Tilgiv os

I månedsbladet fra www.ordetogisrael.dk nr 10, nov 2007, står der bl.a. ...
(side 10) ...

=== citat start ===

'Mission vil udslette Israel'

Kristne 'missionærer' har samme formål som fortidens antisemitter, nemlig at
udslette Israels folk. Det er kun metoderne, der er blevet anderledes. Før
brugte de korstog, massemord og tortur. I dag bruger de venlige ord,
økonomisk hjælp og støtte. Så drastisk beskrev et ultraortodoks
Knesset-medlem fra partiet Shas sin mistillid til kristne organisationer i
et indlæg til en israelsk avis sidst i september.

=== citat slut ====

Hmm ...

Memory 1 on:

6993 news:xrxJi.54$U97...@news.get2net.dk

> Shalom dear members of the Knesset,
>

> We have found a new strong ET-*prove* (Aliens-from-space):

Øh ... Det var IKKE for at prakke Jer Evangeliet (the good news) på, at I
blev underrettet, men blot for at berette om de spændende nyeste fund, der
er blevet fundet i Bibelen mht. Liv-2 (ET, Aliens) ... :-)

Hmm ...

Memory 2 on:

7310 news:JUpWi.27$y8...@news.get2net.dk

[ ... ]
> ... , så vil jeg
> tænke: "Det er da et *underligt* Paradis. Skal man kunne en-eller-anden
> skør såkaldt Jesus-"trylleformular" forlæns og baglæns, eller bede 5 gange
> om dagen med hovedet vendt mod Mekka og så videre, eller burde det i
> grunden ikke være langt vigtigere, at ...

and ...

5025 news:oyvEf.6951$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

> ... , da ville jeg hermed give Jer alle
> en undskyldning.

Jeg og andre - Vi er kede af, at Kirken° navnlig i Middelalderen har gjort
Jeres forfædre fortræd med tvangsdåb og jødeforfølgelser, og herigennem har
medvirket på en-eller-anden måde til nazisternes Holocaust. Og derfor beder
vi nu om tilgivelse.

Last OUTPUT: 7312 news:ZxqWi.34$vG...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7313

Lyrik

On Fri, 02 Nov 2007 05:08:01 +0100, Jesus-loves-you
<John...@1.john4.8.heaven> wrote:

> [...]
> Knesset-medlem fra partiet Shas sin mistillid til kristne organisationer
> et indlæg til en israelsk avis sidst i september.

Jesu godhed vælter naturligvis den orthodokse egoisme og skraben til sig.
Sådan skal det være. Jesus er Messias.
Det skal vi ikke undskylde.
De orthodokse har ingen fattighjælp og social bistand. Det udøver den
kristne del af israels befolkning og så ømmer "Shylock" sig når hans egen
inhumanisme kommer i relief!
Så er det at hjælpen kun er "ondskab mod det orthodokse herredømme." Hvor
mange kameler skal vi dog sluge? Denne kamel sluger jeg ikke og afviser
totalt kritikken!

Kristne gør godt i Jesu navn uden at undskylde.
--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech