Anti-NT bagvaskere flygtede på denne ng

Bo Warming

De der foragtede Jesu ord om DEN KASTE FØRSTE STEN DER SELV ER REN

og som injurierede ubegrundet om narcisisme og tvivlsom kristendom mm.

kunne aldrig svare på påvisningen af modstrid mellem NT og deres handlinger.

Er det ikke tankevækkende?

Kan man mon håbe på at de har lært at de står som farisæere og rummer
selvmodsigelse, og vil lære af det?

Pjattet om at der skulle være mindre kristendom hos indvandringskritikere
end hos Leif Bork Hansen typer, kan ingen tage alvorligt, når der ikke kan
gives logiske argjumenter for mudderkastning mod kristne debatører som jeg.

Nogle har undskyldt injurier som om de havde såret. Det har de aldrig. De
har kun udstillet egen intolerance.
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Henrik Vestergaard

God formiddag Bo

"Bo Warming" <ELTZNX...@spammotel.com> skrev i en meddelelse
[...]

> [...]
> end hos Leif Bork Hansen typer, kan ingen tage alvorligt, når der ikke kan
> gives logiske argjumenter for mudderkastning mod kristne debatører som

Nu synes du ikke du tager munden lidt for fuld, vel?

Glem ikke at kristendommen som ideologi er blind overfor race
(Galaterbrevet, kapitel 3)

v26 For I er alle Guds børn ved troen, i Kristus Jesus.
v27 Alle I, der er døbt til Kristus, har jo iklædt jer Kristus.
v28 Her kommer det ikke an på at være jøde eller græker, på at være træl
eller fri, på at være mand og kvinde, for I er alle én i Kristus Jesus,
v29 og hører I Kristus til, er I også Abrahams afkom, arvinger i kraft af
Guds løfte.

Derfor synes det mindre interessant hvad du kan tage alvorligt, hvis man
tager skriftens omtale af race og sætter i forhold til dine gentagne
indlæg...

> Nogle har undskyldt injurier som om de havde såret. Det har de aldrig. De
> har kun udstillet egen intolerance.

I kan få jeres egen klub...

;-) Henrik, Slagelse

"Henrik Vestergaard" skrev
(news:4024a2fd$0$25805$ba62...@nntp03.dk.telia.net):

> God formiddag Bo
[ ... ]

> [...]
>
> Derfor synes det mindre interessant hvad du kan tage alvorligt, hvis man
> tager skriftens omtale af race og sætter i forhold til dine gentagne

Amen.

Sædemanden gik ud for at så.

Og som han såede, faldt noget på vejen; og fuglene kom og åd det op.

Noget faldt på stengrund, hvor det ikke havde megen jord, og det kom straks
op, fordi det ikke havde dyb jord; men da solen steg, blev det svedet, og
det visnede, fordi det manglede rod.

Noget faldt iblandt tidsler, og tidslerne voksede op og kvalte det.

Og noget faldt i god jord og bar frugt ...

(Matt.13,1-9; 18-23)

Med kærlig broder-hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1400 news:TktTb.83213$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0792=1458

Bo Warming

"Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> wrote in message

> Glem ikke at kristendommen som ideologi er blind overfor race
> (Galaterbrevet, kapitel 3)

Hos DNSB er der racisme - hos Glistrupiser og DF er der så lidt racisme som
i SF

Husk at §266b som jeg er dømt efter belyves af journalister til "racisme-§"
men har intet med racisme at gøre.

> [...]
> eller fri, på at være mand og kvinde, for I er alle én i Kristus Jesus,
> v29 og hører I Kristus til, er I også Abrahams afkom, arvinger i kraft af

Glistrup, Nietzsche og jeg er så uracistiske som biblen. Kun krigerkultur er
vi defensive overfor.

De

> I kan få jeres egen klub...

Men vi vil gerne have gjort Andreas Falck typer tolerante og vi er godt på
vej, for engang søgte han at hive elektronisk tunge ud af munden på mig, men
da netbetjente ikke kunne hjælpe ham, kom han til fornuft og blev mindre
censurliderlig.

Bo Warming

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> Sædemanden gik ud for at så.
>
> Og som han såede, faldt noget på vejen; og fuglene kom og åd det op.

Had-hetz om narcissisme faldt på stengrund, men det ville være interessant
at få oplyst basis for den fejlagtige anklage.

Henrik Vestergaard

Godaften Bo

> "Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> wrote in message
> Hos DNSB er der racisme - hos Glistrupiser og DF er der så lidt racisme
som
> i SF

HVIS DNSB og/eller Glistrup nogensinde formår at samle nok stemmer til at
komme IND i Folketinget, kan man begynde at sidestille jer ud fra
demokratiske spilleregler. Indtil da må det - ud fra befolkningens stemmer -
være at opfatte for uspiseligt i et demokrati... ;-)

> Husk at §266b som jeg er dømt efter belyves af journalister til
"racisme-§"
> men har intet med racisme at gøre.

Har §266b intet med racisme at gøre?

....Den skal vi VIST have en forklaring på... ;-)

> Glistrup, Nietzsche og jeg er så uracistiske som biblen. Kun krigerkultur
er
> vi defensive overfor.

Det kunne jo anføres at nogle ser spøgelser alle vegne -- men det henhører
vist under dk.politik og ikke herinde! ;-)

> [...]
men
> da netbetjente ikke kunne hjælpe ham, kom han til fornuft og blev mindre

Ligesom Andreas kan have en dårlig dag, ser det ud til at du, Bo Warming,
har det hele året!!! ;-D

Bo Warming

> [...]
stemmer -
> være at opfatte for uspiseligt i et demokrati... ;-)

Du er tydeligvis tilhænger af flertalsdiktatur.
Mindretal skal trynes?
Jeg mener man skal i det demokrati tage synspunkter seriøst uanset om et
parti ikke er kommet over spærregrænsen

> "racisme-§"

> Har §266b intet med racisme at gøre?
> ....Den skal vi VIST have en forklaring på... ;-)

Nævnte straffelovs-§ er en injurie-§ der muliggør offentlig påtale når
GRUPPER forhånes, fx når bøsser og lesbiske forhånes.

I mit tilfælde har jeg skrevet sandheder om en kultur, den muhamedanske.
Der er intet om hudfarve eller race i det.
Men den folkelige måde jeg fremførte lovforslags-behov oplevedes af
anklagemyndigheden som nedværdigende så jeg fik en pjatbøde, jeg aldrig
behøver betale.

Er du ikke selvmodsigende at rejse et spørgsmå, du siden kalder OT?

Og er din gerningsretfærdige ,lovreligiøse fordømmelse ikke anti-NT,
anti-kristen, anti-jesus?

Der er intet i strid med NT i hvad DF står for, incl når de ønsker at pastor
Leif Bork Hansen skal overholde dansk lov - hvilket jeg ikke går meget op i.
Det kan kun skade godhedsindustrien at en af dens præster er en forbryder,
hvillket har med Kejserens rige og ikke med Guds rige at gøre.

Henrik Vestergaard

God aften Bo Warming:

> [...]
> Mindretal skal trynes?
> Jeg mener man skal i det demokrati tage synspunkter seriøst uanset om et

Jamen, det er interessant. Når du befinder dig under spærregrænsen, er denne
irrelevant. Men i virkeligheden fortæller spærregrænsen jer at I skal have
fin-tunet jeres holdninger, for at modsvare demokratiets spilleregler --->
demokrati betyder "flertallet regerer", ikke "fornuften regerer".... Så lev
med det! ;-)

> [...]
> Men den folkelige måde jeg fremførte lovforslags-behov oplevedes af
> anklagemyndigheden som nedværdigende så jeg fik en pjatbøde, jeg aldrig

Står det i dommen, at du ikke behøver betale den pådømte bøde?

> Er du ikke selvmodsigende at rejse et spørgsmå, du siden kalder OT?

Nej. Det er muligt du ikke kan lide at man udfordrer din påstand om at §266b
"intet har med racisme at gøre" -- men det er måske kun dig, hr. Bo Warming,
der må revidere den løbende debat?

> Og er din gerningsretfærdige ,lovreligiøse fordømmelse ikke anti-NT,
> anti-kristen, anti-jesus?

Det mener jeg ikke. Man spørger ind til en nærmere forklaring om dine
påstande.... Hvis det er anti-kristent, så ophører al sund fornuft...

Du er tværtimod en af dem der ikke længere evner at skelne mellem dk.politik
og dk.livssyn.kristendom -- og det kan godt være at andre ikke vil bedømme
denne manglende evne. Men jeg frygter bestemt ikke at give min mening om
Glistrup eller dine repetitive indlæg til kende. Vi andre spiller ud fra
demokratiske spilleregler, ud fra den forståelse at det er et kristent
menneskesyn, der er lagt til grund for valget af demokrati som styreform...

Mange kristne vil ønske et teokrati -- men da Gud IKKE på nuværende
tidspunkt har åbenbaret et sådant system for os alle her på jorden, må vi
leve efter bedste evne med den fornuft der blev os givet...

> [...]
> Det kan kun skade godhedsindustrien at en af dens præster er en forbryder,
> hvillket har med Kejserens rige og ikke med Guds rige at gøre.

Interessant, at du ikke går så meget op i hvorvidt man skal overholde dansk
lov... Du er tydeligvis trængt op i en krog, når du reelt skal afgøre hvad
der er vigtigt i vort land. De fleste af os danskere står bag mottoet på
Byretten i København: "Med lov skal land bygges".... Men sådan er der så
meget... ;-)

Bo Warming

> [...]
> demokrati betyder "flertallet regerer", ikke "fornuften regerer".... Så
Jeg er imod spærregrænsen uanset hvem der har succes med at lefle for
vælgerne
Jeg bøjer mig som du for grundlovens krav om flertalsdiktatur

> Står det i dommen, at du ikke behøver betale den pådømte bøde?

Erfaringer fra tidligere domme gør sikkert, at man kan slippe for at betale.

> [...]
§266b
> "intet har med racisme at gøre" -- men det er måske kun dig, hr. Bo

Gid du ville udfordre mine påstande og ikke blot veksle mellem at bringe
emnet op og kaldet det OT

> Det mener jeg ikke. Man spørger ind til en nærmere forklaring om dine
> påstande.... Hvis det er anti-kristent, så ophører al sund fornuft...

Jeg har intet imod dit OT - men da du klager over mig, påpeger jeg at du
kaster med sten selvom du bor i glashus

> [...]
> demokratiske spilleregler, ud fra den forståelse at det er et kristent
> menneskesyn, der er lagt til grund for valget af demokrati som

VIGTIGT: du kan ikke påvise noget punkt hvor Glistrup og jeg er mindre
demokratiske end du eller mindre kristne
PRØV

> [...]
> der er vigtigt i vort land. De fleste af os danskere står bag mottoet på
> Byretten i København: "Med lov skal land bygges"....

Ingen er mere tilhængere af loves overholdelse end Lov-og-orden partiet DF
og Glistrup.

Jyske lovs indledning om at Med lov skal land bygges
er alle enige om
Du antyder at have en overlegenhed mht lov eller tro. Forklar

Glistrups selvafsløring af nul-træk-% var en idealistisk gerning hvormed
Glistrup dømte sig selv til fængsel, altså ofrede sig, for at gavne sit
land.

"Bo Warming" skrev
(news:v%8Vb.415$l47...@fe12.usenetserver.com):

Memory ON:

1047 news:PSjCb.57497$jf4.3...@news000.worldonline.dk...

> "Bo Warming" skrev
> (news:P35Cb.1342$iz....@fe14.private.usenetserver.com...):

> "Rivejernet" (simulering):
> - "Du genvandt din selv-respekt, men blev du også lykkelig ?"

Med lugejern-hilsen

[...]

0666+0796=1462

"Bo Warming" skrev
(news:v%8Vb.415$l47...@fe12.usenetserver.com):

Du kredser FORTSAT omkring ordet *narcissisme*, se tillige ...

Og hvorfor nu det ?

Det forekommer mig, at du med mit ordvalg, se ...

1159 news:8fmLb.69431$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1277 news:R37Pb.76370$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1300 news:XsNPb.77056$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1306 news:IBRPb.77131$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1311 news:m5TPb.77225$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1312 news:2oTPb.77230$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1313 news:1oTPb.77229$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1315 news:wLTPb.77235$jf4.4...@news000.worldonline.dk
1333 news:gpeQb.78495$jf4.5...@news000.worldonline.dk
1346 news:3qrQb.78625$jf4.5...@news000.worldonline.dk

... føler dig ringeagtet, skønt jeg hverken er din kone eller anden
nærtstående person.

