Use this correction pack from Microsoft Corporation

So, Bill Gates - Something You don't understand (The TIME-Break) ?

Let me explain it for You:
(I have to do it in danish, I'm sorry)

Der findes en type sindslidelse, hvor patienten tror, at verden er skruet
sammen af magiske tal (dette er ikke tilfældet i dette program).

Jeg er blot et ganske almindeligt menneske ligesom dig og andre. Jeg kan
hverken se ind i fremtiden, og jeg besidder heller ej evner af overnaturlig
karakter, såsom tegn og mirakler.

Forklaringen på fænomenet kan muligvis findes udfra følgende betragtning:

Forestil dig, at - foruden dig og mig og andre skabte væsener - er der også
endnu en person. Han eller hun - lad os kalde vedkommende for en høn - høn
er i stand til at forstå teksterne ligesom dig og mig, men DESFORUDEN er høn
også i stand til at se ind i fremtiden og ændre den (efter
forgodtbefindende).
Høn har ingen forpligtelser overfor mig, men jeg kan jo ikke forbyde høn
i at foretage disse "indgreb".
Jeg har i henved 24 år fulgtes med høn, og som årene går, lærer man jo
personen at kende.

Kunsten består nu i at kunne skelne mellem ens egne (til tider) egoistiske
ønsker og holde dem adskilt fra høns, idet høn - der jo ligesom os andre er
et selvstændigt tænkende væsen - IKKE lader sig manipulere !!!
(John 15,5.7)

Keyword:
"... These are things which even the ANGELs would like to understand."
(1.Pet. 1,12)

DADDY-Break (2003-11-07, CET 13:03):
- "Sådan skal den være (denne besked)."

Thank You, DAD!

Transmission END.

Jesus-Break (2003-06-30, CET 07:47):

- "Please - Follow Me."

Jesus-Break (2003-Hebr. 04,12, CET 09:43):
(The GarbageMan)

- "Min fred efterlader Jeg jer."

(means: Peace is what I leave with you; it is my own peace that I give you.)

Jesus-Break (2003-08-16, CET 18:54:10):

- "Det vil Jeg (bad: Herre Jesus - Isa - Bed for os, Rom. 8,26.34)."

(means: I will pray for you all, Rom. 8,26.34)

Guds fred (til alt Hans folk)
Peace-from-God (to all His people)

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Ønskes oplysninger om Mormonerne, Jehovas Vidner eller en anden sekt,
da kontakt Dialogcentret http://www.dci.dk/

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Husk også (hvis interesse haves)...
fly no > 625
DR2 Lørdag 8. Nov kl. 18:00 (Engle - Mellem himmel og kord)

Return-Address:
dk.livssyn.kristendom\Ordet (2002-09-30, CET 15:29)

Internal:

File-name:
Re: Use this correction pack from Microsoft Corporation
0666 news:8K04b.62739$Kb2.2...@news010.worldonline.dk...
0666+0042=0708

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-11-07, Friday, CET 13:07

"Kall, Mogens" skrev
(news:B4Mqb.25627$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):

Åh ja ... "lidt" storhedsvanvid har man da vel lov at ha' "engang-i-mellem"
!!!

Input memory from file 0690
Re: Check out critical update from the Microsoft
se.vetenskap.astronomi (and others)
2003-11-01, Saturday, CET 12:45

WARNING

(ADVARSEL)

The attached fil UPGRADE11.exe (106 kb) is infect with virus W32.SwenA@mm

(Den vedhæftede fil UPGRADE11.exe (106 kb) er inficeret med virus
W32.SwenA@mm)

... (cut 2003-11-07)

--- END of memory-input from file 0690 ----------------------------

1.
2003-10-30, CET 13:50 (Vincent Dubois), 9 stk, no 9.
-= Belgacom Usenet Service =-

2.
2003-11-06, CET 11:57 (Apedi), 12 stk, no 6.
Telepac II - Comunicacoes Interactivas, SA

virus W32.SweenA... -> SA

File name: Q996537.zip

Q=17 ->

Input date of the original "The Song of the Bride", (5104 bits, 638 bytes):
(98-12-13.tap Slow-"hand")
1998-12-13

+.............17
1998-12-30

Input memory from file 0705
(news:DUoqb.25318$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):

... (cut 2003-11-07)

Radio 2: Tears in heaven

... (cut 2003-11-07)

1998-12-30
+...............2
1999-01-01

Found:
File name: Q996537.zip
................Q99

..6537 bit
- 5104 bit
..1433 bit (179 1/8 Byte)

Input counter from file 0684
(news:30snb.14541$jf4.8...@news000.worldonline.dk...):

... (cut 2003-11-07)

> 176 00000000 000--------
> 177 01101000 022 22
> 178 11110000 015
> 179 00110000 012
> 180 10101010 085
> 181 11110010 079
> 182 01000000 002
> 183 11100101 167
> 184 00010101 168
> 185 00000000 000--------
> 186 11101000 023 23

... (cut 2003-11-07)

--- END of file 0684 --------------------------------------

Search-string: "...(12 stk, no 6)..."

Found:
> 179 00110000 012

Input code: (Radio 2: Tears in heaven)

12 binaery:
0011

/2
011

decimal:
6

Searchstring: "... GREEN LIGHT ..."

Input:
> 186 11101000 023 23
(5104 + 186*8) = 6592

...6592
- 6537
.......55

Input code: (Radio 2: Tears in heaven)
"55" ( CHR$(48+5) + CHR$(48+5) )

"55" /2 = "5"

Found: 5

-

Konklusion:
Vedkommende har IKKE fattet en brik af det hele!

Message to "Apedi":

JUMP se.vetenskap.astronomi file 0412:
(news:q%hfa.1884$vn1.4...@news010.worldonline.dk...)

Transmission END.

Jump-Address:
http://forum.giraffen.dk

Internal:

0666+0043=0709

This file has been sent to
dk.livssyn.kristendom

Time for OUTPUT:
2003-11-07, Friday, CET 14.32

Anders Peter Johnsen

"Kall, Mogens" <Mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> "Kall, Mogens" skrev
> (news:B4Mqb.25627$jf4.1...@news000.worldonline.dk...):
>

> Åh ja ... "lidt" storhedsvanvid har man da vel lov at ha'
"engang-i-mellem"

Baredu i det mindste selv er opmærksom på det...

og P.S: Der er IKKE Microsoft, som står bag disse vira, men derimod nogle
snedige, ondsindede virus-programmører. Så det hjælper næppe at henvende sig
til Bill Gates omkring dette problem, og da SLET ikke på dansk i en dansk
nyhedsgruppe. Prøv at gå ind på Microsofts hjemmeside, hvis du har ting, du
vil sige til Microsoft, så kan det måske være at de gider at lytte til dine
uforståelige maskinkoder...

Anders Peter Johnsen

jørgen

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> skrev i en meddelelse

> og P.S: Der er IKKE Microsoft, som står bag disse vira, men derimod nogle
> snedige, ondsindede virus-programmører.

Jeg forstår stadig ikke hvordan en virus kan slippe igennem til TDC news.
Så vidt jeg forstår filtreres vedhæftede filer automatisk fra i ikke-binære
grupper.

mvh jørgen.

Anders Peter Johnsen

"jørgen" <brothe...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Udmærket spørgsmål!

Well, hvis de kan lave vira, så kan de vel desværre også hacke sig igennem
den slags...Hvis det da ikke bare er TDCs udgående server, som
TDC-abbonenterne selv bruger som filtrerer den slags fra? I så fald ville
man vel kunne sende hvad som helst TIL TDCs postserver, så længe man ikke
sender FRA TDC?

Overvej at skrive til dem om problemet! Det kunne være spændende at høre,
hvad de har at sige?

"Kall, Mogens" skrev
(news:B4Mqb.25627$jf4.1...@news000.worldonline.dk...)

... (cut 2003-11-09)

> Der findes en type sindslidelse, hvor patienten tror, at verden er skruet
> sammen af magiske tal (dette er ikke tilfældet i dette program).

... (cut 2003-11-09)

Input News
TV2 s152 Søn 09 Nov (2003, CET) 00:26:04

Eksplosion ryster Riyadh

Kort efter midnat lokal tid hørtes en
voldsom eksplosion over Saudi-Arabiens
hovedstad Riyadh.

Eks... (cut 2003-11-09)
--- 8. nov 22:36 -------------------------------

2001-09-11 -> 9.11 and 11.9

As I told You earlier, Bin Laden (Tehran). You are crazy, mental ill.

You think, You are worship'ing the LIVING God by doing this terror-crime,
but You are only showing us (the Mankind), who God isn't!

If Your "god" was alive, I would refuse to live with him for eternally,
because he then must be an evil tyrant.

Heil Hitler!

PS. You still don't have shown us any Copyright!
(You don't have to be a god to do evil like that, but what about rise up a
man from the death, see file 0595,

DADDY-Break (2003-11-09, CET 00:45):
- "Det må du godt (OUTPUT 0712)."

Thank You, DAD - El-Shaddai - ELSKER Dig!

[...]

with love to all christian from

Mogens Kall
The servant of Michael

[...]

0666+0046=0712