modering igen

Børge Højlund Jensen

Jeg spekulere om jeg var i gruppen her vist det var en modering, jeg tvivler
for jeg er blevet beskyldt for at komme med indlæg der ikke hørte inde her,
selvom jeg mener at mine indlæg høre hjemme her.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se ind på min hjemmeside.

Andreas Falck

Børge Højlund Jensen <b-...@oncable.dk> skrev dette i

> [...]
> jeg tvivler for jeg er blevet beskyldt for at komme med indlæg der
> ikke hørte inde her, selvom jeg mener at mine indlæg høre hjemme

Har ikke langt de fleste af skrevet mindst ét indlæg der nok ikke
hørte hjemme i denne gruppe?

Den foreslåede moderering er jo kun for at holde den igangværende
oversvømmelse af uvedkommende indlæg borte fra gruppen.

Missionsfremstød for hedensk asatro, skrevet i et hånende sprog, og
indlæg om hvordan man måske kan blive gravid ved analsex, er for mig
klokkeklare eksempler på indlæg der ikke hører hjemme i denne gruppe.
Til disse formål findes der andre grupper.

Jeg mindes ikke at have set slige indlæg fra dig!

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/

vagn torup & rikke bachmann

"Andreas Falck" <Andrea...@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Missionsfremstød for hedensk asatro, skrevet i et hånende sprog,

En kritik af kristentro ud fra en asatro, også en moderne variant, må
normalt anses for i orden.
Men når det som tilfældet er startes op som en afsporing, føres i hadsk
angrebstone, og i øvrigt intet synes at have tilfælles med de asatro
varianter og næppe har meget tilfælles med den moderne udgave, andet end at
være en pærevælling af lidt krypto-keltisk, Feydons heksemagi, lidt Ordis
Orientalis i neogermansk udforming, et sjat fyns boghvedegrød, dovent
julebryg, fortyndet med Rosenkreuser modernisme, et stænk Silva, og fint
afrundet med et nip 50.er Ufologi a la Adamski.
Så er emnet egentlig godt nok, det er blot personen bag der bør søge over på
dk. Sct. Hans.

Jeg har selvfølgelig min andel af ansvaret for at tråden stadig kører, men
han er for sjov, jeg kunne ikke dy mig, og jeg tør ikke love noget - vi er
ikke modereret endnu og hans form for underholdning kan næsten/ kun næsten
gøre mig til modstander af moderation.
vagn

Andreas Falck

vagn torup & rikke bachmann <vagn...@get2net.dk> skrev dette i

> [...]
> love noget - vi er ikke modereret endnu og hans form for
> underholdning kan næsten/ kun næsten gøre mig til modstander af

Da jeg skrev ovenstående havde jeg nu egentlig ikke den tråd i
tankerne men indlæg som disse msgid

"Børge Højlund Jensen" skrev:

> [...]
her,
> selvom jeg mener at mine indlæg høre hjemme her.

Selvfølgelig hører du hjemme her, broder Børge!

Du er Guds VIDUNDERLIGE barn - No question about that!

Da du sagde (se 0170-0):

"...
Saulus blev en Paulus da Han mødte Gud, hvem ved af os mennesker ved om
dette kunne ske,. ..."

... da blev jeg klar over, at din tro er STOR!

Dem, der har anklaget dig, er muligvis de falske "medlemmer". De taler måske
nok om Gud, men de taler ikke MED Gud!

Lad os sammen løfte TROENS SKJORD - side by side - hvormed vi kan slukke
alle den Ondes gloende pile!

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

Deadline (News-input-from-dk.livssyn.kristendom):
2002-11-26, Tuesday, CET 22:23

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Re: modering igen
0187

This file has been send to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2002-11-26, Tuesday, CET 23:07

Børge Højlund Jensen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse
> "Børge Højlund Jensen" skrev:

Ja vi løfter.
Esajas kap 53 6-9

--

http://www.into.dk/to/to.php Troens ord i Brande.
http://www.evangelist.dk/ Evangelist.
http://www.kbc.dk/ KBC.

"Børge Højlund Jensen" skrev:

> Ja vi løfter.
> Esajas kap 53 6-9

DADDY-Break (2002-11-27, CET 13:03):

- "Det skal du (læste Es 53,6-9 og tænkte på om det skulle citeres)."

- Yes, my Lord:

Es 53,6-9

Vi (own: mennesker) for alle vild som får,
vi vendte os hver sin vej,
men HERREN (JHVH) lod falde på Ham (own: Jesus) den skyld,
der lå på os alle.

Han blev knbust og bar det stille,
Han oplod ikke Sin mund som et lam, der føres hen at slagtes,
som et får, der er stumt, når det klippes -
Han oplod ikke Sin mund.

Fra trængsel og dom blev Han taget,
men hvem i Hans samtid tænkte,
da Han reves fra de levendes land (own: GOOD FRIDAY),
at Han ramtes for mit folks overtrædelse?

Hos gudløse gav man Ham grav og gravkammer hos den rige,
endskønt Han ej gjorde úret, og det ikke var svig i Hans mund.

13:11

- "Den skal med (læste v. 12)."

- Yes, my Lord:

Es 53,12

Derfor arver Han mange, med mægtige deler Han bytte,
fordi Han udtømte sin sjæl til døden og regnedes blandt overtrædere;
dog bar Han manges synd, og for overtrædere bad Han.

Jesus. Bed for os!

13:13

- "Det vil Jeg."

- Tak herre!

13:14

- "Det må du gerne (tænkte på at citere Dit Ord, Jesus)."

- Tak, Herre:

Jesus siger:

"Jeg ér Sandheden, Vejen og Livet (John 14,6)."

"Kom hid til Mig, alle I, som er trætte og tyngede af byrder,
og Jeg vil give jer hvile (MaTT 11,28)."

"Fred efterlader Jeg jer, Min fred giver Jeg jer;
Jeg giver jer ikke, som verden giver (Jon 14,27)."

"Dette har Jeg talt til jer, for at I skal have fred i Mig.
I verden har I trængsel; men vær frimodige,
Jeg har overvundet verden (John 16,33)."

13:23

- "Amen!"

- Nogen sagde "Amen", men hvem det var; det ved jeg ikke.
Måske var det en af de ældste (Rev. Åb 19,5-7)."

Amen, Herre! Tak for Din fred, Jesus!

13:26

- "Jeg vil gerne have den afsted nu (dette brev)."

- Yes, my Lord:

[...]

2002-11-27, Wednesday, CET 12:58

Filters (Blokerede Interrupts / Boycott's):
Rasmus Underbjerg Pinnerup, pinn...@privat.dk

File-name:
Re: modering igen
0190