Cyril Malka skrev nogle visdomsord, som godt kan bruges i denne sammenhæng:

Subject: Re: Homoseksualitet er ikke medfødt
28. januar 2004 CET 11:10

> Det er *ikke* omgivelsernes misbilligelse, der fører til lav selvtillid,
> men personens evne til at tage det til sig.
>
> For eksempel: - siger du til mig: Øv, du er bare så snotdum. Så vil det
> ikke røre mig. siger min kone det samme til mig, så vil jeg tage det
> mere alvorligt. Det er ikke desto mindre det samme, der er sagt i begge
> tilfælde. Men, i det første tilfælde, kommer det fra en person, til hvem
> jeg ikke giver noget magt over min følelsesliv (dig) og i det andet
> tilfælde fra en person til hvem jeg giver en vis magt (min kone).

Det er NETOP denne lave selvtillid, som TVINGER dig til at mobilisere et
forsvar i al evighed (også selv når alle såkaldte ydre fjender eventuelt
skulle være nedkæmpet).

Et konkret eksempel på, at dette forsvar krænger over, findes i dit ordvalg
8. februar 2004 CET 09:50
Newsgroup: dk.politik
Subject: Fuck dig din luderSKAL SKOLEN STRAFFE MUDDERKAST?

Du kan - med andre ord - ikke selvstændigt distancere dig fra de sygelige
narcissistiske tilbøjeligheder. Ligeså snart du har spejlet dig (i andre
mennesker) og går bort, har du glemt, hvem du er (Jak.1,22-24).

1450 news:73wUb.85464$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> Som åben by uden mur er en mand,
> der ikke kan styre sit *sind*.
> (Ordsp. 25,28)

Du mangler selvindsigt, og det er denne indsigt, Jesus kan tilbyde dig, for
du er og bliver IKKE lykkelig, sålænge du fortsætter i denne trædemølle (det
er jo en skrue uden ende).

Jesus siger:

"Hvis I bliver i Mit ord,
er I sandelig MIne disciple,
og I skal forstå sandheden,
og SANDHEDEN SKAL FRIGØRE JER."
(John.8,31-32)

Heaven-Break (2004-02-08, CET 11:08)
- "Amen."

[...]

0666+0799=1465

Henrik Vestergaard

God formiddag Bo Warming

"Bo Warming" <ELTZNX...@spammotel.com> skrev i endnu meddelelse

> Jeg er imod spærregrænsen uanset hvem der har succes med at lefle for
> vælgerne
> Jeg bøjer mig som du for grundlovens krav om flertalsdiktatur

Så fik vi da i det mindste ét resultat... ;-)

> Erfaringer fra tidligere domme gør sikkert, at man kan slippe for at
betale.

Javel... ;-)

> §266b
> Warming,
> Gid du ville udfordre mine påstande og ikke blot veksle mellem at bringe
> emnet op og kaldet det OT

Hvor ser du vekslingen?

> Jeg har intet imod dit OT - men da du klager over mig, påpeger jeg at du
> kaster med sten selvom du bor i glashus

Hvordan synes du selv din sætning besvarer spørgsmålet om at være
anti-kristen - en påstand du selv kaster på bordet, og derefter viser det
sig jo, som i så mange andre tråde, at din evne til seriøs argumentation
hurtigt ophører...

> [...]
> VIGTIGT: du kan ikke påvise noget punkt hvor Glistrup og jeg er mindre
> demokratiske end du eller mindre kristne

Du har åbenbart ikke hørt om Google-søgning på gamle indlæg og/eller at man
kan huske hvilke debatter man tidligere har været involveret i. Der er
grænser, især når du selv i tråden har givet udtryk for manglende respekt
for loven med ordene: "...skal overholde dansk lov - hvilket jeg ikke går
meget op i." (7-2-2004 kl. 22:17 -- læs dine egne ord!)

> dansk
> Ingen er mere tilhængere af loves overholdelse end Lov-og-orden partiet DF
> og Glistrup.

I så fald giver du udtryk for BÅDE ikke at gå så højt op i lovens
overholdelse, og nu pludselig at "ingen er mere tilhængere".....
Oxymoronernes holdeplads, eller?

> Jyske lovs indledning om at Med lov skal land bygges
> er alle enige om
> Du antyder at have en overlegenhed mht lov eller tro. Forklar

Antyder?

Ingen overlegenhed herfra.... Al ære og respekt går til Gud - det er Ham der
giver os talenterne! ;-)

> Glistrups selvafsløring af nul-træk-% var en idealistisk gerning hvormed
> Glistrup dømte sig selv til fængsel, altså ofrede sig, for at gavne sit
> land.

