Antikrist (chips i hovedet), "gaven" fra Osama bin Laden

"Jesus-loves-you" skrev
Subject: Found the prime-entry-key (666) -
Was: De 4 verdenshjørner ...
The main-program (message from ET, Aliens)
5877 news:2m12h.26$lW...@news.get2net.dk

[ ... ]
> De 4 stk. 666-taller er altså tilsyneladende i *overensstemmelse* med
> "the animal-hunting" step 1, 2, 3 and 4 ... :-)

samt ...

Subject: ATP vil sælge sine Burma-aktier -
Was: Babylon, den store skøge ...
Svar fra ATP ...
Nej tak til ATPs Judas-blodpenge fra Burma (Forræderi mod demokratiet)
7241 news:TqvTi.41$2p1...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]
> ATP sælger Myanmar-aktier
[ ... ]

Her en lille variant:

Om Antikrist står der endvidere følgende ...

Og det får alle, både små og store,
rige og fattige, frie og trælle, til at
give sig selv et mærke på deres højre
hånd eller på deres pande,

for at ingen skal kunne købe og
sælge uden den, som har mærket:
dyrets navn eller dets navns tal.

(Rev. Åb. 13,16-17)

Compare with ...

Kristeligt Dagblads Radio- og TV-oversigt i dag torsdag den 25. oktober
2007, side 11:

=== citat start ===

Chips i hovedet

DR P1 16:10 (CET, red.)

En mand i England arbejder på at få indopereret en chip
i hjernen, så han kan gå på nettet uden brug af en computer. Det er et af de
første eksempler på, at computeren flytter ind i menneskets hjerne for at
optimere hjernen.

Hvor langt kan og skal vi gå for at forøge vores intellekt og tankekraft ?

Hør mere i "Apropos" ... intelligens og computere.

=== citat slut ====

Ikke mindst pga. WTC terror-dåden den 11. september 2001 er overvågning
af civilbefolkningen steget, apropos Big-Brother, og ... (eller måske
rettere)

Men hvis man en dag ligefrem bliver *tvunget* til at få indopereret en chip
under huden i hånden eller på panden; ja så véd vi kristne (vist nok), hvor
vi er henne (i Bibelens tidsskala) !

Måske kan man på en måde også heri sige, at Osama bin Laden går djævelens
ærinde (dét, at bane vejen for Antikrist). What a fool ... :-(

Last OUTPUT: 7254 news:4YZTi.16$1Y6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7255