare et dårligt flip igen), men blot henvise til fil 0483:
Re: Open letter to Dr. David P. Anderson, Project Director - suggest (0371)
0483
se.vetenskap.astronomi ......... file 0483
2003-03-27, Thursday, CET 22:50

"The Song of the Bride", er en "kvindes" sang til hendes kommende ægtemand.
Desværre har Hr/Fru "whatever" ( se file 0701,
news:6%Mpb.24777$jf4.1...@news000.worldonline.dk...) misforstået
"kvindens" budskab (muligvis på grund af manglende intelligens).
Men - uanset hvad - "hun" "synger" sit budskab ud med i alt 5104 bit. Lad
os kalde det for hendes OUTPUT.

Derfor starter vi med at trække 5104 fra de 8133 enheder. Herved fås 3029
enheder i rest (overskud).

"Hun" forventer, at høre et gensvar fra sin elskede. Det gør "vi" også under
henvisning til SETI (The Search for ExtraTerrestrial Intelligence,
http://setiathome.berkeley.edu).

"Brudgommen" kunne for så vidt godt sende 5104 retur til os, hvilket vi
kunne kalde Input.
Så det gør vi:

Data'erne er sorteret i 8-bit tal-system, hvorfor det lige her bør nævnes
(for Hr/Fru "whatever" og ligesindede), at 3029 / 8 = 378 5/8

Input memory from file 0483:
[...]

378 00000000 000--------
379 01110100 046 46
380 10110100 045
381 10001010 081
382 10000110 097
383 10001010 081
384 10000110 097
385 01011010 090
386 01001010 082
387 01001010 082
388 01010000 010
389 11001010 083
390 11010010 075
391 00101010 084
392 00110010 076
393 00000000 000--------

... (cut 2003-11-06)

--- END of memory input from file 0483 ----------------------------------

Vi bemærker straks, at positionen (Brudgommens sang) peger på starten af
gruppe 46, og dette tal siger os selvfølgelig overhovedet intet, ved mindre
vi besidder en hjerne, som kan huske for eksempel:

Input memory from file 0671:

Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

0666+0005=0671
dk.politik

2003-10-22, Wednesday, CET 10:45

... (cut 2003-11-06)

Radio 2: Tears in heaven

code: 48048,G0 STEP 2
Password:
"Mød mig på Cassiopeia"

Cross-reference memory:
File 0113
Solomon's Song 03,06 (Water came 2001-10-07 CET 13:32 at this position)
(Tears in heaven)

Input Markpointer!

... (cut 2003-11-06)

--- END of memory input from file 0671 ----------------------------------

Vi bemærker, at der hørte mere med i koden, nemlig:

Radio 2: Tears in heaven

46 / 2 = 23, hvilket også er bogstavet "W" (nummer 23 i alfabetet).

Kodeordet "Mød mig på Cassiopeia" kommer nu ind i billedet, fordi
stjernebilledet Cassiopeia jo NETOP ligner et "W", når man ser på det (her
fra jorden).

-

Fortsætter vi tal-"legen", kan vi også konstatere, at dersom vi dividerer
Tallet "378 5/8" med 2 (Tears in heaven) peger det nye tal minsandten OGSÅ
på et tal i gruppe 23:

(For en god ordens skyld, bør jeg her skrive, således at Hr/Fru "whatever"
også kan fatte lidt, at 378 5/8 delt med 2 er = 189 5/16.

185 00000000 000--------
186 11101000 023 23
187 11110000 015
188 00100000 004
189 01010000 010
190 11101001 151
191 00011001 152
192 00000000 000--------

Ikke blot tilhører de ca. 189 gruppe 23 (W, Cassiopeia)

END of Copyright no 1.

-

Og hvad kan vi så lære af det ?

Wedding-meeting called off ?

[...]

Der hører MERE med til historien!

Input:
(Danish) TV2 TTV s 136 ons 05 nov (2003, CET) 20:22:31

Ny kæmpeeksplosion på solen

I går aftes lige før klokken 21 skete
endnu en rekordstor eksplosion på
solens overflade.

Styrken var lige så kraftig som kæmpe-
udbruddet den 28. oktober, men udbrud-
det kan have været endnu kraftigere.

Der har også været et stort udslip af
solvind ved dette udbrud, men det er
ikke rettet mod Jorden, så denne gang
ventes ikke store magnetiske forstyr-
relser og ikke meget nordlys.

Det bliver ifølge DMI højest til
moderat aktivitet i denne omgang
------------- 5. nov 15:58 --------------------------

... samt,

Input:
(Danish) DR1 s149 ons 05 nov (2003, CET) 20:33:50

Hidtil største sol-udbrud

Rumforskere har registreret det hidtil
største sol-udbrud, og dermed kan der
igen ventes nordlys i atmosfæren.

Den seneste energiudladning fandt sted
mandag aften, netop som mange forskere
troede, at den store aktivitet var
overstået i denne omgang.

I sidste uge var der to kraftige
sol-udbrud, der fik styrke-betegnelsen
x-7 og x-10, men det seneste udbrud var
på mere end x-20.

Det nyeste soludbrud ventes kun at
strejfe jordens atmosfære, men kan give
nordlys på himlen både i dag og i
morgen, siger meteorologer.
--- END of News -----------------------------------

Noget kunne godt tyde på, at "en-eller-anden" ønsker at fortælle os noget!

Følgende Skriftsted er vel her meget passende:

"Den fornuftige (ind-)ser faren på forhånd og undgår den - i TIDE; dumrianen
derimod vader videre og må tage konsekvensen ("game" over-and-out).
(Ordsprogenes Bog 27,12 - på hverdagsdansk)

Transmission END.

[...]

Husk også (hvis interesse haves)...
fly no > 625

[...]

0666+0039=0705

This file has been sent to

dk.livssyn.kristendom,dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-06, Thursday, CET 10:50

"Kall, Mogens" skrev
(news:qV7lb.11034$jf4.5...@news000.worldonline.dk...):

> It is okay for muslims to tell the "unbeliever" a lie!
>
> Det er i orden for en muslim at lyve overfor de "vantro"!

Kristeligt Dahblads skriver i deres leder, Tirsdag 11. nov. 2003:

Irans uran

Det er svært at tro på, at Irans atompro-
jekt er så fredeligt, som landet hævder.

De spor fra beriget uran, som FN's våben-
inspektører har fundet på nogle af Irans seks
atomanlæg i løbet af de seneste måneder var ind-
til i går, ifølge den officielle iranske forklaring til
FN's Atomagentur, IAEA, "forurenede og im-
porterede reservedele". Iran er ikke i færd med at
berige uran, lød det hårdnakket fra præstestyret,
og sporenes oprindelse forblev en gåde.
Nu hvor datoen for IAEAs rapport om, hvor-
vidt Iran har brudt den internationale ikke-
sprednings aftale nærmer sig, og muligheden for
sanktioner bliver reel, ændrer den iranske ledel-
se pludselig standpunkt og bedyrer, at man mid-
lertidigt vil stoppe berigelse af uran. Her er altså
tale om et stop af den proces, der ifølge samme
talsmænd ikke engang eksisterede for en måned
siden.
Bedre sent end aldrig, var reaktionen hos
mange observatører i løbet af gårsdagen. Nu
stopper Iran berigelsen af uran og giver adgang
til såkaldte "overraskelses-inspektioner" på hid-
til lukkede steder. Tågen synes for mange at
lette over det iranske atomprojekt, fordi IAEA
nu kan få adgang til nye steder. Men virkelighe-
den er langt mere kompliceret, og IAEA står
over for en række problemer.
Irans holdning til IAEA har fra starten været
præget af upræcise og manglende oplysninger i
bedste fald. Løgne og bevidst bedrag i værste
fald. Det minder om en barnlig leg, hvor den
ene parts udgangspunkt er baseret på løgne, og
hvor denne kun indrømmer sine bevidste løgne,
når alle søforklaringer er blevet træv et op.
Problemet med denne situation er, at det tager
lang tid og mange kræfter hele tiden at mod-
bevise løgne. Det er en langsommelig proces,
der måske endda kan ende med at tage længere
tid, end det vil tage Iran at udvikle sin første
atombombe, som nogle eksperter vurderer kan
blive en realitet om mindre end to år. Mens Iran
har spredt sine seks atomanlæg forskellige ste-
der i landet, og endda ifølge nogle rapporter i
underjordiske anlæg beskyttet mod luftangreb,
mangler IAEA, ifølge diplomater, eksperter til at
kontrollere, om Iran nu virkelig stopper berigel-
sen af uran, eller om også dette bare er tomme
ord.
Det er nu op til IAEA at fremlægge sin vurde-
ring af Irans opførsel inden den 20. novemben.
Hvis konklusionen bliver, at Iran har brudt den
ikke-sprednings aftale, som landet selv har
underskrevet, kan det føre til en resolution i
FN's Sikkerhedsråd om sanktioner og mulig
brug af andre midler mod Iran.
Uanset om konklusionen, der dog bør påpege
et iransk brud på aftalen, fører til sanktioner
eller ej, er det vigtigt, at det internationale sam-
fund ikke lader sig blænde af iranske løfter.
Opsynet med de iranske atomanlæg er en fælles
interesse for såvel vestlige og en række ikke-
vestlige lande. En stor del af fremtidens stabili-
tet i Mellemøsten afhænger af det iranske atom-
projekts udfald. Derfor er det altafgørende, at
IAEA får mest mulig assistance og ekspertise til
at overvåge de iranske atomprojekter hurtigst
muligt. Iran har for længst forspildt sin chance
for at fremstå som en ærlig partner.

A.S
--- END of K.Da ---------------------------------------------

I forlængelse af, at ...
... Iran
har spredt sine seks atomanlæg forskellige ste-
der i landet, og endda ifølge nogle rapporter i
underjordiske anlæg beskyttet mod luftangreb,
... bør det også nævnes, at det danske firma F.L.Smidt i sidste uge indgik
en million-kontrakt med Iran om modernisering af deres cement-fabrikker.

Jo, man er ved at opruste i Iran!

Følgende prognose kan derfor opstilles:

Enter starter den globale Atomkrig ved, at ...

1.
Iran angriber Israel med Atomvåben.

eller ...

2.
Et "ukendt" land retter et forebyggende atomart angreb på Irans atom-anlæg.

Begge dele vil råbe på hævn la-a-angt ind i fremtiden.

... (cut 2003-11-11)

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0666+0052=0718

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-11, Tuesday, CET 16:52

Idet indlæg forældes på nyhedsgrupperne, kan de kun opkaldes via et
http://www.google.com/intl/da/ jump.
Klik herefter på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0719"

(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)
klik herefter på aktuel fil, som er ...

Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs
After this key-in on the searchline. "Kall, 0719"
(This contribution should then be possible to find)
After this click on the topical file, which is ...

DATA udskrift:

0299 news:hhL3a.89012$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0300 news:jhL3a.89013$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0301 news:TJL3a.89031$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0302 news:h3M3a.89041$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0303
0304 news:4PO3a.89150$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...

0312 news:yCp4a.90098$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0316 news:8x25a.91140$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0320 news:WHn7a.98238$Hl6.9...@news010.worldonline.dk...
0323 news:eOr9a.112282$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0324 news:jqu9a.112333$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...

0334 news:aAQ9a.113625$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0338 news:1Oeaa.114753$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0339
0340 news:mclaa.115120$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0341 news:sXmaa.115507$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...