Ja. Dengang var han også en meget begavet mand med en positiv ånd. I dag
synes hver anden sætning fra ham og hans lakajer at skulle handle om
"muhammedanerne" (der helst skal udtales med tilpas ulden DEspekt), for at
kunne tiltrække sig opmærksomhed fra folk der gerne påstår at være kristne,
men egentlig lider af samme bitterhed overfor alt og alle....

Det ønsker jeg ikke for vores land. En mere nuanceret tilgang til emnet med
BÅDE + og - i forhold til emnet ville gavne sagen!

Fortsat god søndag. ;-)

Bo Warming

Du er god til google og mener at jeg har modsagt mig selv.

Så copypaste to udsagn som er i modstrid

Når man er frihedshelt mht at modarbejde nazicensur §266b får man pjatbøde
som kun dumme betaler

Det går ikke i straffeattesten som menneskesmugler storkriminel
landsforrædder pastor Leif Bork Hansen

Bo Warming

> "Bo Warming" skrev
> (news:v%8Vb.415$l47...@fe12.usenetserver.com):
>
> Du kredser FORTSAT omkring ordet *narcissisme*, se tillige ...

Jeg finder det interessant at en angivelig meget kristen person er så
dømmesyg at han bruger dettte psykiatriske diagnoseord, som kunne give dig
bøde helt som Lotte Heise fik da hun kaldte Jønke for psykopat

Husk jeg er ikke morder, så du vil kunne få langt hårdere straf.

Men nu er jeg blot nysgerrig om du ved hvad ordet betyder og kan forklare
dine sære associationer til mig

"Bo Warming" skrev
(news:iYpVb.8257$R%.3989@fe03.usenetserver.com):

[ ... ] - The screw without an end.

1465 news:EboVb.86386$jf4.5...@news000.worldonline.dk

[...]

0666+0801=1467

"Kall, Mogens" skrev
(news:rPqVb.86454$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

WARNING

Do NOT read this unless You are a muslim !!!

-

Øvelse:
(startdato 24. januar 2004 CET 11:02)

Formål:
At (om muligt) lære "klienten" at gennemskue sin *usunde* narcissisme.

1333 news:gpeQb.78495$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> Hej Bo,
>
> Jeg ser, at mine ord har såret dig (du bliver ved med at kredse om emnet
> narcissisme).
>
> Undskyld for dette.

"Klientens" reaktion:

> Du kan beklage, at dine ord afslørede din behandlerholdning, hvis
> formynderiskhed og ynk har fascisme-mindelser, men ord kan ikke såre mig.

Feedback (spejlning):

1346 news:3qrQb.78625$jf4.5...@news000.worldonline.dk

> "Spejlet":
>
> Av! Der blev jeg godt nok ædt med både hud-og-hår (apropos *konsumere*)

Kommentarer:
"Klienten" gennemskuede ikke sig selv vha. symptom-genkendelse.

At "klienten" har behov for at kompensere for de i barndommen tidlige
ydmygelser gennem en autoritær magtudøvelse, kommer til udtryk i form af
fremmedhad, samt konkrete sætninger, såsom ...

> ... som kunne give dig

> bøde helt som Lotte Heise fik da hun kaldte Jønke for psykopat
>
> Husk jeg er ikke morder, så du vil kunne få langt hårdere straf.

Årsagen til de aggressive tanker og fantasier om hævn, skyldes udeblivelsen
af bekræftelse fra andre samt deres beundring, idet "klientens" ikke er i
stand til at opbleve dybe følelser af tab og sorg.

"Klientens" navn kunne for så vidt godt være Muhammed
(ca. 570-632, Muhammad ibn Abd-Allah)

(apropos *en smertelig straf*)

[...]

0666+0802=1468

Henrik Vestergaard

Hej Bo

> Du er god til google og mener at jeg har modsagt mig selv.
> Så copypaste to udsagn som er i modstrid

At du ikke evner at læse indenad, er ingen overraskelse. Ordvekslingen var:

===== citat =====

===== citat slut =====

> Når man er frihedshelt mht at modarbejde nazicensur §266b får man pjatbøde
> som kun dumme betaler

Deraf følger, at du kun mener det er dumme mennesker, der betaler deres
bøder???