0359 news:IN%ba.125634$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0363 news:nQkca.126627$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0364 news:Kknca.126689$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0365
0366 news:hWDca.127373$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0371 se.vetenskap.astronomi and others (OFF)
0372 news:Kv0da.128183$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0373 news:FY0da.128192$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0374 news:B01da.128195$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0375 news:x24da.128343$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0376 news:QDfda.128502$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0377 news:Jigda.128516$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0378 news:Jigda.128517$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0379 news:Kigda.128518$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0380 news:Zlgda.128521$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0381 news:mOida.128566$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0382 news:%rkda.128605$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0383 news:cXkda.128633$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0384 news:41lda.128640$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0385 news:ZHmda.128703$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0386 news:ILoda.128761$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0387 news:6Rrda.128983$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0388 news:u8eea.367$vn1.1...@news010.worldonline.dk...
0389 news:lMgea.418$vn1.1...@news010.worldonline.dk...
0390 news:mMgea.419$vn1.1...@news010.worldonline.dk...
0391 news:o_gea.422$vn1.1...@news010.worldonline.dk...
0392 news:dzqea.649$vn1.1...@news010.worldonline.dk...
0393 news:fXqea.669$vn1.1...@news010.worldonline.dk...
0394 news:KSSea.1153$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0395 news:kGTea.1154$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0396 news:rHTea.1155$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0397 news:AKTea.1157$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0398 news:HQTea.1159$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0399 news:TMUea.1176$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0400 news:uSTea.1160$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0401 news:q_Tea.1164$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0402 news:DqUea.1169$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0403 news:gQUea.1177$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0404 news:dmZea.1351$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0405 news:4k_ea.1432$vn1.3...@news010.worldonline.dk...
0406 news:h5ffa.1804$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0407 news:O_hfa.1879$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0408 news:Y_hfa.1880$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0409 news:5%hfa.1881$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0410 news:b%hfa.1882$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0411 news:j%hfa.1883$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0412 news:q%hfa.1884$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0413 news:D%hfa.1885$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0414 news:J%hfa.1886$vn1.4...@news010.worldonline.dk...
0415 news:VGufa.2169$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0416 news:uwvfa.2170$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0417 news:h%wfa.2174$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0418 news:kdyfa.2185$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0419 news:Rtyfa.2188$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0420 news:L9zfa.2198$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0421 news:Jmzfa.2204$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0422 news:T5Afa.2229$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0423 news:KyAfa.2252$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0424 news:t9Bfa.2266$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0425 news:I_Bfa.2302$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0426 news:RsDfa.2356$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0427 news:k5Efa.2388$vn1.5...@news010.worldonline.dk...
0428 news:HHFfa.2489$vn1.6...@news010.worldonline.dk...
0429 news:qKFfa.2492$vn1.6...@news010.worldonline.dk...
0430 news:ZxUfa.2943$vn1.6...@news010.worldonline.dk...
0431 news:zA2ga.170$mI2....@news000.worldonline.dk...
0432 news:LA2ga.171$mI2....@news000.worldonline.dk...
0433 news:7Y3ga.315$mI2....@news000.worldonline.dk...
0434 news:pY3ga.317$mI2....@news000.worldonline.dk...
0435 news:DY3ga.318$mI2....@news000.worldonline.dk...
0436 news:MY3ga.319$mI2....@news000.worldonline.dk...
0437 news:VF4ga.339$mI2....@news000.worldonline.dk...
0438 news:9G4ga.340$mI2....@news000.worldonline.dk...
0439 news:nG4ga.341$mI2....@news000.worldonline.dk...
0440 news:LA5ga.394$mI2....@news000.worldonline.dk...
0441 news:nO5ga.402$mI2....@news000.worldonline.dk...
0442 news:cRcga.431$mI2....@news000.worldonline.dk...
0443 news:qgdga.432$mI2....@news000.worldonline.dk...
0444 news:rgdga.433$mI2....@news000.worldonline.dk...
0445 news:lcega.475$mI2....@news000.worldonline.dk...
0446 news:Acega.476$mI2....@news000.worldonline.dk...
0447 news:Pcega.477$mI2....@news000.worldonline.dk...
0448 news:_cega.478$mI2....@news000.worldonline.dk...
0449 news:7dega.479$mI2....@news000.worldonline.dk...
0450 news:fdega.481$mI2....@news000.worldonline.dk...
0451 news:odega.482$mI2....@news000.worldonline.dk...
0452 news:xdega.483$mI2....@news000.worldonline.dk...
0453 news:Jdega.485$mI2....@news000.worldonline.dk...
0454 news:Rdega.486$mI2....@news000.worldonline.dk...
0455 news:pcgga.633$mI2....@news000.worldonline.dk...
0456 news:Dgzga.940$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0457 news:Fgzga.941$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0458 news:Ggzga.942$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0459 news:Igzga.943$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0460 news:Jgzga.944$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0461 news:Lgzga.945$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0462 news:Mgzga.946$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0463 news:Ogzga.947$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0464 news:LoKga.1187$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0465 news:Sgzga.949$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0466 news:Ugzga.950$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0467 news:1nzga.952$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0468 news:c7Ega.1024$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0469 news:d7Ega.1025$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0470 news:r5Fga.1041$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0471 news:r5Fga.1042$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0472 news:s5Fga.1043$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0473 news:t5Fga.1044$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0474 news:AIFga.1060$mI2.1...@news000.worldonline.dk...
0475 news:qoKga.1179$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0476 news:uoKga.1180$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0477 news:woKga.1181$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0478 news:yoKga.1182$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0479 news:BoKga.1183$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0480 news:DoKga.1184$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0481 news:GoKga.1185$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0482 news:IoKga.1186$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0483 news:LoKga.1187$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0484 news:NoKga.1188$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0485 news:PoKga.1189$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0486 news:sBKga.1193$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0487 news:lSTga.1285$mI2.2...@news000.worldonline.dk...
0488 news:Yy6ha.1735$mI2.3...@news000.worldonline.dk...
0489 news:Zy6ha.1736$mI2.3...@news000.worldonline.dk...
0490 news:4dbha.1748$mI2.3...@news000.worldonline.dk...
0491 news:5dbha.1749$mI2.3...@news000.worldonline.dk...
0492 news:6dbha.1750$mI2.3...@news000.worldonline.dk...
0493 news:7dbha.1751$mI2.3...@news000.worldonline.dk...
0494 news:9dbha.1752$mI2.3...@news000.worldonline.dk...
0495 news:bdbha.1753$mI2.3...@news000.worldonline.dk...
0496 news:cdbha.1754$mI2.3...@news000.worldonline.dk...
0497 news:WNUha.39$y3....@news010.worldonline.dk...
0498 news:lUVha.106$y3....@news010.worldonline.dk...
0499 news:Xxcja.2730$y3.4...@news010.worldonline.dk...
0500 news:Zxcja.2731$y3.4...@news010.worldonline.dk...
0501 news:_xcja.2732$y3.4...@news010.worldonline.dk...
0502 news:%xcja.2733$y3.4...@news010.worldonline.dk...
0503 news:kkdja.2758$y3.4...@news010.worldonline.dk...
0504 news:Uzkja.3094$y3.5...@news010.worldonline.dk...
0505 news:iLOka.8311$y3.9...@news010.worldonline.dk...
0506 news:lLOka.8312$y3.9...@news010.worldonline.dk...
0507 news:gtSka.8373$y3.10...@news010.worldonline.dk...
0508 news:rnYka.8587$y3.10...@news010.worldonline.dk...
0509 news:4JYka.8598$y3.10...@news010.worldonline.dk...
0510 news:mIcla.10221$y3.11...@news010.worldonline.dk...
0511 news:3C8la.10135$y3.10...@news010.worldonline.dk...
0512 news:jLbla.10207$y3.11...@news010.worldonline.dk...
0513 news:lLbla.10208$y3.11...@news010.worldonline.dk...
0514 news:mIcla.10221$y3.11...@news010.worldonline.dk...
0515 news:nIcla.10222$y3.11...@news010.worldonline.dk...
0516 news:yTdla.10260$y3.11...@news010.worldonline.dk...
0517 news:rzgla.10395$y3.11...@news010.worldonline.dk...
0518 news:MTgla.10652$y3.11...@news010.worldonline.dk...
0519 news:NTgla.10653$y3.11...@news010.worldonline.dk...
0520 news:K_nla.13348$y3.12...@news010.worldonline.dk...
0521 news:LHola.13350$y3.12...@news010.worldonline.dk...
0522 news:34xla.13440$y3.12...@news010.worldonline.dk...
0523 news:oOGla.14557$y3.12...@news010.worldonline.dk...
0524 news:pOGla.14558$y3.12...@news010.worldonline.dk...
0525 news:qOGla.14559$y3.12...@news010.worldonline.dk...
0526 news:LiHla.14569$y3.13...@news010.worldonline.dk...
0527 news:3fOla.15084$y3.13...@news010.worldonline.dk...

0530 news:k2Mpa.30195$y3.23...@news010.worldonline.dk...
0531 news:IrNpa.30231$y3.24...@news010.worldonline.dk...
0532 news:JrNpa.30232$y3.24...@news010.worldonline.dk...

0535 news:kqgqa.31236$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0536 news:lqgqa.31237$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0537 news:ibhqa.31265$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0538 news:0ipqa.31332$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0539 news:wVpqa.31341$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0540 news:wVpqa.31342$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0541 news:xVpqa.31343$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0542 news:xVpqa.31344$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0543 news:Cnrqa.31388$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0544 news:YIsqa.31421$y3.25...@news010.worldonline.dk...
0545 news:6mCqa.33610$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0546 news:7mCqa.33611$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0547 news:8mCqa.33612$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0548 news:vKCqa.33859$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0549 news:vKCqa.33858$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0550 news:ETKqa.37431$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0551 news:FTKqa.37432$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0552 news:sMLqa.37505$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0553 news:ucMqa.37642$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0554 news:tYMqa.37658$y3.26...@news010.worldonline.dk...
0555 news:5LQqa.37985$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0556 news:EORqa.38027$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0557 news:4RRqa.38032$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0558 news:td_qa.39115$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0559 news:SR4ra.39155$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0560 news:TR4ra.39156$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0561 news:2h9ra.39272$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0562 news:4h9ra.39273$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0563 news:Uoara.39318$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0564 news:hsara.39320$y3.27...@news010.worldonline.dk...
0565 news:%lbra.39347$y3.28...@news010.worldonline.dk...
0566 news:0mbra.39348$y3.28...@news010.worldonline.dk...
0567 news:0mbra.39349$y3.28...@news010.worldonline.dk...
0568 news:1mbra.39350$y3.28...@news010.worldonline.dk...
0569 news:1mbra.39351$y3.28...@news010.worldonline.dk...
0570 news:VGbra.39381$y3.28...@news010.worldonline.dk...
0571 news:6ecra.39498$y3.28...@news010.worldonline.dk...
0572 news:kgcra.39508$y3.28...@news010.worldonline.dk...
0573 news:d7qra.40675$y3.28...@news010.worldonline.dk...
0574 news:19Dra.41908$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0575 news:39Dra.41909$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0576 news:x_Dra.41943$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0577 news:3WLra.42296$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0578 news:3ZLra.42298$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0579 news:2WMra.42317$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0580 news:3WMra.42318$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0581 news:xTPra.42408$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0582 news:k3Qra.42426$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0583 news:CiQra.42534$y3.29...@news010.worldonline.dk...
0584 news:Ug8sa.43168$y3.30...@news010.worldonline.dk...
0585 news:Vg8sa.43169$y3.30...@news010.worldonline.dk...
0586 news:Xg8sa.43170$y3.30...@news010.worldonline.dk...
0587 news:Fz9sa.43207$y3.30...@news010.worldonline.dk...
0588 news:z2rsa.44453$y3.31...@news010.worldonline.dk...
0589 news:25xsa.44720$y3.31...@news010.worldonline.dk...
0590 news:45xsa.44721$y3.31...@news010.worldonline.dk...
0591 news:MYLsa.45277$y3.32...@news010.worldonline.dk...
0592 news:a6Nsa.45320$y3.32...@news010.worldonline.dk...
0593 news:%ZNsa.45348$y3.32...@news010.worldonline.dk...
0594 news:Y7Osa.45351$y3.32...@news010.worldonline.dk...
0595 news:3iRsa.45419$y3.32...@news010.worldonline.dk...
0596 news:mNRsa.45430$y3.33...@news010.worldonline.dk...
0597 news:7GSsa.45455$y3.33...@news010.worldonline.dk...
0598 news:4lUsa.45509$y3.33...@news010.worldonline.dk...
0599 news:4tfta.49845$y3.34...@news010.worldonline.dk...

0603 news:zuhta.50805$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0604 news:Buhta.50806$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0605 news:eLpta.52416$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0606 news:C6qta.52423$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0607 news:ERrta.52677$y3.34...@news010.worldonline.dk...
0608 news:hOsta.52955$y3.35...@news010.worldonline.dk...
0609 news:iOsta.52956$y3.35...@news010.worldonline.dk...
0610 news:_%sta.52968$y3.35...@news010.worldonline.dk...
0611 news:dhwta.53158$y3.35...@news010.worldonline.dk...
0612 news:ehwta.53159$y3.35...@news010.worldonline.dk...
0613 news:ovUta.54297$y3.36...@news010.worldonline.dk...
0614 news:HcWta.54552$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0615 news:IcWta.54553$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0616 news:JcWta.54554$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0617 news:vJ5ua.54663$y3.37...@news010.worldonline.dk...
0618 news:jn7ua.54693$y3.37...@news010.worldonline.dk...

0622 news:kV9ua.54900$y3.37...@news010.worldonline.dk...

0625 news:H1rua.55394$y3.38...@news010.worldonline.dk...

0631 news:pNxua.55760$y3.39...@news010.worldonline.dk...

[...]

0636 news:UuMua.56165$y3.39...@news010.worldonline.dk...
0637 news:EW2Ha.21892$Jp3.9...@news010.worldonline.dk...
Israel - No deal witout NATO (0637)
dk.politik
2003-05-25, Sunday, CET 10:00
0637 news:hV_za.14946$YZ6.4...@news010.worldonline.dk...
0638 news:eSTLa.3621$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
0639 news:e3QSa.23385$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...

0642 news:NNpXa.44996$Kb2.1...@news010.worldonline.dk...
0643 news:si2Za.48637$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0644 news:ofpZa.48959$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0645 news:9atZa.49022$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0649 news:x_9_a.49682$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0655 news:kBo%a.50966$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0656 news:sBo%a.50967$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

[...]

0662 soc.culture.iranian and others (OFF - ???)
0663 news:dOv0b.52101$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0664 news:3Gt2b.57292$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0665 news:4Gt2b.57293$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

[...]

0685 news:EXXnb.15720$jf4.9...@news000.worldonline.dk...
0686 news:O_Xnb.15722$jf4.9...@news000.worldonline.dk...
0687 news:iatob.16067$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0688 news:VUuob.16107$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0689 news:9KMob.21796$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0690 news:F6Nob.22031$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0691 news:0MOob.23062$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0692 news:9Z6pb.23555$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0693 news:G59pb.23642$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0694 news:FFcpb.24093$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0695 news:n%cpb.24099$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0696 news:M6fpb.24145$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0697 news:nlfpb.24146$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0698 news:lLfpb.24153$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0699 news:g6upb.24277$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0700 news:OgMpb.24756$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0701 news:6%Mpb.24777$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0702 news:ovNpb.24785$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0703 news:JpPpb.24832$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0704 news:hTPpb.24847$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0705 news:DUoqb.25318$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0706 news:oVKqb.25608$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0707 news:PnLqb.25616$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0708 news:B4Mqb.25627$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0709 news:zaNqb.25636$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0710 news:HlOqb.25655$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0711 news:PlOqb.25656$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0712 news:Yrfrb.26858$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0713 news:73hrb.26866$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0714 news:bhsrb.26949$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0715 news:443sb.27401$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0716 news:T43sb.27402$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0717 news:fL7sb.27777$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0718 news:gL7sb.27778$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

DADDY-Break (2003-11-12, CET 07:18):
- "Det skal du (input memory from file 0342)."

Yes, my Lord:

Memory-input from file 0342:
Iran bryder aftale om A-våben (0342)
dk.politik
2003-03-09, Sunday, CET 08:55

Message from The-Valley-of-Josaohat:

Memory-input: ALIEN, T-10

Last choice to de-aktivirüng self-destruction: T-5

--- END of memory-input from file 0342 -------------------------------

Transmission END.

[...]

0666+0053=0719

This file has been sent to

dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-12, Wednesday, CET 07:33

Idet indlæg forældes på nyhedsgrupperne, kan de kun opkaldes via et
http://www.google.com/intl/da/ jump.
Klik herefter på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0721"

(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)
klik herefter på aktuel fil, som er ...

Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs

After this key-in on the searchline. "Kall, 0721"

DATA udskrift:

0215 news:u%oH9.57579$HU.38...@news010.worldonline.dk...
0216 news:kdHH9.59235$HU.40...@news010.worldonline.dk...
0217 news:yZIH9.59291$HU.40...@news010.worldonline.dk...
0218 news:xmTH9.60105$HU.40...@news010.worldonline.dk...
0219 news:%LGI9.62158$HU.43...@news010.worldonline.dk...
0220 news:7KII9.62214$HU.43...@news010.worldonline.dk...
0221 news:sKII9.62215$HU.43...@news010.worldonline.dk...
0222 news:IKII9.62216$HU.43...@news010.worldonline.dk...
0223 news:CPII9.62219$HU.43...@news010.worldonline.dk...
0224 news:qUII9.62221$HU.43...@news010.worldonline.dk...
0225 news:W4_I9.62764$HU.45...@news010.worldonline.dk...
0226 news:GU_I9.62776$HU.45...@news010.worldonline.dk...
0227 news:ww%I9.62787$HU.45...@news010.worldonline.dk...
0228 news:tHbJ9.63114$HU.46...@news010.worldonline.dk...
0229 news:gHOJ9.64206$HU.48...@news010.worldonline.dk...
0230 news:AtPJ9.64242$HU.48...@news010.worldonline.dk...
0231 news:xO0K9.64783$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0232 news:xr2K9.64836$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0233 news:Nr2K9.64837$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0234 news:0s2K9.64838$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0235 news:QE2K9.64840$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0236 news:hAfK9.65290$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0237 news:QYfK9.65293$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0238 news:0CgK9.65296$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0239 news:2bhK9.65299$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0240 news:xghK9.65302$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0241 news:WDiK9.65335$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0242 news:GWiK9.65344$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0243 news:X7jK9.65350$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0244 news:28kK9.65378$HU.49...@news010.worldonline.dk...
0245 news:dwxK9.65695$HU.50...@news010.worldonline.dk...
0246 news:K3BK9.65707$HU.50...@news010.worldonline.dk...
0247 news:04BK9.65708$HU.50...@news010.worldonline.dk...
0248 news:UfCK9.65729$HU.50...@news010.worldonline.dk...
0249 news:8gCK9.65730$HU.50...@news010.worldonline.dk...
0250 news:wzDK9.65745$HU.50...@news010.worldonline.dk...
0251 news:FkHK9.65802$HU.51...@news010.worldonline.dk...
0252 news:qLHK9.65810$HU.51...@news010.worldonline.dk...
0253 news:ELHK9.65811$HU.51...@news010.worldonline.dk...
0254 news:XS%K9.66774$HU.52...@news010.worldonline.dk...
0255 news:eT%K9.66779$HU.52...@news010.worldonline.dk...
0256 news:2CgL9.1536$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0257 news:gMjL9.1630$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0258 news:RRkL9.1674$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0259 news:OQDL9.2734$Hl6.2...@news010.worldonline.dk...
0260 news:_QDL9.2735$Hl6.2...@news010.worldonline.dk...
0261 news:GmIL9.3213$Hl6.3...@news010.worldonline.dk...
0262 news:RmIL9.3214$Hl6.3...@news010.worldonline.dk...
0263 news:OqKL9.3795$Hl6.3...@news010.worldonline.dk...
0264 news:8nML9.4165$Hl6.3...@news010.worldonline.dk...
0265 news:p5_L9.5926$Hl6.4...@news010.worldonline.dk...
0266 news:B5_L9.5927$Hl6.4...@news010.worldonline.dk...
0267 news:HS0M9.5986$Hl6.5...@news010.worldonline.dk...
0268 news:hniM9.6694$Hl6.7...@news010.worldonline.dk...
0269 news:xBkM9.6776$Hl6.7...@news010.worldonline.dk...
0270 news:KBkM9.6777$Hl6.7...@news010.worldonline.dk...
0271 news:MOpM9.7205$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0272 news:2RLM9.9116$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0273 news:igOM9.9170$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0274 news:5XOM9.9176$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0275 news:uoQM9.9352$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0276 news:e_XM9.9479$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0277 news:3KiN9.11516$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0278 news:Y1CN9.12356$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0279 news:vrDN9.12378$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0280 news:38XN9.13462$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0281 news:GRDO9.14469$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0282 news:TRDO9.14471$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0283 news:5SDO9.14472$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0284 news:XsAP9.16459$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0285 news:NiFP9.16587$Hl6.1...@news010.worldonline.dk...
0286 news:IJVP9.18831$Hl6.2...@news010.worldonline.dk...
0287 news:_feQ9.19348$Hl6.2...@news010.worldonline.dk...
0288 news:b7hQ9.19532$Hl6.2...@news010.worldonline.dk...
0289 news:v7hQ9.19534$Hl6.2...@news010.worldonline.dk...
0290 news:HpWQ9.22150$Hl6.2...@news010.worldonline.dk...
0291 news:YGn2a.83190$Hl6.7...@news010.worldonline.dk...
0292 news:BHL2a.83770$Hl6.7...@news010.worldonline.dk...
0293 news:yc23a.85323$Hl6.7...@news010.worldonline.dk...
0294 news:Zli3a.86974$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0295 news:CQo3a.87907$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0296 news:jRq3a.87981$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0297 news:kRq3a.87982$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0298 news:zov3a.88728$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...

0303 news:sxO3a.89137$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0304 news:4PO3a.89150$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0305 news:7144a.89530$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0306 news:QP44a.89549$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0307 news:uU44a.89552$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0308 news:jF84a.89672$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0309 news:mBa4a.89764$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0310 news:nBa4a.89765$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0311 news:q_n4a.90049$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0312 news:yCp4a.90098$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0313 news:4Cx4a.90397$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0314 news:1HN4a.90760$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0315 news:jt25a.91137$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0316 news:8x25a.91140$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0317 news:x2e5a.91889$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0318 news:KzQ5a.92828$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0319 news:PO%5a.92977$Hl6.8...@news010.worldonline.dk...
0320 news:WHn7a.98238$Hl6.9...@news010.worldonline.dk...
0321 news:tJ69a.110142$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0322 news:Slh9a.111274$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...

0325 news:HpC9a.112449$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0326 news:IpC9a.112450$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0327 news:6QD9a.112478$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0328 news:7QD9a.112479$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0329 news:9qE9a.112503$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0330 news:P1F9a.112539$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0331 news:4LO9a.113508$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0332 news:BSP9a.113600$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0333 news:CSP9a.113601$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0334 news:aAQ9a.113625$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0335 news:d91aa.114110$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0336 news:e91aa.114111$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0337 news:JD2aa.114143$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0338 news:1Oeaa.114753$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0339 news:Dihaa.114768$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...

0342 news:QsCaa.116255$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0343 news:3vCaa.116256$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0344 news:tOKaa.116558$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0345 news:28Naa.116645$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0346 news:lDWaa.116737$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0347 news:iE4ba.117351$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0348 news:iE4ba.117352$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0349 news:w05ba.117360$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0350 news:WA6ba.117410$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0351 news:zZ6ba.117430$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0352 news:ck7ba.117466$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0353 news:2Z7ba.117489$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...
0354 news:vIBba.123467$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0355 news:CwLba.125186$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0356 news:DwLba.125187$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0357 news:DwLba.125188$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0358 news:wILba.125195$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0359 news:IN%ba.125634$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0360 news:000ca.125639$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0361 news:270ca.125641$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0362 news:Vo3ca.125733$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...

0363 news:nQkca.126627$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0364 news:Kknca.126689$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...

0365 news:Xooca.126732$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0366 news:hWDca.127373$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0367 news:iWDca.127374$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0368 news:9wEca.127388$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0369 news:INHca.127485$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...
0370 news:7gZca.128095$Hl6.11...@news010.worldonline.dk...

0719 news:lwksb.27927$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0720 news:12lsb.27930$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

Yes, my Lord:

Message from The-Valley-of-Josaohat:

Memory-input: ALIEN, T-10

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0666+0055=0721

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-12, Wednesday, CET 09:56

"Kall, Mogens" skrev
(news:gL7sb.27778$jf4.1...@news000.worldonline.dk...)

Input news from NorgeTV2:
139 TV2 Text Fre 14. nov (2003, CET) 11:17:27
Arkiv 1/10

Iran advarer FN i atomsaken

Iran advarte torsdag Det internasjonale
atomenergibyrået IAEA mot å bringe det
iranske atomprogrammet inn for FNs
sikkerhetsråd. Dersom IAEA kommer til
at Iran har krenket ikke-
spredningstraktaten og bringer saken
inn for Sikkerhetsrådet, kan det føre
til at saken udarter til en
internasjonal krise, sa Irans
representant til IAEA, Ali Akbar
Salehi, ifølge NTB/AFP
--- END of News -------------------------------------

Det ér allerede blevet en international krise!

... og kan læseren gætte, hvordan de mon i langt højere grad vil skabe sig,
når de kommer i besiddelse af atomvåben?
Så bliver trusler vel ikke blot en international krise!

Input diversionary manoeuvre:
1. Terror-action inside Saudi-Arabia 9.11.03
2. Volience and murder inside Iraq

Heil Hitler.

> [...]

Message from The-Valley-of-Josaohat:

Memory-input: ALIEN, T-10

Last choice to de-aktivirüng self-destruction: T-5

Last Information-file (0721):

Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs

After this key-in on the searchline. "Kall, 0722"

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0056=0722

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-14, Friday, CET 16:20

"Kall, Mogens" skrev
(news:mCmsb.27938$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):

Input News from Kristeligt Dagblad, Thursday 13. November 2003:

Arafat rækker hånden ud til Israel

Ramallah: Den palæstinensiske præsident, Yassir Arafat, sagde i går, at
Israel har ret til at leve i sikkerhed side om side med en palæstinensisk
stat, og han opfordrede til et stop for volden i Mellemøsten.

- Vi afviser ikke det israelske folks ret til at leve i sikkerhed side om
side med det palæstinensiske folk, som også lever i deres egen, uafhængige
stat, sagde Arafat.

- Tiden er kommet til, at vi kommer væk fra denne spiral, den destruktive
krig, der ikke vil skabe sikkerhed for hverken jer eller os, sagde Yassir
Arafat i sin tale til det palæstinensiske parliament, som skulle anerkende
en ny palæstinensisk regering under premierminister Ahmad Qurie.
/ritzau/Reuters
--- END of News from K.Da. --------------------------------------

Så langt, så godt, men ord uden dertil knyttede gerninger er meningsløse.

Input memory from file 0365
Re: Arafat er klar til våbenhvile (0290)
dk.politik
2003-03-14, Friday, CET 18:34
"Kall, Mogens" skrev:

> Dog har vi konstateret, at anholdte palæstinensere sigtet
> for terror-virksomhed er blevet løsladt siden efteråret 2000.
>
> Dettte er úacceptabelt !
>
> Sådanne fanger bør fremover overdrages til Den Internationale
> Domstol i Haag, idet denne Øvrigheds-instans FORBLIVER
> úpartisk.
>
> Årsag: Denne sag vedkommer os alle.
>
> Make-this-world-better!

Der kan ikke skabes fred sålænge drabene fortsætter (break of the
Oslo-Peace-deal) - kom til fornuft!

--- END of file 0365 ----------------------------------------------

Et af punkterne i Køreplanen-for-Fred var/er jo også, at terrorbagmændene
skal anholdes og retsforfølges.

Input memory:

> [...]
>
> Message from The-Valley-of-Josaohat:
>
> Memory-input: ALIEN, T-10
>
> Last choice to de-aktivirüng self-destruction: T-5

Jesus said (says - ?):
"You can look at the earth and the sky and predict the weather; why, then,
don't you know the meaning of this present time?"
(Luke 12,56)

Jesus sagde (siger - ?):
"... jordens og himmelens udseende forstår I at tyde; hvorfor kan I så ikke
tyde denne tid?"
(Lukas 12,56)

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Last Information-file (0721):

Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs

After this key-in on the searchline. "Kall, 0723"

[...]

0666+0057=0723

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-14, Friday, CET 17:52

Mr. D

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> Received WARNING-signal to Titanic:

Ups! For sent

Mr. D

Received NMI-Interrupt from 2304 (He 12,22b)
(2003-11-15, CET 06:19)

"Mr. D" skrev (news:3fb510e1$0$27469$edfa...@dread16.news.tele.dk...):

(file 0680)

True (Ups! For sent):
Titanic 1912

False (Ups! For sent):
Mankind 2003 + Future

Input memory from Mr. D:
Re: 666
dk.livssyn.kristendom
7. oktober 2003 14:32
...(cut 2003-11-15)
Daniel taler om "vederstyggeligheden" der står på hellig grund. Denne
profeti går egentlig i opfyldelse allerede ved Antiokus Epifanes før Jesus.
Men det gør ikke Jesus noget. Han tager profetien og kaster den ud i sin
nærmeste fremtid til tiden omkring templets ødelæggelse, og herfra kastes
den helt ud til de sidste tider, hvor mønstret gentages, med større og
større intensitet for hver gang.
...(cut 2003-11-15)
--- END of input from Mr. D, 7. okt. ----------------------------------

Input memory from file 0688:
Re: 666
dk.livssyn.kristendom
2003-10-31, Friday, CET 16:05
... (cut 2003-11-15)
"Kim (slet 2P3VW)" <kim...@2P3VWnypost.dk> skrev i en meddelelse
> Har I læst Johannes' åbenbaring i Det Nye Testamente. Hvad er der med
> dette 666? Er 666-mennesket lig med Satan? Det kan I jo nok ikke vide,
> men er der nogle der har nogle bud...? Er 666-mennesket fortabelsens
> søn som skrevet hos Paulus? Hvad mener I i det hele taget om: "lad den
> der har visdom udregne dyrets tal, og dets tal er 666". Underligt,
> ikke? Er der nogen der har nogle bud?

Go'dag Kim,

Jeg kan desværre ikke dy mig for at komme med et bud:

Input file 0001
Subject: Re: Dyrets mærke
Message 5 in thread
From: Lyrik
Newsgroups: dk.livssyn.kristendom
Date: 2001-12-02 09:12:59 PST
Live4Him skrev i en meddelelse:

Hvad er dyrets mærke som der tales om i Åb 13,16-18 ?

jørgen.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Min gode ven Mogens vil gerne skrive dette:

Hej Jørgen,

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har lyst til at skrive:

Jesus døde år 30 e.Kr.
Muslimer begyndte at opføre en moske på Tempelbjerget i år 696 e.Kr.

696-30= 666

Hvis der er nogen sandhed i dette, er den falske profet = Muhammed.

Mvh.
Mogens
--- END of file 0001 ----------------------------------------------------

Til understøttelse af denne simple hypotese, kendetegnes den falske profet
(dyr-2) Rev. Åb 13,11) ved at have 2 horn, som - i så fald - er den
sunni-muslimske og shia-muslimske retning.
Tidsmæssigt set knyttes dyr-2 (for mig at se) til dyr-1 (Rev 13,1). Dyr-1
har 7 hoveder (verdslige magtcentre), 5 er allerede faldet (omkring år 96
e.Kr., Rev 17,10, Andreas Falck er her god til at give den præcise
kronologiske rækkefølge), den ene er der (Romerriget), den anden er endnu
ikke kommen (dvs. efter år 96. e.Kr. hvilket er året for dateringen af
Åbenbaringsbogen), og når han kommer, skal han kun blive en kort tid. Og
dyret (dyr-1) ... er selv det ottende.

I disse Anti-krist-lignende regimer vil der fremstå en person, og
folkemasserne vil tro, at det er Muhammeds åndelige genkomst (den 12 imam).
Forsmagen på dette helvede, fik vi allerede at se, dengang "Ayatollah"
Khromeini overtog magten i Iran i 1979 (Det kom til at sejle i úskyldiges
blod)!

Når Antikrist er trådt ind på verdensareanaen, vil der indtræffe en global
katastrofe (der mest af alt minder om en Atomkrig, Dan 9,27b. MaTT 24,15
m.fl.)

Keyword:
"... der kommer en nat, da ingen kan arbejde (John 9,4)."
...(cut 2003-11-15)
--- END of file 0688 --------------------------------------------------

-

NMI-Interrupt from 2304 (He 12,22b):
(2003-11-15, CET 06:19)
"Det må du gerne (Output memory from file 0215 + counter)."

Thank you, Sir:

Input memory from file 0215:
Tror udenjordiske-væsener på Gud ? (0215)
dk.livssyn.kristendom
2002-12-04, Wednesday, CET 16:16
... (cut 2003-11-15)
Dersom vi antager, at der er noget om snakken mht. Liv-2's besøg her.
Hvilket budskab bringer de så, disse vores nærmeste "nabo-er"?
...(cut 2003-11-15)
--- END of file 0215 --------------------------------------------------

-

Input memory from file 0229:
Re: Tror udenjordiske-væsener på Gud ? (0215)
dk.livssyn.kristendom
2002-12-11, Wednesday, CET 23:08

Anti-"vuggedøden"
------------------

Jeg besværger jer, Jerusalems døtre:
Gør ikke kærligheden uro,
væk den ikke, før den ønsker det selv!

Input:
Radio-"lighthouse", lamba = 21,127 cm.

Begin:
10000000010000001100000...

Ordet (K.D 2002-12-11):
"Men ved midnat lød råbet:
BRUDGOMMEN kommer, gå ud og mød Ham!
Da vågnede alle pigerne og gjorde deres lamper i stand."
(Check-MaTT 25,6-7)

Tallet Phi (22/7) indgår også i Guds Åbenbaring til Johannes:

01 kap. Jesus + 7 stjerner (vers 16)
------------------------------------
05 kap. 7 Segl
08 kap. 7 Basuner
15 kap. 7 plager
18 kap. Babylon
------------------------------------
19 kap. Lammets Bryllup

Tallet 22 (i nævner) fås ved at addere:
+ 7 segl
+ 7 basuner
+ 7 plager
+ 1 babylon
------------
22 enheder

Tallet 666 i relation til Phi
--------------------------

1.

Undersøger man tallene fra 1 til 666, konstaterer det at...

Nævneren 666 er nummer 22 i rækken hvad angår præcision:

( Phi = nævner/tæller )

tæller nævner
nr. tal nr. %-afvigelse tal
1 113 1 0,00000849 355
2 226 1 0,00000849 710 - gentagelse ( 113*2 )
3 339 1 0,00000849 1065 - gentagelse ( 113*3 )
4 452 1 0,00000849 1420 - gentagelse ( 113*4 )
5 565 1 0,00000849 1775 - gentagelse ( 113*5 )
6 558 2 0,00049633 1753
7 572 3 0,00050095 1797
8 459 4 0,00062219 1442
9 445 5 0,00062452 1398
10 346 6 0,00082262 1087
11 332 7 0,00083998 1043
12 664 7 0,00083998 2086 - gentagelse ( 332*2 )
13 579 8 0,00098150 1819
14 551 9 0,00101399 1731
15 233 10 0,00121745 732
16 466 10 0,00121745 1464 - gentagelse ( 233*2 )
17 219 11 0,00127778 688
18 438 11 0,00127778 1376 - gentagelse ( 219*2 )
19 657 11 0,00127778 2064 - gentagelse ( 219*3 )
20 586 12 0,00145057 1841
21 544 13 0,00154497 1709
22 353 14 0,00160444 1109
23 325 15 0,00172502 1021
24 650 15 0,00172502 2042 - gentagelse ( 325*2 )
25 473 16 0,00179508 1486
26 593 17 0,00190856 1863
27 431 18 0,00195227 1354
28 537 19 0,00208980 1687
29 643 20 0,00218199 2020
30 120 21 0,00235585 377
31 240 21 0,00235585 754 - gentagelse ( 120*2 )
32 360 21 0,00235585 1131 - gentagelse ( 120*3 )
33 480 21 0,00235585 1508 - gentagelse ( 120*4 )
34 600 21 0,00235585 1885 - gentagelse ( 120*5)
35 106 22 0,00264903 333
------------------------------------
36 212 22 0,00264903 666
***
37 318 22 0,00264903 999
38 424 22 0,00264903 1332
39 530 22 0,00264903 1665
40 636 22 0,00264903 1998

199 666 0,01437415 2092
462 7 0,04023375 22
618 22 0,16672229 69

2.

Den bedste brøk er 355/113

666
- 355
------
311

Læses 311 omvendt fås 113

3.

Opstilles en tilsvarende tabel som under punkt 1
(dog blot med intervallet 1-311), konstateres det at ...

nævneren 311 er nummer 7 i rækken:

2 1 226 gentagelse
6 4 240 gentagelse
8 5 212 gentagelse (666)

Dyret med de 7 hoveder og 10 horn, Åb 13,1.
Dyret ... er selv det 8'ende (212), Åb 17,11.

Konklusion:
------------

Det kan ikke på forhånd afvises, at Åbenbaringsbogen er "inficeret"

...(cut 2003-11-15)
--- END of file 0215 --------------------------------------------------

Does this says you something ?

"Phone"-call to 2304:
- End of text-string to Output ?

06:39:47 (delta - 00:02:06)
"Ja!"

Thank You, Sir!

DADDY-Break (2003-11-15, CET 06:40:30):
- "Du må gerne Output'te nu."

Thank You, DAD! - El-Shaddai - ELSKER Dig!

Transmission END.

[...]

DR2 Saturday CET 18:00, Mirakuløse helbredelser
DR P1 Monday CET 13:00, Folk og kirke, kan tro skabe mirakler ?
[...]

After this key-in on the searchline. "Kall, 0725"

[...]