Vi andre betaler da vores fartbøder f.eks., og derfor kan jeg kun ønske en
god ferie, når du en dag får en forvandlingsstraf -- så slipper vi for dine
udgydelser i alt for kort tid... ;-)

> Det går ikke i straffeattesten som menneskesmugler storkriminel
> landsforrædder pastor Leif Bork Hansen

Store ord, men en klog mand sagde engang:

"Stor mand, lille skilt - Lille mand, stort skilt"

....Det kan du jo så tænke lidt over den næste uges tid... ;-)

Ligesom du vælger og vrager imellem hvad du svarer på i denne tråd, må du
forvente at vi andre først vælger det store detektivarbejde den dag du
behandler det der præsenteres...

Bo Warming

> Vi andre betaler da vores fartbøder f.eks., og derfor kan jeg kun ønske en

> god ferie, når du en dag får en forvandlingsstraf -- så slipper vi for
dine
> udgydelser i alt for kort tid... ;-)

Det må altså konkluderes, at der var ingen selvmodsigelse i noget jeg har
skrevet.

Pastor Leif Bork Hansens straffelovsovertrædelse er af en karakter, hvor den
pletter hans straffeattest og bispen burde fyre ham, og han er nødt til at
betale sine bøder.

Men jeg bevæger mig i en mild gråzone hvor der ikke sker forvandlingsstraf -
min bagatelforeseelse kan jeg kværulere mig ud af,
Da jeg indkaldtes til Horserød, bad jeg om afdragsordning, som jeg intet har
betalt af på.
Statens incasso er lemfeldig og jeg begår ingen kriminalitet ved min
omgåelse af bødebetaling.

Henrik Vestergaard

Hej Bo

> Det må altså konkluderes, at der var ingen selvmodsigelse i noget jeg har
> skrevet.

Sådan som du forstod det du fjernede fra citation taler for sig selv... ;-)

> [...]
har
> betalt af på.
> Statens incasso er lemfeldig og jeg begår ingen kriminalitet ved min

Det lyder som bevidst omgåelse, og vil i sig selv blive strafbar -- og er i
forvejen umoralsk...

Bo Warming

> Det lyder som bevidst omgåelse, og vil i sig selv blive strafbar -- og er
> forvejen umoralsk...

Hvilken lov-§ muliggør straf for ikke at betale sin bøde. ???

Hvis man er grovkriminel som menneskesmuglere, så gider de effektiv
incasso - men det er ikke straf

Hvis man blot forhåner muslimer, så lar systemet 3 og 5 være lige og
glemmer.

Henrik Vestergaard

Hej Bo

> Hvilken lov-§ muliggør straf for ikke at betale sin bøde. ???

Forvandlingsstraf har vel en paragraf -- det kan Politiet oplyse dig om. Jeg
ved bare at min rest på en bøde på 2.500,- manglede der 1.500,- Pludselig
fik jeg valget: betal resten eller 4 dages forvandlingsstraf. Så valgte jeg
at betale.

Bo Warming

"Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> wrote in message
Vi nærmer os sand erkendelse - at din anklage mod mig baseres på hvad du
ved om dig selv

Vedr mit kreativt udviklede smuthul, som virker upåklageligt, så er det i
TV2 idag nævnt at talrige hårde kriminelle handler endnu mere i strid med
lovens ånd og det er uproblematisk. Men de kan aldrig få øget straf, som du
påstod for de har stadig kun overtrådt een oprindelig §

Det gælder også min lykkeskabende sabotage af censur.

Rasmus Underbjerg Pinnerup

"Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> mælte sligt:

>ved bare at min rest på en bøde på 2.500,- manglede der 1.500,- Pludselig
>fik jeg valget: betal resten eller 4 dages forvandlingsstraf. Så valgte jeg
>at betale.

Hvad er forvandlingsstraf? Newspeak for fængsel og formaning?

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Wolfhart Pannenberg var også en Økumenisk stridsmand,
hvad jeg og Gud foragter!"

Bo Warming

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> wrote in
message news:a6pi20d21h7ueg4ap...@4ax.com...

> "Henrik Vestergaard" <vesterga...@hotmail.com> mælte sligt:

> Hvad er forvandlingsstraf? Newspeak for fængsel og formaning?

Hvis man ikke betaler bøde kan man - hvis man er uheldig - blive hentet til
bødehefte

Det er ikke kun rockere der gør dyd af at sørge for at denne
forvandlingsstraf ikke kommer på tale.
Rockere sørger for ikke at være hjemme
Jeg kværulerer med dem der siger jeg skal møde i Horserød til
forvandlingsafsoningen og så ryger den til incasso og så sker intet.