0666+0059=0725

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-11-15, Saturday, CET 06:47

Bird came today 2003-11-15, CET 07:xx with a bread
(I was finish with link to file 0109-0725)

That does this mean, DADDY ?

INT Bible 08:07
(I opened up my Bible, and then there stood:)

Jesus says:
(Love to all)
"Do for others just what you want them to do for you."
(Luke 6,31)

Jesus siger:
(kærlighed til alle)
"Gør mod andre mennesker sådan, som I vil, at de skal gøre mod jer!"
((Lukas 6,31)

Are You feed'ing people, DADDY ?

08:14
- "Yes!"

Love You, DAD.

Idet indlæg forældes på nyhedsgrupperne, kan de kun opkaldes via et
http://www.google.com/intl/da/ jump.
Klik herefter på Newsgroups (grupper)

Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0726"

(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)
klik herefter på aktuel fil, som er ...

Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs

After this key-in on the searchline. "Kall, 0726"

DATA udskrift:

0109 news:aW0u9.177098$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0110 news:sY0u9.177127$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0111 news:E98u9.177658$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0112 news:pb8u9.177663$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0113 news:AAUu9.182517$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0114 news:3_Uu9.182835$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0115 news:c0Vu9.182847$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0116 news:j19v9.186693$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0117 news:M39v9.186698$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0118 news:YZQv9.196501$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0119 news:lFSv9.196547$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0120 news:9ISv9.196549$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0121 news:RKSv9.196551$Qk5.6...@news010.worldonline.dk...
0122 news:C8tw9.200818$Qk5.7...@news010.worldonline.dk...
0123 news:xBEw9.201324$Qk5.7...@news010.worldonline.dk...
0124 Counter-error at 0001A.nws
0125 news:4nrA9.2662$HU.3...@news010.worldonline.dk...
0126 news:_6yA9.3578$HU.3...@news010.worldonline.dk...
0127 news:s4AA9.3789$HU.4...@news010.worldonline.dk...
0128 news:JpLA9.4529$HU.5...@news010.worldonline.dk...
0129 news:XsMA9.4568$HU.5...@news010.worldonline.dk...
0130 news:2dQA9.6331$HU.5...@news010.worldonline.dk...
0131 news:4R6B9.8748$HU.7...@news010.worldonline.dk...
0132 news:Cs7B9.8770$HU.7...@news010.worldonline.dk...
0133 news:RFaB9.9237$HU.8...@news010.worldonline.dk...
0134 news:fUaB9.9251$HU.8...@news010.worldonline.dk...
0135 news:hlsB9.10370$HU.10...@news010.worldonline.dk...
0136 news:AlsB9.10371$HU.10...@news010.worldonline.dk...
0137 news:XlsB9.10372$HU.10...@news010.worldonline.dk...
0138 news:bmsB9.10374$HU.10...@news010.worldonline.dk...
0139 news:0EyB9.13599$HU.10...@news010.worldonline.dk...
0140 news:eEyB9.13605$HU.10...@news010.worldonline.dk...
0141 news:lEyB9.13609$HU.10...@news010.worldonline.dk...
0142 news:1PzB9.14278$HU.10...@news010.worldonline.dk...
0143 news:l3BB9.14340$HU.10...@news010.worldonline.dk...
0144 news:RALB9.14970$HU.11...@news010.worldonline.dk...
0145 news:JZLB9.14992$HU.11...@news010.worldonline.dk...
0146 news:3sMB9.15019$HU.11...@news010.worldonline.dk...
0147 news:9OMB9.15033$HU.11...@news010.worldonline.dk...
0148 news:aP5C9.18881$HU.13...@news010.worldonline.dk...
0149 news:XE8C9.20983$HU.13...@news010.worldonline.dk...
0149B news:74yC9.22793$HU.16...@news010.worldonline.dk...
0150 news:aayC9.22800$HU.16...@news010.worldonline.dk...
0151 news:bVzC9.22888$HU.16...@news010.worldonline.dk...
0152 news:RqAC9.22899$HU.16...@news010.worldonline.dk...
0153 news:LYAC9.22907$HU.17...@news010.worldonline.dk...
0154 news:IHKC9.23282$HU.17...@news010.worldonline.dk...
0155 news:Q1dD9.29718$HU.20...@news010.worldonline.dk...
0156 news:DIdD9.29747$HU.20...@news010.worldonline.dk...
0157 news:JxgD9.29773$HU.20...@news010.worldonline.dk...
0158 uk.religion.christian, His Majesty Information service (0158)
0159 uk.religion.christian, 1-Copyright, DADDY LIVES 1997-02-04 (0159)
0160 uk.religion.christian, 2-Copyright, DADDY LIVES 1997-02-28 (0160)
0161 uk.religion.christian, 3-Copyright, DADDY LIVES 1997-05-10 (0161)
0162 uk.religion.christian, 4-Copyright, DADDY LIVES 1998-03-14 (0162)
0163 uk.religion.christian, 5-Copyright, DADDY LIVES 1998-04-10 (0163)
0164 uk.religion.christian, 6-Copyright, DADDY LIVES 1999-04-30 (0164)
0165 uk.religion.christian, 7-Copyright, JESUS LIVES 2001-12-02 (0165)
0166 news:wWKD9.31636$HU.23...@news010.worldonline.dk...
0167 news:YRLD9.31647$HU.23...@news010.worldonline.dk...
0168 Counter-error at 0149B.nws
0169 news:Of2E9.35889$HU.25...@news010.worldonline.dk...
0170 news:At2E9.35900$HU.25...@news010.worldonline.dk...
0171 news:353E9.35928$HU.25...@news010.worldonline.dk...
0172 news:Gl3E9.36030$HU.25...@news010.worldonline.dk...
0173 news:Nu4E9.36675$HU.25...@news010.worldonline.dk...
0174 news:tN4E9.36689$HU.25...@news010.worldonline.dk...
0175 news:TH7E9.38498$HU.25...@news010.worldonline.dk...
0176 news:u19E9.38714$HU.25...@news010.worldonline.dk...
0177 news:izcE9.38826$HU.26...@news010.worldonline.dk...
0178 news:KUpE9.39016$HU.27...@news010.worldonline.dk...
0179 news:7OuE9.39929$HU.27...@news010.worldonline.dk...
0180 news:%VuE9.39935$HU.27...@news010.worldonline.dk...
0181 news:qRxE9.40104$HU.27...@news010.worldonline.dk...
0182 news:ZRxE9.40107$HU.27...@news010.worldonline.dk...
0183 news:MARE9.43257$HU.29...@news010.worldonline.dk...
0184 news:3BRE9.43258$HU.29...@news010.worldonline.dk...
0185 news:igSE9.43292$HU.29...@news010.worldonline.dk...
0186 news:GgSE9.43300$HU.29...@news010.worldonline.dk...
0187 news:8hSE9.43312$HU.29...@news010.worldonline.dk...
0188 news:F0UE9.43641$HU.29...@news010.worldonline.dk...
0189 news:Qr2F9.43877$HU.30...@news010.worldonline.dk...
0190 news:8V2F9.43885$HU.30...@news010.worldonline.dk...
0191 news:rMcF9.45435$HU.31...@news010.worldonline.dk...
0192 news:UrdF9.45560$HU.31...@news010.worldonline.dk...
0193 news:3vyF9.47586$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0194 news:TvyF9.47587$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0195 news:uyyF9.47588$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0196 news:bEyF9.47589$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0197 news:rsIF9.47715$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0198 news:_RyF9.47591$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0199 news:IGzF9.47597$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0200 news:4HzF9.47598$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0201 news:ZaHF9.47686$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0202 news:AJHF9.47699$HU.32...@news010.worldonline.dk...
0203 news:Pi3G9.48540$HU.33...@news010.worldonline.dk...
0204 news:Y44G9.48606$HU.33...@news010.worldonline.dk...
0205 news:zR4G9.48656$HU.34...@news010.worldonline.dk...
0206 news:OR4G9.48657$HU.34...@news010.worldonline.dk...
0207 news:_e5G9.48695$HU.34...@news010.worldonline.dk...
0208 news:6j6G9.48760$HU.34...@news010.worldonline.dk...
0209 news:fBoG9.49560$HU.34...@news010.worldonline.dk...
0210 news:sAKG9.53110$HU.36...@news010.worldonline.dk...
0211 alt.binaries.astronomy, Appendix-file: 5104.c
0212 news:v6PG9.54709$HU.36...@news010.worldonline.dk...
0213 news:FgbH9.57053$HU.38...@news010.worldonline.dk...
0214 news:HtdH9.57086$HU.38...@news010.worldonline.dk...

0721 news:mCmsb.27938$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0722 news:lp6tb.32529$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0723 news:rL7tb.32556$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0724 news:R8btb.32904$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0725 news:V5jtb.32962$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

[...]

0666+0060=0726

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-15, Saturday, CET 08:18

2003-11-15, CET 09:42
I was making links to file 0086, and then there came an error on my CD-ROM
music.

The 0086-file is connected with the text-string:
"The Bridegroom - Brudgommen"
... and
"File-name: 8"

DADDY - Are You talk'ing through this ?

09:46
- "Indeed!"

09:50
- "Report it (Output file 0727)."

Yes, my Lord.

09:51
- "Now!"

Yes, my Lord

Idet indlæg forældes på nyhedsgrupperne, kan de kun opkaldes via et
http://www.google.com/intl/da/ jump.
Klik herefter på Newsgroups (grupper)

Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0727"

(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)
klik herefter på aktuel fil, som er ...

Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs

After this key-in on the searchline. "Kall, 0727"

DATA udskrift:

0086 news:Qc_q9.108648$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...

0087
0087 - 2002-10-16, CET 10:01
Responce 3---(RUSSIAN SPACE ROCKET BLAST)
dk.politik

0088 news:R29r9.113133$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0089 news:9AEt9.170643$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0090 news:oAEt9.170644$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0091 news:rAEt9.170645$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0092 news:wAEt9.170646$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0093 news:SAEt9.170647$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0094 news:_AEt9.170649$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0095 news:gBEt9.170650$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0096 news:jBEt9.170651$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0097 news:mBEt9.170652$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0098 news:phFt9.170820$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0099 news:0jFt9.170834$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0100 news:KjFt9.170842$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0101 news:HkFt9.170850$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0102 news:OlFt9.170860$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0103 news:7nFt9.170872$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0104 news:MnFt9.170877$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0105 news:soFt9.170883$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0106 news:bpFt9.170890$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0107 news:5qFt9.170899$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...
0108 news:trFt9.170910$Qk5.5...@news010.worldonline.dk...

0726 news:5rktb.32967$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

Yes, my Lord:

Message from The-Valley-of-Josaohat:

Memory-input: ALIEN, T-10

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Last Information-file (0726):

[...]

0666+0061=0727

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-15, Saturday, CET 09:54

INT Dan 12,1

Til den tid skal Mikael stå frem, den store fyrste, som værner dit folks
sønner, og en trængselstid kommer, som hidtil ikke har haft sin mage, så
længe der var folkeslag til. Men på den tid skal dit folk frelses, alle, der
er optegnede i bogen.

The angel wearing linen clothes said, "At that time the great angel Michael,
who guards your people, will appear. Then there will be a time of troubles,
the worst since nations first came into existence. When that time comes, all
the people of your nation whose names are written in God's book will be
saved.

-

As far as I know yet, there is a battle going on
(see file 0727, news:rRltb.33823$jf4.1...@news000.worldonline.dk...)

News syntax of Dan 10,13 ?

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Last Information-file (0727):

Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs

After this key-in on the searchline. "Kall, 0728"

[...]

0666+0062=0728

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-15, Saturday, CET 10:38

"Kall, Mogens" skrev
(news:lp6tb.32529$jf4.1...@news000.worldonline.dk...)

(file 0722)
... (cut 2003-11-15)

> Iran advarer FN i atomsaken

... (cut 2003-11-15)

> [...]
> Så bliver trusler vel ikke blot en international krise!
>
> Input diversionary manoeuvre:
> 1. Terror-action inside Saudi-Arabia 9.11.03

DADDY-Break (2003-11-15, CET 12:03):
- "Det skal du (Output tilføjelser i fil 0722)."

Yes, my Lord:

Input diversionary manoeuvre:
1. Terror-action inside Saudi-Arabia 9.11.03
2. Volience and murder inside Iraq

3. Terrorbombs on 2 Synagogues inside Turkey, 2003-11-15

As I told you earlier, Bin Laden (Tehran) - you are crazy, mental ill!

You think, You are worship'ing the LIVING God by doing this terror-crime,
but You are only showing us (the Mankind), who God isn't!

If Your "god" was alive, I would refuse to live with him for eternally,
because he then must be an evil tyrant.

Heil Hitler!

PS. You still don't have shown us any Copyright!
(You don't have to be a god to do evil like that, but what about rise up a
man from the death, see file 0595,

see also file 0095:
7-Copyright, JESUS LIVES 2001-12-02
dk.politik
2002-10-23, CET 23:16

... or file 0105:
7-Copyright, JESUS LIVES 2001-12-02
dk.livssyn.kristendom\Ordet\DADDY LIVES - Copyrights
2002-10-24, CET 00:29

-

Show us your "god", asshole.

I don't think, he is alive - Prove it, instead of this shit!

Transmission END.

[...]

After this key-in on the searchline. "Kall, 0729"

[...]

0666+0063=0729

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-15, Saturday, CET 12:28

Idet indlæg forældes på nyhedsgrupperne, kan de kun opkaldes via et
http://www.google.com/intl/da/ jump.
Klik herefter på Newsgroups (grupper)
Indtast herefter på søgelinien: "Kall, 0730"

(Herved skulle dette indlæg, denne fil, gerne fremkomme)
klik herefter på aktuel fil, som er ...

Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs

After this key-in on the searchline. "Kall, 0730"

(This contribution should then be possible to find)
After this click on the topical file, which is ...

DATA udskrift:

0001
0001A
0002 news:ZlYl9.58995$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0003 news:vaZl9.59408$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0004 news:wrFm9.65173$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0005 news:aIXm9.66694$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0006 news:0ZXm9.66704$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0007 news:350n9.67267$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0008 news:350n9.67268$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0009 news:ya0n9.67269$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0010 news:gJ0n9.67297$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0011 news:jjcn9.67965$Qk5.2...@news010.worldonline.dk...
0012 news:JVdn9.68030$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0013 news:KVdn9.68031$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0014 news:MVdn9.68032$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0015 news:DXdn9.68035$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0016 news:hpen9.68055$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0017 news:q4nn9.69073$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0018 news:q4nn9.69074$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0019 news:r4nn9.69075$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0020 news:J5yn9.73609$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0021 news:K5yn9.73610$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0022 news:L5yn9.73611$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0023 news:L5yn9.73612$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0024 news:IEAn9.74008$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0025 news:JEAn9.74009$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0026 news:KEAn9.74010$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0027 news:bLDn9.74347$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0028 news:LMJn9.74978$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0029 news:qEYn9.78217$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0030 news:sEYn9.78218$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0031 news:dL_n9.78343$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0032 news:%r3o9.79470$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0033 news:vwho9.82026$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0034 news:uEko9.82194$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0035 news:_olo9.82228$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0036 news:%olo9.82229$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0037 news:0plo9.82230$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0038 news:1plo9.82231$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0039 news:oslo9.82235$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0040 news:M8mo9.82266$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0041 news:Gamo9.82268$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0042 news:Vdmo9.82273$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0043 news:aqGo9.84623$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0044 news:Ii0p9.87306$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0045 news:qk0p9.87307$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0046 news:Km0p9.87309$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0047 news:0n0p9.87310$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0048 news:eo0p9.87312$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0049 news:3p0p9.87314$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0050 news:pp0p9.87315$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0051 news:0q0p9.87316$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0052 news:zq0p9.87317$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0053 news:%q0p9.87318$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0054 news:Cr0p9.87319$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0055 news:3s0p9.87321$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0056 news:xs0p9.87322$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0057 news:Xs0p9.87323$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0058 news:Xz0p9.87326$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0059 news:aA0p9.87328$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0060 news:JW1p9.87394$Qk5.3...@news010.worldonline.dk...
0061 news:3Ocp9.89750$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0062 news:pQcp9.89756$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0063 news:ZRcp9.89758$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0064 news:qVcp9.89762$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0065 news:jEdp9.89781$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0066 news:oEdp9.89782$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0067 news:2Fdp9.89783$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0068 news:vGdp9.89785$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0069 news:T9ep9.89797$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0070 news:Y9ep9.89798$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0071 news:orep9.89811$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0072 news:Ilfp9.89841$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0073 news:Slfp9.89842$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0074 news:9nfp9.89843$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0075 news:frfp9.89853$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0076 news:_Uhp9.89934$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0077 news:aVhp9.89935$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0078 news:p8_q9.108632$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0079 news:t9_q9.108636$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0080 news:2a_q9.108638$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0081 news:ta_q9.108641$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0082 news:1b_q9.108642$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...

2003-11-15, CET 10:52 (CD-ROM music error on position 0083)
Jerichö - Checkmate!
0083 news:Bb_q9.108643$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...
0084 news:1c_q9.108644$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...

0085
0085 - 2002-10-15, CET 21:41
The Bridegroom - Brudgommen---(song-of-songs 1,15)
dk.livssyn.kristendom

0086 news:Qc_q9.108648$Qk5.4...@news010.worldonline.dk...

0727 news:rRltb.33823$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0728 news:gumtb.33833$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

Yes, my Lord:

[...]

0666+0064=0730

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-15, Saturday, CET 12:33

"Kall, Mogens" skrev
(news:%5otb.33851$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):

(file 0729)

> [...]
> 1. Terror-action inside Saudi-Arabia 9.11.03
> 2. Volience and murder inside Iraq
> 3. Terrorbombs on 2 Synagogues inside Turkey, 2003-11-15

You are thinking:
Judes may not live inside Israel
Judes may not live inside Turkey

... and Judes may not live anywhere!

By this you are showing us, that you are a like Hitler!

> [...]
>
> -
>
> Show us your "god", asshole.
>
> I don't think, he is alive - Prove it, instead of this shit!

Maybe he is sleeping!

Make him a cup of coffie, so that he can wake up, asshole!

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Last Information-file (0730):

Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs

After this key-in on the searchline. "Kall, 0731"

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0065=0731

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-15, Saturday, CET 13:02

"Martin Kristensen" skrev (news:bp4ttk$9q2$1...@sunsite.dk...):

> http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3272815.stm
>
> 23 dræbt og 80 såret ved to bilbomber foran synagoger i Istanbul og
> Ankara.

Interrupt from file 0731:

Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

dk.livssyn.kristendom, dk.politik
2003-11-15, Saturday, CET 12:52
... (cut 2003-11-15)

Maybe he is sleeping!

... (cut 2003-11-15)
--- END of file 0731 -----------------------------------------------

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Was:
Re: Terrorangreb mod synagoger i Tyrkiet
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0666+0066=0732

E-mail sent to White House (15. november 2003, CET 14:28):

Subject: Put "Ayatollah" Ali Khamenei on trial

DADDY-Break (2003-11-15, CET 14:16):
- "Det må du gerne (contact White House irt. Ali Khamenei and his men)."

I want You to put "Ayatollah" Ali Khamenei and his men on trial at the
International Court of Justice, The Hague.

Reason:
Crimes against humanity
(see report from fx. Amnesty International)

God bless America

With kind regards

Mogens Kall
The servant of Michael

...(cut 2003-11-15)

Internal message to Delta-Chorint.

Keep off-line, please!

Reason:
Many people can die.

Use the backdoor.

Transmission END.

[...]

After this key-in on the searchline. "Kall, 0735"

[...]

0666+0069=0735

This file has been sent to

dk.livssyn.kristendom (and others)

Time for OUTPUT:
2003-11-16, Sunday, CET 02:45

Ja, så skulle opdateringen have fundet sted (file 0730).

Du skrev, Anders (news:%wQnb.15583$jf4.9...@news000.worldonline.dk...):

> [...]

> overhovedet nogen - herinde, der fatter, hvad det egentlig er, du vil
> kommunikere, når du skriver på "programsprog".

Nu må jeg jo "tilstå", at det ikke primært er dig, jeg henvender mig til,
når jeg skriver her på bl.a. dk.livssyn.kristendom. Dem jeg kommunikerer
med, behøver ikke nødvendigvis at svare på denne kanal. Eksempelvis er der
forbavsende få indlæg fra Ham dersens Gud (DAD), men dermed ikke sagt, at
der ikke kommer feedback!

Når du (og mange andre) læser post i nyhedsgrupperne; læser du (går jeg ud
fra) ordene, som de nu engang umiddelbart står. Og intet forkert i det. Lad
os kalde det at "kommunikere på menneskesprog".

Spørgsmålet er så, om vi mennesker (i vores sommetider snæversynet
tankegang) herved udelukker os selv fra information ? - Det er særlig i
relation til fil 0736,
news:JFAtb.34405$jf4.1...@news000.worldonline.dk..., jeg nu tænker.

Nogengange kan man blive tvunget til at tænke "lidt" dynamisk, hvis man skal
tilegne sig information, der ikke sådan umiddelbart lader sig komme for
dagens lys.

Når jeg kommunikerer på nyhedsgrupperne, så skriver jeg i nutid og skuer ind
i fremtiden (men jeg har hele fortiden med i tankerne). Hverken du (eller
andre) herinde vil kunne fatte, hvad det egentlig er, jeg taler om, dersom
du (I) udelader "opdateringerne".

Når du kategorisk afviser mit udsagn ("there is a Copyright on the program
this time", se fil news:p7Pnb.15557$jf4.9...@news000.worldonline.dk...),
ja så har jeg blot én bemærkning hertil:

Du skal nok blive en "fremragende" historieskriver!

-

Apropos historieskriver:

Filerne 0002, 0003, 0004 samt 0116 og 0118 er blevet destrueret af einem
historie-forfalskner, hvorfor de her genskabes (tjekket filer fra 0002 til
og med 0242):

File 0002:
Ordet
2002-09-30, CET 15:29
dk.livssyn.kristendom

Daycode:

DADDY LIVES
(1) T+2064, 4. Feb. 1997, Iran
(2) 2040, 28. Feb. 1997, Iran
(3) 1969, 10. May 1997, Iran
(4) 1661, 14. Mar. 1998, Iran
(5) 1634, 10. Apr. 1998, Iran, GOOD FRIDAY ©
(6) 1249, 30. Apr. 1999, Serbia
(7) 302, 02. Dec. 2001, Nigeria, Man raised from the Dead ©

For Muslims green (5) is the colour-symbol of HOPE

News 1:

Kristeligt Dagblad, Monday, Sep. 30. 2002:

Ordet

I waited patiently for the LORD's help;
then He listened to me and heard my cry.

He pulled me out of a dangerous pit,
out of the deadly quicksand.

He set me safely on a rock and made me secure.

Psalms 40,2f

News 2:

Bibelnøglen, Juli kvartal 2002, Monday, Sep. 30. 2002:

side 42

Keyword: ... (v2).

News 1+2:

Week 40:

40,2 - 2

JONAH ALARM (Gate 22)!

If You have ears, then, listen to what the Spirit says to You!

DADDY-break(2002-09-30, CET 15:25):

- "Sådan skal den være (dette indlæg)."

Thank You, DAD - El-Shaddai - ELSKER DIG.

--- END of file 0002 --------------------------------------------------

-

File 0003:
The WORD of God to Iran
2002-09-30, CET 16:25
dk.livssyn.kristendom

Today I was praying in regard to Jeremiah 49,39:

But later on I will make the people of Elam prosperous again. I, the LORD,
have spoken.

, and then ...

DADDY-break (2002-09-30, CET 16:16):

- "Jeg vil (means: I will)."

Thank You, DAD - El-shaddai - ELSKER Dig!

--- END of file 0003 -----------------------------------------------------

-

File 0004:
Sv: Ordet
2002-10-02, CET 18:48
dk.livssyn.kristendom\Ordet

Responce 1: Syria

Input News:

BBC World Text-TV P124 02 Oct. 2002 18:25:40

Collapse of old Syrian houses kills 24

At least 24 people were killed when
old houses in Syria collapsed, the
country's interior ministry has said.

A further 21 are injured following the
cave-in, in the north-western city
of Aleppo.

Aleppo's governor, Osama Uday, is
reported as saying that old caverns
beneath the homes led to the pre-dawn
collapse in Syria's second largest city.

News agency Sana did not know how many
homes had been affected.

--- END of News 2002-10-02-----------------------

FUTURE:

Isaiah 19,18-25:

"...I will bless ... you, Assyria, whom I created."

--- END of file 0004 -----------------------------------------------------

-

File 0116
To the Vatican
dk.livssyn.kristendom
2002-10-28, CET 12:18

Dear Brothers and Sisters in Christ Jesus,

We got DADDY-Contact:

Input:
Updating 2.1
Sendt to dk.kristendom\Ordet\Updating

Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

From: Mogens Kall
Date: 5. oktober 2002 23:32
--- Updating
2.1 --------------------------------------------------------------
Hack'er impart:

DADDY-break (2002-10-06, CET 0:26):

- "Fire!"

.. tænkte på ordene "Login" og situationen.

--- END of Uddating
2.1 ------------------------------------------------------

Delay 21 days (Daniel-syntax 10,13).

Expected-OUTPUT:
2002-10-27, CET 0:26

Input News:
(from Italy, Vatican-address)
Vulkanen Etna på Sicilien i udbrud (on saturday evening)

Global OUTPUT-message:
The Word-of-God i alive and can think by Itself (He. 4,12).

Internal OUTPUT-message:
?

Father! Thank You for Your MERCYFUL salvation! May Your Kingdom come!
May Your will be done on earth as it is in Heaven.
Love You, DAD!

Guds fred
The Peace-of-God to you all

[...]

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-10-23, CET 16:06 - Wednesday

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
To the Vatican

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-10-28, CET 12:18

--- END of file 0116 -----------------------------------------------------

Sv: To the Vatican
dk.livssyn.kristendom\To the Vatican
2002-10-30, CET 14:18

Dear Brothers and Sisters in Christ Jesus,

> Internal OUTPUT-message:
> ?

I have been thinking about this since Monday. Today I got a commandment:

DADDY-Break (2002-10-30, CET 12:52):

- "Det skal du - Jeg pålægger dig det (Vatican, pædofeli-opgør)."

Yes, my Lord:

For those of You, who has done crime upon boy-children (and so on):

1.
You MUST ask for forgiveness to ALL the victims (not only the Lord Jesus
Christ).

2.
You MUST inform the local police, what You had done. Then they will take
over the case (Rom 13).

This commandment is to the hole Church-of-God (From East to West, From North
to South).

Jesus says:

(John 15,1-5)

I-AM the real vine, and My Father is the gardener.
He breaks off every branch in Me that does not bear fruit,
and He prunes every branch that does bear fruit,
so that it will be clean and bear more fruit.
You have been made clean already by the teaching
I have given you.
Remain united to Me, and I will remain united to you.
A branch cannot bear fruit by itself;
it can do so only if it remains in the vine.
In the same way you cannot bear fruit unless you remain in Me.
"I-AM the vine, and you are the branches.
Whoever remains in Me, and I in him, will bear much fruit;
for you can do nothing without Me.

I love You, DAD - El-Shaddai!

Come! Children-of-God. Let us go back to DADDY.

ELSKER-Dig.

[...]

--- END of file 0118 -----------------------------------------------------

-

END of rekonstruktion.

Hvorfor skulle de destrueres. Er Sandheden blevet så fjern (John 14,6) ?

-

Lad os gribe det an på en humoristisk facon:

En sort mand i Sydafrika (1985) siger til Jesus, at han ikke må komme ind i
de hvides kirke. Dertil svarer Jesus: "Det skal du ikke være ked af; det må
Jeg heller ikke!"

Transmission END.

[...]

After this key-in on the searchline. "Kall, 0738"

[...]

0666+0072=0738

This file has been sent to

dk.livssyn.kristendom (and others)

Time for OUTPUT:
2003-11-16, Sunday, CET 07:49

"Kall, Mogens" skrev
(news:DUoqb.25318$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):

> Found WARNING no. 2 to Titanic.

Music: Tears in Heaven (1/3)

Report from Jerichö:
--------------------

2304-Break (2003-11-16, CET 13:01:51):
- "...(brudt igennem vejspærring)..."

13:02:4x
- "Den skal afsted med det samme."

Yes, Sir!

Transmission END.

[...]

Tear...@Heaven.code_Yea

Internal:

Last Information-file (0730):
Old contributions can be called up by a
http://www.google.com/intl/da/ jump.
After this click on Newsgrougs

After this key-in on the searchline. "Kall, xxxx"
xxxx = The number of this file.

(This contribution should then be possible to find)
After this click on the topical file, which is ...

System-Updating:
0741 news:Q%Gtb.34424$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0076=0742

This file has been sent to

dk.livssyn.kristendom (and others)

Time for OUTPUT:
2003-11-16, Sunday, CET 13:10

Andreas Falck

I news:K6Ftb.34408$jf4.1...@news000.worldonline.dk skrev
> [...]

> kanal. Eksempelvis er der forbavsende få indlæg fra Ham dersens Gud
> (DAD), men dermed ikke sagt, at der ikke kommer feedback!

Jeg tror dnok det er ved at være på tide du enten begynder at skrive
relevant for gruppen, eller at du nøjes med at sende til dk.test eller
lignende, for der er altså ikke rigtig noget gruppe-relevant indhold i
dine indlæg, uanset om de er stilet til Anders eller ej, DAD eller
andre, eller hvem du nu måtte mene at skrive til.

Der nu HAR købt hus i Ravsted, Sønderjylland
Huset kan ses her: http://skrift.dk/hus_ravsted
ER det ikke bare et skønt hus? og så på 177 kvm

Andreas Falck

I news:8FAtb.34404$jf4.1...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens mogen...@ikke.til.raadighed.dk følgende:

> Internal message to Delta-Chorint.
>
> Keep off-line, please!

Ja tak, vil du ikke nok forblive offline, indtil du har fattet at dine
indlæg skal indeholde gruppe-relevant indhold for at være on-topic.

arc@na

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> wrote in news:LEKtb.3887
$Nv6....@news.get2net.dk:

> Jeg tror dnok det er ved at være på tide du enten begynder at skrive
> relevant for gruppen, eller at du nøjes med at sende til dk.test eller

Psst: Der er Xpostet til dk.politik... ;-)

arc@na
Blessed are the Fundamentalists, for they shall inhibit the earth.

"Andreas Falck" skrev (news:HKKtb.3925$xi6...@news.get2net.dk...):

> I news:8FAtb.34404$jf4.1...@news000.worldonline.dk skrev
> Kall, Mogens mogen...@ikke.til.raadighed.dk følgende:

Åh Andreas, gør mig lige en tjeneste:

Venstre-Klik øverst oppe på "Meddelelse".
(vindue skulle gerne herved fremkomme med valgmuligheder)

Venstre-Klik herefter på "Bloker afsender..."

Svar ja til alle spørgsmålene.

Have a nice day!

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
John_15.13@Heaven

Internal:

Last Information-file (0730):

0742 news:4PJtb.34485$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0743 news:6oNtb.34750$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0078=0744

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-11-16, Sunday, CET 17:46

Andreas Falck

I news:IRNtb.34770$jf4.1...@news000.worldonline.dk skrev
Kall, Mogens følgende:

> Åh Andreas, gør mig lige en tjeneste:

Det var bedre om du overholdt gruppefundatsen og kun sendte indlæg med
indhold der matcher denne, samt undlod alt det fyld der ingen relevans
har for gruppen.

Når du tager dig sammen og skriver et rigtigt indlæg med indhold, da
er de generelt rigtig gode og med dybe tanker og saglige overvejelser
om det du skriver. - *DERFOR* er du ikke havnet i filteret denne gang!

"Andreas Falck" skrev (news:LEKtb.3887$Nv6....@news.get2net.dk...):

> I news:K6Ftb.34408$jf4.1...@news000.worldonline.dk skrev
> Kall, Mogens mogen...@ikke.til.raadighed.dk følgende:

... (cut 2003-11-16)

> [...]
> dine indlæg, uanset om de er stilet til Anders eller ej, DAD eller
> andre, eller hvem du nu måtte mene at skrive til.

Men dog, Andreas! - Sikker dog en "smuk" måde, du omtaler vores Far (MaTT
23,9) på!

Hvornår er forøvrigt selv Guds Ord blevet ULOVLIGT på dk.livssyn.kristendom
?

Input memory from file 0002:

> [...]
>
> He pulled me out of a dangerous pit,
> out of the deadly quicksand.
>
> He set me safely on a rock and made me secure.

Det minder mig forresten om ...

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
John_15.13@Heaven

Internal:

Last Information-file (0730):

0744 news:IRNtb.34770$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0745 news:rXNtb.34776$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0080=0746

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-11-16, Sunday, CET 18:37

"Kall, Mogens" skrev
(news:lBotb.34267$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):

Input News from Danish TV:
DR1 s141 Man 17 nov (2003, CET) 07:35:56

Al-Qaeda truer Japan

Den London-baserede Saudiarabiske uge-
avis Al-Majallah skriver, at al-Qaeda
truer med at angribe centrum af hoved-
staden Tokyo, hvis Japan sender
soldater til Irak.

- Hvis de ønsker at ødelægge deres
økonomiske magt og blive trådt under
fode af Allahs krigere, så lad dem
komme til Irak, hedder det i en e-mail
fra Abu Mohammed Al-Ablaj, som hævdes
at være en al-Qaeda-leder.

Dagen efter, at 19 italienere og ni
irakere blev dræbt, nedtonede Japan i
torsdags et løfte om at sende soldater
til Irak i slutningen at året. Det
bliver nu tidligst i 2004.
--- END of News ----------------------------------

Jump to text-string:
"diversionary manoeuvre"
... and
"4. Al-Qaeda threadten Japan"

file (0731)

> "Kall, Mogens" skrev
> (news:%5otb.33851$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):
>
> (file 0729)

..... 4. Al-Qaeda threadten Japan

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

[...]

DADDY-Break (2003-11-17, CET 07:26):
- "Det skal du (Link Al-Qaeda_truer_Japan to 0731)."
07:44
- "...(Copy to the government of Japan)..."

Last Information-file (0730):

0731 news:lBotb.34267$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0732 news:_Botb.34269$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0733 news:fettb.34327$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0734 news:zEAtb.34403$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0735 news:8FAtb.34404$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0736 news:JFAtb.34405$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0737 news:66Btb.34406$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0738 news:K6Ftb.34408$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0739 news:zUFtb.34413$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0740 news:sEGtb.34421$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

0746 news:gBOtb.34784$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0747 news:WPRtb.34860$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0082=0748

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Government of Japan

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 08:12

"Kall, Mogens" skrev
(news:Ix_tb.34946$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):
(file 0748)

Aktionen færdig ca. CET 08:3x

Så derefter nyt brød efterladt af fugle og kon straks i tanke om forrige
gang (file 0726):

0748 news:Ix_tb.34946$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0083=0749

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 08:47

"Kall, Mogens" skrev
(news:g2%tb.34953$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):
(file 0749)

> [...]
> (file 0748)
>
> Aktionen færdig ca. CET 08:3x
>
> Så derefter nyt brød efterladt af fugle og kon straks i tanke om forrige

Internal message to Al-Qaeda:

This is the servant of Michael speaking!

Department:
Fools of Christ, International

You still have a problem in regard to your dead "god".
(1. Corinthians 8,5-6)

Why didn't your "god" not woke up ?
(0732 news:_Botb.34269$jf4.1...@news000.worldonline.dk...)

Was the coffie not strong enought ?
(We know, he is dead!)

Make it stronger, Asshole!

DADDY-Break (2003-11-17, CET 09:11):
- "Det må du godt (Output ?)."

[...]

0730 news:eaotb.33852$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
see also (file 0731-0747):

0749 news:g2%tb.34953$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0084=0750

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 09:16

DADDY-Break (2003-11-17, CET 09:27):

- "Den skal med (Return-Address_tilføjelse: Henvisning til en ægte martyr,
Polykarps martyrium (0340), modsat "visse" andre)."

Ordre hermed udført, DADDY!

09:39
- "Det må du gerne (Output: "MINE", says the Lord)."

Thank You, DAD:

Internal message to Søren Giversen and Poul Kristensens Forlag:

"MINE", says the Lord!

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
John_15.13@Heaven
Polykarps martyrium (0340)

0750 news:Tt%tb.34960$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0085=0751

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 09:42

"Kall, Mogens" skrev
(news:rL7tb.32556$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):
(file 0723)

Input News from Danish TV:

Jordan og Danmark i fredsinitiativ

Udenrigsminister Per Stig Møller (K) og
hans jordanske kollega, Marwan Muasher,
søgte i dag med et fælles indlæg i
avisen Financial Times at puste liv i
den grundstødte fredsproces i
Mellemøsten.

"Vi mener begge, at det er på tide at
genoplive køreplanen ["], skrev ministrene
og konstaterede om både israelere og
palæstinensere, at "ekstremister på
begge sider skal bekæmpes samtidigt."

Samtidig foreslår de to, at organer som
OSCE måske kan spille en større rolle i
Mellemøsten.
--- 17. nov 09:39 --------------------------------------------

Så langt, så godt.

Men i disse tiden (Atomalderen) - under henvisning til file 0666, Irans
atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666),
news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk... - kan fred IKKE
skabes uden en effektiv sikkerhedsgaranti for bl.a. Israel.
Denne sikkerhedsgaranti kan gives til landet, dersom NATO optager dem som
medlem. Princippet er: En for alle, alle for en. Angribes Israel igen
(ihukom fx. Yom Kippur-krigen i 1973, der nær havde gjort denne planet til
en rygende atom-sønderskudt ruinhob uden håb, input 0412
news:q%hfa.1884$vn1.4...@news010.worldonline.dk...), da vil angriberen
(herunder fx. Iran) også være i krig med NATO, hvilket burde afskrække de
fleste (fornær de religiøse fanatiske galninge, hvorfor Irans
atomvåben-program
SKAL hindres, dersom Menneskeheden skal overleve
(see WARNING no 1,
file 0680 news:GCBnb.15451$jf4.8...@news000.worldonline.dk...
and WARNING no 2,
file 0705 news:DUoqb.25318$jf4.1...@news000.worldonline.dk...)

Memory:
Israel - No deal without NATO (0637)
de.politik

2003-05-25, Sunday, CET 10:00
[...]

DADDY-Break (2003-11-17, CET 10:29):
- "Det skal du (Copy to Knesset and Folketinget)."

Ordre hermed udført, DADDY!

10:33

[...]

0751 news:iS%tb.34967$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Fredsprocesen i Mellemøsten
Was:

Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0086=0752

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 10:41

Music:

12. Ingen er som du
12. Råb til din Gud

... and then after some second ...

CET 11:05:06 - Interrupt Israel

DADDY-Break (2003-11-17, CET 11:05):

- "Det hele skal med (music: 14. Breath)."

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0752 news:OJ0ub.34974$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

[...]

0666+0087=0751

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 11:12

DADDY-Break (2003-11-17, CET 11:29):
- "Det må du gerne (Output Beraka:_Sl_126)."

Thank You, DAD:

Music:

Beraka, Hærskarers Herre

2. Psalm 126

Da Herren førte Zions fanger hjem,
var vi som drømmende;
da fyldtes vor mund med latter,
vor tunge med frydesang;
da hed det blandt folkene:
"Herren har gjort store ting imod dem!"
Ja Herren har gjort store ting imod os,
og vi blev glade.
Vend, o Herre, vort fangenskab
som Sydlandets strømme!
De, som sår med gråd (sæk og aske),
skal høste med frydesang;
de går deres gang med gråd,
når de udstrør sæden,
med frydesang kommer de hjem,
bærende deres neg.

Tekst: Salme 126
Musik: Kim Nidam Andersen

Transmission END.

11:54
- "Det må du gerne (Keyword Output)."

Thank You, DAD:

Keyword:

Så siger Hærskarers Herre:
Fordi det i disse dage synes det tiloversblevne af dette folk umuligt,
skulle det så også synes Mig umuligt, lyder det fra Hærskarers Herre (JHVH)
(Zak. 8,6)

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0753 news:va1ub.34981$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

[...]

0666+0088=0754

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 11:58

"Kall, Mogens" skrev
(news:OJ0ub.34974$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):
(file 0752)

Internal message to "Bold":
Code:
Bold 1
Bold 2
Bold 3

Received message from unidentifyed Voice (2304 - ?):
(2003-11-17, CET 12:38):

- "Vi går med jer."

0754 news:2S1ub.34993$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

[...]

0666+0089=0755

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 12:44

Internal message to "Bold":

Memory ON from Danish TV2 Text-TV page 136
(2003-11-17, CET 11:42)

If You can't go directly through the wall (Jerichö) with Bold 1,
then use Bold 2 and Bold 3.

The must important thing is this:
Enter the City (Jos 6)

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Ordre-Output:
DADDY-Break (2003-11-17, CET 13:41)
- "Det må du gerne."

0755 news:Fw2ub.35004$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

[...]

0666+0090=0756

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 13:44

The "ship" will automatic be destroyed in T-5,x (x unknown)

[...]

Memory ON from Danish TV2 Text-TV page 140
(2003-11-17, CET 13:22)

The must important thing is this:
Enter the City (Jos 6)

Now: GO (bold 2 + 3)

God be with You, Sir!

DADDY-Break (2003-11-17, CET 14:13):
- "I will."

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Last Information-file (0730):

0756 news:Lo3ub.35019$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:

Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

Was 1:
Fredsprocesen i Mellemøsten
Was 2:

Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0091=0757

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 14¤:16

"Kall, Mogens" skrev
(news:OS3ub.35023$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):

> The "ship" will automatic be destroyed in T-5,x (x unknown)

Input News from Norge2:
TV2 Text page 124 Mon 17. nov (2003, CET 16:36:06)

- USA kan gå til krig igen.

- USA går til krig igjen, alene om det
så skulle være, for å ivareta verdens
sikkerhet, sier president George W.

Break:
A unidentifyed Voice came:
(2003-11-17, CET 16:46)
- "Login ... transforming."
The music was from HARMONY:
"2: Tomaso Albinoni, Adagio"

... , sier president George W.
Bush. Uttalelsen kommer i et intervju
med Storbritannias største tabloidavis,
the Sun. Bush reiser tirsdag til
Storbritannia, hvor han blant annet
skal møte dronning Elizabeth og
statsminister Tony Blair. Bush mener
verden er blitt et tryggere sted etter
Irak-krigen.
--- END of News -------------------------------------

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
John_15.13@Heaven (Good Friday)

Polykarps martyrium (0340)
0340 news:mclaa.115120$Hl6.10...@news010.worldonline.dk...

Internal:

Ordre-Output:
DADDY-Break (2003-11-17, CET 16:39:39):
- "Den skal afsted [nu] (Norge2, TV2, 124)."

Last Information-file (0730):

0757 news:OS3ub.35023$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0758 news:VU4ub.35053$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)

0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0666+0093=0759

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 16:59

... (cut 2003-11-17)

> Break:
> A unidentifyed Voice came:
> (2003-11-17, CET 16:46)
> - "Login ... transforming."
> The music was from HARMONY:
> "2: Tomaso Albinoni, Adagio"

The question is:
Did the voice came from 2304 ?

We don't know yet, Sir!

Internal message to ...

Keyword:
"The Truth"

Thank You, Sir!

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Ordre-Output:
DADDY-Break (2003-11-17, CET 17:14):

- "Det må du godt (Output ?)."

Last Information-file (0730):

0759 news:uf6ub.35086$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0094=0760

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 17:22

... (cut 2003-11-17)

Input News from Norge2:
P129 TV2 Text Man 17. nov (2003, CET) 17:42:45

Arnold overtar roret

I dag sverges Arnold Schwarzenegger inn
--- END of News --------------------------------------

Do You remenber Video-tapes sent to Iran ?
(some of them with Arnold Schwarzenegger)

Input memory:

VHS-video-TAPE's send to Embassy of Iran, DK.
----------------
Copy
Muslim World
TIME TAPE-navn c/o Emb. Saudi-A.
DK.
1994-efter.TAP Bigfoot NO
1995----96.TA0 ? YES
1997-02-06.TA0 Let My people go! YES
1997-03-03.TA0 Peace with God YES
1997-03-06.TA0 HOSANNA YES, Bigfoot-kopi
1997-03-29.TAP AIRPORT de la Matt. 24,28 YES
1997-04-03.TAP The TIME-"mashine" YES
1997-04-04.TAP The Garbage-man YES
1997-04-08.TAP What is the TRUTH ? YES
1998-01-03.TAP Sodoma YES
1998-03-16.TAP Who is Jesus - Part I YES
1998-04-05.TAP Closer to the Fire (Part II) YES
1998-04-06.tap Who is Jesus - Part III YES
1998-04-07.tap The classifyed words (Part IV) YES
1998-04-09.tap BERAKA (Part V) YES
1998-12-13.tap Slow-"hand" YES
1999-03-03.tap T-16, Part 1 YES
1999-03-06.tap T-16, Part 2 YES
1999-03-09.tap T-16, Part 3 YES
1999-04-06.tap SODOMA 2 YES (+ Hague)
1999-06-26.tap The Escape from Hell, Part 1 YES
1999-06-30.tap The Escape from Hell, Part 2 YES
1999-07-02.tap The Escape from Hell, Part 3 YES
1999-07-06.tap The Escape from Hell, Part 4 YES
1999-07-09.tap The Escape from Hell, Part 5 YES
1999-07-14.tap The Escape from Hell, Part 6 YES
1999-07-16.tap The Escape from Hell, Part 7 YES
1999-07-19.tap The Escape from Hell, Part 8 YES

Does the TERMINATOR now take over, DAD ?

DADDY-Break (2003-11-17, CET 17:46):
- "Det må de selv bestemme - it depent on ... you know!"

2304:
17:47
- "Så kan de selv få lov at bestemme (deres skæbne)!"

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Ordre-Output:
DADDY-Break (2003-11-17, CET 17:57):
- "Det må du gerne (Output ?)."

Last Information-file (0730):

0760 news:6B6ub.35271$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0095=0761

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 18:00

I was thinking about Iran, and then ...

DADDY-Break (2003-11-17, CET 20:47:00):
- "Du skulle bare vide, hvad der er sket!"

Something going on, DAD ?

20:51
- "Ja!"

20:52
- "Glæd jer, I Himle - Fryd jer!"

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

Ordre-Output:
DADDY-Break (2003-11-17, CET 20:49):

0761 news:697ub.35615$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0096=0762

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 20:52

DADDY-Break (2003-11-17, CET 21:00:47 ):
(delay 00:00:00 - real time)
- "Welcome home, My son."

21:01
- "Indeed"

(I was asking DADDY: "Do You LOVE him ?")

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0762 news:CG9ub.36101$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0097=0763

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 21:05

DADDY-Break (2003-11-17, CET 21:14:22):

(delay 00:00:00 - real time)

- "I will (I was praying: "Send a man to teach him the Way", John 14,6)."

21:18
- "There will be send a man."

0763 news:yS9ub.36119$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0098=0764

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom, dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-11-17, Monday, CET 21:21

> Internal message to ...
> 17:17
> 17:18
> 17:20
>
> Keyword:
> "The Truth"
>
> Thank You, Sir!

Skal der stå noget, Far ?

DADDY-Break (2003-11-28, CET 20:04:50):
- "Nej."

NEXT DADDY

Transmission END.

[...]

Jesus-DADDY-Break (2003-11-16, CET 09:52):
0741 news:Q%Gtb.34424$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

"Jeg BESVÆRGER jer, Jerusalems døtre - "
09:53
- "I will keep My PROMISES!"

Jesus-Break (2003-11-24, CET 22:30):
- "det må du gerne (citat fra Rev 22,20)."
0787 news:0Uuwb.46317$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

Thank You, Jesus:

Jesus says (Rev 22,20):
- "... I am coming SOON!"

DADDY-Break (2003-11-18, CET 11:16:47):
0773 news:Grmub.36682$jf4.1...@news000.worldonline.dk...

- "Hold fred med hverandre."

(means: keep peace with one-another, John 13,34-35)

[...]

The right to believe, to worship and witness
The right to change one's belief or religion
The right to join together and express one's belief
FORUM 18 NEWS SERVICE, Oslo, Norway
http://www.forum18.org/

Jump-Address:

L.Kristi
www.evigliv.com

(Dansk Europamission)
http://www.daneu.dk

(Ordet og Israel)
http://www.ordetogisrael.dk

(Find Your church inside Denmark)
http://giraffen.dk

(SAT7 - Arabic Website)
http://www.sat7.com/main_page.htm

[...]

After this click on Newsgroups

[...]

0764 news:g5aub.36142$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0774 news:8moub.36719$jf4.1...@news000.worldonline.dk...
0781 news:wxbwb.44746$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0797 news:Igxwb.46386$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0810 news:J5Jwb.46482$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0832 news:b%8xb.47549$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0848 news:Igvxb.48129$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

System-Updating:
0849 news:c0Dxb.48161$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0850 news:XvDxb.48169$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0851 news:2WDxb.48173$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0852 news:x8Exb.48175$jf4.2...@news000.worldonline.dk...
0853 news:mPMxb.48403$jf4.2...@news000.worldonline.dk...

File-name:
Re: Irans atomvåbenprogram - Taget på fast gerning (0666)
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...

0666+0188=0854

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom